Zo dames, ik heb geen blaasontsteking dus het is dus echt rommelen wat ik af en toe voel. Ik hoorde net van iemand die op mijn werk komt dat ze een nieuwe hebben op de dagen dat ik er normaal ben. Volgens haar voor vast . Nu hopen als oproepkracht Uhm oke. waarschijnlijk officieel op een andere dag maar omdat ik er niet ben nu op de maandag. Hmmmmz. vorig jaar wilde ze al een nieuwe maar ze zocht maar niet. Als er iemand ziek was dan had je pech als je niet kon want danmoest je opdraven omdat er geen reserver was. Ik weet dat mijn werkgeefster mij weg wil dus ik zie het al gebeuren. Ach waarschijnlijk maak ik me nu al druk om niks. Ik doe de kinderopvang bij een sportschool op maandag/dinsdag en vrijdag. Ze wilde me al weg hebben maar omdat de klanten zo hoog over de opvang waren. over mij zat ik er nog. Ik ging nog net niet naast mijn schoenen lopen. Hmmmmz ik was nooit ziek maar vorig jaar met mijn mk is het behoorlijk mis gegaan daar. Pffffff Zolang ik niet te veel ga rommelen ga ik morgen naar de vergadering over het protocol veiligheid. wat te doen bij brand. Normaal krijg je doorbetaald maar ik kom dan toch netjes in mijn verlof, we zien wel. Maak me nu al druk erom stom he. Als ze nu niks gezegd had was er niks ana de hand geweest. pffffff
Nance: gefeliciteerd met Lorena! Lien: heel veel succes morgen! Voor de rest weet ik het even niet meer, was een dagje op pad en er is weer redelijk wat afgeschreven. Wel grappig, mijn moeder en mijn schoonouders zijn ervan overtuigd dat het een jongetje wordt...als ze nu zodirect maar niet teleurgesteld worden Mijn moeder zei vandaag nog, dat ze overtuigd is van een jongen en dat ik anders wel heel goed kan acteren! Ga even op de bank hangen, vanaf 10 uur op pad en vanavond nog een verjaardag.
Hahaha nog even spannend houden he voor je moeder. Mijn vriendin heeft vanmiddag haar 20 weken echo gehad. Haar familie was overtuigd van een meid. Allemaal aan de hand vaan haar klachten zeiden zedat. Ik zei al dat ik nu de klachten had wat in haar tijdschrift stond bij een knul. Nu niet meer maar anyway. Ik zei al hou je niet teveel aan vast. Ik dacht zelf al een knullentje dat zei ik ook toen. Ze had zelf ook wel zo'n gevoel maar het zou anders het eerste meisje zijn in zijn familie. Ze krijgt weer een zoon. Vind het wel leuk want haar zoon is het beste vriendje van mijn dochter. Zou leuk zijn dat nu dit meisje ook het beste vriendinnetje word van haar zoontje.
Nou vanmiddag naar de VK geweest (samen met mijn mutti als versterking) we troffen het , we hadden de goede, wat bleek nu; heeft de gyn vorige keer gewoon geen echo gemaakt terwijl de VK erom had gevraagd, ze roepte zo in de computer (scherm) op wat ze had verzocht had bij de gyn (toen ik toch naar het ziekenhuis moest) en daar stond ook dat ie naar de groei moest kijken (en dat had ie dus niet gedaan) haar collega VK vond het niet nodig maar zei dat ze het had beloofd en dat dit mij gerust stelde. KORTOM het was nuttig om toch te gaan vandaag ondanks dat ik er geen zin in had. Mijn buik zelf was niets gegroeid, ze lag niet vast ingedaald maar wel weer stukkie verder.. Ik mocht meteen vanmiddag door naar de echoscopist om groeiecho te laten doen... en daar bleek dat ons meiske gemiddeld is (niet klein, niet groot) dus geen reden voor inleiding GELUKKIG NATUURLIJK. Ze woog nu 2950 gram (uiteraard blijft het lastig om precies te zeggen en lastig vergelijken vind ik. ik kan die cijfers allemaal niet lezen) De gegevens van nu (37,4 weken) DPB - hoofddoorsnede = 9,5 cm HC - hoofdomtrek = 32,8 cm FAC - buikomtrek = 32,7 cm FML - bovenbeenlengte = 7,0 cm (was het enige wat extreem lang was zei ze) placenta was goed, vruchtwater was goed. KORTOM ik ben gerustgesteld KIJK ik ga liever niet overtijd lopen omdat het dan nog wel weer over de 8-9 pond kan gaan, maar mag wel gewoon netjes wachten tot de 40 weken zoals het er NU uitziet, nog wel even kijken wat mijn eigen VK zegt natuurlijk tenminste diegene die met mij meedenkt ipv dat takkewijf (zal je zien dat ik haar heb als ik moet bevallen) Hier waren de gegevens van Dean (bij 36,4 weken) DPB - 9,8 cm HC - 33,6 cm FAC 32.9 cm FML - 7.3 cm geschat gewicht toen 3130 gram Vind het alleen een beetje gek want met dit gewicht gaf hij 39 weken termijn aan als gemiddelde en nu bij Miley 37 weken.. zou het ene zwaarder tellen als het andere ofzo? geen idee hoe dat werkt.. vind altijd beetje lastig... En oja ik kon een lokale verdoving krijgen omdat ik erg gevoelig ben voor scheuren en ze gaan wel sneller knippen om een totaalruptuur te voorkomen, maareh daar wil ik even niet aan denken..
Dat is goed nieuws dat de groeiecho er goed uit zag. Ja moet je net zien dat je het takkewijf heb. Net zoals ik er bang voor ben hihi.
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah (sorry dat ik verder op niemand reageer) maar: Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Ik word echt hélemaal gek van ongeduld! Er komt niets meer uit mijn handen en hoofd. Zit de hele dag maar wat achter de laptop. Verveel me rot, maar heb alleen maar zin in bevallen en verder helemaal niets! Andere mensen moeten allemaal wegblijven en niet steeds vragen of ik al wat voel, want dan moet ik bijna huilen.... OOOOOOOO ik ben zo'n kleutertje op dit moment! Nog meer kleine kleutertjes hier?
precies hetzelfde hier...helemaal niks doen, krijg echt niks meer voor elkaar, en wil het ook niet! wil alleen maar wachten maar tegelijk wordt ik gek van het wachten!
Hier nog 1. pffffffffff ik leef met je mee meis. als we nu met zijn alle gaan springen zullen ze er dan uit vallen.
hoi hoi even snel een berichtje van mij ik ben vanmorgen bevallen van een prachtige zoon zijn naam is Mitchell hij weegt 3040 gram en hij doet het goed Gr Tup
Tup, Gefeliciteerd met Mitchell!!!! Tjonge zeg..Er is geen bijhouden meer aan! **Zingt** Er kan nog meer bij**
Tup gefeliciteerd! Hoe is de bevalling gegaan? Lekker genieten maar! Hangt er iets in de lucht in NL? blaas eens wat deze kant op jullie
Jeetje Tup, dat was onverwacht (oh nee, bij het teruglezen las ik dat je wel gister krampen had). Maar toch, dat gaat snel. Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan.
Proficiat Tup met Mitchell!! Ik moest ook even teruglezen ja! Inderdaad gisteren wat gerommeld.... Ben benieuwd naar alle bevallingsverhalen!
Tup gefeliciteerd! wat gaat het vlug opeens! Nu wil ik de volgende zijn weet iemand hoe het met Mandytjuuh gaat?