April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik weet niet wie haar buddy is. Staat dat niet op de lijst?

2. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Veroon is de buddy van Mandytjuuh!

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Gefeliciteerd meid, geweldig een manneke!

Ik zag de de lijst al was bijgewerkt maar heb nog wel de back up bijgewerkt en het totaal jongens/meisjes.. (10 jongens tegen 5 meiden!)

4. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18

@Daniëlle.. Gefeliciteerd met je zoontje Tim!

@Tup.. Gefeliciteerd met Mitchell!

@Nance.. Gefeliciteerd met Lorena!

Ehm.. ben nu toch niet een verse mamma vergeten te feliciteren hoop ik?

@Lien.. spannend, en heel veel succes morgen!

Verder wel meegelezen de afgelopen 2 dagen, maar de helft alweer vergeten.. sorry..even weinig puf op dit moment

5. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Ik was er net mee bezig meid.. ;) Je hebt me er weer afgegooid! :)

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha jemig ik lijk wel een VIP jij word ervan gegooid als ik erop komt hahahaha :) sorry...

nog een paar daagjes en we zijn in April :)

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Tup, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!

Ik ben ook buddy met Mandy aangezien Veroon niet meer zo actief is hier. Zal haar zo eens sms-en, het gaat wel erg snel ineens!
    Laat het jullie nog weten.

8. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    Tub - gefeliciteerd!

Woww gaat inderdaad hard nu zeg....

Hier zo eten (met 8 man ipv 10), heb al gekookt en het gevoel dat ik voor een weeshuis heb gekookt... weet nu zeker dat ik geen 6 of meer kinderen wil ;)

De vorige keer hadden we zo'n etentje bij een andere vriendin, die was toen 38 weken en is diezelfde nacht bevallen! Dus nu denkt iedereen dat dat bij mij ook gaat gebeuren...... zelf geloof ik daar niet zo in anders zou ik nu wel heel onrustig worden

IMD ik zag dat de april lijst ook een fotoboek heeft. Heb je daar het password voor? Of staan er nog geen foto's in?

succes iedereen verder met de rommelende buiken....

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.199
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Jeetje wat heb ik veel gemist zeg! Ben even paar uurtjes niet geweest leuk hoor :) Begint nu wel echt op te schieten met iedereen die aan het bevallen is of gaat volgende week. Ik wil ook ha ha

Nance: SUPER GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERTJE LORENA

Tup: JIJ SUPER GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE MITCHELL

Imd: goed nieuws dat de groeiecho goed was!

eenwondertje: voor jou wordt het dus ook heel spannend volgende week.

Lien: ontzettend veel succes morgen. Wachten weer met spanning af op geboorte nieuws....................ben je zenuwachtig?

mimi: gelukkig heb je geen blaasontsteking

Meiden hebben jullie ook zo dat als je bevalling nieuws hoort je bijna niet meer kan wachten. Begin nu echt zoooooooooooooooo nieuwsgierig te worden. Ben er gewoon echt klaar voor. Wel rotdagje vanmiddag ook even lekker op bed gelegen.

Gr vruchtje

10. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @vruchtje, heb ik hier ook hoor. Ben zo nieuwsgierig naar ons kindje.

Ik moest je trouwens de groetjes doen en ze zijn nieuwsgierig hoe het met je gaat van het andere forum.

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.199
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Daar ken ik je dus van.......klets jij toevallig bij zwanger na miskraam deel 2? Enne doe ze maar de GROETJES terug

12. Tup: gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!

13. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ja dat klopt. hihi je staat er nog op de lijst namelijk. Nu sta je als tweede

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.199
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Oh oké ga er wel even een kijkje nemen. Soms is het niet meer bij te houden om overal te blijven kletsen :). Dan zegt manlief helemaal dat ik verslaafd ben aan deze pagina hi hi

15. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Hahahaha, dat heb ik hier niet echt veel last van. Mijn ventje zit nu achter world of warcraft. Hahaha en dochterlief is boeven spelen anders zat ike r nu niet achter. Zo nog even boodschappen doen. morgen gourmetten als meisje niet komt dan.

16. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    @ Nance, gefeliciteerd met jullie dochtertje Lorena :D

@Tup, gefeliciteerd met jullie zoon Mitchell :D

Ik verwacht ook pas in april mijn kindje hoor...denk dat hij wel blijft zitten tot zeker week 40 :)

@IMD fijn dat alles goed was en wat stom dat die gyn geen groeiecho had gedaan. Gelukkig kon je vandaag nog.

Hier gaat alles verder goed. Nergens last van eigenlijk. Vanmiddag lekker een uurtje geslapen, had ike cht nodig en vandaag beschuit en muisjes gekocht en slingers :D

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.199
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Groot gelijk dat je nog even lekker gaat gourmetten:). En alleen voor de bevalling van je kleine meisje mag het onderbroken worden hi hi dus geen bellers..........onder het eten

18. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    BrendaGill, kan je echt blij van worden he als je de dingetjes haalt zoals beschuit en muisjes. Had ik wel dan

19. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ja ik werd er zeker blij van haha, zegt mijn vriend we moeten dan toch 2 kleuren kopen...ik zeg uhmm waarom we weten dat het een jongen is en iedereen weet dat...hij had zwangerschapsdementie denk ik hahaha :D

Ik heb ook zo een grote ooievaar voor op de ruit alsof hij erdoor heen is gevlogen, van een vriendin gekregen, helemaal leuk :D

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja beschuitjes heb ik ook al en heb speciale muisjes besteld bij ooievaarslijn.nl die zijn EXTRA lekker en wat kleiner (kan je dus beter voor alle doeleinden gebruiken zoals soesjes, lange vingers, chocolade e..d) en je breekt er niet je tanden op zoals ik bij de gewone helaas wel doe :p

En ja de versiering dat regelt de familie altijd, dus die hebben alles al in huis en als ik dan terugkom uit het ziekenhuis is alles gedaan (tenminste dat was de vorige keer zo hihi)

Deel Deze Pagina