Hallo, @Tup : Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! @Mimi : Wel kl*te dat je dat zo hoort van je baan, maar toch effe niet precies weet wat er aan de hand is! Misschien wordt je morgen iets wijzer? @Imd : Toch wel heel fijn dat alles goed was bij de VK! Ook dat ze alles hebben opgemeten! Een hele geruststelling zeker? @MSRoxy : Hier begint het ook een beetje toe te slaan! Ik ben soms heel relaxed, dan ineens heel bang (gaat het allemaal wel goed met de bevalling), dan weer heel bezorgd (Kan ik het wel? Zijn we er klaar voor?) hormonen doen rare dingen met je gedachtes .
tup gefeliciteerd met Mitchell Nance gefeliciteerd met Lorena danielle gefeliciteerd met Tim Hier alles goed....we zijn vandaag bij het cb bureau geweest en julian weegt alweer 3050 gram...het gaat super...van de 2250 gram naar 3050....mijn voeding doet groeien.... dames succes voor de gene die gaan bevallen...lekker genieten...en de gene die nog even moeten wachte.....lekker proberen te slapen en te rusten! dikke knuffel van mij! en een klein kusje van Julian
Tup, Gefeliciteerd met je zoontje! ! ! Hier zal kleine ook nog wel t/m april blijven zitten hoor. Heb hem al gemaand dat hij niet voor donderdag mag komen. Eenwondertje, spannend. Ik zou ook die 37 weken aanhouden denk ik. Al is het maar voor de zekerheid. Hoe langer in je buik hoe beter. (nou ja, tè lang is nooit goed natuurlijk...) MieniMe, erg gedurfd, dag voor de uitgerekende datum nog gaan afrijden. We hopen gewoon dat je dat nog even af kan maken, is idd wel fijn als je dat af kunt sluiten. En ach, dan kun je gelijk je rijbewijs afhalen en zelf je kind opgeven. Loeka, kijk je wel uit met dat sjouwen! Hoop dat je het niet al teveel hoeft te bekopen morgen... En is fijn als straks alle zooi opgeruimd is hè?! Lien, succes morgen! 39wk is mooie tijd om in te leiden toch? Laat maar snel wat weten. Mimi, gelukkig geen blaasontsteking deze keer! Zal ik ook weer eens gaan doen. Ik sta daar ook op de lijst. Vandaag weer ontzettend veel buikpijn gehad. Maar eigenlijk alleen met opstaan en lopen. Heeft iemand meer dit? Heb gelukkig wel bijna alles kunnen doen wat ik wilde en zelfs vooruit gedacht. Morgen hoef ik nl helemaal niets te doen. (Niets wat MOET) Zelfs boodschappen heb ik vandaag al gedaan. Kijk er erg naar uit!
Tup: Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje ! IK WIL OOK ! hahaha morgen ananas, bitter lemon en pittig eten halen ! 9 april is trouwens weer volle maan, zal wel druk worden dan
@Tup: gefeliciteerd met je zoontje Mitchell! ben benieuwd naar je verhaal. over hier: kannie slapen... toch de spanning voor morgen (lees: over drie uur!), denk ik. gisteraaf (een uur of 7 geleden dus) ineens dikke stress, want bedacht me onder de douche dat ik die uk al een hele poos niet gevoeld had (eigenlijk sinds de ochtend niet meer). dus ik duwen en porren, maar niks-noppes-nada. toen brak de paniek lichtelijk uit, ook bij mijn lief... gelukkig kregen we meneer na een minutt of vijf toch aan het schoppen. poeh, wat was ik dáár blij mee! zul je net zien dat het 1 dag voor de bevalling nog fout gaat... maar gelukkig is alles dus OK. heb net ook weer een schop gehad, hihi, prima! ik geloof haast dat ik dat nog ga missen zo, als hij er is. vind het een bizar idee dat ik na het weekeind ws. mama ben, maar moet er maar gauw aan wennen, want over een kleine drie uur gaat het feest toch écht beginnen! -zei ze dapper- nou ladies, ik hoop dat jullie wat beter je rust kunnen vinden dan ik nu (lalalalalala), en ook gauw je mooie beebjes hebben. knuf, nu-nog-dikke Lien
Lien Denk niet dat je het nog leest..Maar Heel veel succes!!!! Waarschijnlijk vandaag fijn je beebje in je armen.. Ik duim dat alles goed gaat! Hier &^^$% geslapen...Hele tijd omhoog komend zuur..Man het lijkt wel zoutzuur! Zo erg dat dat brandt..Misselijk erbij.. Straks wordt Noa opgehaald..Ze gaat voor het eerst logeren..Bij schoonzus en zwager..Vind het best een beetje spannend.. K heb r nog nooit een nachtje gemist..Maar wel even lekker rustig.. Ik las nog wat over negerlipjes en neusje.. Waarschijnlijk ligt ie een beetje tegen de wand aan.. Lijkt t zowieso wat platter..(Geruster?) Ik denk ook maar wat.. Zou wat zijn zeg...Maar het is wel gebeurd dat een donker stel een tweeling kreeg waarvan er een blank was.. Misschien wel een albino-negertje? Mijn vriend vond Len ook op een kennis van ons lijken.. ..Niet dat hij serieus twijfelde hoor..Nu vind hij dat ook niet meer trouwens..
goedemorgen, Lien, je leest het pas misschien achteraf, maar heel veel succes! Ik schrik gelijk omdat ik me opeens besef hier de baby ook nog niet gevoeld te hebben vandaag. ga eens even porren. EDIT: na even duwen en een liedje fluiten word baby wakker.. verder hier misselijk en ontzettend moe. Gisteravond veel last van harde buiken en steken. en vannochtend smaakt mn ontbijt me helemaal niet.
Goedemorgen, Lien, nogmaals heel veel succes! Gisteravond een verjaardag waar zo'n 20 man binnen stond te roken, was er al bang voor maaar wilde toch even mijn gezicht laten zien. Na een uurtje maar weggegaan en thuis in bad gaan zitten. Toen ging die kleine toch tekeer in mijn buik, het leek of ze aan alle kanten tegelijk eruit wilde Ik kreeg even het idee dat ze boos was dat ik dat rookhol had gestaan. zal mijn eigen schuldgevoel wel zijn. Imd: leuke website, ga ook eens even kijken.
Mij is verteld dat alle baby's zo'n mopneus hebben in het begin.... En op de 3D echo vind ik dat ons mannetje ook een hele rare lip heeft. Maar goed, we zullen zien wat er uiteindelijk uit komt. Eefje, succes vandaag. Zal vast goed gaan met dat logeren. Wel fijn idd dat je even rust hebt. Of heb je de dag al volgepland? Rach, hier was hij gister zo ontzettend druk, geen twijfel over mogelijk. Wel grappig dat de jouwe op fluiten reageert. Kipkip, hihi nu al laten zien dat je het met mama's acties niet eens bent... Echt rammetje? Hier kwamen ze @##$% om 8 uur de steigers afbreken. En ik wilde juist zo graag uitslapen! Ben nu toch maar opgestaan. Ga vanmiddag wel even liggen hoop ik. Ow en ik was verf vergeten, dus moet vandaag wel even weg. Jakkes en het rotweer is alweer begonnen.... Wat hebben jullie allemaal voor plannen?
Goedemorgen! Zooooo, wat zijn er veel baby's geboren de laaste dagen! Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie meisjes of jongetjes! Ik wil ook! Mijn schoonmoeder zei dat ik vandaag zou bevallen, nou, op diarree na gebeurd hier nog niets... En ik lust geen tonic en geen ananas, pittig eten kan ik niet tegen... wat moet ik doen? Trouwens, zat vanochtend mijn zwangerschapsdagboek door te lezen en daar staat in wat KLS betekend. Dat vroeg iemand toch? Misschien weten jullie het al, maar het betekend hoofdje is iets ingedaald. ( is eigenlijk CKLS ) Ik ben het wachten echt zat. We gaan wel steeds even de deur uit, maar toch zit ik te wachten. En mijn bekken doen steeds meer pijn. Vooral bij omdraaien snachts. Ik slaap nu nog maar op 1 zij om omdraaien te voorkomen en als ik dan opsta hoor ik een grote KNAK in mijn bekken.. Dan schiet alles weer in vorm ofzo? Vandaag maar wasjes draaien. Deze hou ik extreem goed bij de laatste dagen / weken Vanavond naar vrienden, maar ergens hoop ik die te kunnen afbellen, omdat ik bezig ben... Maar het zal wel niet...
Vervelend hè Mo, dat wachten? Van de andere kant, andere dingen gaan doen of ergens naartoe gaan enzo geeft mij wel afleiding en zo zijn de afgelopen dagen voor mij erg snel gegaan.... Hier trouwens ook erge pijn bij het draaien 's nachts. Overdag een soort van spierpijngevoel in mijn liezen en net of iemand mijn kruis beurs getrapt heeft...
Klopt Wendy, het geeft wel afleiding, maar toch, zodra ik weer thuis op de bank zit ben ik weer aan het wachten... Afgelopen donderdag bij collega geweest, zij is 4 weken geleden bevallen van een meisje. Wat een scheetje zeg.. en zo klein.. Het wordt volgende week trouwens echt mooi weer! Bij KNMI site geven ze een maximum van 18 graden voor komende donderdag! Zou het dan niet lekker zijn om in het zonnetje te zitten met de beeb ernaast in zijn wagen?
Hier nog 1 die misselijk is maar dat ben ik al sinds een paar dagen. pfff. in plaats van bruin brood nu aan wit brood want ik moet toch iets eten en dat is nu wat toch nog een beetje naar binnen gaat. Hier zulke dikke vingers vanmorgen dat ik helemal geen gevoel in mijn linkerhnd heb. Durf gewoon mijn bord niet op te pakken met die hand. Lichte krampen in mijn buik en dikke enkels. Vanmiddag om half 1 vergadering. Pffffffffff Als mijn mannetje gelijk heeft dan komt ze vandaag. Vorige maand zei ik namelijk dat ik de 26e een mooie dag vond en hij zei de 28e hahaha. 26e is het al geweest dus we zullen zien. Ik lees over kindjes niet voelen bewegen. hahaha ik dacht he dat heb ik ook en nog voor ik kon gaan prikken gaf ze even een por. HAhaha net of ze wilde zeggen. je waagd het niet hoor mama ik beweeg wel even. @Lien heel veel succes vandaag meis.
Dat was ik Thnx .. had het inmiddels aan de VK gevraagd hier op het forum, en die zei dat ook al.. KLS = Klein Segment .. de week ervoor was het CVKLS.. dus Caput Vast Klein Segment. Nou, volgens mij zit ie er nu helemaal vast in, want ik kan amper nog lopen, auww.. @wwjc.. fijn dat ze er zo vroeg bij waren met die steigers.. :S @Rach.. hier ook misselijk. En beeb is opvallend rustig maar wel aanwezig.. Zou het? Stilte voor de storm? Hij is er nog wel. Ik vind 28 maart wel een mooie datum, mijn dochter is van 28 september, dus precies 2,5 jaar vandaag
Hier ook misselijk.. WWJC:Nou lekker dan op de zaterdag! ..Niks gepland vandaag..Lekker een rustige dag juist..Ze is net weg.. Ik ga niet meer wachten..weet nog bij de vorige keren dat ik de laatste weken/dagen ook zolang vond duren..Het komt toch wel weer onverwachts.. En bij beide kwamen ze juist nadat ik lekker wat gedaan had en even ging zitten.. MIMI:Kl**te He dat vocht! Ik heb ook al weken tintelende vingers..kramp in de armen en dikke voeten..