April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    LOL, iemand al scheel van al die emoticons in mijn laatste berichtje? ;)

2. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Alweer druk gekletst zie ik ;)

Dat spierpijngevoel heb ik ook hoor, en draaien in bed is echt een drama. Voel me dan ook echt een aan wal gespoelde walvis... :) Ook erg last van bekken inderdaad.

Ook weer klein beetje ongipijntjes vandaag... hoop dat het door wil zetten maar ik ben bang dat het nog wel even gaat duren...

Eenwondertje: Fijn dat je lekker naar huis mag !

3. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    middag dames,

tjee ben ik een dagje niet online, is er weer een baby geboren...

Tup...gefeliciteerd met je zoontje, en wat een leuke naam!

hier nog steeds niks! :cry:
    Maar goed we wachten geduldig af!Ahum...

gisteren flink geld uitgeef dag geweest, zit nu heerlijk aan mijn nieuwe eethoek met heerlijke fauteuils, achter mijn nieuwe laptop!Eindelijk die grote computer uit de woonkamer....!

Heb niet alles terug gelezen, is niet meer bij te houden....en alles wat ik lees vergeet ik weer :oops: :(

4. Net voor CTG naar ziekenhuis geweest, had de baby al de hele nacht en ochtend niet meer gevoeld. Gelukkig was alles goed. De bloeddruk was wel weer gestegen, nu onderdruk van 95.Maandag gelukkig weer controle.

5. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Zijn net even samen de stad in geweest. Hebben nu ook de slingers voor binnen, de raamsticker, ballonnen, raamslinger etc :) .
    Verder nog even bij de HEMA geweest…Tja toch weer een pyjamaatje en een leuk pakje met knuffel gekocht :oops: !
    Maar goed na 20 min lopen toch wel een erg strakke buik..ppffff. En nu is ze echt aan het schuifelen en bewegen in mijn buik….Van mij mag ze komen! Alles is klaar!

@Marijke : Toch goed dat je geweest bent hoor! Nu weet je dat het goed is tenminste! Misschien "stilte voor de storm"?

6. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Marijke, gelukkig alles goed!

Ramoontje, heerlijk hè, geld uitgeven. ;)

Sushi, hoop ook voor je dat het door gaat zetten. Je bent al 2wk verder dan ik.

Coto, hier nog niet eens 20 min weg geweest en kreeg zo'n pijn in mijn buik (beetje zijkant) dat ik nu lig en voorlopig even niet overeind durf te komen. :(

7. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    @Marijke.. gelukkig dat alles goed was

@Een wonder.. wat fijn dat je die mogelijkheid van thuismonitoring krijgt!

@Spierpijngevoel.. hou maar op, ik herken het. Gelukkig gaat in bed liggen en draaien nog enigszins soepel, maar zodra ik er naast sta, voel ik me meteen weer een walrus die niet van zijn plaats komt..

Vandaag lekker een fijn dagje. Manlief is werken, en ik stortte gisteren zowat in, omdat het hier zo druk is met de zaak, kleine en er af en toe vergeten wordt dat ik hoogzwanger ben (lees: weinig rekening houden met). Nu is mijn mams vanaf 10.30 al over de vloer.. Die heeft net dochterlief bezig gehouden, en gezogen/gedweild/wc schoongemaakt.. ik ben om 12.00 gaan liggen en net mijn bedje weer uitgekomen.. dochterlief ligt in bed.. mams is nu de hond flink aan het uitlaten en komt zo weer terug om nog even wat strijk weg te werken.. Nu hoef ik me alleen nog even op te laden om de box te soppen, dat lukt wel denk ik.
    En het zonnetje breekt af en toe voorzichtig door, dan is alles meteen wat zonniger..

Eigenlijk zou manlief er moeten zijn..maar ja.. ben al heel blij met mijn mams..

8. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Als we die moeders toch niet hadden......

9. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Weer een hoop gekletst zo te lezen.....
    Heb vandaag mijn verjaardagscadeautje alvast mogen uitzoeken bij de juwelier...(ben zelf op 6 april jarig namelijk).
    Mijn dag is weer helemaal goed met mijn mooie cadeautje van manlief. Heb een gouden medaillon mogen uitzoeken waarin ik de fotootjes van mijn beide kindjes kan doen.....echt lief.

Afgelopen vrijdag bij de gyn geweest en alles is prima. Hij verwacht niet dat ik ingeleid hoef te gaan worden omdat het kindje nu mooi op schema ligt qua grootte.

Volgende week maandag beginnen met spuiten (2x per dag)
    dinsdag weer naar de cardioloog
    donderdag bloed laten prikken bij hematologie

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Eefje: spannend dat Noa voor het eerst gaat logeren. Heeft ze er zin in of vindt ze het zelf ook erg spannend?
    Rach: vervelend dat je je niet lekker voelt.
    Wwjc: bah, wil je uitslapen komen ze weer herrie maken. Maar dat betekent wel dat het werk klaar is, toch? dat zal ook weer rust geven.
    Mo: ik ga heel hard duimen voor je dat het snel gaat beginnen bij je. Wie weet helpt het, we kunnen het altijd proberen :)
    Mimi: echt super vervelend al dat vasthouden van het vocht. Ik heb er ook veel last van, doet echt pijn. :cry:
    Eenwondertje: wat een project waar je nu in terecht bent gekomen zeg! Wel fijn dat het bestaat, thuis is idd veel fijner dan in het ziekenhuis.
    Hoop voor je dat door middel van dit intensieve project je kleintje nog even lekker warm in je buik kan blijven zitten. Knuffel!
    Brenda: bij mij doet het af en toe ook onwijs veel pijn bij bekken/liezen. Maar heb ik er wel voor over, betekent dat kleintje start klaar ligt :)
    coto: fijn dat je weer goed hebt geslapen. Hoop dat het met je mannetje ook snel steeds beter gaat en hij dus snel weer helemaal beter is.
    Ramoontje: dat is inderdaad nog eens geld uitgeven! Leuk al die nieuwe spullen!
    Marijke: fijn dat je dan op CTG kunt zien dat alles goed is he.
    Mirjanne: heerlijk dat je moeder er is en je zo kan verwennen!
    Synove: mooi cadeau!

Ik: vandaag box in elkaar gezet en babykamertje goed ingericht? op geruimd. Echt leuk! Zo nog even boodschappen doen en dan ben ik weer klaar voor vandaag.
    Oh, heb Mandy gister sms gestuurd maar nog niets van haar gehoord.
    Hoe zou het met Lien zijn?

11. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Ik ben ook benieuwd of er nog iemand aan het puffen is!

Gelduitgeven....moet wel zeggen dat nu mijn spaarcentjes weer operdepop is!Hahahah....dus beginnen we weer opnieuw!

Leonie...leuk is dat dan he als je de babykamer inricht!doe het nu iedere dag inspecteren of het nog goed ligt-staat!

Eefje...logeren hier straks ook eentje, mag alvast gaan slapen bij een tante waar die heen gaat als ik aan de gang ga,dus vandaag fftjes voor loos alarm zeg maar!Maar wel spannend al s ze voor het eerst gaan!

Mo...zal ik een weeen dansje doen!

Synove...fijn dat het goed was en dat je niet ingeleid hoeft te worden....

Mirjanne...laat je maar lekker verwennen door moeders!hihihi

Coto...heerlijk he geld uitgeven! ;)

de rest sorry is me ontsprongen!
    Zelf last van steken in muts,en krampen in buik, sinds 3 uur geleden!kleine is nu ook niet zo bewegelijk eigenlijk als anders,nou ja we wachten nog af....

12. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Zo Leonie, jij hebt ook heel wat gedaan vandaag...

Ramoontje, spannend. Afwachten maar weer....

Heb net kamertje opgeruimd. (kast ingeruimd, kozijnen/ramen gesopt en gezogen.) Zal nog ff nieuwe foto's plaatsen. Kunnen jullie de nieuwe rolgordijnen ook zien.

13. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hallo allemaal!

Tim en ik zijn vanmorgen weer fijn thuis gekomen, en wat is het een heerlijk ventje zeg!
    Wel erg vreemd om nu mama te zijn, en de verantwoording over zo'n klein ventje te hebben. Vind het best spannend allemaal!

De bevalling ging prima, alleen de persweeen vond ik wel echt vrij heftig. Binnen een kwartier persen was de kleine Tim er al, dat ging wel heel erg snel!

Tim is 2980 gram, en maar 46 cm, een mooi klein ventje dus.
    Het gaat allemaal prima!

14. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Lekker thuis! En aan het genieten, klinkt goed. :)

15. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Danielle, wat leuk om van je te horen! Ben blij dat het allemaal goed gaat. (we wachten vol spanning op een foto van je ventje...)

16. Tup

Tup Lid

9 nov 2008
    92
    0
    0
    hoi hoi

hier gaat het goed
    we zijn de nacht goed doorgekomen
    heerlijk hoor zo n klein ventje die dan ineens bij je hoort

de bevalling is mij uiteindelijk heel erg meegevallen
    de Vk heeft de vliezen gebroken om 10 over 9
    om half 10 mocht ik meepersen en om 9.46 was daar onze zoon Mitchell

ik heb een foto in het album gezet

het is een klein mannetje,maar hij doet het super

Gr Tup

17. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Danielle...ben benieuwd naar je ventje, en heerlijk dat jullie weer thuis zijn en dat het allemaal goed gaat!Geniet er van deze kraamweek...

Tup...voor jouw het zelfde, en wat een knappert en lekker klein!Geniet er lekker van...

18. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Danielle, welkom thuis meis en geniet lekekr van jullie ventje.

@Tup, wat een droppie zeg en hij heeft stekeltjes ;).

@Wendy, mooie kamer. ben een beetje jaloers. ik vind dat donkere namelijk ook heel mooi. Ach onze kamer is ook mooi.

Ben alles weer vergeten sorrie. nog wel hoe het met Lien gaat ben ik ook wel nieuwsgierig en Mandy natuurlijk.

Dat word afwachten.

Hier vanmiddag niet echt vergadering maar meer cursus wat te doen bij brand of wat dan ook. Ik was de enige van de opvang :). Ik heb weer punten gescoord. Mijn werkgever stond raar te kijken dat ik er was. Ik zei al dat ik zou komen zolang ik niet bevallen was of het bezig was. Ik ben wel blij dat ik gegaan was. Ik was er toch weer even uit.

Net wezen gourmetten. Ik had nog extra vlees gehaald omdat er een vriend van ons mee ging eten. Hahah heb ik de helft dus weg kunnne gooien want ik had weer eens te veel. Ach liever te veel dan te weinig. Het was in iedergeval heel erg gezellig. Jammer genoeg heb ik door het lang in dekeuken klaarzetten en zitten aan tafel. Hele dikke benen. De eerste keer dat ik zie dat mijn kuiten en scheenbeen echt dik zijn en pijn dat mijn schenen doen.

19. Danielle en Tup wat fijn om wat van jullie te horen!

Het doet met toch goed om te horen dat een bevalling goed kan verlopen. De vreselijke terror verhalen vliegen me soms om de oren, heerlijk om te lezen dat het bij jullie goed ging.

Tup wat een prachtige zoon heb je!

Spierpijngevoel: ik ook! komt vast omdat ik me niet meer vrij kan bewegen, gaat alles een beetje vast van zitten.

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Tuo en Danielle, fijn dat het goed gaat met jullie en jullie mannetjes! Geniet maar lekker verder!

Buddynieuws van Mandy
    Ze ligt nog steeds in het ziekenhuis, zonder baby ernaast helaas! Schrijft dat ze jaloers is op alle al bevallen dames.
    Maandag gaan ze proberen met vaginale tabletten de bevalling op te wekken.

Mimi: dat is op een fijne manier punten scoren, zeker als ze misschien moeilijk doen over baan. Ben je nu erg moe ervan of gaat het wel?
    Gourmetten, altijd lekker! Vanavond goed met je benen omhoog. Misschien helpt het iets.

Spierpijn: als ik heb gezeten en sta dan op lijk/ben ik echt een oudvrouwtje. Moet dan echt even warm draaien.

Deel Deze Pagina