Hoi allemaal, Druk dagje gehad vandaag, dus helaas niet zoveel tijd voor mijn pagina hi hi. Veel gekletst helaas (nog) geen nieuw bevalling nieuws. mandy: oh fijn om iets te hebben gehoord van Mandy. Jammer dat ze nog niet is bevallen, maar fijn dat alles goed gaat. Hoop dat de tabletten goed hun werk gaan doen maandag. coto: fijn dat het met je man beter gaat eenwondertje: fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden. En zo weinig je bed uit mogen zal best lastig zijn, maar meid nog maar eventjes en alles het beste voor je kindje. Je kindje in de couveuse achter moeten laten is ook helemaal niet leuk natuurlijk. Marijke: goed dat je toch even ctg hebt gehad al is het alleen maar voor je eigen gerustheid. Fijn dat alles goed was op je bloeddruk na dan Leonie: lekker en vooral leuk bezig geweest dus. Ben je er nu helemaal klaar voor? danielle: heerlijk thuis dus met de kleine. Ik kan me voorstellen dat het allemaal even wennen is en spannend natuurlijk Mimi: toch nog even lekker kunnen gourmetten dus lekker hoor. Ben benieuwd hoe het met Lien is.........zo spannend allemaal. all: hebben jullie ook steken bij/richting de vagina? Hier ook nog steeds van menstruatie achtige krampen. Gr vruchtje p.s. sorry als ik niet op iedereen reageer maar dat is ook zoveel
@mandy, fijn om wat te horen van je. spannen hoor maandag kan je dus je kleintje in je armen hebben. @Leonie, echt moe ben ik niet ervan. nu wel van gourmetten. al met al duurde de vergadering nog geen half uur.
wannabmum zal nu ook wel bevallen zijn denk ik.... Hier heb ik vandaag ook last gehad van een beetje voorweeën denk ik. Helaas zet er niets door...
Mimi, onze spullen zouden niet in jullie kamertje gepast hebben, de commode bv is nogal lomp groot. Daarom hebben wij ook van kamer gewisseld. Maar je hebt nu idd ook een leuke kamer! Gourmetten, heerlijk! Hihi, ik heb hier ook altijd teveel vlees... Vruchtje, wat heb je allemaal uitgespookt vandaag dan? Mandy, hou nog even vol! Dikke knuf van hieruit.... Hier gaat ook alles steeds vastzitten en idd Leonie, moet dan ff warm draaien als ik opsta. En over oma's (of oude vrouwtjes) gesproken, de mijne wordt maandag 99 jaar! (Die oudtante van mij van 106 is haar zus)
wwjc: vanochtend visite geweest bij mijn man zijn broer en vrouw en hun 2 schattige kindjes . Daarna naar tuincentrum geweest plantjes gekocht voor aan de schutting. Ook niet normaal wat je dan aan geld kwijt bent voor paar viooltjes. Waren eind van middag terug toen op visite geweest bij schoonouders want schoonvader is pas geleden geopereerd. Toen gegeten en benen omhoog en op de bank. Nu gebroken en buikpijn (harde buiken). Dit was de laatste dag dat ik TEVEEL heb gedaan. Zou wow 99 jaar en 106 dat zijn nog eens leeftijden msroxy: ook al voorweeën hoop voor je dat het wel gaat doorzetten. Hier hetzelfde en neemt helaas ook weer af zo af en toe
Teveel gedaan dus. Maar goed dat je je voorgenomen hebt dat dit de laatste keer is! Ga je dadelijk lekker op tijd naar bed? Was vandaag dat de klok een uur verzet moet worden hè? Msroxy, idd vervelend als het niet door wil zetten... Jullie zijn ook wat verder. Hoop dat het bij jullie toch snel doorzet. (Vruchtje moet eerst bijkomen van vandaag. )
Wat goed dat je het nog even zegt van de klok ik was het alweer een beetje vergeten hi hi. Ga zeker niet te laat naar bed. En morgen niet veel doen. Manlief zijn oma is jarig daar moeten we dus even naar toe. Verder ga ik niets doen morgen. Jij nog plannen voor morgen?
Hallo, Ik heb ineens het idee dat ons meisje vannacht of morgen gaat komen stom he? @mirjanne : Wel heel fijn zon mams! Maar extra koesteren hoor! @SYnove : Leuk en lief kado zeg! @leonie : Jij schiet ook lekker op! Met mannetje gaat het ook steeds beter. Hij baalt alleen soms van het feit dat hij waarschijnlijk last houdt van zijn tong, gevoelloos en toch iets dikker. Het voelt alsof je constant likt aan een batterij zegt hij! Hij moet natuurlijk ook wennen eraan, maar psychisch is het ook wel iets wat je moet verwerken @Ramoontje : Toch weer spannend .we wachten af! @wwjc : Het ziet er echt heel geweldig uit dat kamertje! Ik zal morgen ook een foto maken van het kamertje .met gordijnen en lamp nu helemaal af! @Danielle : Wat klinkt dat allemaal heerlijk zeg! Nu nog even je banner aanpassen! @Tup : Zon bevalling wil ik ook! Wat een heerlijk ventje inderdaad! Jij ook je banner aanpassen! @Mimi : Heb je nog wat gehoord over je functie? Dat was jij toch? @Spierpijn en stijf : Ja inderdaad vooral als ik op de bank heb gehangen, scheef moet ik echt even alles recht zetten en ik loop als een pinguïn! @Vruchtje : Ja die steken heb ik ook soms volgens VK zijn dat indalingstekenen
Tup, mooi mannetje hoor. Geniet er lekker van! Ben het weinig actief kunnen doen zat! Zou graag even willen tennissen ofzo, of hardlopen of naar de sauna/zonnebank. In ieder geval zo'n dag dat je redelijk zielig kunt voelen om alles wat je niet kunt in plaats van je te beseffen hoe geweldig mooi het is een klein wondertje te verwachten Dus daar ga ik me nu weer even op concentreren en wil me niet te druk maken over dat het nog wel eens 3 1/2 week kan duren. Ze komt wanneer ze er klaar voor is en ik heb nog niet het idee dat het snel zal zijn.
Dat was ik ja. Ik denk dat ik me niet zo druk moet maken Ik bleek vandaag op de vergadering de enige van de opvang te zijn. Mijn werkgever was zelfs verbaast dat ik er was. Ik zei al tegen hem dat ik er zou zijn zolang ik niet bevallen was. Hij had het niet verwacht. Ik heb gewoon punten gescoord. hahaha Volgens mijn werkgever komt ze over 3 dagen. Hahaha dan is hij zelf jarig maar dat wist ik al dat roep hij al vanaf het moment dat hij weet wanneer ik uitgerekend ben.
Hihi, ik was het ook bijna vergeten. Ik ga morgen ook niets doen. Misschien nog wat in mijn vluchttas rommelen en wat babykleertjes/spullen wassen, want ben ik vandaag niet aan toegekomen. Coto, ben benieuwd naar jouw kamertje dan! Zeker of er dan op de foto's een meisje in ligt. Kipkip, dat heb ik ook. Gewoon idd eens lekker actief doen. Dagje shoppen vind ik ook wel aantrekkelijk. En je weet nooit wanneer de kleine komt.....
O ik heb een vraagje : Weet iemand waar je goedkoop (liefst gratis) en makkelijk een leuke baby-site kan aanmaken? Thanx
www.beebiesite.nl dar kan je ook met wachtwoord als je wilt. Is wel dat je alleen 4 mappen en totaal maximaal 16 foto's
Hahaha, ik ook niet hoor maar ik zit dehele site te struinen om maar wat t ereageren. Pfff verveel me rot. Zou een mooie tijd zijn om t bevallen he. Maar ze is zo beweeglijk nu
Ben het andere topic aan het lezen, had ik al meer dan week niet gedaan. Maar ben tegelijk ook zooo moe. Maar wil nog even doorgelezen hebben. Hier ook mannetje heel beweeglijk, maar tegelijk ook lijkt net of ik van alles voel lopen van onder en steken en ongi-pijn enzo. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Mag trouwens nog niet bevallen. Moet nog een strik in het hemeltje van het wiegje kwam ik net achter.
Ja ik heb dat ook een strik voo rhet hemeltje nou ja een lint die daar in of om moet. Ik begrijp hemniet dus hij zit er niet omheen. Ik weet niet waar het moet. Hier wel meer afschijding maar niet echt pijn.