Jij ook sterkte meis, jij bent al een stapje verder dan ik, jouw lichaam doet het zelf, dat van mij weet nog van niks, plas me suf, heb mega dorst, wee gevoel in mijn maag, je weet wel. Dikke knuf! Ik ben hier trouwens nog niet weg hoor, blijf in ieder geval die 2 weken nog af en toe meelezen.
Lynn, je kleintje is dus 0.3 cm? Bijzonder beeld zo, die 2 baarmoeders. Ik moest daarstraks nog wel grinniken. Ik vroeg op een gegeven moment aan de gyn was nou iets was wat steeds in beeld kwam. Het zag er uit als een zwangerschap van een paar maanden oud. Ik zei nog dat dat ook geen hartslag had. Maar eh, dat kan dus niet, want het was ontlasting
Ik heb bewust geen kopie van mijn echo gevraagd, ook niet snel een foto met de mobiel van gemaakt, wat ik de vorige keer wel deed. Kijk, zo ziet jouw kleintje eruit. http://3dpregnancy.parentsconnect.com/c ... gnant.html
* Breekt even in voor Molly en Marb, Heel veel sterkte meiden. Het is zo oneerlijk he. Dikke knuf! breekt weer uit*
Molly en Marb, ben er weer even stil van, sterkte de komende tijd! Ik ben er zelf ook zo bang voor dat er zodirect niks te zien is, heb er zelfs al over gedroomd vannacht. Bah, niet lekker wakker worden...
Molly, kan gewoon niet geloven wat ik lees. Vind het zo ongelooflijk k*t voor je! Echt niet te geloven. Zit met tranen in mijn ogen. Ik wens je heel veel sterkte en ook al ken ik je niet echt, ik denk aan je. *digi* knuffel Marb, jij ook veel sterkte met dit verlies
Lynn, fijn dat je hartje hebt zien kloppen! Mooie echo's en leuk dat we zo beide baarmoeders kunnen zien!
Wat lief die inbraak van hartewens Succes morgen bij je volgende echo! @ Marb, als je van je af wilt schrijven, pb box staat open meid.
Hey meiden, Hier ben ik weer even. Tot nu toe gaat het goed. Als ik maar flink rust hou. Maar dat zal niet meevallen! Krijg morgen de sleutel van ons nieuwe huiske. Maar ik doe mijn best.
@molly en marb: wat akelig voor jullie. ik vind het heel erg. sterkte! en molly: dubbel akelig, gezien de beslissing waar je nu voor staat. neem je tijd, praat goed met je man/vriend, en kijk of je er over een poosje anders over denkt dan nu. @nieuwe mama's: proficiat! @lynn: gaaf, die echo! vind het moeilijk om te zien wat wat is, maar tof dat je ook hartactie hebt gezien al! hier: moe, misselijk (bluh, had tot vh weekeind het idee dat me dat bespaard bleef, nou: mooi niet dus!), en af en toe wat lichtbruine afscheiding. waar ik me géén zorgen over maak, want het is zo weinig dat het amper duidelijk is, en ik heb geen krampen, alleen zwangerschapspijntjes. ben zoooo benieuwd naar mijn echo. nog anderhalve week....
Molly en Marb wat erg zeg! Bah! Sterkte! Verder weet ik iet zo goed wat ik moet zeggen, maakt ook verder niet uit, niks is goed genoeg.
Nou, wat een vervelende berichten lees ik hier allemaal zeg! @Molly, heel veel sterkte gewenst en ik vind het heel moedig van je, hoe je ermee omgaat. Verder weet ik ook niet goed hoe te reageren, want zoals pientje ook al zei. Niets lijkt goed genoeg. @marb, ook jij héél veel sterkte meid. Vele van ons hier weten ongeveer wat je meemaakt en het is echt wel een flinke klap! @mupkuh: NIET meer bewegen!
@marb en molly heel veel sterkte toegwenst met jullie verlies. @ alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd! Word een grote groep al! Ik heb al een tijdje geen berichtje geplaats, maar lees steeds wel mee. Heb het druk op mijn manier en de kleine is verkouden. Ben zelf erg moe. Maar het is voor het goede doel Mag ik op de 25 ste voor de eerste echo bij de gyn? Alvast bedankt. Gr Jacquelien Gr Jacquelien