Heb net trouwens lekker de keuken gesopt kasjes uitgeruimd en gesopt en ff alle richeltjes in huis meegepakt met een natte doek...was wel even nodig! Nu ff uitrusten
Wij hebben hier openslaande tuindeuren, dus in het ergste geval laat ik de kleine binnen pitten en ga ik lekker buiten in het zonnetje zitten. Ben nu bezig met enveloppen schrijven. Hadden/hebben jullie dat ook dat je ineens aan adressen, schrijfwijze en namen enzo twijfelen?
Goedemorgen! Zo een beetje uitslapen en de dag is al bijna voorbij! Ik ben dus nog niet bevallen zoals je ziet .gister wel ineens een uurtje harde buiken zo om de 5-7 min, maar niet pijnlijk .zijn dat de oefenweeen? Vannacht echt heerlijk geslapen en een rustig meisje in mijn buik heel zachtjes beweegt ze wel en ze had vanmorgen de hik maar verder is het weer afwachten . @Glinsterk : Gefeliciteerd dan nog met de geboorte van jullie zoon! @Mamacelesje : Wat vervelend zeg dat je zo tegen die onvermijdelijke bevalling op ziet! Probeer je vast te houden aan het feit dat zoveel vrouwen een normale bevalling hebben en dat je op internet en in tijdschriften vaak alleen de uitzonderingen leest .Probeer vertrouwen te hebben in je eigen kunnen
Zo, daar ben ik weer. Lekker gesetteld thuis en de 1e controle aan huis gehad. Dat is wel apart. Alles was gelukkig keurig. En ik mag ook wat meer uit bed, als ik maar in en om het huis blijf. En 's middags ga rusten. En ik mag, als het allemaal goed gaat, eind van de week ook een keer naar de kapper (niet kleuren, alleen knippen), mits manlief me brengt en haalt. Jippie! Er is een nieuwe datum voorlopig en onder voorbehoud geprikt voor het starten met de inleiding en dat is maandag 6 april (dan ben ik 38 weken en 2 dagen). Maar, gaat het eerder niet goed, dan wordt natuurlijk eerder ingegrepen. Ik las bij een aantal van jullie over de baby minder voelen. Mij is vanochtend verteld dat vanaf ca. 36 weken je de baby idd minder/anders gaat voelen. Het is niet per se zo dat je de baby 10x per dag moet voelen, want als je je beweegt/opstaat, kan het zo zijn dat de baby "meeschuift' en dat geeft een wat vertekend beeld. Het is overigens wel een goede richtlijn. Maar het belangrijkste is dat je de baby over de 3 dagdelen heen (ochtend/middag/avond) in ieder geval goed moet voelen, al is het minder (heftig) dan anders. Is het normaal een half uur of uur trappen/bewegen, dan is nu 5 minuten ook goed. Als je het maar duidelijk voelt en luister naar je intuitie! En het is idd ook zo dat de baby nu rustigere dagen heeft en drukkere. De rustige dagen kunnen ter voorbereiding op de bevalling zijn, maar dat hoeft niet. Want soms is het 2 dagen rustig en vervolgens is dag 3 weer kermis. Het blijft lastig en oncontroleerbaar.
***inbraak*** Hier een vriendin van Jantsjuh. Wilde even melden dat ze in het ziekenhuis zijn (daar moest ze bevallen) en nu ong. 3 cm ontsluiting heeft! dus er is meer babynieuws op komst! ***uitbraak*** Jullie allemaal nog veel succes met de laatste loodjes, gr Jootje (nov 2008 mama)
Spannend! Heb ik hier net mijn babybeddengoed buiten gehangen (in de zon), trekt het dicht.... Duim even mee dat het niet gaat regenen!
poeh het gaat hier zo hard...geen bijhouden aan! Begrijp ik het goed dat Lien, WanneB en Jantsjuh dus alledrie bezig zijn? Succes iedereen die bezig is
Nee, helaas niet meer. Scheen wel, maar toen ik net wasgoed buiten had hangen werd het bewolkt. Is het nu nog. Hoop alleen maar dat het niet gaat regenen. Ik ga nu iig even kozijnen en ramen slaapkamer schoonmaken en de vitrage daar weer ophangen....
Succes Janstjuh! Bizar idee he, dat er gwoon mensen aan het bevalen zijn? Ik ben ook wel héél benieuwd naar WannaB. Vaag weertje vandaag he? Gister kwamen ze bij ons de bestrating leggen, maar na anderhalve tegel zijn ze gestopt omdat het keihard regende, echt balen. En ik zit hier lekker in de rotzooi. Allemaal zand en modder buiten en dat kom je overal binnen weer tegen. Ik blijf stofzuigen en dweilen, word er gek van! Vanmiddag kwam een vriendin op bezoek, is bijna 3 mnd zwanger nu, zo leuk! Kwam ze ook vertellen. We hebben verder weinig kids in de vriendengroep, dus wel erg leuk! Eefje, hoe is het logeren met Noa gegaan? En hoe was het voor jezelf
Succes Jantsjuh! Lekker weertje vandaag...na het soppen gerust en daarna met 2 vriendinnen lekker gewandeld met de hond...ik heb wel 2,5 uur gewandeld en ben nu kapot...me bekken voelen niet normaal meer aan haha helemaal beurs. Ga zo denk maar ff douchen ofzo
Minius Het ging hartstikke goed. Gelukkig maar.. Ze zijn naar het cisrcus geweest gisteren..Vandaag lekker buiten gespeeld..Dus ze kwam moe maar voldaan thuis.. Allemaal indrukken is wat voor zo'n meisje..Ze ligt alweer lekker op bed. ..Ik vond het wel lekker..Maar ben blij dat ze weer thuis is.
Hoi allemaal, Nog niet op het forum geweest vandaag. Nu eindelijk tijd was zo nieuwsgierig naar bevalling nieuws, maar helaas behalve glinsterke dan? Ook verder lekker rustig hier komt vast door het mooie weer Glinsterke: gefeliciteerd met jullie zoon! Lees over voelen van de baby hier ook wel minder dan voorheen, maar zal ook wel komen doordat ze steeds minder ruimte hebben. rach: ha ha moet helemaal lachen wat je zegt over de klok vooruitzetten. Weer een uur ingelopen hi hi Jantsuh: je zult het niet meer lezen maar oh wat spannen den veel succes. all: hier verder niet veel verandering zou wel graag wat weeën willen krijgen gr vruchtje
effe zeuren : pfff, ben het aan de ene kant ook erg zat ineens! Ik vind het zwaar die buik! Bekken en rug worden steeds stijfer! En als ze beweegt dan doet dat ook zeer op mijn heupbotten en wordt mijn buik vaak helemaal hard! Maar aan de andere kant lijkt het me ook raar om niet meer zwanger te zijn! Het is toch wel een hele gave indrukwekkende ervaring! Ik geniet gewoon nog even van al die benen en armen en ruggetje in mijn buik!
MiniUs, kan het met nog voor de geest halen hoe dat vorig jaar bij ons was. Ook hele tuin eruit en gras en tegels erin. En dan liggen de tegels erin en dan moet er nog zand op, zodat er dat tussen de tegels kan gaan zitten. Idd nog weken zooi. (Was toen ook niet zo'n goed weer) Leuk dat er dan nog iemand zwanger is in jullie vriendengroep. BrendaGill, 2,5 uur! Pfffffffffffffff Vruchtje, alleen weeën of ook bevallen? Coto, ik kan het me helemaal voorstellen. Ik zeg net tegen mijn man: Als er 1 ding is wat ik niet ga missen is het wel dat geduw tegen mijn maag en ingewanden. En die pijn en het niet vooruit kunnen....