April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Ik ook! GAAAAAAAAAAAAAAP!
    Truste dames.

2. Amom22

Amom22 Niet meer actief

heb nog niet bijgelezen :oops: zal ik morgen weer doen ;)

Jodie Alsnog gefeliciteerd met je zoontje. Wat een heftige bevalling zeg! Fijn dat alles goed gaat met jullie, lekker genieten ervan. En wat een poppie zeg!

@jochies in de buurt
    Een wordt er binnenkort gearresteerd ;) Ik heb vrijdag een verklaring afgelegd en ze gaan nu dus toch wat doen! Maar onderhand is er weer van alles gesloopt...bah!

3. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Foto in album :D

Ja op een harde stoel zitten zeggen ze....nou kan amper op de bank zitten pfffff!
    Heb de wond zelf ook gezien nu met een spiegel....wat een knip zeg pfff!

4. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Oh wat een heerlijk ventje Jodie!
    En ja, men zegt op een harde ondergrond te gaan zitten.....heeeeerlijk! Ik kreeg op een gegeven moment het advies van appelstroop compressen. Dat blijft goed te vormen terwijl het wel mega koud wordt in de vriezer. Ik vond die kou echt een verademing!

5. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    @Jodie.. wat een schatje!

En harde stoelen.. tsja.. zit voor geen meter, maar het schijnt te helpen. Ik herinner me nog dat ik op dag 2 even vergat rustig te gaan zitten, dus plofte op tuinstoel.. auwwwwwwwwww

En wat een oorlogsgebied is dat he? Komt goed :)

6. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    jodie...zow heftig allemaal..
    Wat een super schattig mannetje....en wat fijn dat hij het zo goed doet....jammer van de borstvoeding..maar op flesvoeding groeien ze niet slechter...en niet alles hoefd er voor te wijken he...nu lekker genieten en goed herstellen

ik ga nu weer een nieuwe foto van julian in mijn album plaatsen....:)

7. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Haha, oorlogsgebied :D En dat krijgt dan ook nog alle kleuren van de regenboog ....
    Harde ondergrond zit niet lekker, maar een zachte ondergrond ook niet. Toen vond ik nl ons waterbed wel lastig hoor, terwijl je zou denken dat dat dan wel lekker is. Ik rolde mezelf maar uit bed ;)

Anyway, meiden, het gaat weer over!

8. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    hij staat erin!

9. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    @Lynn.. wowie, mooie foto! Wat een schatje :)

en ja, oorlogsgebied, ik weet niet wat een betere beschrijving is? hihi

10. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Jodie: Wat een mooi mannetje...:) Heftige bevalling maar gelukkig is alles goed gegaan. En doe jij lekker rustig aan komt ook weer helemaal goed!

Ik ga weer tv kijken :)

11. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Jodie: wat een scheetje ! En wat een heftige bevalling joh... ik zie het allemaal wel hoor dus kan de verhalen goed hebben ;)
    Lynn: Mooie foto joh ! Heel erg gaaf !

Net even gezellig met mannetje en beste vriend tapas gegeten, erg gezellig en lekker ! Beetje balen dat ik de helft van wat er op de kaart staat nog niet mag hebben maar de rest was jammie ! Ga even een paar buikfoto's maken straks nu het nog kan... zal ze er morgen opzetten !

Hoop echt dat het niet lang meer gaat duren... Maar goed er moeten er natuurlijk ook een paar na de uitgerekende datum bevallen...

slaap lekker allemaal !

12. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Tup Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Mitchell!! :D

Jodie Klinkt idd allemaal heftig, maar je hebt je er goed doorstaan en doet wat je kan..Vindt het juist erg dapper van je ook, dat je juist bent gestopt met BV, de meesten willen het toch blijven proberen en rommelen maar wat aan en wat de rest ook zegt, daar hebben jullie, vooral jullie jongen niks aan.
    Wat een lekker ventje trouwens! :D

Jantsjuh, WanneBmum, Lien (wie nog meer?) Succes, you go girlzzz, we wachten met spanning af! :D

Amom Gelukkig wordt er wat gedaan daar!Ben je al bezig met de verhuisdozen?

Lynn Och, ookal zo'n heerlijk mooi ventje!! :D

Sushi Het schiet al op voor jou, je bent al bijna bij DE DATUM ;)

Verder weet ik het niet meer, dames :)
    Allemaal vast een fijne nachtrust toegewenst!

13. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Jodie, wat een scheetje! Echt een mooi mannetje!
    Heftige vbevalling is ook voor je geweest zeg! Hoop dat je snle hersteld ervan en ondertussen lekker genieten!
    Oh, en bevallingsverhaal gewoon laten staan hoor! Iedere bevalling is anders en als iemand hem niet wil lezen, slaat zij dat stukje toch over.

Eefje, fijn dat logeren goed is gegaan!

Lynn, wat een mooien foto's maken jullie toch!

Ik, vanavond niet helemaal lekker, steeds het gevoel dat ik moet overgeven maar er komt niets. Bah!

14. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Goeie morgen allemaal!

Het is nu 4 uur, nog meer mensen online?
    Voel me niet echt goed en kan helemaal niet slapen.... Errrruuuuug vervelend

15. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Nou ik ga denk ik maar weer eens richting mijn bed, was er om 2 uur uit dus wie weet gaat het nu nog even lukken.
    Er is om deze tijd ook echt niets op de tv he!

Mijn handen gaan steeds slapen en ik zit weer helemaal vol met vocht (handen , voeten, gezicht)

Morgen nouja eigenlijk dus vandaag naar de VK zal me benieuwen......

Fijne dag allemaal vandaag en nog maar even welterusten!

16. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Goeiemorgen,

Zwijmelt helemaal weg bij al die lieve baby's :D! Wat een schatjes. Hier verder niets bijzonders moet vanmiddag weer naar de verloskundige. En hoop dat het weer wat beter is vandaag.

17. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Beter laat dan nooit he, zullen we maar zeggen.. :rolleyes:
    Nog even en jullie gaan lekker weg daarzo..
    Wel een heel gedoe hoor met alles..Vk..Politie..Ik zou helemaal knetter worden.. :(

Mamafiona Hoop dat je nog wat uurtjes hebt kunnen slapen..Succes op controle

Priscilla Jij ook succes!!

Ik ook vanmiddag weer naar de VK.
    Het heeft behoorlijk gevroren vannacht..Brrrrr Maar zonnetje komt er al door.. :D

18. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Goeie morgen, zijn we weer!

Het is niets geworden met dat slapen vannacht....pffff
    Ik heb ook de hele tijd het idee dat ik suiker te kort heb (hypo), Trillerig, zweten, draaierig, slapende handen, naar gevoel. Maar als ik dan wat ga eten of drinken helpt het gewoon niet, het gevoel blijft. Is dit voor iemand herkenbaar?

Dit word weer een gezellige dag, ik voel het aan mijn water....haha

Oja en nog een vraagje....heeft er iemand nog geen buddy? Ik heb er nog geen 1 en het lijkt me nu toch wel leuk om er 1tje te hebben om eventuele vorderingen te melden. Ik hoor het wel!

19. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    brendagill en heeft die megalange wandeling nog wat teweeg gebracht?

Jodie ach wat een scheetje, wat een knapperd...kriebel kriebel!
    Wat een verhaal zeg, hoop dat je snel hersteld en helemaal kan genieten, laat je maar lekker vertroetelen.

de rest is een beetje langs me heen geschoten, geen nieuws van de bevallende dames toch?

Hier zo'n beroerde nacht gehad, wéér ziek en de hele nacht last van maagzuur gehad, tot kotsend aan toe, had natuurlijk niks in huis. Dus maar beetje rechtop geslapen.
    Denk dat ik de vk voor vandaag maar afbel, echt geen puf om dat end te fietsen.

Zou het echt waar zijn dat als je ziek bent, je niet gaat bevallen? Moet daar nu ff niet aan denken...

20. jantjsuh: succes met bevallen! Hoop snel op meer nieuws!

Jodie wat een mooi mannetje. Op wie lijkt hij het meest?

Klok: ik had m goed gezet hoor, een uur vooruit haha

Lynn, wat een mooie foto! Heb je die in een studio laten maken?

MamaFiona, hier ook een slechte nacht. Ik lig steeds buiten adem in bed en dat maagzuur word ook wel erg vervelend!

Pientje: ziek en nesteldrang.. geen lekkere combi volgens mij. doe je rustig aan?

Deel Deze Pagina