Wow, ben er ff niet geweest! Proficiat allen die bevallen zijn! Vanavond upload ik een foto van mijn prinsesje, heb nog geen site maar zal m voor een dagje in mijn album zetten.
@ Knip: Ik heb er eerlijk gezegd geen last van gehad, de eerste 2 dagen wat moeilijker zitten maar erna niks meer gevoeld. Jodie hoe was de inleiding? (Heb niet veel tijd om terug te lezen) Lang over gedaan? Bij mij was het ook enorm heftig (lees: bevallen in 3u45) maar je vergeet 't gauw Dames, ik ga mijn prinses in bad stoppen! Keep on bevallen
Goedemorgen meiden, Wat is het hier spannend zeg! Denk de hele tijd aan jullie Mijn was al vanaf half 8 wakker, nu slaapt ze gelukkig weer. Opzich wel gezellig maar ze heeft haar slaap ook hard nodig. Merk het heel erg aan haar als er bezoek is geweest. Vooral afgelopen dagen zo 2x per dag. Raakt ze een beetje ontregeld (of ik )
Buddynieuws vruchtje! Ik kreeg vanochtend het volgende smsje: Vanacht om half 3 zijn mijn vliezen gebroken. Meteen hele hevige bijna ondraaglijke weeën. Meteen naar het ziekenhuis. Gelijk al 9 cm ontsluiting. Toen ging het snel. Om 4.49 uur is onze zoon Finn geboren, 50 cm en 3450 gram. Vruchtje gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje.
JOEPIE ! heb het meteen op de lijst gezet.. gefeliciteerd vruchtje! Nou ik ga vandaag maar weer naar de dokter met Dean, alweer een paar daagjes koorts en gisteren een rare aanval (wel een uur lang hysterisch huilen, niet bereikbaar of troostbaar) mijn man wilde naar het ziekenhuis maar je had beter een excorsist kunnen bellen, ik zat echt met mijn open mond te kijken... was vreselijk! ook effe bijkomen want het was hierdoor een latertje helaas..
Vruchtje, gefeliciteerd met jullie zoontje Finn, tjee wat snel gegaan zeg! Geniet van jullie binkie! Wat gaat het toch hard met de jongetjes
[size =18] Vruchtje Gefeliciteerd!!! Geniet ervan![/size] @mupkuh, fijn dat alles daar goed gaat! En bezoek is ook gewoon heel vervelend Ik wil onderhand toch ook echt wel aan de beurt zijn hoor! K heb al twee nachten last van "voorweeën" ofzoiets.... En de combinatie: slecht slapen, hormonen en ongeduld maakt het er hier niet echt gezelliger op
Gefeliciteerd vruchtje! Ooooh wat leuk dat iedereen hier zo gauw bevalt! Mijn bevallingsverhaal heb ik ondertussen bij de mama's geplaatst.
ik heb het gelezen maar zou er zo voor tekenen eigenlijk (qua data ) maar iedereen beleeft dat toch anders.. Ik heb vanaf 3 uur tot 9 uur savonds weeen met maar een halve minuut (maximaal) ertussen gehad dus 2 minuten is een eeuwigheid dan (maar goed ik had infuus) , en ja door een verdoving kan je niet meer voelen wanneer je moet persen zeggen ze (dat lijkt mij erg lastig) want als je ze goed voelt is persen juist een opluchting (dan kan je wat doen zeg maar) klinkt wel kort en heftig maar als ik de tweede zo zou mogen doen ipv wat ik bij Dean heb gehad (wat ik trouwens ook nog te doen vond hoor) lijkt me heerlijk....
@ msroxy, bezoek is idd soms erg vervelend Maar klinkt als een goed teken die voorweeen. Had ik de week voor ik beviel ook vaker. Ga heeeeeeeeel hard voor je duimen. Ennnnn toen ik beviel was het ook prachtig weer. Dus wie weet vandaag of deze week iig.
Vruchtje: Gefeliciteerd met jullie zoontje ! Leuke naam ook ! Meiden met VK afspraken vandaag, succes ! Ik mag morgen weer... Imd: Beterschap met Dean ! Ga even buikfoto in mijn album zetten, best een flinke buik zo op foto hahaha Voel me wel beetje vreemd vandaag, was bij het wakker worden ook misselijk en ongipijntjes... Zal het dan misschien toch bijna gaan gebeuren... Ik hoop het zo !
Ben even de draad kwijt, maar alle nieuw bevallen dames: gefeliciteerd! En Daniëlle: fijn dat je weer thuis bent met Tim! @all: veel succes weer. Begrijp dat er weer een paar meiden 'bezig' zijn. Spannend hoor!
vruchtje ....gelfeliciteerd met je zoon Finn....geniet er lekker van... Hier heeeeeeeeeeeeeerlijk geslapen!om half 10 werd Bryan pas wakker!weer is fijn ipv half7.... fijne dag allemaal