April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Haha, dan zal ik mn benen nog maar even gekruist houden :) ;)!
    Maar ik hobbel nog even terug naar de maart mama's ;)!

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ohhh Daniëlle, wat een mupke! En die roze wolk blijft wel vaker een paar daagjes uit hoor. Gelukkig zit je er nu lekker op. Geniet ervan!

3. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Hier niks is er gebeurd! Het lijkt wel of de tekens weer steeds minder worden! Best goed geslapen, niet misselijk of steken of weet ik wat….Misschien moet ik me er toch op in gaan stellen dat het nog 3 weken duurt :rolleyes: ?

@VruchtjeGefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
    Juetje van een stortbevalling zeg! Rust nog maar lekker uit in het ziekenhuis!

@Jodie : Ik vind het wel prettig hoor, zo’n uitgebreid verhaal. Je hebt het heel goed gedaan! En dat je je onwennig voelt is volgens mij helemaal niet raar, er wordt tenslotte ook een moeder geboren, en die moet ook nog alles leren! Het komt vast helemaal goed met je! Nogmaals gefeliciteerd! Wat een mooi kereltje!
    @Amom : Fijn dat er toch wat aan die schoffies gedaan wordt!
    @Lyn : Wat een bizarre mooie foto heb je in je album? Zijn jullie beroeps ofzo?
    @Sushi : Ook al zo’n mooie foto van je buik!
    @Mamafiona : Nachtbraker! Ik hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen? O ik zie van niet! Vervelend! Dat suikertekort kan wel kloppen! Mijn VK zei dat de baby ineens veel suiker kan wegtrekken. Dus ze adviseerde dextro bij de hand te hebben!
    @Pientje : Jee vervelend dat je je zo beroerd voelt! Ik hoop voor je dat je je snel beter voelt, of dat je gewoon moet bevallen en dat dit voortekenen zijn…?
    @Sam : Ik ben erg benieuwd naar je foto!
    @Imd : Wat rot voor Dean en jullie. Ik hoop dat ze er wat aan kunnen doen?
    @Danielle : Wat een mooi ventje zeg! En fijn dat het met je gevoel ook beter gaat!

@Datum : Wij vinden 02-04-2009 wel mooi! Man is nl 04-02 jarig en ik 22-04 dus allemaal 2-en en 4-en….Inderdaad is 01-04 wel lachen maar voor het kind zelf is het minder hoor!

4. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Vruchtje, :baby: Gefeliciteerd met je zoontje! ! ! :baby:

5. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Danielle hier precies hetzelfde gevoel! Ik ben zo blij met jou verhaal, vond mezelf al abnormaal.....

Senne is nachts wakker en slaapt overdag, echt even zoeken hoe en wat. Valt niet mee, maar geniet wel van hem hoor!

6. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Vruchtje gefeliciteerd! jij bent ook al zo snel gegaan....heeft dit misschien te maken met als je vruchtwater spontaan breekt dat het allemaal sneller gaat?

Danielle wat een super mooi kindje heb je!

De dames die snachts wakker zijn....das flink balen....en dan zijn er ook nog bij die moeten overgeven...jeetje...

Amom ik ga voor jou duimen dat het 4 april geboren word!

over de foto in mijn album..thanx voor de complimenten....we hebben de foto gisteren zelf gemaakt voor een witte muur....en nee wij zijn geen profs...maar wel een groot compliment voor ons...want foto's maken vinden we altijd leuk....!

nou wie is de volgende die gaat bevallen?

7. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    IK IK IK IK hahahaha :)

Thanks voor de reacties op mijn buikfoto ! Vind het zelf ook wel mooi !

8. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    WOW dat is echt een super mooie buik foto..en jij hebt echt geen vet op je heupen....

bij mij zat er na de bevalling een hele band een vet :oops: ik ben maar flink aan de wandel geslagen.....net ook al drie kwartier gewandelt...hopelijk krijgt ik mijn zwemband zo weg.. :oops:

9. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Vruchtje gefeliciteerd meis met de geboorte van jullie zoon.

10. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Amom....zul je zien dat ik ook 1 april aan de gang ga en beval!liever niet...maar wij hebben altijd zo iets raar!3 april ook liever niet ivm verjaardag van peettante van de kleine ...

ik zelf vind vandaag ook leuk!maar voel niks dus helaas...tis tenslotte wel lekker weer , zit nu ook lekker buiten met laptopje....mmmmm

maar jah we wachten maar weer ahum geduldig af!

11. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    owja straks naar de tandarts , zou een stund zijn als daar mijn vliezen breken!hahahahahahahha

12. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    Vruchtje - gefeliciteerd met jullie zoontje! Dat is ineens snel gegaan zeg...

Ben benieuwd hoe het met Lien, WannaB en Mandy gaat...

Indy... leuk weer van je te horen, dat is een tijd geleden idd. Alles gaat goed met je zwangerschap?

Ik: ga zo lekker genieten van het zonnetje... heerlijk...

13. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Vruchtje Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!! :D

Imd Hopelijks niks ernstigs met Dean :( Sterkte en beterschap voor jullie jongen!

Sushi Idd mooie foto van je buik en wat een leuke kamer ook!! :)

Danielle, Jodie en Lynn Fijn dat alles goed met jullie en de kleintjes gaat :)

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Vruchtje: VAN HARTE MET FINN!

Hier morgen weer naar de gyn. Ben benieuwd wanener de ks lkan worden gepland.....

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nou alles zag er goed uit bij de huisarts, hij dacht aan een virale infectie, even een paar dagen rustig aan.., hij plast goed, geen rare kleur of geur dus dat wacht ik even af..

Hij dacht aan een nare droom waar ie in is blijven hangen (dat is wel normaal op zijn leeftijd) of een koortsstuip waarbij de temp plots daalt kan ook.

Ik moest wel even deze week in de gaten houden of hij echt wel goed hoort, kan zijn doordat ie altijd verkouden is dat zijn amandelen ook verdikt zijn en dat ie minder hoort omdat ie ook niet snel is met praten e.d. ik denk dat ik einde van de week even bel met dat ik "denk" dat ie minder hoort zodat we eens door kunnen naar de KNO arts en in elk geval eens alles na laten kijken..

hij heeft trouwens nu 40 graden koorts dus met PCM op bed gelegd en maar weer aankijken..

16. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    ach gossie beterschap voor je kleine ventje

17. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    Loeka12: alles gelukkig goed met mn zwangerschap, de eerste 20 weken waren echt niet leuk met die enorme misselijkheid, maar de 2de helft gaat eigenlijk heel goed! Voel de kleine nog steeds lekker bewegen, ik kan me nog herinneren dat wij toen zo twijfelden op die plopjes die we voelden nu echt de kleine waren :D

imd: beterschap met je kleine ventje. Hoop dat het snel beter gaat!

sushi: wat een mooie foto én een mooie buik zeg!

ik ga de fiets nog maar es even pakken met dit prachtige weer, beetje beweging kan geen kwaad :D

18. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Hoi!
    Even snel..Controle was goed..Niet aangekomen wel afgevallen..Maar dat was maar 0,2 kilo.. ;)
    Hij ligt er klaar voor , vast en al..

Sushi mooie foto zeg!

Kindjes:TE LIEF! :D

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nou dan geef ik hierbij het startsein :) KLAAR VOOR DE START.....BEVAL!

wow 0,2 kilo afgevallen meid nou goed weer een goede reden om een reep chocolade te pakken en die quote omhoog te werken..

20. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    @Vruchtje.. gefeliciteerd met de geboorte van Finn! Dat is inderdaad heel snel gegaan (bekend verhaal :( )... het is ook moeilijk als je ineens bevalt en ze je kleintje ook nog eens op de neonatologie leggen (helaas ook bekend).. Daar lig je dan ineens met een lege buik en je kindje een paar afdelingen verderop.. *knuf* .. hopelijk knappen jullie snel op en mogen jullie saampies snel naar huis

@IMD.. sterkte met je mannetje.. arm ventje

@Sushi.. mooi buik!

@Indy.. gezellig dat je weer even wat van je laat horen

Hier weer onrustige nacht achter de rug. Kwam maar niet in slaap, dus rond 1 uur maar weer naar beneden gegaan voor half litertje warme melk.. daarna ook nog even heerlijk gedouched, en toen uiteindelijk toch geslapen tot een uur of 9 (enorm blij met dochterlief die ook uitsliep :) ).. Had verder geen weeën of zo, maar toch heel onrustig. Manlief bleef ook wakker (doet ie anders noooooooooit).. maar goed. ik zit nog, en de beeb dus ook nog..

@1 april bevallen.. liever niet (alhoewel, dan zou ik over 2 dagen bevallen zijn).. Leuk als je mensen dan belt om te zeggen dat je bevallen bent en ze geloven je niet, hihi. Mijn buuf is trouwens ook op 1 april jarig, en ze heeft er verder geen last van hoor..

Deel Deze Pagina