nee joh is helemaal geen probleem als je op 1 april jarig bent ken ook iemand die op 1 april jarig is.. alleen bij de geboorte vinden mensen het even grappig..
Hallo April mama's, Ook wij Sophia en haar man (Ik haar man typ nu even) zijn vanochtend van een gezonde zoon bevallen (ja Sophia dan, maar ik ben zo trots) Hij heet Rick weegt 3300 gram is 53 cm lang en ben geboren om 07.30 uur. Om 03.00 uur is Sophia begonnen met de weeen en na 4 uur had ze al volledige ontsluiting en om 07.30 uur is hij geboren. Als Sophia kan komt ze op het forum en laat de eerste kiekjes zien van Rick. Tot dan De Trotse papa.
Sophia en man van harte gefeliciteerd met Rick! En vruchtje met Finn! Jeetje, wat gaat het snel bij jullie zeg....snelle bevallingen!
Trotse papa en Sophia van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon ! Geniet er lekker van !
Sophia en man GEFELICITEERD! Leuk zo'n berichtje van de vader lekker trots zijn hoor dat mag! En wat is dat ook weer snel gegaan zeg! Lekker genieten!
Sophia gefeliciteerd met Rick! wat heerlijk zeg dat je bevallen bent! je vliezen zijn op hetzelfde moment als vruchtje gebroken EDIT: je was écht net op tijd dan met die gipsbuik!
Sophia en trotse papa, Gefeliciteerd met RICK!!! Wat een snelle bevalling zeg! Gelukkig was je nog op tijd met je mooie gips-buik! IMD:Haha startschot..Nee hij blijft nog wel even zitten denk ik..Maar ja het gaat hard nu , je weet het niet.. Sterkte voor DEAN! Vind het altijd zo zielig als de kindjes ziek zijn..
Huh.. ze komen er ineens wel heel snel achter elkaar uit, die ukkies.. Sophia en man: Van harte gefeliciteerd! Oké.. who's next
er zijn er zoiezo nog bezig of al net bevallen maar daar heb ik nog geen data van,. wannebemum, lien en mandy?
Plopperdeplopperdeplop Nou, ik wil wel slachtoffer zijn hoor, om de volgende april (maart) beeb op de wereld te zetten. Alleen beeb heeft het geloof ik nog niet door, of hij doet nu een afscheidsdansje (druk!) 8)
Wow het regent (jongens)baby's Sophia en papa gefeliciteerd met jullie zoontje Rick ook alweer zo snel gegaan! Genier ervan! Indy hey leuk weer eens wat van je te horen. Fijn dat alles goed gaat. Nou had de vk afgebeld, nu komt ze morgen hier bij mij thuis voor de controle, voel me erg bezwaard, want ben niet doodziek ofzo, maar had er vandaag de puf en kracht niet voor om dat hele stuk te fietsen. En Jason is ook ziek, vannacht ook paar keer wakker, dus wou hem ook niet meesleuren.
Buurjongetje is ook op 1 april jarig, heeft er niks van geloof ik. Is juist gunstig, want dan komt de kinderbijslag, hebben je ouders altijd veel geld voor een groot en duur cadeau
(rick! zoontje van vruchtje heet Finn ) het gaat zeker snel nou zeg. En als ik naar berichtjes van vruchtje en Sophia kijk van gisteravond was er bij hun (ook) nog niks aan de hand. dus dames... we hebben allemaal een kans vannacht
Hè ja wat stom, tijdens het typen dacht ik echt aan Rick, want dacht nog, dat was al een tijdje bekend, maar omdat ik ook met vruchtje in mijn hoofd zat, typefout!
Net effe boodschappen gedaan met mannetje nou gelijk weer klaar voor vandaag, buik is helemaal hard! @Sophia en man : Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Jee dit maakt statistisch gezien de kans dus wel groter dat wij langer dan 40 weken lopen waaaahhhh @Imd : Jee wat vervelend voor je zoontje dattie zo ziek is! Leg hem nog maar extra in de watten nu! Beterschap ermee!