ow ik las dat het 5 april zou worden gestort..? maar wij krijgen het was 5 juli.....en als jullie na april bevallen dan pas in...uhhhh okt.... misschien dat er nu mensen zijn waar en spontaan de vliezen van breken?
Heb de hele dag al ongikrampjes die komen en gaan... is dat een voorbode of zegt dat helemaal niets ?
haha groot en duur cadeau Ik zat ook al te denken wanneer het kinderbijslag-technisch handig zou zijn om te bevallen . Maar eigenlijk is mijn enige 'wens' niet overtijd te gaan! Sushi: zegt niks... helaas. Heb ik ook steeds.
Sophia en man, Gefeliciteerd met jullie zoon! ! ! Mijn neefje is op 1 april 2007 geboren en zij kregen gewoon miv april de kinderbijslag. (Betaling kan natuurlijk even op zich laten wachten aangezien je je kind eerst moet aangeven, dat moet naar de svb en verwerkt worden, etc.) Hihi, stomme hormonen. Zit hier gewoon te huilen... (Toen ik nieuws van Sophia las) Ik wil eigenlijk ook zo graag dat de vliezen breken en dat ik vandaag of morgen beval... Maar van de andere kant zijn er nog wel wat dingen die ik vind dat ik van tevoren moet doen. Maar ik heb alweer zo'n buikpijn, slaap nog steeds slecht 's nachts en idd de pijn in mijn bekken 's nachts wordt ook steeds meer. Za hadden ze trouwens toch hier die steigers afgebroken? (Was ik ff superpissed dat ze dat op za-ochtend om 8u kwamen doen) Kwamen ze vanmorgen om 7.15 hier aan de zijkant ze nog afbreken! @#%$#@ Heb trouwens ook steeds die ongikrampen.
ongikrampjes...zo zou ik mijn weeen willen omschrijven....maar daar begon het bij mij niet mee...ik liep gewoon naar de wc.....en ik had heel veel slijm verlies de dagen voordat het ging gebeuren....dus had toch mijn slijmprop verloren.....2 dagen erna was Julian geboren
Sinds mijn antibiotica-kuur heb ik bijna geen slijm/afscheiding meer. Is heel vreemd moet ik zeggen.....(heb het nl zo lang wel gehad..)
Ja, wie weet... Heel vreemd, maar ik heb zo'n raar voorgevoel. Maar van de andere kant, mijn voorgevoelens kloppen NOOIT. Dus..........
er ligt hier iemand (julian) zich al een half uurtje uit te rekken om wakker te worden..hoor hier naast me allemaal gekreun..ogen open ogen dicht...hahah... moeilijk he wakker worden p
dan kun je mij de hand schudde...ik heb het ook altijd fout...alleen die dagen voordat ik ging bevallen had ik al een gevoeltje....
Wwjc, antibiotica kan de zuurtegraad in je vagina veranderen, dus ook de afscheiding kan anders zijn denk ik? Het staat in elk geval op je bijsluiter. Dan moet je ook even in de gaten houden dat het niet gaat jeuken enzo, ivm schimmelinfectie!
Kan het mijn man vragen, zijn voorgevoel is eigenlijk altijd juist. Alhoewel met preciese data ik dat nog nooit geprobeerd heb, maar hij wist wel te vertellen dat het een jongetje was. Terwijl mijn gevoel zei: een meisje. Rach, ik heb nog een infectie, maar die antibiotica daartegen mocht ik niet hebben nu tijdens einde zw. (Ik had nl blijkbaar 2 verschillende) Maar ergens in de zwangerschap kreeg ik ineens heel veel en hele gele afscheiding/slijmverlies. Er is toen eerder urine gecontroleerd (geloof ik, want gyn wilde het ook een keer niet doen ) en toen was het niets. Nu waren het dus die 2, waarvan ik 1 antibiotica-kuur had gekregen en nu is de afscheiding en het gele eigenlijk helemaal weg! (Maar ik ga de bijsluiter nog wel even lezen...)
Hier alles prima. Geen rare dingetjes meer gevoeld. Borduur met helemaal te pletter op een groot en heel fijn borduurwerk van Winney the Pooh. Omdat ik moeite heb met zitten in 1 houding, komt het denk ik niet af voor de geboorte.....
Hey wat leuk, nog een die van borduren houdt Ach dan heb je straks nog wat te doen in de kraamweken! Maak je er een foto van als het af is?
Dat is idd wel lastig dan. Borduren is heel leuk, maar als je er mee bezig bent vliegt de tijd voorbij en ben je meestal niet eens zoveel opgeschoten. (Ik heb het helaas al hele tijd niet meer kunnen doen vanwege onstekingen in mijn schouders. )