mijn schoonmoeder is normaal goed met dat soort dingen maar ze is weer een beetje "raar" aan het doen, mijn man MOET haar elke dag bellen (ze kan blijkbaar niet zelf bellen of een dagje zonder) en als ie dan hard heeft gewerkt en is vergeten (lijkt me doodnormaal) dan krijgt ie te horen of ie dood was gisteren ofzo, we zijn nu alweer tijdje niet geweest en dan krijg je die perikelen weer.. pffff Ik ga niet 2 uur op en neer rijden zo hoogzwanger en al bekijk het maar , ik blijf lekker een beetje in de buurt, daarnaast ook helemal geen zin meer in en te moe voor... martin en ik denken gelukkig hetzelfde erover. Ik heb altijd zo'n hekel als mensen je "dwingen" op die manier, gisteren ook stuurde ze een smsje met hoe het ging (kortom hij MOEST bellen) hij heeft een kort smsje teruggestuurd want hij had geen zin maar dan riskeer je toch weer ruzie of aangebrande gevoelend zo dom!
Jeetje, ben even een flinke wandeling aan het maken met de hond en kom terug is er weer 1 bevallen. Gaat nu echt rap. Sophia, van harte gefeliciteerd met Rick. Ook al zo'n snelle jongen. Ik had vanochtend voor het eerst dat er wat melk uit mijn borst kwam, ik weet dat sommige dit al een hele tijd hebben maar vond het zelf een hele rare gewaarwording! Lynn, ook raar dat Julian al weer 3 weken is. Gaat hard zeg.
Sophia van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Ook al zo'n snelle bevalling....waar kun je dat regelen? lijkt mij ook wel wat...hihi Pientje ja was erg lang geleden, ik dacht 'laat ik es kijken of de meiden er nog steeds zijn en ja hoor...ze zijn er allemaal nog, leuk! de kleine van mij is eigenwijs...was twee weken geleden al aan het indalen zei de VK en afgelopen vrijdag bij de controle was 'ie blijkbaar weer wat omhoog gekropen...tssss...dus als nu de vliezen breken moet ik onmiddellijk gaan liggen. Doe nog wel gewoon mn ding, maar ga niet TE ver van huis in mn eentje momenteel hihi. Wat hebben we een heerlijke week voor de boeg he met dit prachtige weer?
ja dit gebeurd nou als je te weinig aandacht aan ze besteed, echt waar zit er helemaal niet op te wachten en of ik haar meteen wil bellen als de bevalling begint deze keer (met nadrukop deze keer) want de vorige keer was het half 2 snachts eer dat alles geregeld was met dean (die opgenomen moest worden) en toen had mijn man zoiets van laat haar maar slapen want ze moet om half 4 op nou dat hoor ik elke keer als ik daar kom (bij wijze van spreken) terwijl ze 9 maanden niets van haar heeft laten horen, nog geen kaartje niets , ik mocht geeneens daar komen.. echt waar dan komen die gevoelens meteen terug bij me (terwijl ik ze hard probeer te verbergen)
HA meiden,.... wat zijn er al een hoop bevallen! Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie practige kindjes! Ik zag ook hele mooie buikfoto's voorbij komen. Ik ga dit weekend ook nog maar eens wat maken. @imd; wat vervelend dat Dean zo ziek is. Max had dit weekend ook koorts en is ons heel erg aan het testen. Snel huilen als hij zijn zin niet krijgt.... Ik denk dat hij meer voelt van wat er komen gaat dan wij denken,... Sterkte meid! Bevallen,... nu nog liever niet. Het liefst ergens in de week na pasen!
Bah bah. Ik zou dan heel gemeen zijn en gewoon niets van me laten horen tot ik bevallen ben. En ook gewoon zeggen dat als er iets is, je wel belt en zo niet dat je niets laat horen. En als ze dan toch belt, gewoon niet opnemen. (Ik KAN heel gemeen zijn....) En het is toch jullie keus wanneer je wat aan andere mensen wilt laten weten. En dat ze dan zelf daarna niets laat horen... Ik ben blij dat mijn moeder er zo makkelijk over doet. Want ik weet dat zij het heel moeilijk vind dat ze van mijn man niet bij de bevalling mag zijn... En zij heeft nog een tic overgehouden van haar eigen doodgeboren zoontje, dat zij pas gerust is als de mijne geboren is. Maar goed, jij zit hier nu ff niet op te wachten. Dikke knufffff dan even..........
*Sophia van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!* Net bij de VK geweest was niet echt goed. Bloeddruk te hoog! 90/140 was altijd 55/120. Nu denken ze dat de beeb toch weer is gaan zitten dus overmorgen (woensdag) een echo om te bepalen hoe groot de beeb is en hoe het zit/licht. Had bij de VK constand een hele harde buik dus kon ze het moeilijk voelen, en veel vruchtwater. Ik moest eigenlijk ook bloed laten prikken maar daar was zeker een wachtrij van anderhalf uur dus toen was ik maar naar huis gegaan, dat kon ik niet opbrengen....pffff Ik voel me zooooo niet fijn echt heel vervelend...... Vriendin van mij is vandaag bevallen van een jongetje zo leuk en ging als een speer..... Zo nou maar weer even bijlezen....
Hallo dames, Wat een heerlijk weertje vandaag en hopelijk de hele week! Echt genieten hoor. Even ego-berichtje: Vanmiddag naar ziekenhuis geweest voor draaipoging..... Kindje was al flink ingedaald met kontje en draaipoging is helaas niet gelukt. Moet zeggen dat ze niet veel langer hadden moeten proberen want het deed flink zeer en ik dacht als het zo moet dan laat haar maar lekker in een stuit liggen! Na een uurtje aan de CTG mocht ik lekker weer naar huis. Donderdag weer naar de gyn en dan gaan we bespreken hoe nu verder. Zoals ik er tot nu toe over denk gaan we het eerst op de natuurlijke manier proberen! ZO, nu even lekker op mn gemakkie de vorige tientallen geschreven pagina's teruglezen!
Hmmm MamaFiona, kan me voorstellen dat je je dan niet lekker voelt. Hoop dat morgen voorbij vliegt en dat beeb goed ligt en je bloeddruk weer wat gezakt is.
@ Sushi, wat een mooie buikfoto zeg. Ik vond mijn buik ook best mooi op het laatst. Heb er alleen geen foto's van @ 1 april, dan is mijn mannetje jarig
Hallo allemaal ! Heel snel even een berichtje van mij want mijn meisje is wakker aan het worden en heeft honger. Allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties! We zijn echt super gelukkig met onze dochter en Rhune met zijn kleine zus (is echt helemaal trots erop) ! De bevalling is me super goed meegevallen. Vond het echt prachtig om te mogen meemaken! Het hele verhaal volgt... Iedereen die ondertss nog bevallen is super gefeliciteerd en geniet ervan! Ik ga proberen om een foto te plaatsen van ons mooie prinsesje!
@Mamafiona Oh bah, hopelijk zit de kleine nog goed! @Jessie Wat jammer dat de draaipoging niet gelukt is zeg Wat spannend, dat je het toch op de natuurlijke manier wil proberen! Goed hoor! @Sylvie wat een scheetje zeg die Laure, en wat leuk die foto samen met grote broer Fijn dat de bevalling zo is meegevallen, ben erg benieuwd naar je verhaal!
@ Sylvie, wauw wat een ontzettend mooi poppetje. Leuk zeg dat roze. Onze meissie heeft nog saai ecru aan. Ze heeft nog maar maat 44.
Sylvie, wat een mooi meisje! Ziet er gezond en tevreden uit.....Rhune trouwens ook, wat leuk dat ie zo trots is. Haha, meiden moet wel een beetje om jullie lachen, de meesten willen ook wel erg graag he? April kindjes zijn erg leuk hoor Ik 'wil' juist na 21 april pas, dan wordt het een stiertje, anders heb ik 3 ram(p)en in huis. Alhoewel 15 april ook wel grappig zou zijn, dan is 13 april mijn vriend jarig, 14 april Tim en de beeb op de 15e......
Sylvie wat een leuke foto met grote broer, heel lief! Jessie, jammer dat de draaipoging niet geslaagd is, maar ik vind het heel knap dat je het eerst zelf gaat proberen
Wat een scheetje! MiniUs, eigenlijk zou ik ook liever een stier hebben dan een ram, maar ik ben zelf ook 19de jarig, maar heb absoluut weinig kenmerken van een ram in mij. En als beeb na de 21 moet komen dan ben bijna week overtijd... Wil liever eerder bevallen.
Ze schieten als paddestoelen uit de grond, the newborns . Sophia en Vruchtje: van harte gefeliciteerd met jullie boys! Ondertussen zijn er volgens mij nog meer bezig vandaag (Lien, Wanna, Marijke1972 en wie nog meer?). Het schiet dus echt op. Ze willen allemaal het lentezonnetje zien . Hier gaat alles prima. Ik voel me goed. Slaap veel, ben me aan het voorbereiden op de bevalling. Ik word in principe maandag 6 april ingeleid en dan is het afhankelijk van de ontsluiting hoe snel dat gaat. Ik begin nu ook meer slijm te verliezen, viel me op. Dus misschien begint het deze dagen wel uit zichzelf. Of ik wil dat te graag....... Ondertussen wil iedereen even langskomen, maar ik houd de boot af. Laat mij en manlief maar lekker samen. De laatste dingetjes voorbereiden en gezellig ons samen voorbereiden op de komst van de kleine man. Ik heb geloof ik ondertussen wel ernstig last van nesteldrang en dat is knap lastig als je als patient in je eigen huis leeft. Zo stond ik vannacht om 00.00 uur de theedoeken uit de keukenla eruit te halen en opnieuw op te vouwen en heb ik vanmiddag manlief de kelderkast laten opruimen. Da's het voordeel van het feit dat ik zelf niet zoveel mag . Maar ooooohhhhh, wat wil ik graag opruimen!