April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @ marb: veel sterkte meid! hopelijk mag er snel een nieuw wondertje in je groeien!

2. jantje09

jantje09 Actief lid

19 jul 2008
    104
    0
    0
    Ik mag me ook toevoegen, jippie

(waarschijnlijk) 21 april 09 uitegrekend!

3. Jannie83

Jannie83 Lid

2 okt 2007
    56
    0
    0
    Assen
    Wauw, wat hebben er al veel de datum voor hun 1e echo!
    Helemaal geweldig! Ik heb zefs de VK nog niet eens gebeld voor een afspraak. Die is tussen de 8e en de 10e week en dat zal voor mij de 1e week van september zijn. Eind deze week krijg ik mijn rooster van september dus om te voorkomen dat ik weer diensten moet ruilen of de afspraak moet verplaatsen wacht ik deze maar even af...
    En mijn 12e en 13e week ben ik op vakantie dus zal de 1e echo waarschijnlijk na de vakantie zijn. Kan haast niet langer wachten dan dat nodig is, maar da's natuurlijk meer een luxeprobleem.

Ik heb (nog) niet alle pagina's teruggelezen, maar heeft iedereen het al aan hun omgeving verteld?

4. daniellesvl

daniellesvl Actief lid

14 jun 2008
    108
    0
    0
    @jannie83, heb het zojuist tegen een goede vriendin verteld. Verder weten alleen onze ouders het. Heb in juni een miskraam gehad, dus wil het niet tegen iedereen vertellen, maar wel tegen diegenen die je dan het hardst nodig hebt!
    Bovendien zit ik de hele dag te grijnzen, dus ik ben ook gewoon super blij natuurlijk!

Groetjes, Daan

5. daniellesvl

daniellesvl Actief lid

14 jun 2008
    108
    0
    0
    @jantje, super gefeliciteerd! Wij zijn bijna even lang zwanger, super!
    Geniet er van!

groetjes, Daan

6. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Gefeliciteerd jantje!

7. Pretty Woman

Pretty Woman Actief lid

19 jan 2007
    151
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Marb en Molly ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd.. neem de tijd om het goed te verwerken.

Voor alle nieuwe april mama's welkom hier! En voor degene die een mooie echo hebben gefeliciteerd er mee!

Ik voel me verder goed, begin wel al aan te komen bij mijn buik en zichtbare lovehandles te krijgen.. ben ik niet zo blij mee.. maar ach het hoort erbij. Ik eet en snoep helemaal niet meer dan anders, voorheen snoepte en at ik ook niet echt raak. Ik heb een normaal gewicht voor een lengte van 1.72.
    Vandaag heb ik in de stad een boek gekocht waarin de zwangerschap van week tot week beschreven staat.. leuk om te lezen. En ik heb een buikolie van Weleda gehaald, dat is echt lekker spul. Zijn jullie al druk aan het smeren? Verder sloeg de misselijkheid :pale: toe midden in de V&D best irritant, bij het opstaan s'ochtends heb ik daar geen last van. Eenmaal buiten aan gekomen trok het weer weg, volgens mijn vriendin trok ik ook wit weg. Verder heb ik nog wel veel last van krampen die op menstruatiepijn lijken, trekt ook een beetje door naar mijn boven benen maak me daar soms wel zorgen om. Hebben meer meiden hier last van?

Ik zal echt blij zijn als ik de eerste echo heb gezien, mijn mannetje vraagt ook steeds voel je nog wat aan je lichaam? Zo schattig.

Nou, meiden fijne avond! Ga zo maar eens lekker mijn bedje opzoeken, want opstaan begint echt wat moeilijker te worden!

Groetjes!

8. Kayla

Kayla Nieuw lid

8 aug 2008
    3
    0
    0
    Graag wil ik weten hoe de andere zwangere vrouwen zich voelen. Voel je je echt zwanger of merk je er weinig van?

Voor dat ik de zwangerschapstest deed had ik een paar dagen een beetje buikpijn, maar ik werd niet ongesteld. Ik dacht niet dat het een verschijnsel zou zijn, maar ik vond het gewoon vreemd en heb daarom de test gedaan. Die dus positief was. Afgelopen maandag voelden m'n borsten wel opeens anders aan, maar gisteren en vandaag merk ik er eigenlijk niks van.

Moet ik me zorgen maken? Of kan het normaal zijn om niks van je zwangerschap te merken?

9. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

hoi meiden,

heb gister gebeld met VK en 9 september is mijn eerste afspraak met echo. spannend dus :)

zij dacht dat ik drie dagen verder was dan ik zelf dacht, maar goed dat is waarschijnlijk pas echt goed op de echo te zien.

voel me goed, weinig tot geen symptomen. heerlijk (afkloppen) ;)

liefs voor all

10. Jantsjuh

geen zorgen dat deed ik eerst ook teveel want ik voel ook helemaal niks. maar elke vrouw is verschillend en het zegt niks over het verloop van de zwangerschap. lekker van genieten anders beheersen die gedachten alles, en ik kan het weten :oops:

knuff

11. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Geniet ervan dat je nog niets voelt :) kan heel snel veranderen !

12. Pretty Woman

Pretty Woman Actief lid

19 jan 2007
    151
    0
    0
    Noord-Holland
    Je hoeft nog niet echt last te hebben van symptomen, mijn eerste symptoom was duizeligheid en obstipatie. Nu heb ik pas last van mijn borsten en beetje jeuk daar en vlagen van misselijkheid en veel plassen. Maar dat verschilt ook heel erg per dag.

13. Kayla

Kayla Nieuw lid

8 aug 2008
    3
    0
    0
    Spannend! Succes :)

Ik belde vandaag, net 8 minuten te laat... ze nemen blijkbaar om alleen van 12 tot half 2 de telefoon op. Nu wacht ik met bellen tot volgende week woensdag, want ik ga niet op m'n werk bellen ;).

Dankje voor je geruststellende reactie. Zorgen maken heeft ook geen zin...

14. Jantsjuh

dankje :D

jah ze hebben idd wat rare tijden, had het vrijdag ook al geprobeerd.

echt hoor meid, ik weet hoe je je voelt. maar zo valt de blijdschap van die mooie test ook wat in het niet. je moet maar zo denken; je beebje groeit lekker goed. :thumup:

15. Jantsjuh

ik duik me nestje in, morgen weer om half zeven rise and shine :(

welterusten allemaal.

16. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    @ de nieuwe mamma's: Welkom en gefeliciteerd! (grappig dat ik dit zinnetje zowat elke keer dat ik post, kan neerzetten).

@Marb en Molly... Wat een verschrikkelijk nieuws zeg.. Het is jullie zo gegund.. Rustig aan en heel veel sterkte...

Hier gaat het redelijk. Onzekerheid alom. Vandaag weer wat bruinverlies gehad. Misschien dat ik morgen de VK toch even bel, aan de andere kant heb ik maandag de intake, dus ik kan het ook nog even aanzien. Het is geen helderrood bloed meer wat ik kwijtraak (dat is 2x gebeurd, heel klein beetje). Misschien moet ik mijn lijf en kleintje wat meer gaan vertrouwen, maar ja. Best moeilijk na een miskraam, het onbezorgde is er vanaf.

Verder gaat het hier qua kwaaltjes prima. Weinig last. Af en toe wat weeïg, en (.)(.) zijn gevoelig. (ook de symptomen veranderen niet bij mij gelukkig). Wel veel onrust in de buik. Plopjes, borreltjes enz.

We wachten af..

17. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Helaas lees ik dat het voor sommigen geen goeie morgen is.

@Molly & Marb, ik kan niets anders zeggen als jullie heel veel sterkte te wensen en succes met de beslissigen die jullie, met name Molly straks zou gaan nemen. Ik stuur jullie een digiknuffel.

@Kayla, hier wel echt al zwangerschapssymptonen al voor de NOD.
    Last van vermoeidheid, borsten, vreemde buikpijn, ( lijkt op menstruatiepijn, maar toch net anders), lage rugpijn, misselijk, ik groei aan alle kanten, duizelig ( ik denk dat ik een vrij lage bloeddruk heb). Vanwege de bloeddruk/cholesterol problemen bij mij man ( erfelijke kwestie) hebben we hier zo`n meter liggen, bloeddruk schommelt tussen de 120/80 wat perfect is, maar meestal is de bloeddruk 111/55, dus dat is eigenlijk veel te laag, straks ook maar meteen eens vragen.

Vind het zo spannend, straks naar het ZH en heb bijna niet kunnen slapen van de spanning. Het is al twee keer eerder voorgekomen dat ik net voor een echo een miskraam kreeg. Een keer een dag van te voren en één keer zelfs een uur van te voren, dus zou willen dat het 11 uur was geweest.

18. Zwangervanbrusj

Zwangervanbrusj Actief lid

13 aug 2008
    147
    0
    0
    Hier ook weinig kwaaltjes die op een zwangerschap duiden, alleen pijn in de onderrug en wat plopjes in de buik, maar positief blijven.

Zal vandaag het ziekenhuis even bellen, ben een beetje teleurgesteld in de gyn. die ik afgelopen dinsdag bij de echo had, hij heeft me zeer gekwetst met bepaalde opmerkingen met betrekking tot de vroeggeboorte van onze eerste.

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    goedemorgen!

Havafun ik ga voor je duimen dat alles goed gaat!

Hier ff een ego bericht!

ik haat mijn baas....hij feliciteerde me niet eens toen ik vertelde dat ik zwanger ben....grrr.....ik ga op banen jacht dit is de druppel

20. Goedemorgen dames :D
    Net weer een poging gedaan om een (wit, licht) broodje te eten maar ik moest gelijk weer overgeven. Het lucht wel op, ik ben meteen niet misselijk meer.

Marb en Molly, hoe gaat het vandaag met jullie?

ik merk écht dat ik zwanger ben. S'ochtends misselijk en als ik wat eet moet ik overgeven. Ik ben zwaar hormonaal :evil: en ontzettend moe. (en vaak plassen).mMaar vooral door de misselijkheid is er geen twijfel mogelijk voor mij.

Havefun, heel veel succes voor jou! ik ga voor je de duimen! ;)

Deel Deze Pagina