Eenwondertje, hoe herkenbaar..... (Alleen mag ik wel, maar kan ik niet) Hou je wel een beetje in hè, anders lig je zo weer in het zh.
Sylvie ach gut wat liehief! Wat een wakkere oogjes al zeg! Jessie jammer dat de draaipoging is mislukt, wel spannend dat je toch ewoon wilt gaan bevallen Mamafiona ow bah vervelend dat je je niet zo goed voelt. Ga je nu morgen bloed laten prikken? Hopelijk ligt de beeb nog goed! Eenwondertje rustig aan doen hoor theedoeken vouwen om dat tijdstip
Ik heb zowaar mijn ramen achter binnen en buiten gezeemd?!?! Toch nog nesteldrang? Nee ze waren wel heel erg vies en ik dacht met die zon de komende dagen schaam ik me dood als er kraambezoek komt .hihi. @wwjc : Mijn voorgevoel klopte ook helemaal niet! Maar nu heb ik helemaal geen gevoel meer dus misschien? @Imd : Groot gelijk hoor dat je niet helemaal daarheen gaat. Van mijn verloskundige mag ik niet eens meer te ver weg! Jij bent nu effe belangrijker! @Mamafiona : Dat valt effe tegen zeg, dat het niet allemaal goed was bij de VK? Nou doe rustig meid! Had je nou al een buddy? Ik wil best hoor! Ik heb al wel een buddy van een ander forum, maar als het goed is ben ik eerder dan jij .PB maar je nr als je wil @Jessie : Bah, jammer dat het niet gelukt is! Ik heb eigenlijk nog nergens gehoord dat een draaipoging gelukt is! @Sylvie : Wat een schatje zeg je dochter heerlijk al dat roze! Ik kan bijna niet wachten meer! @MiniUs : Ja stiertjes zijn ook heel leuk (ben er zelf 1 van 22-4 hihi) Ik ga dat waarschijnlijk net niet halen, mijn uiterste datum is volgens mij 19-4 . @Een wondertje : Fijn dat het goed met je gaat!
@ Sophia, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! @ Sylvie, wat een scheetje... Ik ben echt heel erg moe, maar wil nog een beetje opruimen. Ben zo bang als ik vannacht ineens zou bevallen dat me huis niet opgeruimd is...lijkt me vreselijk! Ben in staat om nu te gaan opruimen, maar ben te moe
Sylvie: wat een scheetje ! Jessie: Jammer dat het niet gelukt is joh, wel super van je dat je het geprobeerd hebt ! MamaFiona: sterkte ! Ga lekker pizza eten, zin in ! Lekker makkelijk laten bezorgen... En voor de tv opeten... JAMMIE !
Julian had ook 44 maar daar groeien ze echt snel uit...hij past het al niet meer..had nog nieuw gekocht...maar helaas hij past het niet meer... dus bij jou zal het ook wel snel gaan! sylvie...wat schattig en wat een mooie foto met je zoon en dochter...ben er maar trots op!
mandy is bevallen van een dochter wel via ene keizersnede haar naam is nikita en weegt bijna 8 pond heb ik net gehoord via de sms
mandy: VAN HARTE MET JE DOCHTER! Sophia: ook van harte met je zoon! Jessie: ook al een mislukte draaipoging....geen van ons met stuitliggertjes heeft echt geluk gehad...
BUDDYNIEUWS ! Marijke is vanmiddag om 16.14 uur bevallen van een zoon Jesse. Hij weegt 2990 gram en is 50 cm. Krijg net een smsje ! [/b]
En dat waren er weer twee Mandy en Marijke: Gefeliciteerd met jullie ukkies! blijven er nog wel mamma's over om in april te bevallen?
zow heeey populaire dag Mandytjuuu gefeliciteerd met jullie dochtertje, hoop dat je snel opknapt van de KS. Marijke gefeliciteerd met jullie zoontje Jesse, geniet ervan!
Wow, ben je er even niet en alweer 3 geboortes erbij! Sophia Van harte met jullie zoon! Mandy Gefeliciteerd met jullie dochter!Marijke Van harte gefliciteerd met jullie zoon!! Super ladies!Wat gaat het hard joh...Al 20(?) ukkies? Sylvie Wat een droppieeeee, echt cute!
buddy nieuws ik kreeg net een smsje van leonie...of ik wilde melde dat mandy bevallen was...maar zo te zien is dat al gebeurt.... zij kon zelf niet reageren omdat haar vliezen om 8 uur zijn gebroken...spannend! en ik kon niet uit het smsje opmaken of het smorgens of savonds is...maar ze is nu in het zkh
Ik wil juist wel in april bevallen, denk dat dat ook wel gaat lukken Doe maar 3 april, op de uitgerekende datum, moet het snotteren wel voorbij zijn.