Mandytjuuh..GEFELICITEERD MET JE DOCHTER!! Marijke GEFELICITEERD MET JE ZOON Leuk wakker worden zo Vanmiddag / straks nieuws van Leonie? Spannend hoor! Even kopje thee drinken..
En ik ben ook weer wakker.. Zometeen dochterlief naar het KDV brengen en dan weer een daggie voor mezelf Even een 'vies' vraagje.. Zat net op de wc, en zag aan mijn tenaatje dat ik wat bruinverlies heb gehad.. Kan dit kwaad, of zou dit een mislukte slijmprop kunnen zijn? Vanmiddag VK, dus dan vraag ik het sowieso wel even.. maar goed, komt dit iemand bekend voor?
Morning all! Balen dat je weer zo kl*te hebt geslapen Mirjanne. Zat er geen slijm bij dan?Anders zou ik zeggen dat het idd (een stukje) slijmprop is en bij twijfel zou ik gewoon toch de VK bellen, ookal heb je vanmiddag een afspraak. Hoe is het verder met iedereen? Goh ben zo benieuwd naar de dames die bezig waren/zijn!
Goodmorning! Jee, Leonie ook al bezig....we gaan lekker . Mirjanne, balen dat je weer een slechte nacht hebt gehad. En dat bruinverlies, geen idee? Slijmprop is echt slijmerig en helderder bloed volgens mij.... Nog even een ranzig vraagje: als je een schimmelinfectie hebt, gaat dit ook vanzelf weer over of moet je naar de HA? Ik twijfel een beetje aan mijn afscheiding.......maar kheb niet zo'n behoefte om met een eendenbek kennis te maken bij de ha.....erg he? (belachelijk, na een bevalling met ongeveer een heel elftal eromheen, maargoed...) Op internet lees ik dat veel vrouwen er last van hebben en dat het vaak ook weer vanzelf overgaat, alhoewel het wel lastig kan zijn. Ik heb overigens geen jeuk ofzo? Iemand ervaring mee?
Dan is hij 1 dag voor mijn uitgerekende datum jarig Ik weet alles van dat cliche ook helaas...Zie het bij mn meissie...Straks zal het helemaal hard gaan, als we de beeb in ons armen hebben! Hier wordt dochterlief eens wakker Ga haar er lekker uitplukken en samen ontbijten. Fijne dag allemaal!
Goeiemorgen, Proficiat aan de bevallen dames! Al die maart baby's hier Hierbij een foto van mijn prinses http://img15.imageshack.us/my.php?image=1000665.jpg
Sam, wat een beeldschone foto! Heerlijk! Mienime, hoe oud is jouw meisje nu? Slaapt ze nu nog? Wow, daar kan ik alleen maar van dromen. Hier altijd en eeuwig een vroege vogel. Wie weet komt jouw kleine ook op 14 april, worden erg leuke kindjes hoor Ik was uitgeteld op 1 april, dus vond 14 april allang beter haha.
Mandytjuuu en Marijke GEFELICITEERD! Er benieuwd hoe alles is gegaan en hoe het nu met jullie is! Leonie ook al bezig? echt bizar! Ik had gisteravond vroeg de laptop uitgezet want: ach meer zullen er nu wel ff niet bevallen....er zijn er al 2 vandaag geweest...niet dus! Gaat echt knoerthard zeg! @Sam wat een prachtig meisje zeg Hier gisteravond weer krampen, in m'n rug en m'n buik...maar natuuuuurlijk hield het weer op
morgen, minius....heb vande week nog gevraagt hoe dat zat met schimmelinfectie,en volgens de vk moet je dan toch ff langs de huisarts!want als je schimmel hebt kan de baby spruw krijgen....dus zou het toch ff nalaten kijken!En ik heb het ookooit gehad maar heb nooit een eendebek gekregen, maar meteen medicijn voor de schimmel...want volgens mij duurt het lang voor dat het zelf weg gaat en door medicijnen is het snel over! Goed geslapen hier... mirjanne...jee jij was vroeg, maar goed ook met je stroom!! Heb nog geen teken dat er iets gaat gebeuren helaas...alleen begin nu pas vocht vast te houden...niet veel maar iets.Maar hoop snel wat te voelen en dat het begint Vandaag precies 39 weken!jippie..... [-o< [-o<
Goedemorgen lieve dames, Jeetje...dat bevalt maar allemaal gewoon hier ! Ben ik er heel even niet... Allemaal: HEEL ERG GEFELICITEERD! Viavia hoor ik net dat Mo gistermiddag ook bevallen is van haar zoontje! GEFELICITEERD MO! (Laat het aan jou over om zijn naam bekend te maken hier! Leuke naam trouwens, zo heet mijn vriendje)! Wow, ik wil ook! Vriendinnetje van mij (1 dag eerder uitgerekend) is ook al bevallen dit weekend! Gaat op deze manier alleen meer maar kriebelen! Wachten duurt zo lang! Morgen is het dan eindelijk april, de maand waar we al tijden naar toe leven! Hoop dat alles goed gaat met iedereen, ga nu nog een beetje terug lezen en fotootjes kijken!
wow wat een schattig kleintje! Ik heb net onze zoon uit bed gehaald die had heerlijk geslapen gelukkig!
Sam Wat een scheetje zeg!! Goed gedaan!! Mo Gefeliciteerd!!! Ik hoop snel op meer nieuws van je!! Maar wij allemaal denk ik!! Noa gaat deze week eindelijk voor t eerste naar de peuterspeelzaal..T was er zoooo druk..Nah ja kan ze nog een half jaartje heen voor ze naar school gaat! Straks komt de leidster voor een kennismaking.Vrijdag gaat ze voor t eerst.. EN..we hebben sinds gister een oppas..Een meisje van bijna 16..Zij is gister voor het eerst geweest en de kids reageerden goed op dr..Zij krijgt les van mijn hubbie, zodoende komt ze nu oppassen.. Bijna elke dag...Heb ik dan even wat rust Jaj ja uiteindelijk komt het wel goed..
Dank je Deze middag komen ze haar opnieuw wegen, ben benieuwd hoeveel ze nu al weegt. De tijd gaat zo rap met een babytje in huis... Elke avond vind ik het spijtig dat de dag om is, kon ze maar zo kleintjes blijven. Ze worden zo snel groot Heb nu ondertussen wel spijt dat ik niet voor BV ben gegaan. Ik voel wel dat er een iets mindere band is als je flesvoeding geeft, ik bedoel soms wil ik haar nog eens heel dicht bij me voelen. Klinkt wat melig zeker? Maar ik heb niet echt afscheid genomen van mijn buik. Ik wou er zo graag vanaf zijn dat ik er niet echt bij stil heb gestaan dat we niet meer zo dicht samen zouden zijn. Hoelang zouden die hormonen in je lichaam blijven? Ik heb toch nog dat moodswing gevoel...
@IMD lijkt dus alweer wat beter te gaan met de kleine? gelukkig maar! @eefje oh wat spannend, voor het eerst naar de psz! Heeft ze er een beetje zin in? Of begrijpt ze het nog niet echt? @Sam die moodswings kunnen idd nog wel even aanhouden hoor, heb ze zelf ook een lange tijd gehad, maar werd wel steeds minder!
oke enneh.. ik vandaag ook precies 39 weken, jippieee Wwjc, gefeliciteerd met je oma (mooie leeftijd, dat wil ik ook wel!) Ik ben benieuwd hoe het met Leonie is zeg! Mirjanne: ik hoop voor je dat het de 'mislukte' slijmprop was! maar ik heb geen idee. MiniUs, sorry geen idee, al zou ik het zeker even laten checken hoor. Die man is dat heus wel gewend en dan heb je tenminste zekerheid. Sam, *zijmel zwijmel* wat een prinsesje zeg! die zou ik de hele dag knuffelen, doe jij zeker ook Wat jammer dat je achteraf het gevoel hebt dat je niet de juiste keuze hebt gemaakt wat betreft voeding. Mo gefeliciteerd met je kindje! ben benieuwd naar de naam. Hier eindelijk weer eens zalig geslapen! en de zon schijnt, en ik ben precies 39 weken, dus..... *baby...hint!*