April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Mo gefeliciteert met je kindje!

rach ...jij ook gefeli met je 39 weken!nog ff meid...

sam...wat een poppetje!liefffffff...zwijmel,zwijmel!

leonie...hoe ist daar mee..

ik voel nog steeds hikjes, en las van de week hiero dat als ze nog vruchtwater in slikken ze nog niet zouden komen!of heb ik dat fout...voel hem ook veel bewegen,in tegenstelling met van de week!
    Ben benieuwd of meneer al ingedaald is!hoop het onderhand wel....want maagzuur bij het leven verschrikkelijk!ben ik blij dat da straks weg is!

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    uuh maanden hahahahaha een grote hormonenbal zeker nog zo dicht bij de bevalling hoor, en een mindere band met FV dat is misschien voor jouw gevoel maar HOEFT helemaal niet, lekker met haar onder de douche bloot tegen je aan of gewoon even samen bloot liggen is ook erg lekker.. en ben je heel dicht bij elkaar..

Ja ik was heel erg blij dat ik er toen met Dean vanaf was heb geen moment teruggedacht ik ben een persoon wat naar voren kijkt ipv naar achteren, je moet naar de toekomst kijken, wat kan je NU doen, zeg maar.

Naar achteren blijven kijken maakt je niet gelukkiger maar zal je nog wel even doen met al die hormonen, en dan lekker effe janken ofzo en daarna weer "normaal" doen.. ;)

3. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    goedemorgen

Sam wat een schatje....snoezig hoor!

en ik heb nog niets gehoord van leonie....ik kom het meteen melde hoor!

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Lynn, hier beginnen de kleertjes ook al wat strak te worden. Morgen ga ik haar voor het eerst iets leuks roze aan doen. Is maatje 50 moet het nog wel een beetje omslaan. Maar op papa's verjaardag moet ze er mooi uitzien.

@ Bevallen mammies, GEFELICITEERD :baby: :baby: :baby: :baby:

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja wat een kleintjes allemaal zeg, ben benieuwd of ik weer zo'n halve peuter krijg hahaha

wel lief van die kleintjes vind ik..

6. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Kan het niet meer bijhouden.... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Maar Mandytjuuh en Marijke zijn in ieder geval bevallen.

GEFELICITEERD! :baby:

7. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Mo Gefeliciteerd!!

Jullie kletsen al veel zeg zo op de vroege ochtend!

Ik ga even ontbijten en dan douche en naar de vk, vanmiddag lekker van het zonnetje genieten!

Fijne dag iedereen

8. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@Sam wat ik me net bedacht....het hoeft misschien nog helemaal niet te laat te zijn om nog bv te gaan geven! Je hebt de hormonen nog in je lichaam en je kindje kan misschien nog happen!
    Misschien kun je LLL er eens over bellen of een lactatiedeskundige?

9. goede tip Amom! ;)

10. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    SAM: wow wat een schatje! Zwijmel, zwijmel! Geniet van haar!

Sorry dat ik de naam van Mo ff niet plaats, denk dat ze dat wel leuk vind om zelf te doen! ZE heeft ook geen buddy zie ik!
    (ik hoorde het via een gezamelijke ex-collega van ons). Lijkt me voor haar wel leuk om het zelf te vertellen! Toch?

Mupkuh, wat heerlijk, je kan haar gewoon lekker in het roze steken! Ben jaloers op je!

11. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames,
    Zo weer lekker druk gekletst zie ik alweer...

Net bij VK geweest en alles was prima, ik heb een mooi formaat kindje ( wat dat ook mag inhouden :D ) maar ze denkt dat ze nog wel even blijft zitten waar ze zit :cry: Maar je weet maar nooit zei ze ook dus we zien het wel...

Ben benieuwd hoe het met Leonie gaat.

Zo boodschappen doen en lekker in de tuin zitten !

12. Ik drink tonic om weeen op te wekken
    ik eet ananas voor hetzelfde doel
    Maar tot nu toe geen baby door mijn bekken
    en t is vooral ongeduld wat ik nu voel
    Ze zeggen dat je moet trappen lopen
    en heel veel seksen moet
    nou vanalles wat ik deed nog geen vliezen gebroken
    stomme tips, ze werken niet goed.

:)

13. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Rach :) Ik zal een weeendansje voor je doen.. :whistle:

amom Ja ze heeft er echt zin in..De Juf is net weg..Was een leuk gesprek..Noa is er echt aan toe...Al lang eigenlijk ;)

14. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    hahaha jammer dat de tips niet werken hoor Rach :D

Hier zijn bij me vriendin die 2 dagen voor mij is uitgerekend vanmorgen de vliezen gebroken dus spannendddd !

15. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha wat een goeie zeg ! :) Gelukkig kunnen we er nog om lachen...

16. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Mirjanne, nachtbraken is niet fijn... Ik heb mezelf gedwongen om te blijven liggen, ook al heb ik 1,5u wakker gelegen en was ik elk uur wel min. een kwartier wakker. Kan me voorstellen dat je maagzuur echt helemaal beu bent. Neem je er wel nog iets voor/tegen in?
    Ik vind het trouwens erg vreemd dat bij jullie de aardlek er 's nachts uit gaat! :(

Sam, wat een scheetje die dochter van jou! Ziet er zoooo klein uit.

Ramoontje en Rach, gefeliciteerd met jullie 39wk :)

Mo, alvast :baby: Gefeliciteerd met je zoontje! :baby:

Eefje, fijn dat je nu bijna elke dag even rust kunt hebben, dat er iemand anders in huis is.

Ramoontje, mijn ventje zou volgens gyn al helemaal ingedaald zijn, maar ik heb vooral 's avonds toch nog best veel last van maagzuur. :(

Kipkip, is ook bijna niet bij te houden. ;) Scheelt wel als je op de pagina voor de april-mama's kijkt, die wordt meestal ook meteen bijgewerkt. (Alsof ze er bovenop zitten. ;) :) )

Heeft iemand dat staatje bij bevallen onderaan al eens bekeken? Dat de kans het grootst is dat je in wk 39 bevalt? :) (Hubbie heeft er gister eens wat berekeningen op los gelaten. Hihi)

Ben trouwens benieuwd hoe het Leonie vergaat....

17. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Hier iets minder geslapen maar wel uitgerust. Straks komen nog wat collega’s van man (yeeh!) en vanmiddag naar VK….

@Mandy : Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!
    @Marijke : Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!
    @Mo : Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!

@Leonie : Ook spannend!
    @Danielle : Fijn die roze wolk! Ik hoop dat je lekker geslapen hebt?
    @Mirjanne : Ik had het bijna wel gelezen! Was ook om 3 uur eruit….maar om de computer nou helemaal op te starten..hihi
    @Sam0110 : Wat een klein scheetje zeg! Echt heel lief!
    @Imd : Voelt je zoontje zich ook wat beter?
    @Rach : Je moet vragen of je man met een zaklantaarn onder de dekens tussen je benen gaat roepen en vertellen welke kant je baby eruit moet!
    @wwjc : week 39? Ok wil ik wel!

18. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

.. euhm hallo

hier de vriend van Jannie die hier bij jullie bekend is als Jantsjuh
    ik wilde even een kort berichtje plaatsen.

zondag 29 mrt om 17:35 na 38 weken en 1 dag wachten is onze kleine ter wereld gekomen
    na een hele zware bevalling met als noodgreep zelfs een keizersnee.

Ik heb mijn dochter nog even aan Jannie kunnen laten zien, voordat ze beiden weg moesten. Jannie naar de IC en onze kleine meid gelijk in de couv.
    Beiden maken het op dit ogenblik naar omstandigheid goed. Jannie ligt inmiddels alweer op de kraam afdeling maar ons meisie ligt nog in haar couv. met geluk mag ze er vandaag uit en mag ze op de kamer komen en blijven.

Zolang jannie het zelf nog niet kan, zal ik zonu en dan proberen even een berichtje te plaatsen. Maar ook ik als nieuwbakken papa heb het nu ontzettend druk.

Oow natuurlijk de naam willen jullie vast ook weten
    We noemen haar Naomi
    voluit: Naomi Felicia.

Ik wens alle dames die nog moeten een soepeler bevalling dan die van Jannie.

19. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Jannie en vriend, sterkte voor de komende periode. Zou fijn zijn als jullie dochtertje uit de couveuse mag vandaag en lekker bij jullie!

En natuurlijk nog: :thumup: Gefeliciteerd met jullie dochter! ! ! :thumup:

Knufff, Wendy

20. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Jantsjuh GEFELICITEERD! Fijn dat ze vandaag uit de couveuse mag! Sterkte met het herstel van de ks!

Deel Deze Pagina