@Lynn.. ik zou er ook gewoon even een smsje aan wagen.. dan kan ze idd zelf bepalen of ze reageert of niet
Pientje wat fijn dat alles goed is! ga je toch gewoon voor een april-mama imd de helft al bevallen?? jemig zeg! zou je mij nog wel even toe willen voegen op de lijst? (kan me goed voorstellen dat ik eraf gehaald ben hoor, ben immers ook zo lang niet geweest!) me2 ik heb natuurlijk behoorlijk wat gemist hier de afgelopen tijd, maar ik begrijp dat het bij jou dus sowieso een keizersnee gaat worden? ik ben echt extreem lui vandaag....heb mn haar vanochtend nat in een knotje gedraaid en moet het eigenlijk nog even fohnen, maar niet zo'n zin...hihi....maar krijg vanavond bezoek, dus moet me nog wel even fatsoeneren! maagzuur speelt weer enorm op vandaag, bleeeh! nog niets gehoord van Leonie?
Pientje, Synove en Mirjanne Fijn dat alles goed was gelukkig maar! Ik ga er zo ff uit, man komt 2 uur eerder thuis omdat ik me gewoon zo verveel. Dus we gaan een ijsje halen en het park in, kan nu nog mooi even, en het leidt me ook een beetje af....zit gewoon te wachten hier thuis :S Ben benieuwd hoe het met Leonie is idd! en was er al nieuws van WannaB?
Jantsjuh en man gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Naomi. Pientje gelukkig is alles goed. Vanmorgen bij de VK geweest en moest ook gelijk door voor een ctg omdat ik de kleine vanaf gisteravond niet meer had gevoeld. Ik heb veel harde buiken en hij was aan de ctg ook niet echt druk, hij had zo zijn momenten, maar ze vonden het er goed uit zien. Morgen om 12.00 moet ik nog een keer aan de ctg. Verder even bij me vader langs geweest en lekker in de tuin gezeten in het zonnetje. Nu weer thuis en eigenlijk erg moe.
@Brenda.. oef, dat is ook even eng geweest dus.. Gelukkig lijkt alles goed! @Amom.. heerlijk zeg, dat je mannetje eerder thuiskomt om je mee 'uit' te nemen.. Geniet ervan!
Was ook even aan het kijken of er nieuws was van Leonie, maar we moeten dus geduld hebben. Spannend hoor! PS: bij Siem braken mijn vliezen 36 uur vóór de eerste wee, dus kan ook nog wel even duren, helaas...
Jantsjuh en man: GEFELICITEERD met jullie dochtertje! Hoop dat jullie snel naar huis kunnen! @Brenda: das even schrikken. 2 yoga-collegaatjes hadden dit ook, zijn allebei de volgende dag bevallen! Dus wie weet...
ff tussendoor hoor me vriendin der vliezen waren vanmorgen gebroken en ben zo zenwachtig voor haar echt bizar gewoon net of ik zelf moet bevallen. Ze laten nu het bad vollopen want ze wil een waterbevalling ben zo benieuwd. Sjees eet nog net me nagels niet op! haha
Zo, heerlijk even in het zonnetje gelegen! Met blote benen! Zelfs ook even mijn buik, maar dat werd een beetje te warm voor mevrouw ! @Pientje : Fijn dat alles goed was in het ziekenhuis! @MieniMe : Klinkt wel ideaal zon dochter! Heb je nog tips daarvoor? @Imd : Mooi hoor die site! Wel bizar dat we al op de helft zijn! @Mirjanne : Fijn dat alles goed was! Had jij het wel gedaan dan, dat strippen? @Vervelen : Tja , een geluk bij een ongeluk is nu dat mijn man ook gewoon thuis is! Hij aan het herstellen en ik aan het wachten. Het gaat nu inmiddels wel zo goed met hem dat hij mij weer kan gaan verzorgen als ik bevallen ben eigenlijk een mooie timing zo! @BrendaGill : Is die kleine zich aan het voorbereiden op de grote reis? Zou mooi zijn toch? Gelukkig wordt je goed in de gaten gehouden
@Coto.. ja, dat had ik zeker wel gedaan als ze het had voorgesteld, na al die weken van onrust vind ik het wel tijd worden..Maar goed, we wachten gewoon de natuur af.... ik zit immers nog niet eens op de 40 weken, dus wat zeur ik
Lol, heb foto'tje in mijn album gezet. Zeg eens eerlijk, ziet zo'n lief, krullendraaiend, duimend meisje er niet super uit? (Ben ikke) Ik heb ook nog heel lang geduimd, maar ook met mij is het goedgekomen. Pfff, heb echt weer teveel gedaan. 2 kasten uitgeruimd, boodschap gedaan, opgeruimd, geveegd (stofzuiger stond boven), vaatwasser wat ingeruimd en babywas gedaan en hangt nu buiten te drogen. Ben echt moe en voel het zelfs aan mijn benen. En mijn mannetje heeft nu de hik. Pientje, gelukkig dat alles goed is! Ben ook benieuwd naar sms van Leonie. Nesteldrang, ehm...... zie bovenstaande. Fiep, tegen mij is bij bv-cursus gezegd dat je dat beter ook niet kunt doen als je bv geeft/wil geven. Ben er weer vandoor. Schoonouders kunnen elk moment op de stoep staan. En die blijven eten en vanaaf nog... Dus waarschijnlijk: tot morgen!
Nieman meer bevallen vanmiddag! speentje...heb ik liever als de duim!duimen kun je niet afpakken en een speen wel!bryan speent zo nu en dan nog maar alleen als ie niet kan slapen, zie het in de fam. die gene die duimen duimen nog !en er zit zelfs een volwassen bij!en een duim vind ik er stommer uitzien als een speen tot een jaar of 3...sorry voor degene die ik nu beledig!maar goed dat we niet allemaal het zelfde zijn... Maar heb liever niks! maar goed, verders niet veel gedaan vandaag....op poetsen na dan, maar jah dat doe ik nu al maanden dus dat is voor gewoon geworden dat nesteldrang dan he! morgen is het alweer april....pfff wat gaat de tijd toch snel! ga zo lekker frietjes eten.....jum jum morgen weer op controle,zal wel niks aangekomen zijn, dus is niet erg als ik nu een groot frietje pak! want tja 4 kilo in 9 maanden tijd aankomen, das nie veel.... meiden smakelijk eten!
kip kip...ach bij bryan was ik 13 kilo aangekomen, en was na de bevalling allemaal weer af!dus da gaat snel... ja ik ben ook benieuwd wie dr 1 april gaat bevallen! Leonie...hoeist meid!zet hem op!
nog geen nieuws van leonie hier... en het kan volgens mij 2 dagen duren voordat ze iets aan gebroken vliezen zonder weeen doen toch? sorry als ik het verkeerd heb... brenda das niet fijn meis...goed dat je aan de bel hebt getrokken!