mmm.. jaja! jij wilt gewoon de weddenschap winnen [-( Pientje wat fijn dat alles goed was.. of eigenlijk: wat een zegen! Amom: en hoe was het? lekker een ijsje gehaald? ik ben ook nog opgehaald door manlief hihi Jammer dat er verder geen nieuwtjes zijn over nieuw bevallen dames! ik ga weer lekker op de bank!
Over de bitter lemon. Vandaag is een meisje bevallen en die had gister en eergister totaal 2 flessen bitter lemon gedronken en kreeg vannacht weeën
ijsje werd het niet (ik moet een soort hebben van rijstemelk en was veeeeeels te duur, vond ik!) dus heb belgische wafels gekocht en choco macademia noten en tortilla chips chili! hihi en lekker er ff opuit geweest, maar het werd zodra we vertrokken minder weer, dus we hebben wat rond gereden!
Wat zijn jullie allemaal weinig aangekomen zeg... Ik ben ongeveer 20 kilo aangekomen... Weet niet waar het zit want heel erg dik ben ik ook niet echt maar ben wat langer misschien scheelt dat... Ijsje klinkt lekker ! Heb ik ook zin in ! Brenda: Dat is zeker schrikken, gelukkig was alles in orde. Priscillä: Kan ik me voorstellen hoor ! Spannend joh ! Ik wil wel 1 april hoor
Ik heb ook trek in een ijsje, maar te lui om er naar toe te gaan...en heb nog een frambozenpudding staan
mmm.. ijs .. lekkere McFlurry van de McDonalds.. Morgen 1 april... tijd om te bevallen Vind het wel beetje 'eng' hier.. Manlief moet vannacht werken (storing), in Amstelveen (is ong. 3 kwartier rijden).. Vorige keer dat ik beviel had ie ook een storing 's nachts, en hij was dus net op tijd.. Het zal toch niet dat het nu écht te laat is....gezien de snelheid van mijn vorige bevalling.. Nou ja, dan bel ik mn mamma maar .. die moet toch komen dan ivm oppas.. @aankomen.. ik zat op een kilo of 11... nu dus 9. Best netjes voor een tweede.. paar kilootjes mogen er ook wel aanblijven (als beeb, vruchtwater, vocht, placenta en aanverwante artikelen eraf zijn). Was vóór zwangerschap echt een beetje té mager vond ik zelf
nog geen kersverse moeders erbij? die kilo's....tsja....ik zit onderhand ook al op zo'n 15 kilo erbij en net als Sushi, weet ik ook niet goed waar het zit...want iedereen zegt dat ik zo mooi zwanger ben, dat je aan de achterkant niet eens ziet dat ik zwanger ben en dat ik een mooi bescheiden buikje heb (ego wordt voldoende gestreeld..hihi) maar waar dan die 15 kilo zit? als het na die tijd er maar weer afgaat!
ik weeg nu 66 kilo, ben 13 kilo aangekomen. Oeh ik heb hetzelfde als Mirjanne hoor, laat er maar wat vet blijven! vind ik wel mooi, was ook een beetje te mager daarvoor.
ik zit onderhand op de 25 kilo ach....het zal er vast wel weer afgaan...en heb een zebrahuidje gekregen op m'n buik
mirjanne...ik herken het , manlief moet deze hele week nachtdienst , maar ik heb geluk die van mij is gewoon in het dorp aan het werk!Hij werk bij het spoor, dus nu een keer hiero , maar kan goed volgende week breda zijn!! Vorige keer had ie ook nachtdienst gehad en moest na 2 uur geslapen te hebben mijn handje vast houden omdat ik weeen had!dus hoop voor hem dat ik dan een keer smiddags aan de gang ga!ahahhahaha Rach....ja ik wil winnen! hahahhahah ijsje...mmmmmmm
oooh Jodie wat een scheetje ongelooflijk dat dat in de buik zit Zie dat ik het volgende jochie heb op de lijst...misschien pientje ook wel, dat weet ik niet! En aangezien de jochies zo snel gaan .... hoop hoop
Ohhh, Jodie, wat een mooi, lief, tevreden ogend kindje!Sweeeet Hier vandaag vroeg naar bed...Voel mn ogen nu al branden van moeheid...Weltrusten allemaal...Hopelijk morgenochtend weer mooi babynieuws liefs
Mienime ...slaap lekker! amom....hoop maar lekker, want ik wil ook!hahahaha Tjeetje....verveel me kapot!hou heel de boel hier bij, die kraamverzorgster heeft het maar makkelijk dadelijk!alles staat klaar tot emmer,dweilen,schoonmaakzooi in de douche erg he! Heb de presentjes van Bryan voor de creche klaar! maar jah voel de kleine zo goed, dat ik niet denk dat ie zijn eigen binnen nu en morgen meld!
Oh Jodie, wat een mooie foto! Lekker spammen hier Wrijf het er bij ons maar in, haha. Trusten meiden, ik ga zo ook heerlijk naar bed....Hopend dat ik doorslaap. Hopelijk jullie ook, tenzij je gaat bevallen, dat is een legale reden om wakker te zijn vannacht!
*Jantsjuh update* Ik ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest en ben net terug *kijkt naar de tijd* vanmorgen vroeg hadden de extra zuurstof uitgeschakeld, ons kleine meissie kon het prima alleen doen. Ze lag alleen nog een beetje af te bakken op +- 30 graden met wat extra glucose infuus. Tegen de middag werd ze uit de coev gehaald en mocht ze bij jannie op de kamer. Alles gaat lekker. Vanavond heeft ze nog een spuitje antibio gehad omdat ze dus wat problemen met de ademhaling had en op de foto konden ze niet goed zien of het nou een infectie of vloeistof was, die uitslag is morgen bekend. Als die bekend is hopen we ook te horen of ze dan naar huis mag of niet. Jannie zelf is opgeknapt en loopt alweer koppig rond XD. Ze heeft ook al "straf" gekregen want ze moest zich niet meteen zo inspannen. Ook zij heeft te horen gekregen dat als er morgen enige verbetering is ze waarschijnlijk ook naar huis mag. Allemaal goed nieuws, och en ik heb vanmorgen al jullie berichten die er toen op stonden geprint en mee genomen, dank je vond ze leuk om te lezen. Ik zal eens zien of ik alle nieuwe berichten morgen kan meenemen. Jannie had gelijk jullie gaan hier onwijs snel met de nieuwe berichten en pagina's Dank jullie allemaal, groeten, De vriend van Jantsjuh *einde update Jantsjuh* * tik fouten zijn expres gemaakt voor het vermaak van de lezers *