Leonie van harte gefeliciteerd met jullie dochter! mimi jemig spannend zeg! ben benieuwd of je nu druk bezig bent of dat het toch 'vals alarm' was Marijke fijn dat je weer naar huis mocht. Jammer dat 't met de BV nog niet echt goed loopt, komt vast goed! Geniet je een beetje van jullie mannetje? spekkie jemig...ik geef het je te doen hoor! knap hoe je het allemaal klaarspeelt en sterkte met het voeden! mirjanne afgelopen nacht goed doorgeslapen? ik wel, gelukkig! Hier ook mistbanken en nog geen zon. Ga nu even ontbijten en daarna op de koffie bij een vriendin. Fijne dag allemaal!
hihi valt wel mee toch? en anders dan zeg je gewoon net als de vriend van Jantsjuh dat het ter vermaak van de lezers is of je past je berichtje nog snel even aan, vast bijna nog niemand die 't gezien heeft
Je bent prima te volgen hoor! Kun je ook niks aan doen he! Ik las trouwens : GISTER ZON? Nou niet hier..T was de hele dag bewolkt..Nu mistbanken idd.. MAAR>>>Het komt eraan..Mooi weer! Leonie:Mooie naam hoor meid.. Hoop snel wat van je te horen..Knap lekker op!
eefje hier gisteren net zo! hoorde hier allemaal berichten van lekker in de zon zitten, nou hier niet....alleen maar bewolking de hele dag! en nu idd mistbanken.... 't komt voor ons ook vast nog wel, dat heerlijke zonnetje
Leonie gefeliciteerd met jullie dochtertje (yeah goed gegokt ) heftige bevalling dus...hoop dat je snel opknapt! Jodie oooow mooie foto zeg! Spekkie ow jakkie borstontsteking, dat is echt vreselijk, 1 keer gehad, brrr helemaal weg nu? Mimi spannend, ben benieuwd! Marijke heerlijk dat je weer thuis bent, genietse! Eefje hoe kan dat nou? uit het wagentje vallen? Speen of duim hier speentjes hoor! Vreselijk gezicht om een kind met duim in de mond te zien, vaak moeilijker af te leren ook. Jennifer was nog net geen 2 toen de speen weg ging, zonder problemen. En Jason krijgt em nu nog alleen in bed. Ow ben der gister achter gekomen dat ze zondag een soort van babyshower voor me organiseren...en als ik ergens een gruwelijke hekel aan heb...is dat het wel wie doet er nou ook zoiets na de uitgerekende datum dus ik ga ook maar zoveel mogelijk proberen te weeën op te wekken
eef....ik woon in het zuiden...en gisteren was het geweldig mooi weer...nu zou ik het niet weten want ik lig nog in bed met de roluik naar benden... thanx meiden...ik gooi het altijd op mijn dyslexie...maar goed dan lees ik hetzelf terug en dan denk ik .....ojee snappen ze me nog wel...hihi....maar gelukkig jullie volgen het....
Nou als iemand geen goed NL kan ben ik het wel dus ik doe gezellig met je mee, ach er zijn ergere dingen toch? Het was idd superweer gisteren hier! @Pientje ja babyshower is wel gezellig joh lekker melig doen (net een beetje vrijgezellenfeestje achtig) maar dat ze het NU NOG doen vind ik wel een beetje raar (vooral lastig voor hun als je gaat bevallen in tussentijd en het niet door kan gaan)
Pientje Tjah..vraag ik me ook af...Hij zat niet in het zitje..Maar in de bak..Ik ging de boodschappen op de band zetten en zeg nog tegen de oppas : Dat ze Len even moest vasthouden..BAM daar ging ie..Voelde me direct zó'n slechte moeder..Vreselijk zulke dingen..Voortaan ZELF beter opletten..PFFF Ach misschien is die shower wel super leuk.. Al die verwennerijtjes..
@jantsjuh He meid wel je rust nemen hoor Fijn dat het zo goed gaat en hopelijk mogen jullie gauw naar huis @Danielle poeh, dat is niet niks, en omgekeerd dag/nachtritme! Begrijp het helemaal dat je vriend misschien ff ergens anders gaat slapen, heeft m'n man ook een tijdje gedaan...Hopelijk begrijpt Tim gauw het verschil @Leonie GEFELICITEERD met je meissie! @Sushi jammer van de bitter lemon...nou ja hopelijk was het wel lekker @mirjanne ja maar op alfabetische volgorde sta ik als eerst @mimi oh wat spannend zeg! Hopelijk zet het door! @spekkie wat stoer dat je bent doorgegaan ondanks de borstontsteking. Erg stoer! Heb zelf ook altijd ruzie met de kolf...stomme dingen! @rach poeh jij bent er vroeg bij! @speen/duim geen van beide hopelijk dit keer! Heb voor m'n zoontje een difrax gehad, bibi wou hij absoluut niet hebben @pientje oh wat leuk jammer dat jij het dan wat minder vind! en wat gek dat ze dat na de uitgerekende datum hebben gedaan Hopelijk is het wel leuk! Zit hier lekker in een zomerjurkje in de zon te typen heerlijk! geen nieuws hier, behalve dat ik nog steeds geen slapeloze nachten heb....niet dat ikze mis hoor
Goedenmorgen meiden. Het is al weer 1 april zeg! Ik heb buiten mijn "olifantenpootjes en veel pijn bovenin mijn buik (lijkt wel of beepje met de voetjes in mijn ribben zit de hele tijd) verder geen vreemde dingen eigenlijk. Vandaag weer een stralende dag. Mijn ouders gaan naar de zgn. "plantjesmarkt" van de praxis en ze nemen schattige blauwe viooltjes voor me mee voor in de bakken...... Net ook een supermooi boxkleed besteld. Het boxkleed dat ik voor de geboorte van mijn zoontje van mijn schoonouders heb gekregen, is veels te dun (ik moest er ook steeds een handdoek onder leggen om hem een beetje zacht neer te kunnen leggen). Dit kleed is 3 cm dik en ik leg hem bovenop het kleed wat ik al heb.
Cadeautjes zijn altijd leuk, maar niemand weet het geslacht, dus dan krijg je allemaal naturel dingen. Vind het wel lief hoor dat ze die moeite doen, al weet zuslief dat ik daar een hekel aan heb :x ow als zij ooit zwanger is... Maar tis zo echt niks voor mij. Ga hopelijk net als mijn schoonzusje bevallen op de dag van de babyshower, ownee hopelijk eerder, anders weet iedereen dat ik aan het bevallen ben. Ja dat ze het niet eerder gedaan hebben ligt meer aan ons denk ik, we hebben tot nu toe elk weekend zowat volgepland
Oja trouwens ik ben sinds afgelopen donderdag 2,5 kilo aangekomen terwijl ik amper eet.... pfff en ik maar hopen (en al helemaal blij!) dat ik onder die 111 bleef nu weeg ik 110,5! en elke dag komt er 500 gram bij! AAARRGGHHH gelukkig is het wel veel vocht ik heb aardige dikke voeten moet ik zeggen!
@pientje allemaal naturel is misschien idd ook niet echt leuk, kunnen ze het beter tot na de geboorte verschuiven Maar wie weet watvoor leuks ze allemaal nog in petto hebben! Of hou je niet van verrassingen? Ik had onverwachts een vrijgezellenfeest, ondanks dat we wel wat leuks gingen doen kon ik er totaal niet van genieten. Dus wel een beetje flauw dat ze het dan georganiseerd hebben terwijl ze weten dat jij het niet leuk vind!
Amom wow zit jij gewoon in je zomerjurkje? Hier begint de mist weg te trekken. Klinkt wel heel erg ondankbaar van me...maar nu moet ik dus "verplicht" zondagochtend naar de kerk, had juist zoiets van, 40 weken voorbij, blijf dan denk ik wel thuis, ook om reacties te vermijden van "hoelang moet je nog? of nog steeds niks?" Misschien leest er iemand wel mee hier en snappen ze nu de hint whahaha! Imd vervelend dat vocht, ik heb het ook een beetje en als ik heel druk ben geweest zoals de afgelopen weken dan is het heel erg en pijnlijk. Maar door de snottebellen ben ik een stuk minder druk en mijn voeten ook gelijk dunner. Dussss misschien doe je teveel?
Maar idd, zo'n verrassing is natuurlijk pas geslaagd als de mama in spe het wel leuk vind natuurlijk... Aankomen:Ikke nu 11 kilo! Ben nu 74..19 kilo zwaarder als ik was voor Noa haar zwangerschap..
Ben 8 kilo ongeveer aangekomen, maar zegt niet zo heel veel natuurlijk, kan gerust zo zijn dat er bij mij een aantal blijven plakken en bij een ander die meer is aangekomen alles of zelfs meer weer kwijtraakt. Dat is afwachten...
maar wat heeft de kerk met je babyshower te maken? (denkt even heel hard aan een link... ) ik ga denk ik nu ook niet meer. werd afgelopen zondag al simpel van iedereen die elke beweging in de gaten houd. lekker thuis blijven nu. Oeh hier schijnt de zon ook al hoor, en vanaf hier geen wolkje te zien. lekker zeg.
haha ja ff uitleggen natuurlijk, ik moet weg zijn, zodat ze het hier kunnen versieren en klaarmaken kwam er trouwens per ongeluk achter gister toen ik manliefs sms-jes aan het lezen was, de smiecht Hier wel wolken en nog best fris brrr