April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Mimi, Gefeliciteerd met jullie dochter:DEBBY!!!
    Geniet ervan mied..En snel gegaan zeg!Heerlijk..

Priscilla Oh wat leuk zeg!!! :D Nou ook een beetje gefelicieerd dan!!!

2. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    mimi Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Debby!! :D

3. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Mimi gefeliciteerd met Debby!!!

Nou, pientje en Sushi, we worden een beetje ingesloten door al dat oranje op de lijst.

Sushi, jij ook vannacht oefenweeën? Ikke ook... Dacht echt dat het was begonnen :confused:

4. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @Mimi: gefeliciteerd met jullie dochter!

Ik ben vanmorgen weer bij de gyn. geweest. Beebje ligt nog steeds in stuit dus het wordt een keizersnee.

De datum is al bekend. Dat is wel raar hoor, weten wanneer je gaat bevallen.

5. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    sniffy nou lijkt me inderdaad heel apart precies weten wanneer je kleintje geboren wordt. :D

6. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Msroxy: Dat dacht ik ook ! Hield zo'n 1,5 uur aan dus ik had zoiets van het gaat gebeuren... Wie weet vannacht ! Vind wel dat wij nu aan de beurt zijn hoor ;)
    Coto: Doe maar gezellig mee hoor ! hahaha hoe meer zielen hoe meer vreugd toch :D Je bent er in ieder geval van top tot teen klaar voor lees ik ;)
    Amom: Ben morgen uitgerekend dus in principe heb ik nog 1 dag, wie weet !
    Marijke: Jeetje heftig joh ! Hoop dat alles verder goed gaat en dat je lekker kan genieten !

Begin nu wel echt de kriebels te krijgen zeg... wil ook zo graag !

7. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    mimi gefeliciteerd met je dochter!

net terug van vk, helaas meneer is nog steeds niet ingedaald!baal als een stekker!over 6 dagen ben ik uitgeteld en nog geen teken van een bevalling!
    Vanmorgen maar weer mijn muts met een franse slag geschoren!en men teennagels gisterenavond gelakt,dus zie er weer geefs uit!hahahaha

Babyshower....leuk kadootjes!maar hier niet hoor jammer genoeg!hahahaha

Nou al wat grapjes meegemaakt vandaag....1 April!

8. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ramoontje: haha, ik denk ook steeds me te moeten scheren want stel je voor dat ik opeens ga bevallen. Waarschijnlijk begint die bevalling juist op het moment dat het huis niet aan kant is en de boel niet netjes geschoren is ;)

Het is hier trouwens heerlijk weer maar durf niet meer zo goed in de zon. Nadat ik vorige week op het terras heb gezeten heb ik een soort van pigment-sik.

9. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Mimi gefeliciteerd met je dochter!

Net in het ziekenhuis geweest en eigenlijk alleen maar goed nieuws!
    Bloeddruk:120/75 Erg netjes!
    Echo beeb: Netjes met het hoofdje naar beneden, precies zo groot als dat ie moet zijn en genoeg vruchtwater. Al iets ingedaald!
    Bloed/suiker: 4.8 dus ook netjes!

Dus we hebben niets te klagen en weer een paar leuke fotootjes van de beeb, van de haartjes, voetjes, gezichtje enz zoooo leuk.
    Ik voel me alleen zo beroerd maarja nog even.....als het met de beeb maar goed gaat, en dat ziet er PRIMA uit!

Ga zo maar eens naar buiten van het mooie weer genieten...

10. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    mimi en leonie gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter :)

Zit lekker ind e tuin in het zonnetje. Ga weer lekker verder genieten!

11. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Brenda: wat een mooie foto heb je staan bij "buik van de maand"! Ik heb gestemd op je hoor!

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb ook even gestemd Brenda, er staat een collage van mij op (van mouschy) die heb ik gemaakt :)

13. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@Danielle wat klinkt dat leuk! Kan ook niet wachten als ik jou zo hoor! En toch nog 4 uur geslapen achtereen!

@Sniffy Spannend dat je het weet! Wel handig dat je alles echt klaar kunt hebben voor de tijd

@Sushi nou hoop voor je dat je niet overtijd gaat.

Als ik even ver zou komen als bij m'n zoontje zou ik vandaag al aan de bevalling zijn begonnen en zou hij morgen geboren worden :( nou het lijkt er nog niet echt op....

@Ramoontje maar dat kan snel gaan hoor, het indalen!

@Mamafiona Fijn dat alles goed was! En altijd leuk om de kleine weer eventjes te zien!

14. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    LEONIE EN MIMI: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERS. Wauw, wordt de score boys-girls weer iets recht getrokken! En Mimi, wat is dat snel gegaan zeg. Super.

Ik lees nog steeds een boel rommelende buikjes, ik ben benieuwd of er ook nog april-dames zijn die mei-mama worden of dat dat op dit forum niet gaan gebeuren ;).

Ondertussen nog niets van Lien78 en WanneB gehoord/gelezen? Wel spannend hoor. Lien zou toch vrijdag worden ingeleid? Maar ja, als ze nog geen ontsluiting had, dan ben je wel een paar dagen langer bezig.......

Hier gaat alles verder goed. Vanochtend gesprek met gynaecoloog gehad. Alles ziet er een stuk beter uit dan vorige week, gelukkig. Maar dat dacht ik zelf ook al, omdat ik de baby gewoon heel goed kan voelen de laatste dagen. Waar mijn vele vruchtwater vandaan komt, weten ze niet. Maar waarschijnlijk ligt de basis in mijn zwangerschapssuiker. De baby heeft gewoon vorige week een paar dipdagen gehad (ook een baby kan mindere dagen hebben in de buik) en het gaat nu goed met hem. Wat gelukkig ook weer bleek uit de echo en de verschillende CTG's. Dus...... Ik ben ontslagen uit het ziekenhuis/thuisopname en mag weer lekker doen en laten wat ik wil. En als ik het niet vertrouw, natuurlijk onmiddellijk bellen, dag en nacht.

Ze gaan dinsdag 7 april (dan ben ik 38 weken en 3 dagen) beginnen met inleiden, via een rustig beleid. M.a.w. heb ik nog geen ontsluiting, dan wordt dat eerst opgewekt d.m.v. pillen en dat kan dagen duren. Ze gaan dan niet op dag 2 of 3 een infuus aanbrengen, ze willen zoveel mogelijk een natuurlijk verloop creeren (tenzij de baby het te zwaar krijgt). Maar, als maandag 6 april blijkt dat het eigenlijk nog steeds zo goed gaat met de baby (en met mij), dan wordt het inleiden maximaal 1 week verschoven (naar 39 weken en 3 dagen). Alleen dan gaat het inleiden wel in een hoger tempo. Langer dan 40 weken laten ze me niet lopen.

Voor nu richten we ons dus op a.s. dinsdag 7 april en dan zien we wel weer verder. Het is maar een beetje per dag leven. Natuurlijk hoop ik dat de baby zich vanzelf aandient (het z'huis ook) en hoe langer je wacht, hoe groter die kans....... Aan de andere kant, aan inleiden met ruim 38 weken kleven net zo veel (of weinig) risico's als aan inleiden met 40 weken, met als verschil dat in de tussentijd de baby zichzelf kan aandienen en dat is en blijft het mooiste!

Ik ben wel blij dat het weer zo goed gaat, want het waren spannende (en vermoeiende) dagen. Manlief gaat tot aan de bevalling niet meer aan het werk en blijft lekker bij mij; zorgverlof en vrije dagen. Kon hij ook wel even gebruiken. En voor nu, lekker genieten van het mooie weer :D.

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Sniffy: ja balen eigenlijk dat je nu al weet wanener de baby er is alhoewel je je wel kan voorberiden. Ik heb dat ook. Begin volgende week word ik weer mama per ks...vind het zelf niet leuk dat ik het weet en een ks wil ik al helemaal niet, maar het belang van mijn kind gaat voorop en de gyn was duidelijk....deze baby wil niet draaien en daarmee is er een een zeer gerede kans dat zij daar een reden voor heeft dus een stuitbevalling raadde hij af.

Mamafiona: een beetsje goed nieuws konden jullioe toch ook wel gebruiken he! Fijn hoor!

Ik ben ook erg benieuwd of er hier dames mei mama worden....het gaat zoooo hard!

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik vond het juist heerlijk van te voren weten, alles lekker geregeld en helemaal uitgerust en die laatste paar dagen genoot ik echt volop, was echt super! ik vind dit onbekende juist vreselijk....

als het hetzelfde als bij Dean zou gaan zou ik morgen gaan bevallen ... (miley liep maar een week minder ver (qua gewicht e.d.) als Dean dus wie weet)

17. heb ik ook hoor, ik zou het ook wel willen weten.

18. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    Mimi.. Gefeliciteerd met je dochter!

Verder nog even niet bijgelezen sinds vanochtend, komt misschien nog, maar heb vandaag nieuwe piano opgehaald, dus moet natuurlijk spelen spelen spelen.. nu mag de kleine van mij nog wel even wachten, hahaha..

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja he dan kan je afstrepen dat doe ik nu met VK bezoekjes, dagen aftellen tot dan zeg maar..

Ik ben confessions of a shopaholic aan het kijken hij is erg leuk!

20. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @Me2: ons kindje wil ook echt niet draaien, ook niet met een versie. De gyn. ging er ook niet tegen in toen ik zei dat ik voor een keizersnee koos.

Ons kindje ligt ook in een onvolkomen stuit dus dat lijkt me helemaal niks, benen en hoofd in één keer eruit :confused: .

Al vind ik het wel jammer dat ik een natuurlijke bevalling niet mag mee maken.
    Misschien de volgende keer.

Deel Deze Pagina