hihi wat grappig, we lopen echt gelijk op....denk nu ook...de kleine mag wel ff wachte nog! Ik ben lekker aan het hobbyen geslagen. Wou er wekenlang niks van weten en nu....alles moet af! Leuk een nieuwe piano! Maar die kun je straks toch ook mooi gebruiken om de kleine in slaap te spelen @eenwondertje Fijn dat alles goed lijkt te gaan met de kleine
Amom DE KLEINE MAG WEL EVEN WACHTEN? wat zeg jij nou allemaal? :-s volgens mij heb je echt last van je hormonen 8-[ ik heb een nieuwe, en hopelijk de laatste, buikfoto in mn album geplaatst.
Ik vond het ook erg prettig om van tevoren te weten wanneer ik zou bevallen. Kon ik even lekker alles scheren en nagels lakken enzo... Hier net lekker een klein rondje gewandeld met de kleine Tim. Wat waren we trots zeg!
Het is officieel jullie maand meiden! Heel veel succes met de bevalling en geniet van je zwangerschap zolang het nog kan.
Jodie, mooie foto! Wat een scheetje! Vriend van Jantsjuh, fijn zo'n update! Hoop dat jullie nu allemaal thuis zijn. Leonie, Gefeliciteerd met je dochter! ! ! Erg mooie naam! Mimi, Lekker snel nog gegaan na je berichtje van vannacht. Gefeliciteerd met je dochter! ! ! Spekkie, borstontsteking gehad. Erg vervelend. Gelukkig dat die nu weg is. Pientje, ik hoop dat je dan zaterdag gaat bevallen, zodat je die babyshower niet mee hoeft te maken. Wel jammer dat ze zoiets geven als je dat niet leuk vind... En zeker als je man ervan af wist. Ik neem aan dat hij wel weet dat je het niet wilt. Imd, vocht aan het ophopen? Ook maar hopen dat je snel mag bevallen dan. Des te sneller ben je er weer af. Sushi, gewoon vanaaf nog bevallen een paar minuten voor 12. Net op de uitgerekende datum. (Je hebt nog wel een paar uur) Coto, ik moet ook nog mijn nagels knippen (zijn asociaal lang op het moment) en doos bijknippen... dan mag de kleine komen. Ow en idd ramoontje even mijn teennagels lakken. Kipkip, ik denk dat ik mijn man ook pas op het laatste moment wakker zou maken of zou bellen. Sta er niet van te kijken als ik eerst verloskamers bel en als zij zeggen dat ik moet komen dat ik dan man pas bel. Ramoontje, wat balen dat de kleine nog niet is ingedaald! Maar hoeft niets te zeggen. Volgens mijn moeder zijn wij 3 alledrie nooit ingedaald. Althans, pas bij de geboorte dus. MamaFiona, mooi dat alles weer goed was vandaag. Eenwondertje, fijn dat je "ontslagen" bent. Doe je wel nog beetje rustig aan? Lief dat mannetje bij je blijft.... Mirjanne, vannacht dus toch nog redelijk geslapen. Heb je dat vandaag ook gemerkt? Ik was gewoon weer elk uur wakker eigenlijk. Vanmorgen wilde zwangerschapspagina niet meewerken en de middag kreeg ik bezoek. (Wat ik vergeten was dat die zou komen.... ) Gewicht, ben nog steeds maar 2 kilo aangekomen in vergelijking met voor de zwangerschap. Ben wel benieuwd hoeveel er na de bevalling af gaat en blijft.... Een vriendin van ons heeft een hele gemene 1 april grap uitgehaald, zij heeft 2 andere dames van de vriendengroep wijsgemaakt dat ik vandaag bevallen was. Vond het stiekem wel leuk..... Verder teveel gedaan. Of eigenlijk alleen maar 3 wassen gedraaid en die gehangen enzo, maar traplopen en wasmand sjouwen was toch iets teveel. Toen ik ook nog boodschappen ging doen had ik het niet meer. Vind het echt zo zwaar worden nu.... Vandaag 38 wk. Alles van de verbouwing klaar, kleertjes schoon, dus laat de kleine nu maar komen.
Hoi Meiden, Ik weet niet of jullie het weten maar maandagochtend om 4.49 uur bevallen van een gezonde zoon Finn Leonie is mijn buddy heb haar wel via sms gesproken maar was volgens mij zelf ook bezig Vandaag zijn wij thuis gekomen en alles gaat heel erg goed. Wij zijn zo gelukkig en trots.............die is ongelofelijk om mee te mogen maken nog 10000000 keer mooier dan mijn mooiste droom. Kort bevallingverhaal: Zondagnacht half 3 braken mijn vliezen (voelde ik toen ik moest plassen). Ziekenhuis gebeld en meteen auto in naar ziekenhuis. In auto begonnen in eens hele heftige weeën die ik ook bijna niet kon opvangen . Na 15 minuten in auto waren we in ziekenhuis. Daar hadden ze het ontzettend druk was dus ook nog niemand beschikbaar. Ik liep maar heen en weer in verloskamer en op een geven moment zij ik tegen mijn man EN NU GA JE DIE ZUSTER HALEN hi hi ging echt 'dood' van de pijn. Gyn kwam daarna vrij direct en bleek ik gewoon al 10 cm ontsluiting te hebben. Ze stonden daar versteld van en hadden het dus onderschat vandaar dat ik zo een pijn had. Ik mocht dan ook meteen persen. Alle andere mama's natuurlijk ook gefeliciteerd en ik hoop dat de andere snel mogen bevallen. liefs vruchtje (sorry voor ego bericht later volgt meer)
Rach: mooie buik hoor ! Heb ook niet zo'n streep, vind dat wel heel erg mooi ! Eenwondertje: Fijn dat alles goed gaat joh ! Lekker rustig aan doen nu. Heerlijk van het weer genoten vandaag !
ff een ego! want ik ben zo trots op julian en mijn borsten! hier vandaag naar de kinderarts geweest...met julian gaat het goed! hij is weer door de apk.... in juni moeten we terug voor een ego van zijn heupen omdat hij in stuit lag....! hoop dat het dan ook goed is.. julian woog bij geboorte 2550 gram en nu woog hij 3270 gram...dus dat gaat super!
vruchtje! geweldig dat jullie thuis zijn! en ook al zo'n snelle bevalling! nu lekker gaan genieten thuis!
Hoewel er voordelen zitten aan een geplande bevalling zu ik toch echt veel liever hebben dat ik het niet weet en een natuurlijk bevalling heb, de verrassing vond ik juist gewedlig bij onze zoon, dan dat ik het nu wel weet en een keizersnee..... Sniffy: nee onvolkomen stuit is nog enger.....wie weet inderdaad volgende keer wel een natuurlijk bevalling voor jou! Ik vond de bevalling van mijn zoon gewedlig! Toen hij eruit was zei ik meteen tegen mijn man dat ik weer wilde Nou heb ik mooi pech hahahahah Dus wij gaan waarschijnlijk ook nog wel voor een derde
Ik vind het niet weten wanneer bevallen juist superleuk, zou het echt niet van te voren willen weten. Net zoals het geslacht niet weten, vind ik ook zo leuk, maarja daar dacht beeblief anders over, wel weten heeft ook zo z'n charmes... Lynn ow wat goed dat hij lekker groeit, zeker iets om trots op te zijn! Rach mooie buik zeg! Ik zal trouwens morgen die dingen op de post gooien, door de snottebellen en gedoe met hartslag gister is het er nog niet van gekomen. Vruchtje echt een supersnelle bevalling zeg, geloof direct dat dat erg pijnlijk is zo snel naar 10 cm. Wel heerlijk dat je weer thuis bent. Ramoontje Jason daalde bij de geboorte pas in, ging heel snel en deed niet echt zeer, zag mijn buik gewoon zakken. Brendagill hoe was de ctg vandaag? Mamafiona ow beter dat alles nu goed is kwa uitslagen, scheelt weer wat zorgen. Eenwondertje goh blijft spannend bij jou zeg! alsnog een verrassing hoe of wat... Danielle was ook wel heerlijk weer om ff te wandelen, hebben er veel mensen een kijkje in de wagen genomen? MsRoxy nou idd, aardig ingesloten met al dat geel wie van ons 3-en zou er als 1e gaan? Ik verveel me een beetje, ga denk ik maar wat opruimen...heb ook wel zin om te bevallen, zal ik ff 10 keer hard de trap op en af rennen? Had wel wat meer harde buiken vandaag.
Hallo, Net nog even snel naar de kapper geweest hihi .lig ik er helemaal netjes bij op het kraambed Ik wil best wel gaan bevallen vannacht of morgen! Duimen jullie mee? @Danielle : Dat lijkt me echt heerlijk zon kleintje zo dicht tegen je aan, en dattie dan rustig wordt! @Sniffy : Toch nog steeds in een stuit jammer hoor, sterkte bij de KZ. @Ramoontje : Wat raar dattie nog niet ingedaald is? Of kan dat tijdens de bevalling ook nog gebeuren? Tja zal wel moeten he? Eigenlijk? (stomme vraag dus) @Mamafiona : Fijn dat alles goed was vandaag in het ziekenhuis! @Een wondertje : Super dat het weer goed gaat met jou en je baby! Geniet nog even! Ik hoop voor je dat het zo natuurlijk mogelijk gaat! @Me2 : Jij ook sterkte natuurlijk met de KZ tjaa ik snap dat je baalt, maar als het beter is voor de beeb @wwjc : Je bent er echt klaar voor he? Nou ik duim voor jou, duim jij voor mij? @Vruchtje : Ja we hadden het gehoord, maar nogmaals : Gefeliciteerd! Wat een verhaal zeg!
HI! Tss..ik ben super onrustig! Ik wil nog helemaal niet slapen..ik ben gewoon niet moe.. Terwijl ik normaal gesproken al een uur op bed lig.. Komt misschien wel door t mooie weer.. Coto lekker even de haartjes weer mooi.. Ik moet ook nodig gepunt worden.. Ik vind het ook wel leuk om niet te weten wanneer ik ga bevallen ... Maar aan de andere kant.. Rach Mooie buik..Flink gegroeid nog even..Ligt misschien ook wel hoe de foto is genomen..Maar erg mooi!!! Lynn Fijn zeg dat hij zo goed groeid op mama-melk..Byzonder he!! Vruchtje Ja!! ..Geweldig hoor!!! Geniet ervan meid.. Nou k ga het toch maar even proberen..Lekker naar bed..
hoi hoi ik ben ook weer even online hier gaat het goed Mitchell doet het erg goed hij komt netjes om de 3 uur voor zijn voeding hij maakt ook netjes zijn flesjes leeg en elke x als hij omhoog gaat met de voeding maakt hij het netjes op hij was 90 gram afgevallen en hij is inmiddels weer 70 gram aangekomen dus hij doet het erg goed we zijn vandaag lekker met hem naar buiten geweest heerlijk was dat hoor en ik heb al met hem gedoucht nou dat vond hij wel zo lekker hij genoot er zichtbaar van ik zal later wel wat uitgebreider reageren,maar heb nog geen tijd gehad om alles te lezen Leonie GEFELICITEERD MET JE DOCHTER Mimi GEFELICITEERD MET JE DOCHTER ik hoop voor de dames die eraan toe zijn dat ze ook snle gaan bevallen en hun wondertjes in hun armen mogen houden NIEUWE FOTO S VAN MITCHELL IN MIJN ALBUM gr,Tup
ik ben ook super onrustig eefje van binnen raast het bloed door mijn lijf terwijl ik rustig probeer te zitten of liggen echt niet zo fijn als je toch je rust wilt pakken (vind ik) wie weet is het het weer of toch tekenen dat er iets gaat komen (wishfull thinking)
Ow Tup wat een heerlijk mannetje, die foto in de tummy tub...so cute! NU WIL IK OOK BEVALLEN! Ben het niet zat ofzo...maar wil ook mijn schatje ontmoeten, vast houden en knuffelen! Ga maar weer verder poetsen, wie weet wekt het nog wat op