April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Oooohhhh heb veel te veel gedaan vandaag. Ben kapot.
    Wat is het toch moeilijk om jezelf regelmatig te moeten terugroepen als het even lekker gaat....

2. Tup wat een prachtig mannetje. en inderdaad, die foto in de tummy is inderdaad heeeel lief!

Pientje, leuk dat je me een pakketje stuurt, kijk er naar uit. lief van je ;)

3. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Tup; wat schattig die foto in de tummy tup, Tim vind het ook zo heerlijk!
    Morgen gaan we samen douchen, hebben jullie dat al gedaan? Lijkt me best eng de 1e keer...

Tim moet sinds vandaag op de rug slapen, vind er niets aan, vind het een beetje eng!
    Vraag me ook af hoe ik in godsnaam ervoor kan zorgen dat zijn hoofd telkens de andere kant op ligt?

4. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Ja, dat vond ik ook eng de eerste keren!Maar komende week zou je hem nog wel (af en toe) op zn zij kunnen leggen, hoor.

Zijn hoofdje naar de andere kant...Heel voorzichtig met je handen doen, of als je bv geeft een doekje aan de kant waar die dan moet liggen neerleggen of een t-shirt ofzo wat je hebt gedragen met jouw geur in bedje leggen, zodatie zijn hoofd die kant opdraait.(geeft hem misschien zelfs een nog vertrouwder en geborgen en veilig gevoel-mama in de buurt) :)

5. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Kijk MieniMe, dat zijn goede tips! Geef geen borstvoeding. Heb het de eerste 2 dagen wel gedaan, maar had direct al bloedende tepels..:-S
    Nu krijgt kleine Tim afgekolfde melk in een fles.

We zullen eerst eens moeten kijken of hij een voorkeurshouding gaat ontwikkelen.
    Misschien ligt hij automatisch wel telkens anders>

6. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Oei oei, klinkt erg pijnlijk!
    Gaat het kolven wel dan?
    Heel goed plan, mama om eerst te kijken :thumup:

7. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    nou, hier alweer een paar uur last van weeën, maar het zal wel vals alarm zijn! K heb ze ook nog niet geklokt ofzo. Ga mezelf niet gek maken, want morgenvroeg is het vast weer over en als ik "echt" aan de gang ga merk ik het vanzelf!

K heb ze trouwens vooral in mijn rug....en daar heb ik niet zo'n positieve verhalen over gehoord dusse ik knijp m ook wel een beetje....

8. shenoby

shenoby Niet meer actief

*inbraak*
    vandaag de eerste dag van april
    heel veel succes met jullie bevallingen.
    en voor degenen die al bevallen zijn..
    geniet van jullie kindjes.
    groetjes een maart mama.
    *uitbraak*

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    MsRoxy, is wel vervelend. Ik heb ook aantal keer voorweeen gehad en die waren ook in mijn rug. Vind ze idd niet prettig! Ik had nog gevraagd of het iets zei over de daadwerkelijke weeen voor het bevallen, maar ze zeiden dat je als je voorweeen in je rug had, dat tijdens bevallen heel anders kon zijn.

Maar je bent nu zo ver (bijna 40wk), ik hoop voor je dat het wel doorzet.

Ik ga ook maar even douchen en slapen. Ben vandaag echt overdreven moe, maar kan nog niet slapen. Hopelijk komt dat dadelijk wel.

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Coto: lekker naar de kapper geweest. Je kan dus rustig agan bevallen vannacht/morgen! Ik g ook nog even morgen!

11. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    Mimi van harte gefeliciteerd met jullie dochter!

Pientje wie weet wordt de babyshower toch nog leuk?? of ben je dan al gewoon bevallen, dat kan ook ;)

sniffy best raar idd dat je datum al weet...aan de andere kant wat IMD ook zegt, ook wel lekker. Voor die tijd nog even naar de kapper, alles netjes bijwerken...tsja...we willen er toch enigszins een beetje leuk bij liggen in het krambed..hahaha

ik moet as vrijdag weer naar de VK en ben erg benieuwd of de kleine inmiddels aan het indalen is. Was 2 weken wel het geval, maar bijkbaar daarna weer omhoog gekropen :confused: Iemand dat eerder gehad?

en weet iemand hoe lang ze je maximaal over tijd laten lopen? is dat nu 2 of drie weken?

ga zo bedje opzoeken...slaap lekker allemaal!

12. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    msrroxy:ik hoop voor je dat het doorzet, maar wel zo dat de rugweeen afnemen en het gewoon in je buikje begint, want heb idd ook vaker gehoord dat rugweeen niet echt prettig zijn!
    Sterkte en misschien morgenochtend babynieuws!
    Ben benieuwd naar Lien en Wanna!

Wendy:slaap lekker meid!

Ik ga ook mn bedje opzoeken...Ben heel moe...erg last van rug en bekken, maarja...moet je maar niet naar en door de stad wandelen met je dochter he hihi (wist ik natuurlijk vantevoren, maarja..wilde er ook wel eens uit met dit heerlijke weer).

Weltrusten allemaal en degene die bezig zijn of vannacht aan de gang gaan:SUCCES!

13. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    In principe was de "regel" met max. 42 weken en 1 dag.

Slaap lekker!

14. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    thanks! Ik had me helemaal ingesteld op uiterlijk 1 mei bevallen (twee weken na mijn uitgerekende datum) en nu zei vanochtend iemand tegen me 'nee hoor, ze laten je tegenwoordig max 3 weken over tijd lopen'. Ik werd er zo opstandig van dat ik gewoon stug bleef volhouden dat het twee weken is...haha
    Ik bedoel....3 weken? daar moet je toch niet aan denken?!
    Ga iets geruster slapen nu en zal de VK vrijdag ook nog even vragen :)

15. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Volgens mij verschilt dat een beetje per ziekenhuis... Ik heb namelijk ook weleens gehoord van 3 weken... K moet er toch echt niet aan denken hoor!

Thanx voor het medeleven dames en slaap lekker! Ga ik ook maar eens proberen..

16. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    Zo.. net terug van een verjaardag.. Drukke dag zo zeg.. .Even geen puf om alles bij te lezen of om op iedereen te reageren..

Heb na mijn nachtje fatsoenlijke rust wel een goede dag gehad (en natuurlijk meteen weer veel te veel gedaan.. maar ja, toe maar)

@Amom.. grappig, gaan idd gelijk op, al weken gezeur met harde buiken en weeën, en ineens hoeft het niet meer omdat we gaan hobbyen.. Whaha.. wie weet worden er vannacht dan ineens wel 2 kleine mannetjes geboren..

Heb hier op dit moment wel weer regelmatig pijnlijke harde buiken, om de 10 minuten ongeveer. We zullen zien. Zet vast niet door. Niet erg, kan ik morgen nog even verder genieten van pianootje.. ben er zoooo blij mee :) (heb er vijf jaar over gedaan om éindelijk eens een fatsoenlijk apparaat te kopen)

Ga zo mn bedje maar opzoeken.. Iedereen weltrusten (al zullen de meesten vast al wel slapen)

17. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    Jaa.. ben weer aan het nachtbraken.. Maar volgens mij nu om een andere reden..

Werd wakker van de 'voorweeën', maar ze lijken nu toch wel erg pijnlijk en lang voor voorweeën.. :rolleyes: Dacht net ineens. We zullen zien, komen om ongeveer 4 a 5 minuten, maar ze houden nog niet een minuut aan geloof ik.

Eens kijken of het doorzet, of dat ik weer verder mag slapen.. Het zal het laatste wel weer zijn..

18. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hallo dames,

Ik stap uit bed ik ga plassen ben ik klaar. Ik loop naar de bank ik denk sta ik nou in me broek te plassen. hahhahaha maar in iedergeval volgens mij is er wat gebroken :D!

19. Tup

Tup Lid

9 nov 2008
    92
    0
    0
    Priscilla

spannend zeg
    ik hoop voor je dat je je kleintje nu snel in je handen hebt

Msroxy

ook spannend zeg
    ik hoop voor jou ook dat het doorzet
    en voor die rugweeen daar had ik ook erg last van en ik kon er niks mee en ik had er later met mijn kraamhulp over en die zei dan moet je op je knieeen gaan zitten en dan je ellebogen op je bovenbenen en dan neem je de druk van je rug af
    ik hoop voor je dat je daar wat mee kan als het nodig is

Danielle

ja hij vind het heerlijk hij geniet er echt van
    en ik heb dinsdag met hem gedoucht o dat vond hij ook zo lekker
    en ik vond het eerst ook heel eng,maar het gaat vanzelf goed
    geniet ervan vandaag
    en moet Tim op zijn rug slapen ?
    bij mij heeft de kraamhulp er nog niks van gezegd Mitchell ligt hier nog lekker op zijn zij

bedankt voor de reacties wij zijn ook helemaal verliefd op ons mannetje
    en die foto van de tummy vond ik ook zo lief en ik heb er een heleboel gemaakt natuurlijk :D
    ook mooi om te zien hoe hij er in de baarmoeder bij lag en mijn kraamhulp zei al vaak herkennen moeders ook wel de bewegingen
    en idd hij schoof vaak met zijn kontje van links naar rechts en dat deed hij in de tummy ook
    zo leuk herkende jij dat ook Danielle?

ik hoop dat er snel nog meer mama s bij komen het is zo super

fijne dag vandaag

Gr,Tup

20. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    Zo.. hier ook even korte update. Niet meer geslapen sinds vannacht. Zolang ik op ben, flink gemene weeën om de 4 minuten, als ik rustig blijf liggen en me heel koest hou, komen ze om de 10 min. Hoop dat het menens is, want inmiddels weet ik ook weer dat ik het tóch niet zo lekker vind, die weeën :(

Heb vannacht maar ff mijn BTW-aangifte gedaan. Moest de deur uit, haha. je moet wat. Weeën hielden spontaan op voor 20 minuten, kind ligt nu al in de clinch met belastingdienst.. :rolleyes:

@Priscil.. Ook spannend voor jou!

Deel Deze Pagina