April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen!

Priscilla ECHT??? :D O jeeeee wat spannend...Kom op meid!!!
    **DUIM..DUIM**

Oh mssroxy:Hoe is het bij jou?????

tup Wat een scheetje..*zucht*

Mirjanne Jij ook!! :confused: Doe je best!! **DUIM..DUIM** :D

Hier niks..Alleen vaak wakker geweest...En kon niet snel in slaap komen gister!
    Maar oke..We komen de dag wel weer door.. ;)

2. Dus als ik het goed begrijp staan er weer 2 dames in de startblokken om te bevallen!?

Priscilla, waah spannend zeg! lijkt me raar, nog geen weeen maar wel gebroken vliezen. heel veel sterkte en succes vandaag! 2 april is een hele mooie dag om te bevallen vind ik.

Mirjanne, volgens mij is het bij jou nu ook echt aardig aan het rommelen geslagen. Vind je nachtelijke updates zo leuk :)
    '
    *wil iedereen me vandaag of morgen weer een update pb'en?*

Ik heb lekker geslapen hoor. Straks controle gyn, heb nu alweer zin in de echo, en het weer ziet er nu al heerlijk uit!
    Ik vind dat wij, als april mama's, echt geluk hebben! lekker in de winter zwangeren en in de lente en zomer met de baby's erop uit! :D

3. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Goodmorning meiden.

Ik had gistermorgen al gelezen dat Mimi bevallen is! gefeliciteerd Mimi, nog snel gegaan zeg!
    Gistermorgen had ik al een heel verhaal getikt, maar zwangerschapspagina viel er ineens uit toen ik 't wilde verzenden en had geen zin in een nieuw bericht te typen....(hebben jullie dat ook wel eens? Eerder nooit, maar de laatste tijd gebeurt dat vaker....)
    Verder gister een drukke dag gehad dus geen tijd om verder te reageren.

Maargoed: Priscilla: spannend! Goodluck en zet 'm op!
    Mirjanne: fijn dat je ons altijd entertained met je nachtelijke escapades ;) Hopelijk zet het nu echt door voor je!
    Bizar idee dat er gewoon wat mama's liggen te bevallen he? Ik hoop tenminste dat jullie gaan bevallen, meiden.....

Tim is vandaag naar Opa en Oma, dus heb de dag voor mezelf. Ik ga zo beginnen met de ramen zemen en ik wil straks eigenlijk lekker in de tuin aan het werk (tuin is opnieuw betegeld, je wilt niet weten wat een rotzoi die mannen achter laten....).

Rach: wij hebben het qua weer als april mama's inderdaad heerlijk! Tim is van 14 april, en ik heb wel eens geroepen dat als ik nog een kind mocht krijgen, dan graag weer in april/mei, dan heb je zo heerlijk de zomer voor je!
    Succes bij de gyn!

4. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    ben ik weer even de krampen zijn begonnen het is nog te doen! zal jullie op de hoogte houden zolang ik dat kan ;)

5. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Ja, doet dat Priscilla! Heb je ook een buddy?
    Je kan ons niet te lang in spanning houden natuurlijk, dat is heeeel slecht voor ons ;)

6. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Priscilla: Zet hem op meid! Spannend hoor! heel veel succes vandaag:)

7. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    @Nachtelijke updates: Hoop dat dit de laatste was als zwangere :)

Het is hier nog redelijk uit te houden, nog steeds om de 4 a 5 minuten tenzij ik me rustig hou. Zometeen maar eens even douchen en daarna de VK maar eens bellen.

Mams is onderweg (nou ja, is zich aan het aankleden, woont 5 minuten verderop) om dochter bezig te houden/op te halen (heb liever niet dat ze ziet dat ik pijn heb). Manlief is gelukkig gewoon thuis, maar die laat ik nog maar even slapen, die had een nacht overgeslagen, en ik heb straks meer aan een fitte kerel.

Hm... snap even niet zo goed meer waarom ik zo graag wilde bevallen.. Jakkes

@Priscil.. fijn (?) dat de krampen al begonnen zijn.. Succes!

8. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Wauw Mirjanne en Priscilla. Succes vandaag!

Ik weet het echt niet meer hoor! De hele nacht last gehad van rug en buikkrampen waar bijna geen tijd tussen zat. Alleen heel pijnlijk waren ze ook weer niet..... dusss....toen ben ik rond vijf uur gaan douchen en daarna kreeg ik wel vrij pijnlijke weeën van ongeveer een hale minuut om de zes minuten ongeveer. Alleen toen mijn mannetje om 8 uur wakker werd en ik had verteld dat het volgens mij wel een beetje begonnen was, hield het weer op! Grrrrrrrrrrrrr, ik word hier echt gek van!

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Succes bevallende meiden (priscilla en mirjanne) hoop dat het lekker doorzet en jullie snel jullie wonders in je armen mogen hebben!

Hier hebben we weer een wakkere nacht erop zitten (voorweeen maar niet met tijden ofzo gewoon constant en wat bloedverlies, maar had gisteren ook al roze slijm (en van het weekend ook al) trekt door naar mijn benen maar kan niets van een schema erin herkennen, heb wel het gevoel of ze vannacht wat verder is gedaald.... heb steeds steken in mijn muts (wat je allemaal niet wilt hebben als je wilt bevallen hahahaha)

10. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    whaa spannend dagje weer :D

Priscilla succes! Nog ff en je hebt je meisje in je armen :D

Mirjanne oehhh spannend, ben benieuwd wat de vk zegt! Succes!

MsRoxy balen is dat hè dat je niet weet of het nou echt is begonnen?!?! Hoop dat het doorzet voor je! ff stukkie rennen, wandelen, traplopen, sexuh en al die dingen doen 8)

11. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    ja hoor, nou issie toch maar naar z'n werk en nu begint het weer! En ook nog een tikkie erger. Mannetje is rond twee uur vanmiddag weer terug, maar als het eerder erg wordt heb ik denk ik pech, want hij is straks niet één twee drie weer thuis. Dat duurt dan zeker anderhalf uur. Zou echt iets voor ons zijn... dat mijn mannetje de bevalling mist!

12. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ja shopaholic is me buddy :D

13. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    imd, moet je met bloedverlies niet zowieso de vk bellen? Klinkt een beetje hetzelfde als ik heb! Zonder het bloedverlies dan...

14. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ja Imd moet je niet bellen?

Msroxy dat is helemaal lastig zeg, zou handig zijn als je lichaam een lampje heeft die op groen springt als de bevalling echt is begonnen :p of je vliezen moeten breken.

Bij mij is er nog helemaal geen gerommel, al voelde ik vanochtend en nu net een licht krampje en denk dan meteen Jaa..jaaaaa....JAAAAAH....maar nee :baby:

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    alleen als het op een ongesteldheid lijkt, roze slijm en een beetje bloedverlies dat kan (zeiden ze bij Dean, waar ik ook zoveel voorweeen had) pas als het helder is en als een ongesteldheid is dan moet je ervoor bellen zeiden ze..

16. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Zo drie bezig alweer!
    Gaat echt heel snel zeg!

@Priscilla Veel succes gewenst, zet hem op!

@Mirjanne Nou gelijk op gaan we bij deze niet meer :) Jij ook succes ermee!

@Roxy Spannend...nou wel of niet begonnen! Lijkt er toch wel op he!? Jij ook succes

Nou hier mag het wel weer ff wachten zeg... Net is m'n bril in tweeen geknkat en krijg het met geen mogelijkheid aan elkaar vast, dus dat wordt meteen een nieuwe halen. en dan hopen dat ik hem meteen mee gaan krijgen! Ik zou maar mijn eigen bevalling missen hierdoor :( nou ja missen...het zelf niet kunnen zien. Zit hier ook helemaal voorover gebogen in de stoel om zp te lezen...bah! Zul je net zien dat nu de weeen beginnen :rolleyes: zou echt niet leuk zijn!

17. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@IMD oh sorry had ver jou heen gelezen...ook aan het rommelen dus!

18. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Amom Das balen, heb je geen reserve? Welke sterkte heb je?

Ga maar even strijken, misschien wekt dat nog wat op :p
    Nu begin ik echt ongeduldig te worden, terwijl ik het ook niet erg vond om overtijd te gaan...

19. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Wat spannend allemaal weer. Volgens mij wordt het een schitterende dag om te bevallen. Heel veel succes allemaal!

Ik ga maar even flink wandelen met de hond. Misschien dat het toch ook iets opwekt...

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hihi leuk he zwanger zijn... op zich is het zwanger zijn ZELF niet erg maar het wachten en de nieuwsgierigheid naar je ukkepuk.. alhoewel die voorweeen het wachten niet leuker erop maken natuurlijk daar kan je wel flink moe van worden vind ik..

Martin hoefde vandaag pas om 08.15 weg dus was wel gezellig vanmorgen.. en als het goed is is ie vroeg thuis (rond een uur of 5-6)

Hij had gisteren gewerkt van 4-21 uur dus vandaag een rustig dagje voor hem... ideaal om te bevallen dacht ik zo maar helaas denkt onze kleine daar misschien anders over :)

Deel Deze Pagina