April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    goedemorguh

jeejtje.....dames zet hem op!

imd hoop toch dat het voor je begonnen is!

amom...misschien kunnen ze de glazen in een andere montuur zetten/

hier niet zo'n geweldige nacht..julian heeft veel krampjes gehad....hij kan niet tegen kip tandoori want de vorige week had hij ook krampjes toen ik dat op had.....dus tot 2 uur spoken en toen van 2 uur tot 7 uur geslapen......dus heb gelukkig wel iets van slaap gekregen!

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    aaah arme Julian en kip tandoori is wel zoooo lekker , wel apart he maar goed je weet het nu inmiddels dus voor het vervolg wel fijn..

Ze zaten hier thuis te vragen of ik aub vandaag of morgen kon bevallen dan hoefde ze niet naar de verjaardag van mijn tante (3 april) hahaha moet ik nu ook al in smoesjes gaan voorzien :p

3. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Ja het is wel een mooie dag dames voor een nieuw beebje(s)..
    Is je mannetje thuis Pris?

Mirjanne:Ja als je dan begint , is het even niet zo leuk meer..Maar dan heb je het straks lekker gehad en je kindje heerlijk bij je.. ;)

K denk dat het hier nog wel een weekje duurt..Manlief hoopt Goede Vrijdag (10 april) Daar heeft hij niet zulke leuke herinneringen aan..In 1996 kreeg hij op Goede Vrijdag een ernstig ongeluk..Dus zou mooi zijn als er nu iets moois ging gebeuren op die dag..Het kan..

4. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    ja ik vind dat ook zooooo lekker.....maar goed....ik mag nu wel weer carpaccio en rauwe biefstuk enzo...dus voor het een het ander.....

en ik ken dat wel van familie en bevallen.....mijn schoonzusje moet elk moment bevallen we waren tegelijk uitgeteld...maar goed bij mij kwam het iets eerder....dus ik zit dicht bij de tel de hele dag...

een andere vraag.....ik vroeg me af of ik weer mocht auto rijden? dus heb ik de zlm autoverkering gebeld en die zeggen als de arts zegt dat het kan dan kan het en als de arts zegt van niet dan niet.....maar ik heb pas 21 april de controlle dat is dus nog te veel weken....is het raar om de gyn hierover te bellen?

5. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

wat een spannende dag weer, weer een paar die al bezig/begonnen zijn...raar idee hoor! Heel veel succes, ik ben erg benieuwd!

Hier nog helemaal niets ('moet' ook nog twee weken)...en ik moet eerlijk zeggen dat ik me er min of meer op heb ingesteld dat ik twee weken over tijd ga lopen. Ben gelukkig ook nog niet ongeduldig, ben alleen maar lekker aan het genieten van mn verlof met dit prachtige weer!

Gisteren proefdruk voor de geboortekaartjes opgehaald, mooi geworden! dus nu enveloppen schrijven :)

Ben zooo benieuwd of de kleine nu inmiddels wel weer aan het indalen is....volgens mn vriendin krijg ik een zoontje en is het gewoon een borstenman en kruipt ie daarom weer omhoog...hihi

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hmmm ja eigenlijk niet over nagedacht, ik kan me niet meer herrineren wat ze daarover zeiden dus denk dat je wel even kan checken bij je gyn toch?

he bah lynn carpaccio en biefstuk echt waar als ik eraan denk word ik al misselijk..

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Mirjanne, je maakt het wel spannend zo hoor! En nu al een kind in de clinch met de belastingdienst.... haha!

Priscilla ook al vliezen gebroken en weeen, zet m op meid!

MsRoxy, dat is wel heel vervelend dat je man er zo lang over doet om dan thuis te komen. :( Heb je nog die vervelende rugweeen?

MiniUs, hier ook soms dat ik heel verhaal getypt heb en dan doet ineens zw-pagina het niet meer. :( En ik heb ook het idee dat dat de laatste tijd vaker is dan voorheen.

Ow en Coto, ik had het niet in mijn vorige berichtje vermeld, maar ik heb wel voor je geduimd hoor! (En ik zie er nog steeds lief uit als ik duim en krullen draai. ;) :) )

Hier vannacht flink gerommeld. Niet echt pijn gehad, maar letterlijk darmgerommel, wat steken en af en toe ongi-pijn. Maar nu eigenlijk zo goed als over. Manlief belde net op, die was op zijn werk en het bleek dat hij pas om half 1 hoefde te beginnen ipv half 10. Dus hij komt nog even naar huis. :)

8. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Indy Haha een borsten mannetje!!! :) Geboortekaartjes...zijn we nog niet mee begonnen.. :oops:

Biefstuk: :sick: Althans moet er NU niet aan denken..Aan niks.. :rolleyes: Heb nog niet gegeten..Foei foei..

Hier ligt ZP er ook vaak af..Als ik m wil openen krijg ik dan foutmelding of de Computer schiet op offline..Heeel irritant..

9. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    de een zegt dat je met een ks geen auto mag rijden de eerste 6 weken....

ik ga zo wel bellen......

en over dat eten....ik zou het nu ook weg kunnen werken hoor....het is dat ik weet dat ik net bevalen ben anders zou je bijna zeggen dat ik zwanger ben ;)

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hahaha gelukkig mag je alles weer (nouja geen alcohol enzo maar tch wel weer bijna alles dan)

ja dit forum loopt bij mij ook regelmatig vast de laatste paar dagen (dacht dat het aan mij lag want ik heb vaak i-net storingen!) erg irri!

11. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    Ik verheug me echt nu al op straks een heerlijke carpacchio met een lekkere tournedos, zaaaaaalig!
    het voordeel is wel dat je nu wel andere dingen leert eten. Normaal gesproken neem ik altijd Carpacchio vooraf, maar ja....nu moet je dus verplicht wat anders kiezen

eefje geboortekaartjes heeft bij ons ook lang geduurd hoor, ik dacht al dat wij laat waren, maar gelukkig zijn we dus niet de enige ;)

12. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Haha..Wij maken (printen) ze zelf..En waarschijnlijk weer met foto van beeb..En ze mogen van mij ook een week na geboorte de deur uit hoor!
    Hoeft echt niet direct! Dus we hebben nog zat tijd! :)

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik doe ze ook pas een paar dagen na de geboorte weg hoor lekker rustig.

Jemig Dean heeft weer een driftaanval hier, ik ben hem aan het negeren (een vreemde zou denken dat ik hem vermoord ofzo, gelukkig heb ik geen buren)

14. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Vandaag is de dag ! Althans volgens de berekeningen, maar heb nergens last van dus denk dat mevrouw nog wel even blijft zitten....

Mirjanne, Priscilla en MsRoxy: Spannend ! Hou ons op de hoogte en heel veel succes !
    Indy: Hier nog iemand die niet kan wachten op een heerlijke biefstuk hoor ! Gisteren hebben mijn ouders 10 biefstukken meegenomen voor in de vriezer van hun biologische slager ! JAMMIE !

Ga nu even lekker douchen, komt zo vriendinnetje op de thee die voor 2 maanden naar New York gaat... En zo komen we de dag wel weer door :D

15. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Bij ons moeten we toch eerst de juiste gegevens via internet doorgeven, dan hopelijk zijn ze volgende dag bij ons en dan moeten wij ze nog in enveloppen doen en versturen, dus gaat ook wel een paar dagen overheen.... Maar of het rustig is... Hihi, de Tamtam van mijn familie werkt nl erg goed!

Gister trouwens te horen gekregen dat een tante van mij longkanker heeft. :(
    Van de broers en zussen van mijn vader (8stuks) hebben alleen mijn ouders het geluk dat niet zijzelf of partner kanker hadden of overleden zijn. :(

16. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Biefstuk mis ik nou absoluut niet, vind er niks aan ;)
    Maar een heerlijk vers en knapperig pistoletje met filet, dat zou er wel ingaan!
    En nu heb ik honger....

Geboortekaartjes: Indy, je bent ook niet de enige hoor. Hier is nog niet eens definitief welk geboortekaartje het wordt!
    En wij sturen ze idd ook niet direct. Eerst even bijkomen, zowel moeder als kind. En de rest van de family....

17. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Wat een prachtig weer om te bevallen en 02-04-09 lijkt me een prima datum. Dus, Priscilla en Mirjanne (en wie weet nog meer); Good Luck! Op de proefdruk van onze kaartjes stond vandaag als datum (was de drukker zelf jarig), zou wel grappig zijn als het ook vandaag wordt.

Ik merk dat ik het wel fijn vind dat ik weet dat ik a.s. dinsdag word ingeleid. Het is gewoon een datum waar je naar toe leeft en wij gaan er gewoon van uit dat dit de datum wordt dat we gaan beginnen. We zorgen dat we alles maandag klaar hebben en dan :D .

Ik las dat diverse meiden deze dagen naar de kapper gaan. Ik ga lekker ook vanmiddag. Ik vroeg me alleen af, mag je in dit stadium (net voor de bevalling) nog highlights laten zetten? Want daar zit waterstofperoxide in? Of beter maar gewoon een verfkleurtje doen? Ik twijfel even. Het gaat dus niet om de hele coupe blonderen, maar gewoon om zomerse highlights. Goed passend bij dit heerlijke weertje........

Manlief is ondertussen lekker met de tuin bezig. Het is wel een onverwacht cadeautje dat we deze dagen zo fijn samen kunnen zijn. Eigenlijk ook stom dat je in Ned. maar 2 dagen bevallingsverlof voor mannen hebt. Juist nu is het zo fijn (en ook na de bevalling) dat je elkaar hebt. Maar goed, da's Holland.

18. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    @WWJC: bah, wat een naar bericht *knuffel*.
    @Amom: snel een andere brilletje zoeken, echt wel. Anders kun je niet lekker bevallen, hobbyen of wat dan ook.
    @Babyfoto's: ik smelt gewoon als ik al die liever kruimeltjes zie. Zeker in een tummytub. Ooohhhh, ik kan niet wachten op volgende week!

19. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Highlights of kleuren mag gewoon hoor. Het komt verder niet in je bloedbaan ofzo....
    Ik ben gister ook geweest en heb ook een kleurtje en een paar highlightjes.

20. zo leuk om te lezen dat het bij zoveel rommelt!

ik kom net terug van de gyn. heb gelijk even gevraagd wanneer ze eigenlijk inleiden haha :) . ze doen dat tussen week 41 en 42.
    (dus nog max 2 weken voor deze mevrouw jippieeee :D )

zaten we in de wachtruimte net, voel ik opeens wat lopen, ik dacht: waaahh het begint toch niet hier!? :eek: Maar het was gewoon ERG veel afscheiding. Had ik gisteravond ook al. de gyn zei dat dat komt omdat mn baarmoedermond aan het verweken is (goed nieuws dus, verweken die boel!)

Edit: dat de site er steeds uitligt (ik heb dat ook) komt omdat ze ook hier met de laatste loodjes bezig zijn voor de verhuizing van ZP. Als alles volgens plan gaat, gaan we dit weekend over, dus ligt het hele weekend ZP eruit.

Deel Deze Pagina