Even snel een reactie van mij! Bedankt voor het stemmen op mijn buik en imd ik stem zo even op jou collage! Ziet er mooi uit hoor! Vandaag weer een heerlijk weertje en ga zo ook lekker weg en vanavond bbq-en bij mijn schoonouders. Iedereen een hele fijne dag!
Zul je net zien dat dan juist weer veel beebs worden geboren.. Balen zeg! BrendaHeb ook op je gestemd!!! Je staat aan top!!
Hallo, Hier ook nog steeds tonnetje rond .helaas! Wel onrustig geweest maar ja, je ligt op alles te letten he? Gisteravond op de bank wel regelmatig harde buiken, maar geen kramp of pijn iod @Tup : Wat een scheetje zeg die zoon van jullie! Lekker dat je al naar buiten mag ermee! @Danielle : Wel rustig aan doen he meid? Je bent nog in de kraamtijd alleen het hoogst nodige! @Mienime : Inderdaad goeie tip van dat t-shirt oid @Ms Roxy : Lekker aan het rommelen? @Mirjanne : Nachtbraker! En? Geef je eraan over! @Priscilla : Vliezen gebroken en krampen spannend! Sterkte met de bevalling! @MiniUs : Ik typ tegenwoordig eerst in word, want dat is inderdaad zo irritant als de pagina er ineens uitslaat en je bent alles kwijt! Helaas viel van de week mijn hele computer uit! @Imd : Klinkt inderdaad als verder indalen maar dat bloedverlies? Is dat de slijmprop misschien? @Lynn : apart zeg dat ze reageren op wat je hebt gegeten! Ik wist niet eens trouwens dat je geen auto zou mogen rijden? O na KS vandaar . Helaas nog niet geholpen maar wel bedankt! Bij jou lijkt toch wel te rommelen toch? He bah, ik lees het van je tante! @Eefje : Wordt toch wel tijd voor de geboortekaartjes? @Een wondertje : Ik heb gewoon mijn uitgroei laten bijkleuren..(wel blonder). Er zitten in de verf tegenwoordig geen stoffen meer die gevaarlijk zijn @Rach : DIT WEEKEND ZP ERUIT? En wat moeten wij dan?
Ben ik ook weer eventjes. Wat een hoop meiden die bezig zijn zeg. Dacht dat de meeste zwangeren overtijd liepen (zeker bij de eerste) maar dat lijkt hier totaal niet te zijn.... Het is natuurlijk wel zo dat we hier vooral meiden hebben die vroeg in april zijn uitgerekend... ik sta op 17 april en er komen er maar een paar na mij... dus hoop niet dat ik hier eenzaam overblijf.... heb het gevoel dat ik wel overtijd ga lopen...;-(. Ik zie ook best een beetje (behoorlijk) tegen de zwangerschap op, dus misschien dat dat er ook voor zorgt dat ik voorlopig nog niet beval.... Kapper - ben ik ook geweest, twee dagen geleden, even lekker een stuk eraf. Zij vroeg me ook of ik highlights wilde maar dacht idd dat dat niet kon (maar kan dus wel lees ik nu...) Bril - Amom, hoop dat ze het kunnen fixen voor de grote dag... Dit brengt mij wel tot een vraag. Ik heb altijd lenzen in (ben compleet blind zonder lenzen, -5) en heb alleen nog een brilletje wat ik al 13 jaar heb (doe ik alleen s avonds/sochtends even op). Maar... nu vroeg ik mij af kan ik met lenzen in bevallen of is dat niet handig? Dat stomme brilletje lijkt me ook niet echt ideaal.... geboortekaartjes - we zijn er eindelijk sinds gisteren zo ongeveer uit. Erg leuk... had ook al als tip gehoord om na de bevalling niet meteen de kaartjes de deur uit te doen, want het is heerlijk om even met 3tjes en naaste familie bij te komen / genieten voordat het bezoek begint Brenda - waar kun je stemmen op je buik (of mag je dat hier niet neerzetten?) Priscilla / mirjanne / msroxy - zet hem op... klinkt er echt naar dat het voor jullie begonnen is! Ik ga maar weer lekker van mijn verlofdag en dit weertje genieten....
Ojee dit weekend ZP eruit? Dan moet ik echt afkicken! Vind het nu zo spannend elke keer om te lezen wie er begonnen / bevallen is! Trouwens IMD - ben jij niet stiekem ook gewoon begonnen?
Rach, wat een nieuws zeg dat ZP er dit weekend uitligt. Net nu we allemaal op het punt van bevallen staan 8-[
nou natuurlijk is het hier nu rustig qua buikpijn... ben weer helemaal gestressed, dean die is echt de hele dag door aan het jengelen als ik ergens nee bij zeg (wat je ongeveer 1000 keer zegt op een dag met anderhalf) dan gaat ie weer pff word er zo moe van!
@eefje: leuk dat jullie ze zelf printen! Ontwerp ook zelf gedaan? wij doen ze denk ik ook niet meteen weg hoor, maar ik wil wel vast de enveloppen geschreven hebben, zie me dat nog niet doen op het kraambed @Imd: hahaha, maar goed dat je geen buren hebt dan @Sushi: oooh lekker, al die biefstukken in de vriezer! Raar idee zeker dat vandaag eigenlijk DE dag is? In ieder geval veel plezier met je vriendin straks! @Wwjc19: bah, wat een naar bericht! @Minius: pistoletje met filet oooh jammie! Kortom: na de bevalling staat ons weer genoeg lekkers te wachten! @een wondertje: raar idee hoor dat het dinsdag zo ver is! Volgens mij is het geen probleem hoor om highlights te zetten, ik heb het zelf een paar weken geleden ook nog gedaan. Kapster heeft er niets over gezegd. Gewoon lekker doen dus! ja maar 2 dagen verlof voor de hubbies .mijn vriend is vorig jaar voor zichzelf begonnen, dus heeft eigenlijk helemaal geen verlof ja kan hij wel zelf plannen natuurlijk hoor. @Amom: hoop dat je snel een ander brilletje kunt regelen, zou toch wat zijn als je zelf niets ziet van je bevalling! @Rach: heb ik ook last van, veel afscheiding om gek van te worden! Ook zo lekker smakelijk Maar goed, als dat betekent dat de boel aan het verweken is, klinkt het wel weer goed! Hihi. Inleiden dus tussen week 41 en 42, aftellen dus voor je! Ik ga het morgen ook meteen vragen! @Loeka12: je blijft niet eenzaam over hoor! Ik sta ook op de 17de en dus ook het gevoel dat ik over tijd ga lopen, dus wij worden de die-hards denk ik Kunnen we elkaar een beetje opbeuren!
Coto Ja wordt tijd ja..Alles kan in een paar uurtjes klaar zijn hoor..We hebben al wat leuke afbeeldingen en versjes stand-by! Dus een foto van de beeb (moet ie toch echt eerst geboren zijn) en plakken en knippen en printen maar!
Hallo meiden. Even snel een berichjte van mij. Ik heb even niks gelezen maar toch voor degene die bevallen zijn gefeliciteerd. HIer gaat alles goed met Mij en Debby, na de eerste perswee was ze er na 7 minuten. Net als bij de oudste. Nu alleen haarscheurtjes verder niets. Vanmorgen woog ze alweer 3440 gram. Ze heeft namelijk al 6 poepluiers gehad. Borstvoeding wil niet echt op gang komen dus ik doe kolven tot het op gang komt. Ze krijgt nu tijdelijk hypoalegeen voeding omdat dat het dichts bij borstvoeding zit. Ze heeft zulke enorme zuigkracht dat mijn tepels na de eerste keer al kaopt waren. Het blijkt dat ik gevoelige tepels heb. Auch. Het word als het lukt dus geen borstvoeding maar fles van de borst. Zeg maar dat ik ga kolven dus vandaar. Hier helemaal trots op onze mooie meid en we hebben een trotse zus. Hahaha wel grappig dat de helft ons niet geloofde omdat we zoiets als grap zouden doen he.
Qua kaartjes staan in principe klaar alleen gegevens en foto erin van onze meid en klaar is kees (uuh Isabel) Enveloppen staan bedrukt en al (met postzegel) al klaar hoef zometeen zo min mogelijk te doen) @Indy ja eigen baas zijn is best fijn, je kan redelijk zelf plannen maar uiteindelijk word je nog geleefd door deadlines en klanten (ipv je baas) maar goed je kan het wel op je eigen manier doen (vind ik wel een groot voordeel) niet zomaar klakkeloos doen wat je baas zegt zeg maar maar zelf bedenken hoe je het wilt en hoe je alles gaat aanpakken, ik zou nooit meer voor een baas kunnen werken ben ik veel te eigenwijs voor geworden haha @Afscheiding; ja hier ook volop word er gestoord van 3 onderbroeken per dag gaan er door en het is heel waterig! (geen vruchtwater heb ik getest dmv verschillende technieken haha) maar irritant is het zeker..
mimi1981 leuk wat van je te horen zo na de bevalling! Jammer dat de BV nog niet echt wil, maar wel goed dat je aan het kolven bent. Krijgt ze toch borstvoeding! vraagje hierover trouwens tussendoor (miss stomme vraag hoor) maar ben je dan niet de hele dag bezig met voeden en kolven? Moet je dus eerst kolven en daarna de gekolfde melk met het flesje geven, dan ben je toch heel lang bezig? of zie ik iets over het hoofd? imd zo ben ik het ook van plan, alle enveloppen nu schrijven, postzegels plakken en dan hoeven we straks alleen maar de gegevens door te geven en dan een paar dagen na de bevalling de kaartjes op de bus! zetten jullie trouwens nog iets over bezoek op het kaartje? ik vind die teksten met 'graag even bellen voordat u teentjes komt tellen' zoooo totaal niets! We hebben er nu dus niets daarover opstaan, ik bedoel de meeste mensen weten toch wel dat ze eerst moeten bellen en staan toch niet zomaar op de stoep? (zo schat ik onze familie en vrienden in tenminste..)
ja wij hadden bij Dean een kledingstukje gemaakt en ook een gedichtje over kleertjes dus zeiden wij; wilt u zijn kleertjes komen tellen, dan eerst bellen of zoiets, er zijn genoeg alternatieven. En verwacht geen goede normen en waarden van je bezoek vreemd genoeg de mensen die het meest netjes zijn zijn op dat moment echt niet sociaal wenselijk (onverwachts komen, heel lang blijven, eten eisen dat soort dingen) haha be prepared Ja kolven is iets van 15-20 minuten ligt eraan hoe snel je kindje drinkt dean dronk in 5 minuten een volledige fles leeg maar heb wel eens tijden gehoord van 15-20 minuten dan ben je idd een tijdje bezig.. Ik kreeg vandaag mijn babyweegschaal binnen, ik hd er bij Dean eentje gehuurd en nu kon ik een goedkope aankomen (en had nog een kortingsbon liggen) en was ik iets meer kwijt als huren) ik vond het in het begin wel fijn (en ook leuk!) om steeds te wegen zonder naar dat domme weeguurtje te moeten.. hij is erg handig, zelfs Dean pas er nog op (12,25 kilo! lekkere antillenbillen van zijn mama krijgt ie geloof ik)
Hier idd ook enveloppen geschreven én postzegels erop. Dacht idd dat ik daar niet veel behoefte aan zal hebben als ik net bevallen ben. En ik kan vast wel iemand vinden die de kaartjes in de enveloppen wil doen. Dacht trouwens dat ik er klaar voor was, maar als ik zo mijn lijstje zie van wat ik nog moet/wil doen voor ie komt.... Scheelt wel dat veel dingen snel gedaan zijn, maar aantal kan ik niet zelf. (dingen versjouwen/verplaatsen) Indy, wij wilden ook niet zo'n tekst, maar we hebben ook al geen andere tekst en stond zo leeg dat er nu alleen staat: Na een telefoontje zijn jullie van harte welkom. (Zie foto in mijn album) Ook omdat wij er geen rusttijden bij gezet hebben.
Is er trouwens een los frame te koop waar je maxi-cosi cabrio in kunt zetten? (Dus alleen wielen, zonder bak ofzo; dus niet zo'n adapter) Zo ja, hoe heet dat en hoe duur is dat ongeveer? Volgens mij is nl mijn kinderwagen zo ontzettend lomp dat ik die niet makkelijk meekrijg. En volgens mij kan de maxi-cosi er niet op....
Wwjc zou je moeten googlelen op maxi taxi citi, of een quiny zapp daar past ook een maxi cosi op. Indy wij hebben ook niet zo'n zinnetje op het kaartje, vind ik ook niet leuk, wij hebben tot nu toe nog geen onverwachts visite gehad. Mimi kan je geen tepelhoedje gebruiken voor je gevoelige tepels? Kolven en voeden vergt nog meer tijd en energie, das best zwaar.
Imd, whahaha ik kan soms zo ontzettend lachen om jou benamingen. 'getest door verschillende technieken' haha Maargoed, hier hetzelfde. Verweken = goed! Enne ja balen dat ZP eruit ligt dan, maar het moet een keertje gebeuren..! Wij hebben wel op het kaartje gezet of ze even willen bellen. (en als ze neit bellen doe ik gewoon niet open ) hier ook postzegels en enveloppen klaar! Mimi, wat naar dat het voeden zo'n pijn doet en niet goed op gang komt. Heb je wat aan de tip van Pientje?
Pientje, bedankt voor je antwoord. Ben al wezen kijken, maar heb nog niet echt iets gevonden. Maar ik kijk nog even verder. De quinny zapp is zelfs 2de hands nog vrij duur...