April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    goedemiddag,

Hier weer 'last' gehad van nesteldrang. Alle ramen zijn gezeemd, babykamer gesopt en de badkamer is weer schoon. Moet alleen nog dweilen maar dat doe ik straks.

@WWJC: wat een rotnieuws over je tante. sterkte en een dikke knuffel.

@Indy: wij hebben voor het bezoek op het kaartje de volgende tekst: vanaf nu leven wij in het ritme van ons kleintje. Wil je ons bezoeken geef dan eerst een seintje.

Hier zijn de enveloppen ook al geschreven.

@Alle dames die bezig zijn: succes!

@Kapper: ik ga zo ook nog even een afspraak maken.

2. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Jeej, jij bent al druk geweest Sniffy. :)
    Ik zie trouwens nu pas het onderschrift bij je banner.... moet er om lachen! :)

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik had vannacht allemaal bedacht wat ik zou gaan doen vandaag. Ik lag nl. om 2.00u nog wakker :rolleyes:

4. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Pfffff. fijn. :(
    Ik heb ook nog een heel lijstje, maar heb afgelopen dagen al zoveel gedaan en erg gemerkt aan de buikpijn en mijn bekken beginnen ook aardig zeer te doen. :( Vandaag dus maar beetje rustig aan.

En ach, nagels knippen moet ook nog gebeuren en kost niet veel moeite, dus dan dat soort dingen maar doen. ;)

5. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Nou, ben benieuwd hoe het met mirjanne en priscilla is!

Hier heb ik nog steeds constante rugpijn met nu om de vijf minuten ongeveer een flinke wee. T doet wel echt zeer, maar het duurt echt geen minuut hoor! Als het vanavond niet over is toch maar effe de vk bellen denk ik..

Mimi, fijn dat het zo goed gaat met Debby!

6. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    precies dat is ook belangrijk, dat je nagels erg goed uitzien. Ik moet mijn benen nog scheren. Dat doe ik morgen wel onder de douche.

Ik hoef gelukkig alleen nog maar te dweilen. Oh ja en ook nog strijken maar dat kan morgen wel of overmorgen of die dag daarna of....

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Pffff, MsRoxy, toch niet fijn als je al zo lang pijn hebt. Ik zou idd straks maar eens gaan bellen, want zo is ook niet fijn.... :(
    Sterkte nog......*knuff*

:) Sniffy, nagels niet zozeer voor het er goed uitzien, maar ze zijn op het moment asociaal lang. En ik wil niet dat na de bevalling iedereen met krassen rondloopt. ;) Hihi

8. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Vanmorgen weer naar de gyn. geweest en gekozen om eerst via een stuitbevalling proberen te bevallen. Vind het wel heel erg spannend allemaal nu! Wanneer zal de bevalling beginnen en hoe zal het allemaal gaan?
    Meiden die bevallen zijn: gefeliciteerd!
    Meiden die bezig zijn.......succes! Straks lekker genieten van je kindje in je armen!
    Wat een heerlijk weer vandaag! Duik zo lekker even de tuin in, boekje lezen.....Gister al naar kapper geweest (zoals meer meiden hiero lees ik :) ) En vanmiddag nog beetje strijken en poetsen boven. Handig dat verlof, je kunt elke dag een beetje doen ipv op 1 dag alles of heel veel hihihihi.

9. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Mimi: Fijn dat het zo goed gaat joh ! Jammer dat het met de BV niet wil lukken maar misschien inderdaad wel met die tepelhoedjes... Werkte bij een vriendin van mij super....
    wwjc: Wat naar van je tante joh, sterkte !
    sniffy: Lekker druk geweest zie ik !

Vriendinnetje is net weg en heb mijn kraamkadootje al gehad omdat ze naar NY gaat...super schattig pochootje voor na het douchen van nijntje... Helemaal leuk !

Enveloppen zijn hier ook al geschreven en postzegels ook al geplakt !

Ga lekker stuk slagroomtaart eten (over van gisteren) tot straks

10. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    middag dames...

weer flink wat afgekletst hier...en er zijn wat dames aan de gang!spannend...dames zet hem op dat jullie snel jullie beebs in de armen hebben!succes

hier nog beeb in de buik, en niks raar of zo.

Jessie ....spannend een stuitbevalling!

Poetsen....heb heel erg nesteldrang gehad maar word nu toch wat minder, doordat het allemaal moeilijker gaat!en de kraamverzorgster moet ook nog wat doen straks he!Nee...ik hou het wel allemaal bij maar dan verveel ik me te pleuris als ik weer om 10 klaar ben...straks maar ff wat plantjes in de tuin zetten.er begint wel weer het een en ander door te schieten , maar stel dat ik aan de gang ga en het blijft mooi weer, dan kan de kraamvisite mooi buiten in het zonnetje in een mooi bloeiend tuintje zitten!

Ben vanmorgen wezen fietsen naar het park en wat diertjes gevoerd met Bryan, naderhand was meneer strontvervelend! :evil:
    en ff boodschapjes gedaan...

nu maar weer afwachten...denk zelf nu dqat ik pas 9 april ga bevallen!waarom weet ik niet maar men gevoel zegt dat, dus vanaf nu toch nog wat plannen voor het weekend zodat ik ff men tijd doorkom! ;) ;) ;)

11. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Ojah en wat grappig is: mannetje zegt steeds dat ie het gevoel heeft dat ik op 14 april ga bevallen.....Vanmorgen kreeg ik een nieuwe afspraak bij de gyn...op...juist....14 april! Haha toch een vooruitziende blik die man van mij?
    Moet je trouwens de laatste weken niet iedere week voor controle? ik hoef nu pas over bijna 2 weken weer.....

12. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    @ Sushi : aaaah wat schattig een nijntje poncho! Is het ook echt voor een baby gemaakt, echt zon klein ponchootje?
    En euh....stukje slgroomtaart...mmmm....heb je nog een stukje? hihi

13. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    hey dames...

mimi leuk dat je even iets laat weten......super dat ze al zoveel poept...en julian heeft ook eerst hypo allegreen gekregen en tussen door de borst en daarna helemaal afgekolvde melk tot hij mee naar huis mocht!

over dat tepelhoedje...ik voed met tepel hoedje omdat ik geen grote tepels heb...ideaal....heb er een stuk of 8 in huis....dat ik ze niet elke voeding uit hoef te koken...en ik weet dat het niet hoeft maar dat vind ik hygienischer....dus bakjes vol met tepel hoedjes....ben bang dat ik dit ook altijd moet gaan gebruiken want mijn tepels harde niet echt uit....dat hadden ze in het ziekenhuis gezegt

zo weer een flinke wandeling achter de rug......goed voor mijn benen en buik!

14. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Volgens mij ook. Vanaf 37 wk elke week controle.

15. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Spannend msroxy, hoop voor je dat het doorzet.

En Mirjanne en Priscilla zijn nu waarschijnlijk ook druk aan het puffen.

Begin wel erg benieuwd te worden naar weeën. Hoe ze aanvoelen e.d. Dat lijkt me wel een voordeel van een 2e (of meer) kindje, je weet al ongeveer wat je kunt verwachten. Aan de andere kant, als je bij de 1e niet een slechte ervaring hebt overgehouden, is het misschien beter om er onbevangen in te gaan. Kortom :(: ik weet het eigenlijk niet. Ga maar even in de tuin zitten en erover nadenken :)

16. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    jessie...ik moest vanaf 36 weken iedere week, op controle!ikmoet op de uitgerekende datum weer a.s dinsdag!

En over voorgevoel gesproken, toen ik ging bevallen van Bryan , op de uitgerekende datum zei men man in het ziekenhuis smiddags rond 3 uur , dat meneer om 21.10 uur geboren zou worden!nee zei de gyn. ik weet de datum wel , maar de tijd gaat ze niet halen...
    nou voel je hem al aankomen....Bryan werd om precies 21.10 uur geboren!de verpleegster vroeg of mijn man fftjes snel nog een lot van de loterij wou gaan halen voor dr!ahahahhahaha was we grappig eigenlijk...nu heeft ie gezegt ook 9 April, om 17.50 uur dus ben benieuwd!

17. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Kipkip...idd je weet als je al meerdere kindjes hebt gekregen wat je te wachten staat!en in mijn geval vond ik dat nou juist er beangstigend!maar niet iedere bevalling is het zelfde zeggen ze....dus wachten we gewoon weer af!moet er toch uit...

18. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Lynn, ik wil me niet moeien maar raadpleeg toch misschien eens een lactatiekundige? Want ik heb ook kleine knoopjes hoor, maar met aanhappen geen enkel probleem. En heb je dat wel, dan zijn er nog handigheidjes die kunt doen om het voor je kindje makkelijker te maken. (Zo heb ik dus ook wat trucjes voor premature kindjes geleerd, ideaal!).

Ik vind het toch zo verrekte apart dat kleine tepels een probleem zouden zijn, want ze hebben zowat heel het tepelhof in hun mondje, die tepel is dan eigenlijk bijzaak, lijkt het haast wel. Maar ik heb hier dus geen enkel probleem met kleine tepels en voeden zonder hoedjes.

MsRoxy, Mirjanne en Priscilla, klinkt allemaal spannend bij jullie! (MsRoxy, bij mij duurden de weeen ook geen volle minuut voor mijn gevoel en volgens de klok, pas op de CTG konden ze echt goed het begin en eind bepalen en haalde ik die tijd wel, dus wie weet meis!)

Zet em op meiden, vooral diegenen die al flink aan het rommelen zijn. :D

19. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @Jessie: in wat voor soort stuit ligt jullie kindje?

@controle: ik moet over 2 weken pas weer op controle bij de gyn.

20. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hey dames!

Er zijn er weer wat bezig met rommelen lees ik? Spannend, ben erg benieuwd wie de volgende is.
    Hier alles helemaal prima, vandaag de laatste dag kraamhulp.
    Kijk er wel naar uit om weer alleen te zijn, al is het natuurlijk wel spannend.
    Maar ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen.
    Gisteren heerlijk een halve bak met filet american gegeten, heerlijk! :)
    Nu gaan we zo nog even een eindje wandelen.

Tim kwam vannacht echt om de 3 uur, maar was daartussen in echt lekker aan het slapen.
    Wat betekend dat wij dus ook al met al 6 uur slaap gehad hebben, heerlijk!
    Dit was eigenlijk de eerste dag dat ik weer eens heerlijk geslapen heb.
    Daar knap je wel van op hoor!

Nou dames die snel gaan bevallen; toi, toi, toi!

Deel Deze Pagina