spekkie....okeej....das idd fijn....hier probeer ik het wel eens zonder....maar julian zoekt nu echt het plastic zeg maar.......dus ben bang dat het te laat is! danielle..wat fijn dat je iig een paar uur slaap hebt...ik ben vannacht een beetje verwend met 5 uur achter elkaar.....maar ben vanmiddag toch maar gaan liggen en ik zou nu ook wel verder kunnen slapen....
Spannend al die weeen bij de dames!Erg veel succes! Bevallen Heb het eerder meegemaakt, maar iedere bevalling is anders en ga er daarom weer net zo blanco in als bij de 1e...Je kan je wel druk maken, maar je weet niet eens waarom, dus is het misschien allemaal voor niks geweest en das niet goed voor jou en niet voor de beeb.Hoe ontspannender je er ook ingaat hoe vlotter en soepeler het meestal ook gaat. mimi Leuk wat van je te lezen!! Succes met kolven en de bv verder. Verder ben ik het even kwijt dames...Mn hoofd is even een wolkje...Had vanmiddag een afspraak bij de VK en vertelde haar dat ik sinds gisteren ons knulletje niet voelde bewegen zoals gewend...Heeeeel weinig en als ik wat voelde, dan was ie heel rustig en ben echt gewend, datie bij wijze van, door mn buik heen komt..Maakte me zelf nog geen zorgen, maar de VK heeft me dus wel doogestuurd naar het ZKH voor aan de ctg.Alles goed gelukkig en voelde ons moppie weer volop, toch een geruststelling! Morgen dan ook voor de zekerheid een echo vruchtwater, maar die heb ik volop, dat weet ik nu al, maarja..Standaard regeltjes.
hoi wij zijn dinsdag 31 maart trotse ouders geworden van onze dochter ze heet mandy en weegt 2630 gram kevin de grote broer is heel erg trots op haar
Hey meidne, Kom even snel kijken hoe het hie ris. Heb het een beetje drukker omdat ik minder hulp heb dan eerst. Maar hou jullie in de gaten @ bevallen aprilmama's, GEFELICITEERD!
Veroon: van harte! Vind het zo apart dat iedereen voor 40 weken bevalt hier! Toen onze zoon kwam was ik op 12 dec. uitgerekend en er waren bij de december mama's maar een handje vol die voor mij waren bevallen...(en ik ben een dag voor de uitgerekende datum bevallen).
ik ben dinsdag ingeleid ze hebben om kwart voor 12 smiddags mijn vliezen gebroken en om half 2 kreeg ik een infuus en om 1352 uur was ze er dus binnen 2 uur ben ik bevallen ze doet het erg goed een hele rustige baby en met mij is het ook goed
Wow, dat is een snelle bevalling geweest! Jullie hebben er geen last van? Fijn te horen dat alles goed gaat met jullie, lekker genieten
Jeej , wat fijn Veroon! Supersnel zeg..Goed gedaan! Mooi dat het met jullie beide zo goed gaat! Nog geen nieuws van Mirjanne en Priscilla? Steeds even spieken..
Hier nog eentje hoor. We hebben gewoon het 06-nummer van mijn man onder ons adres erbij gezet. Inderdaad wat je zegt: ze bellen toch wel van tevoren. Ik vind die teksten ook zo....totaal niets....
ik kreeg straks een smsje van Mirjanne Ik ben zojuist bevallen om 14.43 van een klein ventje, Quinten frist Albert , 2805 gram en 46 cm, even een nachtje blijven in elk geval, bevalling ging na het breken van de vliezen erg vlot, 2 of 3 keer persen en daar was ie x mirjanne ik zie dat ook Veroon bevallen is GEFELICITEERD MEIDEN
Je bent me voor , ik wilde het net melden hier! Gefeliciteerd meiden! Mirjanne was weer snel zo te lezen!
nou kom net bij de VK vandaan, bloeddruk was goed (geen eiwit in mijn urine e.d.), buik was goed, beeb nog steeds niet helemaal ingedaald (maar dat KAN goed bij een tweede schijnt) ik moet wel gaan liggen als mijn vliezen breken (toch fijn dat ik dat even heb nagevraagd want dat had zij mij niet verteld) Wat betreft kijken of er wat aan de hand was; dat doen hun niet voor de 41 weken, ook niet als je veel voorweeen hebt, ik zei dat ik snachts slecht sliep vanwege de voorweeen en dat dat extra zijn effect heeft omdat ik als ME patient nu eenmaal MEER slaap nodig heb omdat anders mijn klachten verergeren (en de kans op depressie kan toenemen omdat ik gestopt met met mijn antidepresiva) nu moest ik maar een afspraak maken bij een psycholoog in mijn kraamtijd omdat er ook een zeer hoge kans was dat ik een postnatala depressie zou krijgen. Ze zette me een beetje voor het blok en vroeg was ik nu precies wilde, ik zeg ik wil een inleiding voorkomen vanwege de grootte maar ook vanwege mijn algemene gesteldheid (ME/CVS) door evt strippen, acupunctuur whatever works wil ik proberen, nu mag ik dinsdag naar de gyn om de mogelijkheden te bespreken (en die mag dan al wel kijken of er wat gaande is zeg maar) zet ze op de brief vanwege emotionele / psychische klachten van mevrouw evt inleiding.... pffff weet effe niet wat ik ermee moet maar goed bij de gyn voel ik me in elk geval wat beter gecontroleerd (zoiezo qua groei e.d., want daar hadden we ook nog kleine discussie over, zij vond het wel meevallen en zou me gewoon tot 42 weken laten lopen, echter als ik dat niet "aankon" emotioneel kon ik eerder ingeleid worden..) TERWIJL ik juist probeer te voorkomen ingeleid te worden met evt andere opties (als dat mogelijk is) Maar goed naar de gyn dus 7 april om 11.15 bij dr Serra(nog iets) in Helmond. En dan heb ik mijn volgende normale VK check weer op donderdag om 12.30 uur. Nou laat die weeen maar doorzetten dan heb ik ze allemaal niet nodig... maar goed KON ze maar even binnen kijken he dat zou wel prettig zijn....