hebben jullie al contact gezocht met MvM ? Ik heb vorig jaar netjes 10 weken kunnen plassen, helaas had ik zelf minder succes maar heb toch anderen kunnen helpen.
Overzicht Aprilmama's 2009! 1 april Magickwings - 2e kindje - 28 jaar 2 april Mollyvg - 1e kindje - 40 jaar 3 april Pientje - 3e kindje - 25 jaar msroxy - 1e kindje - 23 jaar victortje - ?e kindje - 23 jaar Ellenk - 1e kindje - 36 jaar nicoline78 - 1e kindje - 29 jaar Elise - kindje - 26 jaar 4 april Lien78 - 1e kindje - 29 jaar wieffie - 1e kindje - 30 jaar Amom22 - 2e kindje - 21 jaar 5 april Mimi1981 - 2e kindje - 27 jaar 6 april WannaBmum - 1e kindje - 33 jaar Lichtje - kindje - 30 jaar Leeuw89 -1e kindje - jaar 7 april Kita29 -1 e kindje - 29 jaar 8 april vrouw1981 -1 e kindje - 27 jaar 9 april Gaby - 1e kindje - 23 jaar 10 april 11 april 12 april 13 april 14 april 15 april 16 april 17 april 18 april 19 april 20 april 21 april 22 april 23 april 24 april 25 april 26 april 27 april 28 april 29 april 30 april Totaal 19 zwangeren! Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammie Patricia Afspraken: 06-08-2008 Gaby Gyn 07-08-2008 mollyvg 1e echo 14-08-2008 wieffie 1e echo 18-08-2008 wieffie gyn 20-08-2008 Leeuw89 vk
Ik wilde het al die keren doen maar elke keer de 7 weken niet gehaald. Ik durf eigenlijk niet zo geod meer. Of zou di tjuist weer een goed teken geven. Even voor de dames. Ik wil best de lijst wel op mij nemen. Als iedereen naar mij PB dan met de datum en alles dan wil ik het wel elke keer bij werken.
ik wil wel op de lijst maar ben nog steeds bang maar het is ons eerste kindje ik ben 23 jaar euh heb net gekeken maar als het goed is ben ik toch de 9de uit gerekent ! en 6 augustus moet ik weer naar de gyn want ik zou de uitslag van het zaad krijgen maar denk dat ik meteen met de inwendige echo een echo krijg
Jeetje, spannend hoor! Ik heb er nog niet echt bij stil gestaan wat ik nu moet doen... Over een week (of 2) maar eens de VK bellen voor een afspraak.
hebben jullie ook een beetje een borrelig gevoel in je buik en lage rug pijn , net als of je kei erg ongie word ?
Ik heb wel wat last van onderrug. Een vol gevoel en af en toe steekjes. Ik hoorde dat een ongigevoel heel normaal is. Juist omdat je baarmoeder uitrekt nu. Ik heb normaal als ik mijn nod krijgt heel erge buikpijn en nu is het een stuk minder
ja dat heb ik ook op me nod . haha ik kan het gewoon nog steeds niet geloven hahaha... ik heb ook best wel een vol gevoel
O. Lig jij ook altijd krom dan met je nod? Kijk dan is zwanger zijn heel leuk he hahaha in iedergeval 9 maanden geen nod en aan het eind een heel mooi lief klein hummeltje in onze armen
pfff krom en ik loop echt helemaal leeg daarom was ik vroeger ook op me 12de ook al met de pil begonnen alleen al omdat ik zo'n pijn heb jajja lekker hoor 9 maanden ongie-loos
hahahha alleen dan ben ik 9 april uit gerekent hahaha me vriend is 5 april jarig en ik 16 april hahha lopen er 3 rammen in huis rond
Hee, ik kijk even niet en allemaal nieuwe april mama's erbij! Gezellig hoor! Van harte gefeliciteerd allemaal Ik heb nog steeds niet 1 zwangerschapskwaaltje. Gek he? Gevoelsmatig word ik er een beetje onzeker van, maar mijn verstand zegt: Niet Doen, je bent gewoon hartstikke zwanger. Maar misschien heb ik ook gewoon niet genoeg tijd om erop te letten met mijn schattige secreetje van 1.5 jaar om me heen. Zo gek, het lijkt wel ofze het voelt. Normaal is ze de Zelfstandigheid zelve, maar sinds 4 dagen wil ze de hele dag opgetild worden en bij me drinken (ik geef normaal nog 1x per dag borstvoeding) En owee als ik haar neerzet, dikke tranen.... Dus pfffffff, ik ben een beetje gesloopt (of zou het toch een eerste zwangerschapskwaaltje zijn? ) Sommige al aan het shoppen geslagen? Leuk he! Ik hou me in, maar heb van mijn moeder wel al een pakje maatje 50 gekregen. Zooooooo klein weer! *smelt*
Hahahaha. DAt is mooi 3 verjaardagen in 1 keer vieren. Doe ik nu met mijn dochter ook. Zij is 16 februarie jarig en ik de 19e dus word op 1 dag. twee watermannen. Hmmmz. HAhaha ik zit precies op de grens en ja ik heb genoeg viskenmerken ook nog en mijn dochter is crackeender mij. Pffff bots soms wel hoor hahahaha.
@xgabyx: 3 rammen Maak je borst maar nat, hahaha! Nee hoor, rammen zijn toevallig hele leuke mensen Ik ben 1 april uitgerekend en 29 maart jarig (ook 2 rammen dus). Als dit kindje dus besluit om net als mijn dochter ook 3 dagen eerder te komen, beval ik op mijn verjaardag (hopen van niet)
Kan makkelijk hoor. Moeheid hoort er ook bij hihi. Als mijn (.)(.) al minder pijn doen zit ik al aarg. Alleen ik weet ook dat ik gewoon dik zwanger ben hihi. O Spannend zeg. Ik kan het nog steeds niet geloven
hhahaha wat leuk allemaal ja we kunnen alle kanten nog uit te vroeg of overtijd ik kan het aan de moeheid niet echt merken ik ben al chronisch moe dus dat valt niet op
Hahaha sorrie even leuk dingetje er tussen door. Mijn dochter zegt net" mama je moet even de nagels van de kat knippen. Ik zo dat doet ze zelf hoor. Ja maar ze zijn te lang en ik moet toch ook mijn nagels knippen dus zij ook. Haha bij dehand
Oh jeetje zeg, ik heb me toch een trek de hele tijd! Heb net goed warm gegeten, heb nl late dienst dadelijk, maar nu voel ik me weer vaag misselijk/hongergevoel! Wat raar dat deze dingen gewoon gebeuren zonder dat je er vat op hebt! Ik heb het idee dat ik steeds ga testen de komende week! Vrijdag gaan we het onze ouders vertellen!