April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Oh meid wat een gedoe zo he. Fijn dat je nu wel naar de gyn kan en de mogelijkheden kunt bespreken. Gewoon aangeven wat je voelt hoor en aangeven wat je beslist niet wilt. Zet het desnoods voor jezelf even op papier wat je allemaal wilt weten en wat je wilt horen van die gyn.

2. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    hi,hi.hi....ik vond het al zo'n zeer aparte naam....:D

3. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    imd....van dat liggen is mij verteld dat het helemaal niet hoefd...het is voor dat de navelstreng niet zakt...

tegen mij zeiden ze...dat het wel of niet gebeurt en dat het niets met wel of niet liggen te maken heeft....en dat je gewoon zo snel mogelijk naar het ziekenhuis moet komen en niet verder met gaan winkelen of zo...

anders had ik thuis ook moeten gaan liggen toen mijn water was gebroken.....en had ik een ambu moeten bellen....en dat hoefde volgens de vk en gyn niet.....dat was uit de tijd....

maar misschien denk jij wel het zekere voor het onzekere?

4. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Mirjanne en Veroon: GEFELICITEERD!

5. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    imd...dat is toch allemaal niet niets wat je hebt met je al gehele gestel.....en je weet misschien zelf wat het beste is voor je...succes bij de gyn en ik hoop dat die een beetje met je mee kan denken.....ik ga hard voor je duimen dat je geen post krijgt...

6. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    Mirjanne GEFELICITEERD en jij ook al zo snel!

7. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Mirjanne: gefeliciteerd met jullie zoontje Quinten!

Effe geen kleurtjes nu, moet met een hand typen :p

Isabel, Dr Serrarens, super tof mens! Heeft mijn bevalling gedaan ;)
    Maar wat een gedoe idd zeg... nou, hopen dat de gyn je even wat serieuzer neemt en je snel weet waar je aan toe bent enzo.

8. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Mirjanne en veroon: Van harte gefeliciteerd met jullie beebs! Geniet er lekker van!

Ik zou nu toch ook wel graag willen als ik al jullie verhalen zo lees...pfff
    Maar bij mij duurt het nog wel even, maar goed ook!

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja ik dacht vraag even na, ik zeg moet ik nu gaan liggen of niet, ja zegt ze dat is wel wenselijk, ik zal het nog effe checken dinsdag.

Ja spekkie ik dacht al dat dat jouw gyn was omdat je het over een vrouw had die je had gehad, ziet er lief uit, ik zal eens e.e.a. op papier zetten..
    Ik voelde me vanmiddag zeer ongemakkelijk eigenlijk ik moest n principe hardop zeggen dat ik mezelf labiel vond anders werd ik niet doorgestoord, nu ben ik wel lichamelijk zwakker en als ik niet slaap kan ik daar slechter tegen als andere mensen (omdat ik al altijd moe ben) maar om nu meteen LABIEL te zeggen maar goed als ik dat moet zeggen om serieus genomen te worden SO BE IT.. nu heb ik in elk geval checkups bij de gyn die toch net effe wat meer kennis in huis heb en me hopelijk op een natuurlijkere wijze misschien verder kan helpen.. in elk geval goed in de gaten houden..

Ik kan nu weer aftellen naar dinsdag het ios echt erg maar tel echt die dagen af gelukkig in het weekend heb ik meer afleiding dus gaat tijd sneller, als het goed is is Martin thuis das wel zo gezellig!

10. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    Mirjanne en Veroon van harte gefeliciteerd met zoon en dochter! Leuk zeg!

Net wat spekkie zegt....ik vind het zo bijzonder dat de meesten allemaal voor de uitgerekende datum bevallen...ik zie mezelf straks al helemaal alleen hier zitten en dat ik nog een mei-mama wordt....
    Nou ja goed, ik ben tot nu toe niet ongeduldig, dus afwachten maar!

IMD wat dat liggen betreft, heeft de VK tegen mij ook gezegd hoor! Bij mij is kleine dus ook nog niet ingedaald en daarom wil ze dat ik ga liggen als mn vliezen breken en haar onmiddellijk bel. Als ik ergens anders ben, gewoon meteen naar huis gaan...
    Wat een toestand verder joh, maar net wat je zegt als je dan moet zeggen dat je labiel bent om serieus genomen te worden, dat moet dan maar! Goed dat je er zelf zo over denkt!

sushi nog steeds alles rustig bij je?

11. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Mirjanne: gefeliciteerd met je zoontje Quinten!

12. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Zo heerlijk in de tuin bezig geweest. Mijn vader kwam ineens langs en we hebben hem aan het werk gezet (hij is wel 70 maar kan echt niet stilzitten) met maaien/zaaien en planten verzet…Zoet er weer goed uit! Ik heb hoofdzakelijk aanwijzingen gegeven hihi.
    Hele dag eigenlijk nergens last van gehad….nu wel een rare druk daar beneden alsof ze aan het duwen is :rolleyes: ?

@Veroon : Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
    @Mirjanne : Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

@Eefje : O dan is het goed….zo staat hij bij ons stand-by, wij willen ook graag een foto van de kleine erin hebben! Teksten zijn al klaar! Dan via internet versturen…O en er staat wel een tekst in dat als ze langs willen komen ze eerst even moeten bellen!
    @Mimi : Klinkt pijnlijk dat BV! Maar kolven en dan fles lijkt me ook een heel gedoe…Maar goed, misschien lukt het nog…FOTO :) !
    @Afscheiding : Heb ik ook heel erg gehad de laatste dagen (ong 2 weken) maar gister en vandaag lijkt het ineens minder? Of is het verweken dan klaar (sprak zij hoopvol?)
    @Teennagels knippen : Gelukt! Alleen ik heb een gat in mijn grote teennagelhoek geknipt :confused: ! Bloeden joh!
    @Ms Roxy : Nog steeds bezig?
    @Jessie : Stoer hoor een stuitbevalling!
    @Danielle : Fijn dat je je zo goed voelt!
    @Imd : Voor jou ga ik heel hard duimen dat het gewoon natuurlijk heel snel komt [-o< !

13. Veroon en Mirjanne gefelicieerd: jeetje iedereen werpt hier aan de lopende band zeg :confused: :eek:

zwanger zijn is maar zwaar: mn mannetje deed de weekboodschappen en ik zat de hele middag verplicht op een terrasje. ZUCHT :)

14. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    hahaha heeeeel herkenbaar! Ik zat gister heerlijk op terras met mn vriendin aan een grote coupe youghurtijs en toen heb ik vriendlief (die gewoon aan het werk was uiteraard) een sms gestuurd 'zwaar hoor zo'n verlof met een coupe yoghurtijs op een zonnig terras ;)'
    wat denk je dat ik terugkreeg?

'jajaja...ik zal je eraan helpen herinneren tijdens de bevalling.... :) '

:)

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wel superlief hoor! was vandaag ook weer superweer hier...

Als het goed is is zaterdag mijn manneke ook thuis en kunnen we samen boodschappen doen want idd die weekboodschappen worden heftig, vooral met een 18 maanden oud kindje in je kar, gelukkig tilt mijn ma wel de tassen (moet je nagaan ons dwergje (mijn mama is namelijk echt een 15 cm kleiner als mij) helpt mij met de tassen, normaal is het altijd andersom hihi

16. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    VEROON EN MIRJANNE: GEFELICITEERD MET JULLIE WONDERTJES!

@IMD:
    mij is ook door het z'huis gezegd, dat als de vliezen breken ik naar de auto mag lopen en daar mag gaan liggen, zolang de baby nog niet goed is ingedaald. Dit heeft idd te maken met de navelstreng en/of handjes die er anders tussen kunnen komen. Vervolgens mag manlief richting z'huis rijden...... En wat betreft dat labiel laten verklaren, ach, zo ben ik in januari ook min of meer in het z'huis terecht gekomen (ik trok echt de onzekerheid omtrent de harde buiken niet meer + medische aanleiding; de harde buiken an sich) en ik voel me daar veel prettiger bij dan bij de vlos. Meer medische kennis en apparaten en beter afgestemd op mijn wensen. Zet idd wel eerst op papier wat jij wilt, dat is echt wel belangrijk!

@Highlights/kapper:
    ik heb het daar nagevraagd. Een hele coupe blonderen is niet echt verstandig. Maar het laten zetten van highlights (liever niet direct op de hoofdhuid) kan echt geen kwaad. Dus, ik loop er weer lekker zomers bij :D.
    @Rach: idd, zwanger zijn is zwaar. Manlief de hele tuin gedaan incl. stuk betegeld en ik naar de kapper. Hi hi......

17. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    *kijk uit labiel zwanger persoon in aantocht*

ach je moet maar wat zelfspot ermee hebben alhoewel ik ook regelmatig kan janken hoor, das het nadeel als ik te weinig slaap, dan worden mijn emoties minder goed te controleren dus wel een beetje labiel maar meestal meer in de zin dat ik me terugtrek ik word niet assertiever ofzo (terwijl ik dat dan eigenlijk nodig heb om voor mezelf op te komen)

We kletsen hier trouwens heel wat af man, zwangere kletskousen dat we zijn! IK heb zelfs moeite met bijhouden (miss forum goeroe herself, maar goed ik houd nog een paar andere forums bij waaronder diverse in beheer) pfff ik heb al wat taken afgestaan op mijn eigen forums, kleppen PRIMA maar wil effe niet teveel dingen MOETEN zeg maar.

mensen bellen me trouwens nu op of ik mijn verjaardag vier volgende week zaterdag, WEEEEEET IK VEEEEEL? ik ben daar helemaal niet mee bezig! Ik houd het antwoord maar even verschuldigd, zoiezo vier ik het niet zoals normaal maar taart eten OKAY daar geef ik wel aan toe haha

18. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Veroon: Gefeliciteerd met jullie dochter !
    Mirjanne: Gefeliciteerd met jullie zoon !
    Indy: Nog steeds niets :cry: helaas...

Het is niet eerlijk hoor, ik ben toch aan de beurt nu ! :)

Heerlijk in de zon gezeten vanmiddag ! Was echt genieten !

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nou kom op Sushi niet zo luieren in de zon PUFFEN jij (helpt het al?) ik gun het je helemaal dus ik straal even wat naar je toe!

20. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Mirjanne , GEFELICITEERD MET QUINTEN!!:D

Ook al zo snel.. :confused:
    Nu hopen dat het met Priscilla ook allemaal goed gaat...
    Ik hoop dat ze dr meisje al lekker bij zich heeft..

Deel Deze Pagina