**Inbraak** Heey meiden!, Heel veel succes met de aankomende tijd en de aankomende bevallingen.. de laatste loodjes zijn zwaar maar de moeite waard!.. geniet nog maar even lekker van het zwanger zijn! Groetjuhs! **Uitbraak**
Even snel bericht Alle nieuwe mama's super gefeliciteerd Ik heb foto in album geplaatst. Ben zooooooooooooo verliefd
Veroon gefeliciteerd met jullie dochtertje snelle bevalling zeg! Mirjanne gefeliciteerd met jullie zoontje Quinten, leuke naam en ookal zo snel bevallen. Vruchtje ow wat een mooi skeetje zeg! Ahh zo lief! IK WIL OOK MIJN BABY!
Vurchtje Idd een moppie, hoor Lekker verliefd zijn, groot gelijk Mirjanne Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!! Inbrekers Idd superlief, zeg!! Imd Succes bij de gyn di!Niet te geloven dat je het zo moet doen en je je niet gehoord voelt eigenlijk, hopelijk wel door dok serradinges Hoop dat je duidelijke en goede antwoorden krijgt op je vragen!
hahahaha geweldig die emoticon Pientje! vruchtje wat een lieverdje zeg! Zo onvoorstelbaar dat ik straks ook zo'n klein hummeltje bij me heb liggen! Geniet er lekker van!
Mirjanne: van harte met jullie zoon! Jeetje het blijft hier hard gaan! IMD: groot gelijk dat je toch even aanzet....gweoon wel lekker dat je serieus wordt genomen en dat de gyn even voor je gaat kijken wat ze kunnen doen.
Gos, wat zijn jullie allemaal ongeduldig. Zijn er niet al genoeg bevallingen geweest? Nog geen nieuws van Priscilla he? Met Mirjanne gaat het trouwens goed, ze voelt zich goed en de kleine drinkt de Bv al goed! Mannetje moest alleen wel ff bijkomen van de bevalling, ging weer snel. Veel snelle bevallingen heb ik ik eigenlijk al gelezen, ik hoop dat dit typerend is voor deze maand! Doe mij ook maar een vlotte! Ik ga zo lekker naar bed! Lekker druk geweest vandaag. Ramen allemaal gezeemd, houtwerk is weer helemaal schoon, boodschappen gedaan, naar de intratuin geweest, planten gepoot, stofgezogen,gedweild, afgestoft.....nu ga ik zo lekker douchen. Morgen weer zo'n prachtige dag, dus daar gaan we maar eens lekker van genieten! Oh, en qua geboortekaartje en erop zetten of ze moeten bellen: wij doen het wel, ik wil echt niet constant bezoek op de stoep hebben staan.....Maar wij zetten waarschijnlijk : 'bel, kom en bewonder!'
hahaha . durft je baby nog wel op deze manier? vruchtje wat een lieverd, kan me helemaal voorstellen dat je verliefd bent. IK WIL OOK MIJN BABY
Hmmm, zit ik net aan jullie te berichten dat het goed gaat bij Mirjanne, krijg ik net een sms: ' Zoonlief wordt nu dus naar de kinderafdeling gebracht. Sonde en glucoseinfuus. Weet niet of of ie couveuse in moet. Lekkere domper dus, maargoed het is ff beter...Suikerproblemen en erg veel en diep slapen.' Jammer, het leek zo lekker te gaan!