ow das zeker een domper! Hoop dat ie snel opknapt en weer lekker bij mama kan zijn, vreselijk lijkt me dat!
Veroon gefeliciteerd met jullie dochtertje! Mirjanne gefeliciteerd met jullie zoontje en ik hoop dat hij snel op knapt. IMD, vervelend zeg dst dat zo moet! Ben benieuwd hoe het bij de gyn zal gaan. MsRoxy, hoe gaat het bij jou? Heeft het doorgezet? Zelf vandaag heerlijk in het zonnetje gezeten en gebbq-ed, was super lekker en gezellig. Volgende bbq zal wel met de kleine zijn Hij is erg druk geweest vandaag en ik heb veel steken van onder, het is dus lekker aan het verweken. Af en toe denk ik dat ik op een mes zit.
Mirjanne: Hoop dat de kleine snel opknapt en dat jullie lekker van hem kunnen genieten ! Hier is ze heel erg druk zeg, hoop dat ze haar koffers aan het pakken is hahaha Ze is in ieder geval druk aan het verbouwen !
***BUDDY NIEUWS*** Priscilla is vanmiddag om 16.29 bevallen van dochter Kaily Madison, na helse weeen en een ruggprik ging het erg snel. Ze blijven nog een nachtje. Ze weegt 2490 gram, lengte weet ze niet. ***** Gefeliciteerd met je dochter Priscilla. Ik ben benieuwd naar de foto's!
@Priscilla : Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! VRAAG : Ik zag net op de WC dat mijn afscheiding een rood/bruin vlekje is als opgedroogd bloed.......Kan dat wat zijn??? Verder alleen een wurmend kind in mijn buik...
Dames! Even snel. Zoals Blimey al zei ben ik afgelopen maandag 30 maart, bij 38 weken en 3 dagen, om 13.32 uur bevallen van onze zoon DAAN ( leuke naam he Wendy ) Hij weegt 3145 gram en is 50cm. Ik ben zelf vandaag thuis gekomen uit het ziekenhuis en helaas moet Daan nog even blijven. Hij heeft teveel rode bloedlichaampjes en deze moeten eerst afgebroken worden. Hij heeft een infuus. We hopen dat hij snel naar huis mag. Hierbij mijn bevallingsverhaal ( even van mijn hyves gehaald ): Sorry voor lange verhaal... Afgelopen zaterdag op zondagnacht om 3.30 uur dacht ik dat ik moest plassen. Er kwam werkelijk een waterval van jewelste. Ik denk: wat raar, maar dacht er verder niet bij na. Totdat ik opstond en weer terug naar bed wilde gaan. Toen bleef er toch wel wat stromen. Mijn man kwam gelijk vragen wat er was. Ik het ziekenhuis gebeld. Die adviseerden mij om lekker te gaan slapen aangezien mijn buik rustig was en ik geen weeen had. De volgende ochtend om een uur of tien mochten we dan langs komen. Zo gezegd, zo gedaan. Uur aan de CTG gelegen. Baby deed het prima, maar mamma had geen weeen dus die mocht weer lekker naar huis om te wachten.... Die avond had ik nog steeds geen weeen en ik was ervan overtuigd dat ik nog dagen zo rond zou lopen. Uur of 10 naar bed gegaan. Om half twee wakker geworden en ik had me daar toch een pijn in mijn buik! Kan dat zo'n pijn doen?! Beneden even gaan zitten, maar toen werd het weer rustig. Dus weer gaan liggen. Toen kwamen de weeen weer. Steeds op de wekker gekeken of ze regelmatig kwamen, maar dat was nog niet het geval. Onderwijl lag mijn man lekker te knorren. Om half zeven begonnen de weeen toch echt wel behoorlijk pijn te doen en kwamen ze om de 10 minuten. Beneden wat gaan eten en mijn man wakker gemaakt. Om kwart over 8 zijn we naar het ziekenhuis gereden. Uiteraard in een vette file terecht gekomen en ik maar weeen wegpuffen in die auto. Alle andere bestuurders zaten mij aan te kijken of ik van mars kwam. Om bij half tien waren we eindelijk in het ziekenhuis. Toen kwamen de weeen al om de 3 a 4 minuten. Op het verlosbed gehesen en de verloskundige ging kijken hoe ver ik was. Onderwijl was ik kotsmisselijk. Bleek dat ik al 7cm ontsluiting had! Dus nog even verder wezen puffen en de handen van mijn man, de verloskundige en de arts assistent fijngeknepen. Niet al te lang daarna zat ik op 10cm. Toen mocht ik gaan persen, maar dat ging dus niet. De weeen waren niet krachtig genoeg. Dus, hup, een infuus in mijn hand met weeenversterkers. Nou, dat werkte wel! Ik perste me een ongeluk. Volgens mijn man had ik een hoofd als een watermeloen die paarser en paarser werd. hahahaha. En mijn man zat lekker een lunch naar binnen te werken Na 1 uur en 7 minuten persen is Daan geboren. Maar wat doet dat ZEER zeg! Bleek dat ik ook nog uitgescheurd was, maar dat kon mij allemaal niet meer schelen. Mijn man heeft foto's gemaakt en de navelstreng doorgeknipt en onderwijl lag ik te wachten op nog een weetje om die placenta eruit te drukken. Maar uiteraard kwam die bij mij niet. Ruim een uur later nog steeds niets. Dus dat moest dan maar operatief. Maar toen ging de deur open en kwam de wonderdokter binnen. Met zijn grote reuzenhanden drukte hij mijn buik door mijn rug heen. Ik heb het uitgegild van de pijn! En hij maar trekken aan die navelstreng en drukken, ik had hem bijna tot moes geslagen. En uiteindelijk kwam de placenta eruit. Ik heb hem maar vergeven. Het scheelde mij een ritje naar de OK. Daarna nog even fijn hechten. Kon er ook nog wel bij. Maar onderwijl toch echt wel genieten van ons mannetje. Na een tijd gelegen te hebben mocht ik gaan douchen. Enthousiast als ik was.... Na het douchen moest ik toch echt even gaan zitten. Ik was een beetje duizelig Mijn man riep de zuster, maar toen was ik al flauwgevallen in de stoel. De zuster probeerde mij aan te kleden en onderwijl viel ik nog 2x weg. Ik ben op een bed gaan liggen en werd naar mijn kamer gebracht. Achteraf niet zo gek dat ik flauw viel want ik had de hele dag 1 bakje creusli en een beschuitje met muisjes op. Helaas moest Daan naar de Medium care om hem aan de monitor te leggen. Ik gebruik medicijnen en die had hij natuurlijk ook binnen gekregen en dat wilden ze monitoren. Hij dronk ook niet goed en was misselijk. Daan ligt nu nog in het ziekenhuis. Hij heeft teveel rode bloedlichaampjes en deze moeten eerst afgebroken worden voordat hij naar huis mag. Ik ben vanavond thuis gekomen en mis mijn mannetje nu al. Morgen maar snel weer terug. We hopen dat hij snel beter wordt en naar huis mag. Anyway, achteraf best een snelle bevalling geweest, maar ik doe dit dus morgen echt niet weer..... Binnenkort ga ik even bijlezen. Iedereen die bevallen is allemaal gefeliciteerd! Liefs, Mo
Priscilla, GEFELICITEERD MET KAILY!!..... Ik hoop dat je snel hersteld en dat jullie snel weer thuis zijn..Geniet van je meisje!! Mo. GEFELICITEERD MET DAAN!! Wow wat een verhaal.BRRR....Heftig zeg..Ik hoop dat je het een plekje kan geven en goed kan gaan verwerken meid..Praat er veel over dat helpt echt! Ik hoop met je mee dat hij ook snel naar huis mag..Sterkte! IMD Ik heb Priscilla er op gekregen.Wil jij MO er nog even tussen zetten?? Weeniehoe..
Priscilla...gefeliciteerd met je dochter Kaily! Mo....ook gefeliciteerd met je zoon Daan! Veroon...ook gefeliciteerd met je dochter! Mirjanne...jij ook he met je zoon! Dames geniet lekker van jullie kindjes! Suchi....spannend zou ze vandaag komen! Nu wil ikke hoor.... Gisterenavond niet!wat had ik migrene, dus dacht hoop dat ie zijn eigen vandaag niet meld,pfffff.....nu nog last van hoofdpijn dus hoop dat het snel weg gaat.... fijne dag dames
*breek in* Ik wil iedereen van harte feliciteren met de geboorte van jullie wonders! en de dames die nog moeten succes wensen! nog even en dan zijn wij aan de beurt! liefs sabrina *breekt uit*
Mo en Priscilla, van harte gefeliciteerd met jullie kindjes. Beiden een heftige bevalling zo te lezen. Hoop dat jullie snel kunnen genieten. Hier lekker wakker gelegen van 2 tot half 5. Sinds gisteravond ook buikkramp maar is geen regelmaat in te ontdekken. Helaas zal wel niks zijn. Zo even de deur uit, kunnen de schoonmakers hun gang gaan. Is het huis maar weer aan kant voor als de baby komt. Hopelijk voorlopig de laatste keer...(dat volgende week de kraamhulp maar aan het schoonmaken is )
Goedemorgen! Wat een baby nieuws alweer! Priscilla gefeliciteerd! Klinkt ook pittig.....hopelijk zijn jullie gauw thuis. En Mo, gefeliciteerd met Daan. Heftig verhaal zeg.... Ik herken het overigens wel grotendeels, zeker dat gedeelte met je hoofd als een watermeloen door het vele persen wat niet lukte ivm zwakke persweeen (moet je later de foto's eens kijken.....vreeeeselijk, wat een kop) en dat manlief ondertusen zat te eten. Mijn vriend zat rustig een warme maaltijd naar binnen te werken terwijl hij onderwijl toekeek hoe ik ingeknipt werd....eet smakelijk Anyway, dames geniet van jullie wondertjes! Ik hoop dat de kleintjes gauw naar huis mogen! Hier heerlijk geslapen (wel vroeg wakker door zoonlief) en al wat gepoetst. Vanmiddag lekker van het zonnetje genieten. Er zou een vriendin langskomen, maar dat gaat niet door. Ik vind het niet erg eerlijk gezegd, vind het ook wel heerlijk om mijn eigen gang te gaan.... Ben benieuwd wie er vandaag volgt met babynieuws, wat gaat het snel!
Priscilla gefeliciteerd met jullie dochter Kaily! Ik heb vannacht lang wakker gelegen, dacht er zelfs nog aan Mirjanne dr stokje over te nemen wat betreft de nachtelijke updates (die mis ik nu wel trouwens ). Ik had veel harde buiken en hoopte zo dat het door zou zetten, maar het blijft bij voorwerk, helaas.
Priscilla gefeliciteerd met jullie dochtertje Kaily, wat een kleintje zeg! Heftige bevalling...hoop dat je snel opknapt! Geniet ervan! Mo...ah daar is de naam gefeliciteerd met Daan klinkt vreselijk, met weeën in de file en je man...eten tijdens de bevalling hahaha hoe krijgt ie het weg. Hoop dat Daan snel naar huis mag Vandaag 40 weken...baby kooooooooommmmmm maaaaaaaar!
Priscilla GEFELICITEERD met jullie dochtertje! Mo1977 nogmaals gefelciteerd! klinkt heftig zo in de file tijdens de bevalling Hopelijk mag hij gauw mee naar huis Mirjanne hopelijk gaat het gauw beter met de kleine! Ik heb m'n zinnen gezet op morgen hoop zoooo dat het dan ook echt gaat gebeuren!
doe ik effe meid! Gefeliciteerd meiden.. Nou ik heb vannacht heerlijk geslapen, geen voorweeen, was echt HEEEEEEERLIJK!
schreef je trouwens geen Kailey ipv Kaily kan me iets van herrineren... jep ik heb gechecked het is inderdaad Kailey... mooie naam vind ik!
MO EN PRISCILLA: VAN HARTE MET JULLIE ZOON EN DOCHTER!!! En Mo, wat een verhaal. Brrrrrrr. @Mirjanne: wat jammer dat je zoontje naar de kinderafdeling moet. Sterkte en ik duim dat hij snel mee naar huis mag! Hier verder alles rustig. Baby is sinds ons ziekenhuis-avontuur vorige week iedere dag goed beweeglijk. Een fijn gevoel. Ik baal overigens wel als een stekker, want ik heb een koortsblaar in mijn neus . Als dat zo blijft na het weekend, moet ik toch met de doktoren overleggen over de inleiding a.s. dinsdag, want ik ga geen onnodige risico's nemen met de baby. Ik wil hem natuurlijk wel eindeloos kunnen knuffelen, zonder kans op besmetting. En zolang het in de baarmoeder goed met de baby blijft gaan, mag ik de inleiding nog ongeveer een week uitstellen...... Aan de andere kant, als 'ie uit zichzelf komt de komende dagen, kan ik er ook niets aan doen........ En ik weet ook niet of je zoiets als Zovirax mag gebruiken? Volgens mij wel, heb ik dat al eerder gedaan aan het begin van de zwangerschap, maar dat ben ik alweer vergeten . Mooi balen. Vandaag maar weer lekker genieten van het mooie weer; heerlijk.
**Update april mamas week 14** *Glinsterke is op 20 maart om 08.45u om 17.44 bevallen van een zoon IAIN , 2762gr en 47.5cm lang. *Danielle1982: Donderdag 26 maart bevallen van haar zoon Tim. Hij weegt 2980 gram is in 46 cm *Nance83: is 27 maart bevallen van een dochter Lorena *Tup: is 27 maart bevallen van een zoon Mitchell *Jantsjuh is zondag 29 mrt om 17:35 bevallen van een dochter. Ze heet Naomi Felicia *Vruchtje24: op 30 maart om 4.49 uur is onze zoon Finn geboren, 50 cm en 3450 gram *Sophia: is 30 maart om 7:30 van een gezonde zoon bevallen. Hij heet Rick weegt 3300 gram is 53 cm lang. *Mandytjuuh: is 30 maart bevallen van een dochter en wel via een keizersnede haar naam is Nikita en weegt bijna 8 pond. *Marijke1972 is 30 maart om 16.14 uur bevallen van een zoon Jesse. Hij weegt 2990 gram en is 50 cm. *Mo1977 is bevallen van Daan om 13.32 uur. *Leonie is bevallen: na een heftige bevalling van 24 weeen en 2 uur persen ben ik op 31 maart bevallen van een dochtertje, ze weegt 3688 gram en is 47.5 cm. Voor de naam kun je haar buddy Lynnmvulian pben. *Veroon: wij zijn dinsdag 31 maart trotse ouders geworden van onze dochter. ze heet mandy en weegt 2630 gram *Mimi1981, is 1 april om 7.20 uur bevallen van een gezonde dochter! Ze heet: Debby Liza Sophie! Ze is 53 cm lang en 3700 gram! Mimi en debby maken het goed! Mimi is thuis bevallen en is nu lekker aan het genieten Mirjanne: bevallen op 2 april 14.43 van een klein ventje, Quinten frist Albert , 2805 gram en 46 cm, even een nachtje blijven in elk geval, bevalling ging na het breken van de vliezen erg vlot, 2 of 3 keer persen en daar was ie Priscilla is 2 april om 16.29 bevallen van dochter Kaily Madison, na helse weeen en een ruggprik ging het erg snel. Ze blijven nog een nachtje. Ze weegt 2490 gram, lengte weet ze niet *Eenwondertje: nieuwe datum voorlopig en onder voorbehoud geprikt voor het starten met de inleiding en dat is maandag 6 april (dan ben ik 38 weken en 2 dagen). Maar, gaat het eerder niet goed, dan wordt natuurlijk eerder ingegrepen. *Mienime: Vanmiddag aan de ctg gelegen ivm minder leven voelen.Alles gelukkig prima in orde en morgenmiddag nog even een standaard echo vruchtwater die ze na een ctg doen.Verder geen bijzonderheden aan deze kant *Kipkip: sinds donderdagavond wat buikkrampen maar helaas nog geen pijl op te trekken, zie geen enkele regelmaat erin. Duurt waarschijnlijk nog wel tot Pasen, baby is ook nog wel heel bewegelijk. Dit was trouwend de laatste update so far. Er is niet heel veel animo voor (en de zwangeren heb ik zelf bijgehouden). Misschien kunnen we het weer oppakken als we allemaal bevallen zijn?
Veroon, gefeliciteerd met jullie dochtertje! Mirjanne, gefeliciteerd met jullie zoontje Priscilla, gefeliciteerd met jullie dochtertje! IMD, vervelend zeg dat dat zo moet! Ben benieuwd hoe het bij de gyn gaat. Hoe zou het met MsRoxy zijn? Mo, idd hele leuke naam! Ik hoop zo dat hij heeeeel snel weer mee naar huis mag! Rach, ik was het ook alweer vergeten. Ik vind het goed om het straks eventueel ermee door te gaan. Zo, wij gaan weer even naar gyn...