Goedemorgen... Vannacht weinig gebeurt, aardig geslapen. Helaas kreeg mijn man een hoestbui van 2 tot 3! Wel iets donker afscheiding vannacht maar verder niks. @Mo : Nogmaals gefeliciteerd met je zoon! Wat een heftig verhaal, maar je hebt je wel stoer gehouden! Ik hoop dat je mannetje snel naar huis mag! RAAD GEVRAAGD : Maar net dus wel weer op de WC slijmerig bloed verloren en dat blijf ik nu verliezen ....en menstruatieachtig gevoel maar constant....Er gebeurt wel iets dus...Moet ik de VK bellen? Sorry voor de ego!
Kunt vk altijd bellen als je het niet vertrouwd. Zij kan dan wel aangeven wat je moet doen. (En nu ga ik echt)
als JIJ twijfelt coto dan bel gewoon even... in principe als t niet op n menstruatie lijkt is het niet erg maar jouw gerustheid gaat voor toch je weet het zelf meestal wel, het is in elk geval BEWEGING! dus wie weet! ikhoop dat het lekker doorzet voor je!
en al gebeld coto? je bent in principe al bijna uitgerekend dus kans is groot dat je snel gaat bevallen natuurlijk!
@Imd : Tja ik wacht nog even....ik verlies nog steeds slijmerig bloed, maar niet veel. Ik moet bellen als ik veel en helder bloed verlies.... Ik hou het nog even in de gaten... Maar dat er wat aan het gebeuren is, daar ben ik nu ook wel van overtuigd.... Inderdaad zondag uitgerekend dus het is niet raar ofzo!
Priscilla: Gefeliciteerd met jullie dochter ! Coto: Ik hoop voor je dat het begonnen is joh, spannend ! Rach: Ik vergeet het ook steeds sorry, lijkt me een goed plan om na alle bevallingen verder te gaan. WWjc: Succes bij de Gyn. Pientje: 40 weken, spannend he ! Nu is het grote aftellen echt begonnen ! Imd: Fijn dat je lekker hebt kunnen doorslapen ! Mo: Heftig verhaal joh, hopelijk mag je mannetje snel mee naar huis ! Vanmorgen werd ik wakker van de krampen maar dat duurde maar een half uurtje en nu heb ik nergens last meer van Vanmiddag lekker even terrasje pakken denk ik !
@Coto: Spannend! Zit al klaar met mijn telefoon!....haha Iniedergeval heeeeeel veel succes! Straks mag ik weer naar de VK ivm mijn bloeddruk, was woensdag wel wat lager maar inmiddels houd ik heeeeeel veeeeeel vocht vast (benen klappen bijna uit elkaar van de spanning die erop staat, tenen raken de vloer niet eens meer...) Dat ze toch extra mijn bloeddruk willen controleren. Wat is eigenlijk het verband tussen een hoge bloeddruk en vocht vasthouden? Weet iemand dat?
@Coto spannend zeg! Hopelijk begint het gauw echt! @Pientje Uitgerekend, apart he!? Hoe heb je dat gehad bij de vorige 2? Kwamen die vroeg of laat? De eerste babies zijn ook al geboren bij de mei mama's zag ik net! Ik word trouwens helemaal zenuwachtig van de lijst helemaal omgeven met geel! gelukkig nog drie wachtenden voor me
Iedereen die bevallen is GEFELICITEERD! Ik wil ook, maar aan de andere kant ook nog niet. Vind mijn verlof ook nog wel lekker zo. Herkent iemand dat? Vind het wel zwaarder worden. Vooral als ik even een stukje ga lopen, voel ik met echt een zwangere zeug! Maar goed het duurt niet lang meer. Ik denk zelf dat het pas na pasen gaat gebeuren...
LOL, ik heb het weer voor elkaar. Vorige keer had ik 2 bacteriën in urine (urineweginfectie dus), waarvan ik maar voor 1 antibiotica mocht slikken tijdens zw. Nu hebben ze vorige week nog een kweek gedaan en nu blijken DIE bacteriën er beide (?!) niet meer in te zitten, maar wel weer een andere! Nu moet ik dus nog een keer een week antibiotica slikken! Hoe krijg ik het toch voor elkaar? Bloeddruk was wel netjes, nog niet zo laag geweest tijdens zw: 120/75. En hoofdje lag nu wel compleet vast en hij was nog wat verder ingedaald. Zo, en nu ga ik van het goede weer genieten. Geen zin om vandaag ook nog maar iets te doen.
Hey meiden, Heb vernomen dat msroxy is bevallen van een dochter Nienke. Zag het hier nog nergens staan, dus hoop niet dat ik mijn beurt voorbij praat
Proficiat voor de dames die bevallen zijn en geniet er lekker van. Ik ben gister naar het ziekenhuis geweest omdat ze dachten dat onze meid te klein zou zijn. Dus moest ik voor een groei echo.. Maar ze is helemaal niet te klein. Ze zou nu 3238gr wegen. Dus gelukkig niks aan de hand.
MsRoxy : Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! @Een wondertje : Ik hoop dat de koortsblaar nog op tijd weggaat! @wwjc : Lekker zeg al die bacteriën? Maar daar mag je wel antibiotica voor nemen? @Zeppie : Fijn dat alles goed is! Hier nog steeds slijm/bloed verlies maar niet zoveel om te bellen .wel soort menstruatiekrampen ongeveer om de 10-15 min. Voel me raar maar wel klaar ervoor. Mannetje gaat nog maar even boodschappen doen!
O, ik maak me een beetje zorgen om WannaBmum? Haar kleintje groeide toch niet goed? En we hebben niks meer gehoord? En Lien, hoe zou het daarmee zijn?
MsRoxy dus toch bevallen gefeliciteerd met jullie dochtertje Nienke ben benieuwd naar je verhaal en of je man er op tijd was, geniet ervan! Amom Jen kwam 6 dagen eerder en Jason 9 dagen later... Is het nog gelukt met je bril? Shopaholic ja ken het wel, wil zo graag ons kindje vasthouden, maar vind het ook moeilijk om afscheid van het zwanger zijn te nemen, vooral omdat dit de laatste is. Coto ooow spannend, dat duurt bij jou denk ik niet lang meer... Mamafiona succes bij de vk, hoop dat het meevalt. Gister ging ik strijken in de hoop wat op te wekken helemaal niks natuurlijk. Dus net al dansend (in de hoop dat dat wat opwekt) gestreken op heel toepasselijk opwekkingsmuziek (gospel) Zag er vast heel charmant uit...maarja voel dus echt nog helemaal niks nada noppes... Iemand al wat foefjes uitgeprobeerd? De hik heb ik trouwens al een aantal dagen niet meer gevoeld :-k hmmz
MSROXY: GEFELICITEERD MET JE DOCHTER! Jeetje wat gaat het hier snel met de baby's; niet bij te houden . Iedere ochtend ben ik weer benieuwd wie aan het puffen is geslagen. @Coto: spannend voor jou zeg! Klinkt toch alsof je bevalling aan het beginnen is! @WWJC: da's ook niet fijn. Weer een weekje slikken. Baal. @Amom: hoe is het met je bril? @WanneB en Lien: ik zit me de laatste dagen ook al af te vragen hoe het met hen gaat. Wordt een beetje onrustig omdat we niets horen/lezen en het met beide niet supergoed ging. Laten we hopen dat ze te druk zijn met hun nieuwe baby's (in positieve zin!) om zich hier te kunnen melden. Ze hebben ook geen buddy he? @Koortsblaar: heb huisarts gebeld. Die vermoedt toch, net als bij begin zwangerschap, dat het geen koortsblaar is, maar een andere huidinfectie in de neus. Koortsblaren komen nl. niet echt vaak diep in de neus voor. Dus, zalfje gekregen en nu maar hopen dat deze aanslaat....... [-o< . En anders maandag maar overleg met ome gynaecoloog wat te doen met inleiden. Lastige is dat niet is te zien of het een koortsblaar is of een andere huidinfectie....... Heb trouwens net 20 minuten in de zon gezeten en nu ineens een zwangerschapsmasker in mijn hals. Zomaar, ineens. Ging de afgelopen dagen zo goed. Ik ging iedere dag 20 minuutjes in de zon en nu dus een masker. Bareuh.
@Coto spannend... of het nou wel of niet de bevalling is! @WannaB en Lien is idd erg stil hoop echt dat er niks aan de hand is en dat ze gewoon van de kleintjes aan het genieten zijn @Bril Helemaal goed gekomen, maar we zijn er wel de hele dag mee bezig geweest en heb nu ook een reserve De eerste waar we kwamen kon pas over een week leveren, dus ik schrok me helemaal wild! Maar gelukkig was er nog een andere die binnen een uur kon leveren! @Pientje haha opwekkingsmuziek, das een goeie! Ik zit hier aan de Joodse hoempapa muziek, misschien dat de baby er uit komt hoempapa-en (dit is geen woord, ik weet het :lol) maar lijkt ook niet echt te helpen hihi. Heb nog niks uitgeprobeerd, maar als ik de 41 weken voorbij ga dan ga ik zeker aan de slag! @Eenwondertje Lijkt me toch wel dat ze in het ziekenhuis er wel achter kunnen komen of het een koortsblaar is of niet? Hoop echt voor je dat het gewoon wat anders is!