April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@priscilla Wat fijn dat ze meteen mee naar huis mocht!

2. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    msroxy: Gefeliciteerd met jullie dochter !

Hier lekker op terrasje gezeten met vriendinnetje, erg gezellig en nu ga ik lekker Indiaas koken. Krijg vrienden te eten, helemaal zin in !
    Moet er maar gewoon het beste van maken en volgens mij als ik er stiekum even niet aan denk dat ik dan ga bevallen ! haha dat probeer ik me nu maar voor te houden !

En dan kan ik het niet eens op ZP zetten dat is dan wel weer balen !

3. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    He ik vind dat niet eens zo'n slecht idee...
    Misschien kunnen we naar Iemand mailen dat die de april site in ieder geval up to date kan houden?
    IMD jij bent toch een computer nerd?

4. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ja, ik weet nu nl niet naar wie de mailtjes gaan als je op de site via contact een mailtje stuurt. Maar dan weten we iig als iemand bevallen is.

5. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Imd heeft ook een aprilforum aangemaakt, misschien moeten we allemaal massaal daarheen?
    En anders in ieder geval via de hyves, alleen weet ik dan niet wie daar wel komt en wie niet.....

6. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Oh Priscilla, fijn dat jullie lekker thuis zijn! Hopelijk lekker genieten nu!

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Dat kan ook. Moeten we alleen wel weten waar enzo... Want we kunnen straks hier wel berichten lezen, maar niet meer plaatsen.

8. ALLEREERST DE DAMES DIE OOK BEVALLEN ZIJN GEFELICITEERD!!!!!!!

Daar ben ik weer...........
    Bedankt voor jullie felicitaties!
    Ik zal even een kort verslag geven:
    We gingen om ca. 11.30 uur naar bed en ik had steeds harde buik en zat me te ergeren aan die stomme bult (nu overigens weg).
    OM 00.00 uur ben ik toch maar tijden gaan noteren omdat ik dacht dat er regelmaat in zat. Ze kwamen tussen de 11 en 4 minuten maar niet pijnlijk.

Ben ik maar eens in een boek gaan opzoeken hoe het met voor weeen zou zijn. Nou kon ook zo de hele nacht doorgaan maar een trucje is om in bad te gaan. Echte weeen zetten dan namelijk door.

Heb ik gedaan en uiteraard zette het door. Manlief om ca. 1.30 uur wakker gemaakt en om ca. 02.45 uur naar beneden omdat het in bed niet fijn was. Ondertussen ook flink diarree (we hadden een shoarma schotel op hahahah). OM 03.15 uur heb ik manlief toch maar de verloskundige laten bellen want toen ging het echt pijn doen en had ik mijn eerste hap in een kussen gezet......... :rolleyes:

De vk wilde mij aan de telefoon, maar ik moest overgeven en toen had ze zoiets van; ik kom eraan dit gaat volgens mij erg snel.

Nou, toen zette de boel flink door en om 04.00 uur had ik 9cm ontsluiting. :confused:
    Toen heeft ze mijn vliezen gebroken en dat lucht een beetje op!

Daarna de laatste cm opgevangen (badkamer, bed, baarkruk) met een hoop angst en geschreeuw :oops:

2 keer heb ik een perswee moeten tegenhouden en toen was onze Rick geboren............. wauw wat een oergevoel zeg.

Ik heb 1 kleine hechting voor de zekerheid, maar verder alles oke.

Inmiddels is de onderkant weer aardig in model, nog wel heel gevoelig maar, valt allemaal wel mee.

De stuwing heeft zich ook aangediend en ik ben nu net Pamela Anders on hahahaha.

Voeding loopt uitstekend, Rick is een natuurtalens volgens de kraam. Heb overigens een super leuke kraam.

KORTOM HELEMAAL GELUKKIG!

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Fijn dat je nu helemaal gelukkig bent en het zo goed gaat met Rick! :)

10. Oh ja foto in album!

11. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Wat een scheetje. En wat heeft ie al lange haren!

12. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Priscilla gefeliciteerd met jullie dochtertje, fijn dat jullie alweer lekker thuis zijn!

Mo ook gefeliciteerd met jullie zoontje!

MsRoxy gefeliciteerd met jullie dochtertje!

Jeetje wat een babynieuws zeg. Ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben. Vandaag weer heerlijk naar het strand geweest, heb me weer prima vermaakt in het zonnetje! Zometeen met 2 vriendinnen even de stad in voor een uurtje:)

13. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Sophia wat een scheetje!

14. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Sophia, wat een heerlijk bevallingsverhaal (moest soms erg lachen) en wat fijn dat het zo goed gaat met Rick.

PANIEK: ZP dit weekend eruit terwijl wij 1) de grootste kletstantes van deze site zijn en 2) deze dagen zijn uitgeteld :evil:. Wie hebben wij wat misdaan? En wie kunnen we omkopen om deze verhuizing van ZP een maandje uit te stellen? Want zul je net zien dat de verhuizing niet helemaal volgens plan verloopt en dat we pas over een week weer op ZP kunnen :( . Brrrrrrr, ik ga even van de schrik een glas cola drinken. HELLUP!!!

15. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Stoer verhaal Sophia! Echt goed gedaan...

Hier lijken de krampen zo om het kwartier te komen en doen ook meer zeer, vanuit onder naar boven gericht...Ik ga ze maar eens echt klokken en omschrijven. Ze lijken alleen geen minuut aan te houden....?
    Bloed verlies ik niet echt veel meer, dus waarschijnlijk was het de slijmprop?

16. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    O en wat een schatje zeg op die foto!

17. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Coto, waarschijnlijk ben jij de eerstvolgende die ook zo'n schatje in haar armen heeft! Succes.

18. COTO succes, bij duurde kwam dat pas later hoor dat ze 1 minuut aanhielden!

19. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    ooo wat zijn er al veel dames bevallen zeg!
    allemaal gefelciteerd natuurlijk! :D :D \:D/ \:D/

ben hier te lang niet geweest merk ik wel :oops:

nou hier dan hoe het met mij gaat!
    tot nu toe nergens echt last van.. ja van weinig lucht toegang.. heb moeite met ademhalen... nou ja moeite, het lijkt net of het kindje op mijn longen ligt :confused:
    iedereen zegt dat ik mijn uitgerekende datum niet haal maar zelf heb ik het gevoel dat ik over tijd ga lopen, waarom weet ik niet maar dat gevoel heb ik zomaar.
    zondag al weer 37 weken en dan mag ik als alles goed is thuis bevallen.

verder heb ik gelukkig geen klagen.. ja ben veel aangekomen.. al zie ik het niet zo.. ja overal een beetje extra maar om nou te zeggen dat ik al 16 kilo aangekomen ben.. zal dan wel allemaal in mijn buik zitten :)

iedereen die aan het rommelen is heel veel s6!

xx thalina

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    mensen mogen mij mailen en/of sms-en met nieuws hoor dat ik het op de aprilsite zet, no problemo.. ik kan op de aprilsite geloof ik ook een forumgedeelte aanzetten (dat je daar info kwijt kan) moet je wel even die aprilsite in je favo's zetten en daar van het weekend dingen checken... ik ga effe aan de slag!

Deel Deze Pagina