ja coto jij bent NU aan de beurt kom op, effe stoppen waar je mee bezig bent (geouwehoer op het forum ) en begin met bevallen Het forumgedeelte wat ik kan aanmaken is trouwens niet ideaal (erg openbaar ik heb het wel aangezet en wat tekst neergezet met o.a. mijn emailadres)
cutie alert! hij is schattig! Klinkt als een superbevalling sophia.. ja persweeen ophouden is geen pretje heb het bijna 2 uur moeten doen omdat er geen personeel voor me was, ben je dan in het ziekenhuis voor, is idd een oerkracht (precies het goed woord!)
***Inbraak*** Sophie; wil je even heel hartelijk feliciteren met de geboorte van je zoon! Heeft iemand hier nog wat van Rach gehoord vandaag? ***einde inbraak*** Daffie (februarimama)
Bedenk me nu ineens dat ik er morgen waarschijnlijk helemaal niet eens ben. Hebben 2 verjaardagen, boodschappen en nog wat dingen te doen ingepland en op 1 van de verjaardagen in Amersfoort blijven we slapen. Dus waarschijnlijk ben ik toch pas weer zondag online. Hihi
IMD: heb het bij mijn favo's gezet! Denk niet dat ik ga bevallen, hopelijk niet want begin volgende week staat de ks gepland en heb geen zin in een spoedje.... MsRoxY: van harte met jullie dochter!
Erg handig die april site en forum....het werkt wel! @wwjc : Da's lekker dan dat je er niet bent dit weekend! Nou ja ik kan het toch niet ophouden! Ik heb net even op de bank gelegen, maar dan houden de krampen dus ineens op en dan wordt madam heel beweegelijk! Nu zit ik weer met kramp! En het slijmbloed verlies was even minder maar was net best veel! Het is best raar zo'n dag! Nou jullie zien het wel op de april site hoop ik dit weekend!
@IMD: ik vind het april-forum voor nu een super-oplossing! Blijven we toch op de hoogte van elkaar.....
Iedereen gefeliciteerd met jullie kindjes! Ik hoop binnenkort bij de mamas en/of hier wat actiever mee te schrijven, maar heb er ff de energie niet voor.... Alles gaat oke hier, Senne groeit goed en is een poppie! Hij weegt nu 3740 gram, geboortegewicht 3600 Helaas moet het bij mij allemaal ver weg komen, alles bij elkaar (zw.schap en bevalling) is heftig geweest voor mij. Ik heb 2 dgn extra kraam gehad, dat was fijn, kan nu Senne zelf in bad doen! Wordt goed begeleid door de VK. Ik ga lekker rustig aan proberen te herstellen en het te snel willen achter me laten. Tranen stromen rijkelijk hier.... Meiden ga springen, sexen, ananas eten enz. Ik denk wel aan jullie allemaal hoor!
Msroxy en priscilla: Van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes! Coto: Je maakt het erg spannend Jodie: Fijn dat alles zo goed gaat en die tranen lekker laten gaan, hoor
Internet lag er vanmiddag bij mij uit grrrrr.....dus moest even flink bijlezen nu @Priscilla gefeliciteerd met jullie dochter! @Mo1977 jemig wat een heftig verhaal zeg. Hopelijk mag je mannetje morgen lekker mee naar huis! @Pientje 40 weken dus nu! Spannend hoor. Hoop voor je dat het niet te lang meer duurt. @Sushi bij jou alles nog rustig? @Shopaholic ja hoor, herkenbaar! Ik geniet ook nog zo lekker van mn verlof @MsRoxy gefeliciteerd met jullie dochter, leuke naam Nienke! @Een wondertje bah, vervelend dat nu ineens een zwangerschapsmasker op komt zetten! Hopen dat zalfje aanslaat voor je huidinfectie @Amom fijn dat het nog goed gekomen is met je bril! @Sophia leuk om het verhaal te horen, ook al was niet alles even leuk hihi Pamela Anderson, rood badpakje al aangetrokken? @Coto500 zou het nu dan echt doorzetten? Hoop het voor je! Ik ben vandaag weer naar de VK geweest, kleine zit nu heeeeel ietsje ingedaald (alleen met klein gedeelte van hoofdje) maar kan er zo weer uitschieten. Nagevraagd hoe lang ze je over tijd laten lopen, gelukkig max 2 weken! Ze schat geboortegewicht op 3300 gram, lijkt mij prima! Oh enne hoe werkt dat april forum? Ben niet zo handig met die dingen
Gewoon ananas eten heeft bij mij afgelopen week ook niet geholpen Dacht ook dat ze zeiden dat het de kern vd ananas moest zijn, maargoed, die is giftig..toch? Bij mn dochter heeft het sexen wel geholpen Ik zei ook: "Ik wil weeen, ik wil weeen!" haha...Aantal uren later, kreeg ik ze echt
dag dames, Jeetje weer babys geboren, proficiat allemaal! Hier rustig , ik ga lekker overtijd!maar wacht wel af!kan niks anders doen he... Heb vanmiddag lekker in de tuin gewerkt plantjes staan er weer mooi bij, en heerlijk in de tuin gezeten van het zonnetje genoten... Iedereen een fijne avond