@ramoontje gecondoleerd met je tante. Fijn dat je haar pas toch nog had gezien! @pretty woman Gefeliciteerd met Faylin @Me2 Gefeliciteerd met Fee naam is idd "geheim". niet dat jullie hem niet mogen weten, maar ik wil niet dat die op zp staat zodat wanneer mensen erop googlen niet op mijn berichtjes stuiten. Is niet erg hoor pientje, kan gebeuren Nou ik ga Succes iedereen die nog moet (MAG!)
ramoontje gecondoleerd met je tante... Brendagill...ik heb het met je te doen...lekker rustig aan doen en net als kip kip zei..lekker vroeg naar bed......en rustig aan!!!!! amom....ik heb net de naam van ons zoontje gegoogld...maar ik kom niet op zwangerschaps pagina terecht...of moet je dan de achter naam er ook bij doen ofzo? want ik denk dat er heel wat kinderen zo heten....ook hier op het forum..
Even geen bevallingnieuws vandaag. Meiden zet hem op misschien dat jullie morgen leuk babynieuws hebben ramoontje: gecondoleerd meid Brendagill: jeetje meid wat rot maar wel begrijpelijk dat je je nu emotioneel voelt. Het is allemaal niet niets. Inderdaad goed je rust nemen dan kan je ook wat meer hebben. Of afleiding zoeken misschien een optie? prettywoman: gefeliciteerd met jullie dochtertje amom: hier ook even gegoogled wel een goede van je, maar hier ook geen link naar deze site. En achternaam is natuurlijk sowieso niet bekend toch? all: hier gaat alles goed. Finn dronk niet zo heel goed mag 100 cc drinken en zat steeds aan de 60, maar sinds vandaag gaat het heel goed en drinkt hij meer gr vruchtje
He hallo dames! Ik zag dat alle berichten sinds de vernieuwing verdwenen zijn? Effe kijken of dat ook geldt voor de avator en banner? Maar goed, Hier vinden we steeds meer ons ritme....het is heerlijk, maar ook best zwaar soms. Vooral als die kleine 2 uur lang krijst van de krampjes, zo zielig. Maar gelukkig gisteravond van 10:30 tot 12:30 en toen was het ineens over. Nog 2 voedingen 'snachts gegeven om 2 uur en 5 uur. Nog wel gelachen want ik ging om 5 uur tempen en net toen ik de meter eruit haalde : POEP! en natuurlijk niet handig van mij ook op haar rompertje! Geen reserve in de buurt natuurlijk dus voorzichtig uitdoen, nieuwe luier, samen naar de kast, nieuwe romper met 1 hand. Natuurlijk heel onhandig 1 met lange mouwen! Toen vond ze het allemaal niet meer leuk! Gelukkig viel ze na haar voeding daarna in slaap tot 8:45!!! Hihi we werden wakker van de deurbel van de kraamverzorgster! Dames die moeten bevallen : Zet 'm op!!!
Prettywoman gefeliciteerd met FAYLIN..Mooie naam Brenda **KNUFF** Zal idd niet mee vallen.. Ramoontje Gecondoleerd met je tante.. Pientje Niks aan t handje Helaas..Dan gaan we maar voor een paaskindje Hier veel hoesten...Irritante kriebel die niet weg wil..Niks helpt.. Heb er buikpijn van. Morgen 40 weken.. Ik ga proberen wat te slapen..Hopelijk iets meer dan de 3 uurtjes van afgelopen nacht.
Dank je meiden! En idd heb ze eergisteren nog gezien, en afscheid genomen!ze had Kanker die uitgezaaid was,in een hele korte tijd ontdekt!maar bedankt voor jullie reactie...is wel fijn!!! Verdres nog niks hier....
bedankt meiden voor de reactie...ik ga ook lekker op tijd naar me bed. Lig nu op de bank met de laptop en moet nog steeds om niks huilen...lijk wel ineens een emotioneel wrak!
Even een vraagje aan de dames die al bevallen zijn. Werd jullie kindje voor de bevalling echt een stuk rustiger? Mocht dat zo zijn, duurt het waarschijnlijk nog heel lang voor ik ga bevallen. Het is nog zo druk in mijn buik, wordt er af en toe gestoord van . Dan denk ik, ga eens slapen ofzo.
wwjc hoop dat het snel beter met je gaat. Kan me goed voorstellen dat je liever gewoon thuis op de normale manier bevalt! ramoontje gecondoleerd met je tante, 57 nog veeeeel te jong.... amom succes met verhuizen! brenda idd lekker op tijd naar bed vanavond en hopen dat je je morgen weer wat beter voelt... heb beetje 'depri' bui....kan steeds minder met die dikke buik en ik ben er onderhand wel aan toe om die kleine in mn armen te sluiten en dan ben ik nog niet eens over tijd zoals een paar van jullie,,,,dus mag eigenlijk nog niet klagen he? fijne avond nog allemaal en slaap lekker!
kipkip.....hier ook nog een drukke hoor!dus dan geld het zelfde voor mij.... Hoop dat we morgen gewoon bevallen zijn ook jij rach...hahahaha
@Kipkip ik had het idee in de week voor mijn bevalling dat ons meisje juist drukker werd in mijn buik vooral s'avonds als ik lekker wilde gaan slapen. Dus wie weet is het bij jou ook een voorteken op de bevalling. Groetjes Pretty Woman
Pretty woman, gefeliciteerd met je dochtertje! Kipkip, bij mij was ons meisje ook nog reuze druk voordat de vliezen braken, dus hoeft niets te zeggen dat je kindje nog druk is. Brenda, knuffel voor jou. Dames die willen bevallen, kom op! Denk aan jullie en hoop op babynieuws morgen(vroeg)
Hoi Meiden. Ik kom even snel zeggen dat het hier waarschijnlijk is begonnen. 1:04 eerste wee..Ze komen regelmatig ...Nu nog om de 10/8 minuten.. Ik hoop het!! Liefs Eefje
Spannend hoor dat het al is begonnen. Hier rommelt het heel erg, heb nou geen idee of het nou echt is begonnnen of dat het oefenweeen zijn....... Hoe voelt het bij jou?
Ook hier gerommel na een 2e strippoging afgelopen middag 12.00. Sinds 14.00 om de 10 min ongeveer een krampje gehad. Nu is dat tussen de 7 en 10 min, alleen wat pijnlijker. Voorwerk? Of al het echte werk? IK weet het niet. Mamafiona: bij mij voelt het als een pijnlijke kramp onder in de buik, die nu maximaal nog maar 30 sec aanhoudt. Bij jou?
Wauw! Be gewoon getuige van het begin van aantal bevalling (waarschijnlijk). Zit hier ook beneden, met heftige kramp, maar hier zijn het darmen... :-? Ben er wel misselijk van... ale: Aan alle inmiddels weer bevallen dames (ben draad kwijt sinds wissen database): GEFELICITEERD!
He bah zeg! Hoe gaat het nu? Mamafiona en Eefje, hoe gaat het daar nu? Als jullie er nog op kunnen antwoorden? Hier blijft het krampen, nu ongeveer om de 10 min en ze lijken korter te duren (dat was niet afgesproken!), maar wel aardig pijnlijk. Poeh wel pittig hoor hele nacht wakker en dan vanaf afgelopen middag 14.00 al aan het rommelen elke 10 min. 10.00 CTG ziekenhuis, dus dan zullen we wel zien hoe het er voor staat. Heeft geen zin de VK te bellen nu toch? Moet het toch om de 5/6 min komen en ongeveer een minuut of langer aanhouden?
***BUDDYNIEUWS van Eefje!!!!!!!!!!!!: Hoi meid. Ik wou even zeggen dat we om 4.38 trotse ouders zijn geworden van Sam!! De eerste wee kwam om 1.04. Dus super snel en best heftig. Hij weegt 2940 gram en is ong. 50 cm. Hij is zo mooi. Dikke x *** Lieve Eefje gefeliciteerd met jullie zoon!!!!
Eefje: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Dreamerfly: Hier een beetje hetzelfde.....Gister de hele dag door wat krampen, last van rug en bovenbenen s'nachts leek het sterker te worden maar niets was minder waar....Ik viel om 4 uur in slaap en om 6 uur voelde ik bijna niets meer qua weeen dan he Nuu dat ik weer wat bezig ben vanochtend lijkt het weer hetzelfde als gister overdag..... Nouja we zullen zien wat de dag brengt..... Waarom mag je eigenlijk aan de CTG? Zet hem op vandaag!