Alle thuisblijfmoeders... Niets van aantrekken, veel respect hoor! Zelf ben ik niet zon goeie huismoeder Vriend is een betere huisvader. Als we ooit in de positie zijn zal bij ons de rollen omgedraaid zijn. Maar daarnaast werken we nu beiden parttime, dus is eigenlijk ales goed verdeeld. Vrijen hier ook iets moeilijker. Niet dat ik geen zin heb, maar is allemaal iets stroever lijkt wel en 'savonds erg moe. Dus een stuk minder dan afgelopen maanden. Terwijl vriendlief meer zin heeft nu haha
Jeetje wat zijn er al veel berichten zeg! Ik ben ook een april mama... jippie. uitgerekend op 7 april, maar dat kan nog een beetje veranderen Ons eerste kindje, en zeer gewenst. Ben 28, 29 als ik ga bevallen Wat is dit allemaal spannend zeg. Eerste echo met 5 weken al gehad, dachten aan BBZ... maar het zit prachtig mooi in mijn baarmoeder , nu over 1 1/2 week hopelijk het hartje zien kloppen, maar daar ga ik helemaal van uit. Groetejs Rijffel
sex? wa'sda? haha, zal wel weer komen. we hebben er nu even geen behoefte aan. cool die echo, heb er ook wat bijgezet (wist niet eens dat dat kon! weer wat bijgeleerd vandaag dus). iemand vroeg naar de reden van vroege echo's. kan natuurlijk niet voor anderen praten, maar bij mij is het omdat ik in mei een miskraam heb gehad, en daarna een rare cyclus. weet dus niet precies hoe ver ik nu ben. dat willen ze wel exact weten, vandaar over anderhalve week al een echo. als het goed is ben ik dan 8a9 weken. spannend! hier gaat alles wel goed. wel misselijk, maar ben aan de lange vingers en dat helpt. moe blij ik ook, ben vrij vandaag en pas om 10u mijn nest uit gekomen. nouja, ik geef er maar wat aan toe nu. over werken: ik heb én een bana voor drie dagen, en een klein eigen bedrijf, wat ca. een dag kost, én een studie die ook een dag kost. ik moet dus wel wat gaan minderen ergens. waar? weet ik nog niet. moeten we het nog over hebben, ook op werk (die het nog niet weten trouwens).
Joepie...de echo van schoonzusje was goed! ik word echt tante...eindelijk...na jaren wachten! Vond het echt niet leuk dat wij de enige van de familie met kids waren, eindelijk komt daar verandering in Dan over 3 weken verrassen dat er nog een neefje of nichtje bijkomt, als alles goed gaat (heb trouwens 2 zussen en 1 broertje met aanhang en mijn man heeft 2 broertjes zonder aanhang, mijn broertje wordt vader ) Rijfel, gefeliciteerd en welkom
Werd net gebeld door Fonthys hogeschool en ik mag 3 echo's bij hun laten doen GAAF HE? 07.10 - (ben ik 12-13 weken) 25.11 - (ben ik 19-20 weken) 09.12 - (ben ik bijna 22 weken) scheelt weer pretecho kosten (wat ik normaal toch al had gedaan)
**** Inbraak Hier een berichtje van een (aankomende) oktober mama... Ik zat even jullie topic te lezen en moest even reageren... Wieffie van harte gefeliciteerd.. ik ken je helemaal niet hoor en jij mij ook niet maar ik las in je onderschrift dat je eindelijk na 20 maanden zwanger bent. En dat zonder clomid.. Ik ga er dus even vanuit dat jij ook PCO hebt vanwege dat er clomid bij staat... Door jouw berichtje moest ik weer denken aan mijn eerste echo met 6 weken. Toen was de beeb zo'n 6 mm klein.. Bijzonder gevoel en ging met tranen in mijn ogen weg bij de gyn.. Geweldig.. Meis, geniet de komende maanden van je zwangerschap en straks van de beeb! Alle andere meiden uiteraard ook van harte gefeliciteerd!!! *** uitbraak
Mamak, wat een lief berichtje...Dank je wel! Ja het was inderdaad een heel bijzonder moment. Ik heb inderdaad veel overeenkomsten met PCO maar dat konden ze niet voor 100% zeggen. Wel heb ik een paar rondes clomid gebruikt, de 2e werkte ff maar de 3e weer niet. En voordat ik aan de 4e kon beginnen bleek ik zwanger Wat fijn dat jij nu in oktober mama wordt! Jij ook super gefeliciteerd!
wat vinden jullie momenteel erg lekker? ik ben op zoek naar iets (en dan vooral avondeten) wat lekker is nu?
Hallo, ik kom me hier ook aanmelden. Ik dacht een maart mama te zijn, maar volgens de echo ben ik 2 weken minder ver zwanger als ik dacht. Ze zagen wel een traag hartslagje, dus het is nog heel erg spannend allemaal....
Welkom hier dan maar Mooie banner Als je je gegevens even bp't aan Wieffie zet zij je ook op de lijst!