April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Hoi meiden,

Het is werkelijk waar: afgelopen donderdag 9 april is mijn prachtige zoontje geboren met een gewicht van 2700 gram en een lengte van 45 cm. (oftewel een kleine tuinkabouter). Het was een zware bevalling, waarbij ik o.a. acute zwangerschapsvergigtiging ontwikkelde. Uiteindelijk is hij na 14 uur weeen, waarvan de laatste 6 uur zonder enige verdere ontsluiting, met een spoedkeizersnede gehaald, omdat zijn hartje telkens wegviel :confused: .

Het bizarre is dat hij een suikerbaby is en toch heel klein. Hij heeft blijkbaar de laatste weken van de zwangerschap een groeiachterstand ontwikkeld (inactieve vergiftiging?). Maar, HIJ DOET HET NU SUPERGOED! We liggen nog minimaal de Paasdagen in het z'huis en het is een heel lief, tevreden en geweldig mannetje!

Ik ga later dit weekend alles bijlezen en iedereen die de afgelopen dagen is bevallen: GEFELICITEERD!!!

Oh ja, voor de naam kun je me PB-en.

2. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    eefje en eenwondertje gefeliciteerd met jullie zoontjes!geniet er van

en eefje wat een snelle bevalling !wouw...

rach en kipkip hoe is het daar?

hier nog niks, gisterenavond hele harde buiken en dacht zelfs dat men vliezen gebroken was zo'n steek dat ik in men doos kreeg :confused: , dus ben lekker naar bed gegaan en word wakker en weeeer niks!!!!!!!dus we gaan vandaag maar weer rustig afwachten! [-o< [-o< [-o< [-o<

3. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    mamafiona....spannend zou het vandaag dan door zetten!succes meid....

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Eefje VAN HARTE MET SAM!! Dat is idd snel gegaan!

Eenwondertje: VAN HARTE!! klinkt naar allemaal...een spoedkeizersnee....ik vond een geplande al vreselijk....Hopelijk herstel je snel!! Geniet maar van je wondertje!!

5. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Hey meiden..
    Even een kort berichtje..
    Alles is goed gegaan..Heeel snel 3 en een half uur! :confused:
    Hij slaapt nu lekker.Ben helemaal hyper.. :) Heb een knip gehad dus wel een hechting, maar goed.. ;)
    Meiden die bezig zijn:SUCCES!!!!
    Tot gauw..

6. Eefje gefeliciteerd! dat is zeker snel zeg!
    Eenwondertje jij ook, klein mensje!

Ramoontje en kipkip, zullen we even een groepsknuffeltje doen?

Wie vroeg of de baby rustiger word voor de bevalling? ik had het ook gehoord, maar Mupkuh zei dat haar baby nog heel druk was ervoor, hier ook een drukke baby.

7. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    eefje...fijn dat het goed gaat!geniet lekker van je zoontje!en jeetje snel hoor 3 en half uur teken ik ook voor!en ook op de uitgerekende datum of niet!nou geniet er van!

8. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    eefje van harte gefeliciteerd =D> =D> dat was zeker snel..

eenwondertje ook van harte gefeliciteerd!!!

nou hier nog lekker rustig! ja een drukke baby in m'n buik maar verder niets :)
    gister onze nieuwe auto opgehaald.. vind hem super mooi =D>
    kan er eindelijk een kindje achterin :) en de hondjes kunnen ook nog mee =D>
    pfff gister rond 2 uur de honden uitlaten.. nou was nog geen ronde van 15 min maar ik moest een half uur bijkomen door de warmte pfffff #-o
    nu snap ik hoe moeilijk mijn schoonzus het had die in de zomer zwanger was :(

hoop toch dat het vandaag weer zulk weer word.. lekker met mijn mannetje naar het voetbal! hondje mee stoeltje mee en lekker zitten =D>

9. Pretty Woman

Pretty Woman Actief lid

19 jan 2007
    151
    0
    0
    Noord-Holland
    @Iedereen die ook bevallen is van HARTE GEFELICITEERD! en geniet van jullie wondertjes..
    Verder aan iedereen ie bezig is met bevallen heel veel succes! Jullie kunnen het!

Groetjes Pretty Woman

10. Pretty Woman

Pretty Woman Actief lid

19 jan 2007
    151
    0
    0
    Noord-Holland
    @Eefje GEFELICITEERD, dus jij hebt ook een super snelle bevalling gehad? Ik toevallig ook, mijn bevalling was op 1 april ingeleid om 07.30 uur en om 13.50 uur is ons dochtertje Faylin geboren.Ik had super krachtige heftige weeen die heel snel ontsluiting maakte.

11. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Eefje, gefeliciteerd met je zoontje! Wat een snelle bevalling zeg!
    Hoe voelt dat voor jou?

Eenwondertje, gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! Jeetje, wat een heftige bevalling. Hoop dat je snel kunt herstellen!

12. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Rach...vanuit hier een groepsknuffel!!hihihi...
    Ben nu weer wat gerustgesteld door het vragen van een drukke baby nog ipv rustige!want dacht dat ik de enige was die geen rustige beeb had!en voel trouwens soms nog een hik!!!jullie ook....?want las laatst dat dan de baby nog niet zou komen zolang ze de hik hadden!!!???nou ik hoop het eigenlijk wel!moet wel zeggen dat meneer niet ingedaald is , dus misschien ligt die hik daar aan!

13. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ramoontje en Rach, ook vanuit hier een virtuele groepshug. Baby heeft ook nog een paar keer per dag de hik en is 's nachts zo druk dat ik haast denk dat ze in paniek de uitgang niet kan vinden ofzo. :) , tja 's nachts haal je je wel eens rare dingen in je hoofd! Maar de vk zegt telkens dat het zo'n goed teken is dat de baby zo druk is.

Eefje, jeetje zeg wat is dat snel gegaan zeg. Van harte gefeliciteerd met de kleine man.

Eenwondertje, ook van harte, vervelend dat je zo'n heftige bevalling hebt meegemaakt. Ik hoop dat je snel hersteld en jullie beiden lekker thuis van elkaar kunnen gaan genieten.

14. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Eefje, :baby: Gefeliciteerd met je zoontje! ! ! :baby:

Eenwondertje, :baby: Gefeliciteerd met je zoontje! ! ! :baby:

Indy, ik heb dus hetzelfde gevoel als wat jij hebt, en ook ik ben nog niet over de uitgerekende datum... Gaan we gewoon gezellig samen klagen. ;)

Rach, Ramoontje en Kipkip, ik hoop dat die van jullie zich ook snel aandient. Ondanks drukke beebs in de buik. Ik geef jullie ook even een bemoedigingsknuffel.....
    De mijne is trouwens gister en vandaag ook erg onrustig. Net alsof hij mijn onrust aanvoelt.

MamaFiona en Dreamerfly, hoop ook dat bij jullie het het echte werk is en het door gaat zetten!

Gelukkig voel ik me vandaag iets beter. Gister bij de gyn was gewoon weer even zo'n klap en dan die hormonen en alles erbij... Kon het even niet hebben. Gister zelfs kwaad geweest op de kleine :oops: , terwijl die er allemaal niets aan kan doen... Ik begon alweer te twijfelen of ik wel een kind wilde :oops: ... Gelukkig is zo'n bui meestal de volgende dag wel over.

Juud, misselijk en darmen, wat heb jij uitgespookt? :)

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Eefje en eenwondertje super gefeliciteerd met jullie zonen :D

16. Ramoontje en kipkip, Amom vertelde me dat haar zoontje tijdens de bevalling nog de hik had.
    Dus het verband tussen hikken en bevallen kunnen wel uit het raam gooien :^o

17. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    LOL, over hikken gesproken.... laat de mijne nu net de hik krijgen.... :)

18. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    wwjc...ook een knuf voor jouw!en ik heb het ook wel is gehad hoor !?Niks erg gaat wel weer over!

Mooi dat je het hik verhaal uit het raam kan gooien, word ik ook weer wat rustiger van!alleen het idee dat iedereen hier en op het forum al bevallen, word er een beetje jaloers van eerlijk gezegd! :oops:

Ik ben nogal chagie de laatste dagen, en met namen snel geïrriteerd op Bryan!die heeft het ook gehad en is af en toe stront vervelend!en als ik weer is last van harde buiken , rugpijn,of steken in men doos kan ik nogal best boos worden!!!vind dat dan weer zielig en geef ik hem snel zijn zin weer, of doe overdreven lief!! :oops:
    word gewoon tijd dat de kleine komt!!!Ben allang blij dat het niet gisteren was ivm met mijn tante!

19. Iedereen die de afgelopen dagen bevallen is: Gefeliciteerd met jullie baby's!

Jesse is een gemakkelijke baby, huilt amper, helaas heb ik toch bijna geen tijd om even bij te lezen op het forum.
    Hoop dat ik snel weer iets actiever mee kan schrijven.

20. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Eefje gefeliciteerd met jullie zoontje Sam, snelle bevalling zeg!

Eenwondertje gefeliciteerd met jullie zoontje! Klinkt erg heftig! Lekker genieten nu!

Hikken hier heeft Elize tijdens de bevalling nog gehikt, dus dat zegt gelukkig niks meiden :D

Zij was toevallig wel heel rustig voor de bevalling, maar dat komt dan denk ik meer omdat ze het niet zo fijn meer had in de buik. (placenta bleek trouwens weer op te zijn) Vooral nu ik bedenk dat ze hikte dus waarschijnlijk poepwater heeft gedronken en dat ze daarom de eerste dagen zo onrustig was en veel huilen, beetje misselijk denk ik.
    Maar sinds eergister (en weer een gebed verder 8) ) is ze zo rustig en veranderd.

Deel Deze Pagina