April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hahaha Ramoontje! HERKENBAAR!
    ik ben ook jaloers op iedereen die bevallen is hier :eek: en ik ben eigenlijk ook niet echt te genieten :oops:

Gisteren boos geworden op mijn man omdat hij niet (echt belachelijk! hier komt het..) automatisch de boterhammenzak dichtdoet als hij even wegloopt. :rolleyes:
    Zag ik vannochtend nadat ik in bad was geweest en een tijd achter de pc gesleten had.. dat ik het zelf ook was vergeten #-o (ssstt..!! :) )

2. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Hahaha rach heb je dat ook opgebiecht aan hem? :)

Ik mis die buik wel hoor...dat speciale zwangere gevoel...maar ook het idee dat ik het nooit meer mee zal maken speelt natuurlijk mee...

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Kan het me helemaal voorstellen Ramoontje! Zal voor het hele gezin bij jullie wel zwaar zijn zo....
    Gelukkig idd niet tegelijk met je tante. Maar nu mag ie wel komen hoor!

Mooie naam trouwens Eenwondertje!

4. Pientje, hij komt straks thuis. En ja hoor, zal eerlijk tegen hem zeggen dat ik, helaas, ook niet perfect ben. :)
    Wat fijn dat Elize rustig is. Bid jij ook eens even voor mij! :D
    Wil je trouwens nu echt niet meer zwanger worden?

5. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ik hoor zo vaak van vrouwen dat ze die buik missen en die schopjes. Ik moet zeggen dat ik me daar helemaal niks bij kan voorstellen. Het lijkt me zo heerlijk om mijn buik weer voor mezelf te hebben en rustig :)
    Maar goed, we zullen het zien (morgen ofzo [-o< )

6. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Haha Rach, heb ik hier ook hoor. (Zegt zij en rent naar de oven waar vergeten croissants in liggen....) Vind het wel knap dat je dan hier zo goed/lief reageerd. Ik had gister even echt geen behoefte om mee te kletsen.

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Hahaha Rach is goed zal ff voor je bidden [-o<

Ja weet je...zwanger zijn en een kindje krijgen..zal altijd superleuk blijven en kriebelen.
    Maar nog een kindje erbij is niet echt praktisch, we hebben het al zo druk, wil de andere kids ook genoeg aandacht kunnen geven.
    De kamers zitten nu ook vol. :)
    En ik denk dat het voor ons persoonlijk zo goed is, zodat we ook nog dingen voor de Heer kunnen doen en kunnen gaan staan in het plan wat Hij voor ons heeft.
    4 kids of meer is toch lastiger, ook kwa oppas enzo...maar leuk blijft het altijd, mocht het ook spontaan per ongeluk toch gebeuren, dan is ieder kindje welkom natuurlijk :D

8. Wwjc, dank je. ik heb niet het idee dat ik altijd even lief reageer. Maar ik doe mn best. Hoe smaken de croissantjes? :D

Pientje, ik snap wat je bedoeld. Wij hebben nog niet vaststaan hoeveel kinderen we 'willen' (is niet echt het juiste woord, maar je snapt me wel!). Ik heb vroeger altijd gezegd later graag een groot gezin te willen, en nog steeds lijkt dat me erg erg leuk! Maar toen wist ik natuulijk nog niet van icsi behandelingen af. We zouden het nog steeds leuk vinden om 4 kinderen te krijgen, maar ik probeer dankbaar te zijn voor hetgeen ik nu heb!
    Lief dat je ervoor gaat bidden (ik zit nog een beetje tussen 'astubliefd vandaag!' en 'leer me geduld te hebben' in. wat vind jij het beste? :) )

kipkip, het lijkt mij ook heerlijk om mijn eigen buik weer terug te hebben! Niet elke dag weer hetzelfde aan, maar gewoon een lekkere spijkerbroek, en een normaal shirt. Lekker op mn buik kunnen slapen en normaal bewegen en en en...

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Blijkbaar lukt het je toch aardig. :)
    Croissantjes alleen de onderkant wat donkerderbruin, maar waren heerlijk! Dank je.

Lijkt me idd heerlijk Rach, niet elke dag zelfde aan. En zeker zo in de zomer, want de broeken die ik heb zijn allemaal zwart.... En idd lekker kunnen slapen op mijn buik en eens een keer lekker gaan shoppen of doen waar ik zin in heb ipv dingen die moeten....

10. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Waarschijnlijk als die kleine er eenmaal is, is doen waar je zin in hebt nog verder weg :) en moeten er meer dingen dan nu.

Maar na 2 1/2 jaar op die kleine te hebben gewacht kunnen die paar dagen er ook nog wel bij en zijn we vooral dankbaar dat er een baby op komst is (af en toe in het ongeduld wil ik alleen dat nog wel eens vergeten... :oops: )

Ga maar eens de buitenlucht in, even de gedachten op iets anders! Tot later.

11. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    En ben je al bevallen Rach? :) je bent iig extra gezegend :D
    Ja met die behandelingen is het natuurlijk allemaal anders, maar als je nu nog een kindje zou willen, dan helpen ze je neem ik aan toch meteen en niet eerst zelf proberen?
    Maarrrr er bestaan ook nog wonderen hè ;)
    Hebben jullie eigenlijk nog cryo's?
    Euh...sja...in principe heb je al veel geduld gehad toch? :) je mag best alstublieft vandaag doen hoor :p

Euh ja op de buik slapen, maar houd er rekening mee dat als je BV geeft dat je boobies nogal, heel erg veel, bijna extreem, gevoelig/pijnlijk/op knallen staan, dan is op de buik liggen niet zo heel erg lekker meer :) vannacht voor het eerst op de buik gelegen en werd wakker met kramp in nek hahaha.

Zit trouwens alweer op mijn oude gewicht, gaat echt snel, heb alleen nog geen behoefte om me in een gewone broek te hijsen, jogingbroek zit nog prima.
    Straks wel lekker weer rokjes en jurkjes aan.

12. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Dat is waar! (Ook al is was het bij mij maar 1,5 jr) Daarom was ik gister ook zo verdrietig.... Ik heb nl al een mk en een bbz gehad sinds ik gestopt was met de pil en toen ik gister hoorde dat ik ma misschien opgenomen wordt en ingeleid zou worden, vatte ik dat weer op als het niet normaal functioneren van mijn lichaam op het gebied van zwangerschap/bevalling. (Daarom wilde ik ook graag eigenlijk thuisbevallen. Zonder pijnstilling en zonder inleiden.)

Dikke knuf nog even voor je en geniet van de buitenlucht! Tot later....

13. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    ja....nieuwe kleding!daar ga ik me straks mee verwennen als de klein er dan eindelijk is!Want 9 maanden het zelfde idd is niet alles....

ben benieuwd hoeveel kilo's er af gaan!ben nu in totaal ong. 5 kilo aangekomen!dus hoop zelf op wat meer kilo's die r afgaan, en af blijven...En tjongen jongen wat heb ik zin in dat stokbroodje Filet Amirican met heel veel uien!hahahahahah
    Zei het gisteren nog tegen men man!wanneer komt dat hier in de koelkast, want tja tel je voor dat je vandaag of morgen beval dan is er niks open ivm paasdagen!hahahahhah erg toch.....?

14. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    Eefje van harte gefeliciteerd!! Wow dat is zeker snel gegaan zeg...
    Wondertje jij ook van harte!! Klinkt als een heftige bevalling maar ben erg blij dat alles nu zo goed gaat met jullie en dat je lekker kan genieten van je zoontje (ben trouwens erg benieuwd naar de naam!)

Hier ook een miss ongeduld. En vind eigenlijk dat ik daar helemaal geen recht op heb, eerst Rachel, Ramoontje en KipKip sowieso.... Maar Indy heb volgens mij precies hetzelfde als jij. tot en met vorige week genoot ik nog volop van mijn verlof maar deze week heb ik voor het eerst "bevallingsdrang" :( (en dat terwijl ik al letterlijk mijn hele leven op zie tegen een bevalling... :) )
    Dacht zelfs dat het begonnen was aangezien het rommelt in mijn maag sinds woensdag (voornamelijk ongi krampen en onrustig gevoel in mijn buik, veel harde buiken). Zelfs gisterennacht dacht ik wat weeen te hebben (wat harde buiken die meer pijn deden dan normaal). Maar gisteren was weer alles compleet rustig, beetje frustrerend. Maar goed, ik mag niet klagen want ben nog niet eens 40 weken.... Maar had altijd in mijn hoofd dat de baby zich iets eerder zou aandienen....

Ik hou nu op met mijn 'geklaag' en ga lekker genieten van het mooie paasweer...

15. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ramoontje, LOL, ik heb carpaccio gehaald.... Dus ik heb iig wat in huis. ;) Ach en zo niet dan kan ik het altijd nog wel aan manlief slijten, die vind het vast niet erg om dat 2 dagen achter elkaar te eten.

Ben ook bij mij benieuwd hoeveel er af gaat, want ik ben net als jij maar weinig aangekomen. 3 kg.

En Loeka, hier dus nog 1 die ongeduldig is en nog niet de 40wk bereikt heeft. :)

16. euh Pientje.. neeh nog niet bezig. Doorgaans worden mijn gebeden niet binnen een uur verhoord :)
    We hebben nog 2 cryo's. En idd, mocht dat niet lukken, dan kunnen we meteen weer met icsi beginnen!

Ik ben nu 13 kilo aangekomen. Maar verder maakt mn gewicht niet zo veel uit, als ik mn oude kleren maar weer aan kan :D en Ramoontje, straks weer nieuwe kleding kopen klinkt als muziek in mn oren. Maar ik kan me ook ergens voorstellen dat dat opeens straks helemaal niet belangrijk meer is.

Wwjc, ik snap je gevoel wel hoor.. Ik heb dat ook een beetje. eerst met icsi zwanger en straks moet ik ook nog worden ingeleid. Zou dat echt een domper vinden.

17. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    filet en carpaccio kan je toch ook in de vriezer gooien?

Ben eigenlijk ook wel benieuwd of ik nu niet meer ga afvallen, hoeft eigenlijk niet.

Jullie zijn echt weinig aangekomen zeg, dan zullen vast wel meer afvallen, denk ik.

18. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    weet iemand hoe zo'n bump and beyond banner werkt? Wil alle3 de kids erin zetten, maar kan nergens vinden waar je meerdere data's kan invullen en zie bij andere soms wel 4 kids staan?

19. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Kan dat in de vriezer ja?

Rach, kan ik me dus idd voorstellen. Wanneer zouden ze gaan inleiden bij jou?

Afvallen... ehm, was/is bij mij wel nodig... :oops: (Ik woog al 95 voor de zw en ben maar 1.55)

20. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ow weet het al, moest me eerst registreren :p

Wwjc ben je altijd zo zwaar geweest? Lijkt me erg lastig met kleding kopen, vind ik al voor mezelf omdat ik net zo klein ben. Baal jezelf ervan of vind je prima zo en zit je oed in je vel? (heel belanrijk)

Deel Deze Pagina