April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    :) :) :)

2. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Hey meiden, wat zijn jullie weer lekker aan de klets!

Eefje, je bent gewoon bevallen! Op de uitgerekende data nog wel?! Gefeliciteerd! En ik dacht al dat het een Sam zou gaan worden, gezien je onderschrift een tijdje terug en het klinkt lekker bij Noa en Len! Hoe vinden zij het?

En een wondertje: klinkt heftig allemaal, maar van harte gefeliciteerd met jullie ventje!

Ik kan me indenken dat het ook wel heerlijk is als de kraamverzorgster weg is Pientje! Er spookt toch iemand rond in je huis. Ik was (en ben) ook wel een beetje bang voor een kenau in huis waardoor ik me totaal niet prettig voel in mn eigen huis.

Oh en kleding.....ik ben mn zwangerschapskleding ook zooooo beu. Het zit ook gewoon niet lekker meer, hebben jullie dat ook?

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Nou ben ik weer efkes (ben jarig en net bevallen zeer drukke combi, zoiezo vliegen de uren even voorbij hier... heb geen benul van tijd eigenlijk)

Miley heeft dan gisternacht, heel de dag overdag (moet haar echt wakkermaken voor voedingen) geslapen en dus vannacht om 3 uur was even een drama :p wakker gelegen tot 7 uur en nu slaapt ze alweer de hele dag, en je kan een bom laten afgaan naast haar je krijgt haar gewoon niet wakker, stofzuigen, dean met zijn sambabal ertegen aan, 5 mensen in dezelfde ruimte, maakt niet uit... gewoon in coma ach ja ze zal het nodig hebben.. ze drinkt ook stukken minder als Dean is gewoon een heel ander kindje.. (wat ook erg leuk is vind ik zelf)

Vanavond komen ze lekker eten maken voor me en pas morgenochtend komt mijn schoonmoeder voor de eerste keer sinds de geboorte langs (laten we maar niet beginnen wat ik daarvan denk of over voel want dan moet dit forumgedeelte gesloten worden vanwege heftige scheldpartijen, geen kraamtranen maar kraamvloeken.. hahah

4. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    wwjc klinkt juist als HET uitgelezen weekend om te gaan bevallen...hihi...lekker rustig! lijkt mij wel wat.... en dat je niet bezig bent met je verjaardag, kan ik me goed voorstellen...zou ook compleet langs mij heen gaan geloof ik op dit moment.

mamafiona tsjee...dus er valt geen peil op te trekken? ik durf er echt helemaal niets van te zeggen, aangezien dit mn eerste zwangerschap is. Ben zelf enorm benieuwd hoe weeen voelen!

pientje goed te horen dat je je zo lekker voelt! in jouw geval kan ik me wel voorstellen dat je eraan toe bent dat de kraamhulp weggaat :) Ik hoop zelf dat ik die 49 uur voldoende vind....heb zo'n klein hummeltje nog nooit in bad gedaan of een luier verschoond (alleen maar bij iets oudere baby's en dat is jaaaaren geleden), dus ik ben heel erg benieuwd hoe dat allemaal gaat.. Gelukkig heb ik mams nog! :D

minius zwangerschapskleding, ben ik ook wel beetje beu nu...maar ik heb vorige week nog een heel leuk shirt van mn vriendin gekregen (niet eens een zwangerschapsshirt!!) en die staat toch leuk op mn jeans en laarzen eronder...hihi. Zit thuis veel in de joggingbroek 's avonds, miss niet charmant maar wel lekker!

Ik slaap nog steeds zo beroerd, vanacht van 5 tot 7 weer beneden gezeten....zoooo'n last van mn rug :(

Ga even lekker douchen, vanavond nog een verjaardag (gelukkig maar 1 straat verder..hihi).
    Fijne avond allemaal!

5. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    imd...wat fijn dat je meisje zo goed doet!en ik herken het qa laat langskomen!was bij ons ook toen bryan geboren was!!echt belachelijk gewoon....maar jah dan weet je meteen wat je dr aan hebt!

fftjes wat anders...ooit van wonderolie gehoord???zou een opwekker zijn, en aangezien ik toch over tijd ben....wat denken jullie!!??schoonzus zei het....

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    IMD, gefeliciteerd met verjaardag!
    En wat slapperd dat meisje van jullie zeg!

Mamafiona, ik zou het ook niet durven zeggen of dit het is of niet. Lastig zeg! Hoop het wel voor je.

Ramoontje, ken het niet wonderolie dus kan je er geen advies over geven.

Kan iemand me trouwens even uitleggen hoe ik een avator plaats van een andere site? Ik krijg steeds dat ie te groot is. En wil ook zo graag een plaatje bij mijn naam!

7. Pientje, fijn dat alles goed gaat met de bv! hoop dat ik dat straks ook kan zeggen

Imd, gefeliciteerd met je verjaardag!

MamaFiona, sorry, wat jij zegt heb ik ook al de hele week... maar hier nog niks.

Wwjc, we hebben inderdaad niet heel veel kleertjes nee. Misschien 4 setjes per maat.

Wat een heerlijk weer nog he? jammer dat ik geen stukkie kan wandelen buiten. en een ijsje halen. en.. op mn buik kan slapen :)

8. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Rach: Is het bij jou het ene moment ook veel erger als het andere moment, dus eerst denk je het rommelt om dan te denken van NU is het begonnen om weer af te zakken naar rommelen?

Ik had zoooooooo gehoopt dat het wat zou doorzetten, maar als ik jullie reacties zo lees kan het voor mij nog wel een maand gaan duren...haha

9. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    @Eefje en eenwondertje: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie frummeltjes!!

@Imd: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag :)
    Ow, das een mooie die schoonmoeder...die moest toch van alles alla minuut op de hoogte zijn gesteld en alles en dan komt ze morgen pas voor het eerst? Van mij mag je vloeken, hoor ;)

Verder kan ik het allemaal niet meer volgen, sorry dames...Ben vooral de laatste paar dagen zooo ontzettend moe en heb veel harde buiken, merk ik ineens..Maar ze zijn niet pijnlijk, hoor...

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    imd: van harte gefeliciteerd

11. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    \:D/ Imd, gefeliciteerd met je verjaardag! ! ! :whistle:
    Ik zal dan ook maar niet ingaan op de de opmerking over je schoonmoeder. ;)

MieniMe, hier ook veel meer harde buiken dan normaal. Nog steeds geen fijn gevoel, maar idd nog niet echt pijnlijk.

Rach, dat is echt niet veel volgens mij! Hoe komt dat? Dan is het nog wel leuk om te doen idd. Ik heb hier al zoveel kleertjes (vooral gekregen) dat ons mannetje meer kleren per maat heeft dan dat ik zelf in mijn kast heb liggen! :( Hij kan ze ook vast niet allemaal aan denk ik.

MamaFiona, je weet maar nooit.... Een maand. Jeej, klinkt wel als veel hoor. Maar zag dat je ook voorlopig nog niet op uitgerekende datum bent... Hoop voor jou dat je ook niet zo lang hoeft te wachten!

Ramoontje, wel ooit van gehoord, maar verder geen idee.

Leonie, hier helaas ook geen idee. Op de 1 of andere manier plaatje toch op je eigen computer opslaan en dan verkleinen? Of is het een bewegende?

12. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    @Wendy: Vindt ze nog niet heel vervelend aanvoelen ofzo, maar wat me beetje onzeker maakt, is dat ik de kleine daardoor wat minder voel..Ach, het zal wel voorwerk zijn (die bij wijze van nog 2 weken kunnen duren, he) ;)

13. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Kan ik me voorstellen. Had ik ook wel beetje, vooral afgelopen week. Ik neem aan dat ze bij jou ook elke controle weer naar de baby luisteren? Of heb je zelf zo'n Angelsound?
    Manlief kan trouwens hartje ook horen als hij op mijn buik ligt!

Hoop dat we geen 2 weken hoeven te wachten. ;)

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    IMd nog van harte met je verjaardag! Laat je lekker verwennen!

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    ja, het is gelukt om avatar te plaatsen!
    Had al plaatje, en heb die via paint veranderd. Wendy kun je dus zo doen.
    Vond het zo frustrerend en onuitstaanbaar dat het me niet lukte!

16. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    IMD: leuke foto van jullie meisje en gefeliciteerd met je verjaardag.

17. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Zo doe ik het meestal ook Leonie, alleen met bewegende plaatjes (weet niet of je die als avatar kunt kiezen) lukt dat niet. Ik gebruik trouwens meestal Irfanview, dan kun je de afmetingen meteen aanpassen aan wat je wilt hebben.
    Mooi dat het gelukt is! :)

18. zeppie

zeppie Actief lid

9 feb 2008
    268
    0
    0
    Landgraaf
    Hey

even vlug een berichtje.
    Ben bevallen van een dochter. ze is binnen 6 uur geboren en weegt 3100 gr en 45 cm om 20:39.
    Ze heet Enya
    en de meiden die nog moeten zet hem op.

Groetjes Mara

19. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Ik heb as vrijdag, als we dus 2 dagen "overtijd" zijn pas weer een afspraak bij de VK.Ze luisteren dan idd wel altijd, maar ze zeggen altijd, bij twijfel leggen we je aan de CTG, want je kan wel leuk met de angelsound luisteren of zij met de doptone, maar dat is maar een momentopname en zij kunnen de conditie vd baby daar niet mee meten.
    Maar heb zelf het idee dat het echt voorbereiding is:kleine heeft minder ruimte, de harde buiken (daardoor voel je waarschijnlijk ook veel minder, lijkt me) en sowieso dat mijn buik wat harder voelt, zal ik misschien de afspraak bij de VK vrijdag niet eens halen.
    Vorige keer bij de VK zei ze ook dat mijn buik nog zo zacht aanvoelde en toen ik vroeg wat dat betekende antwoorde ze, dat de bevalling dan iig nog op zich laat wachten.
    Dus, denk dat ik niet 2 weken langer loop...Maarja ben geen expert en de kleine geeft het zelf aan he, dus we zien wel ;)

Hoop vor jou dat de kleine snel komt, want je zit er behoorlijk doorheen al, als ik het zo lees af en toe :) Nog eventjes, meid! :D

@Leonie: Mooie avatar!Goed dat het gelukt is! :thumup:

@zeppie: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter !!Ookal zo'n snelle bevalling!Goed gedaan, hoor :)

20. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Goeiemorgen!
    Zeppie, gefeliciteerd met je dochter! Lekker vlot ook weer zeg....

Mienime: die harde buiken herken ik ook wel hoor. Ik had voorheen nooit harde buiken en vorige week dacht ik ineens 'hee, volgens mij heb ik een harde buik'. Bij Tim heb ik het nooit gehad. Toen ik bij de VK was had ik er ook net 1 en zij vinden het doodnormaal om harde buiken te hebben en schatten nog steeds in dat ik nog wel een stuk overtijd ga lopen. Maargoed, je weet het maar nooit, beeb doet vast wat ie zelf wil.
    Ik hoop voor jou ook dat ie zich eerder aandient ;) Ik moet zeggen dat ik nog helemaal niet klaar ben met zwanger zijn en niet persé al wil bevallen, maar volgens mij ben ik de enige! :D
    Anderzijds ben ik natuurlijk ook wel erg nieuwsgierig en wil ik de bevalling ook wel weer gehad hebben.....

Maargoed, fijne dag vandaag meiden. Het wordt steeds rustiger hier en met deze dagen vast nog rustiger! En het wordt weer mooi weer was de voorspelling, toch? Hier is het nog somber en nattig....

Deel Deze Pagina