April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cil

Cil Actief lid

26 jul 2008
    262
    0
    16
    's-Gravenhage
    hoi Vruchtje24,

Ik heb precies hetzelfde wat jij hier op het forum beschrijft.
    Mike mag ook 100cc en drink vaak ook zijn fles niet leeg, met als gevolg dat hij om de 2 uur gaat komen.
    Ik moet toevallig woensdag voor zijn gehoortest en ga ook op het cb vragen wat we hier nu aan kunnen doen.
    Hierdoor ben ik ook best onzeker en zeker als het ook telkens in de nacht gebeurt want die zijn nu al zo slopend......
    Ik heb mike gister voor zijn late fles even laten douchen en moet zeggen dat dat wel goed heeft geholpen en kwam vanacht echt om de 3 uur.
    Mocht jij info hebben van het cb wil je me dan op de hoogte houden??

Groetjes Cil

2. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    spannend ramoon. Ik hoop echt zo voor je dat t doorzet! Ik heb nu sinds een uur ook echt ongesteldheidskrampen maar nog niet van echt heel pijnlijk. Ik ben dan nog niet overtijd maar ik zeg t ook eerlijk dat ik t goed zat ben. Wil me kleine mannetje zien. Heb ook al 2 nachten gedroomd dat ik bevallen ben.

3. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    vruchtje.....een aventfles heeft best grote spenen erop....als hij drinkt gaat het dan ook vlug? tot de 50 cc?
    Wij hebben een difrax en die is aanbevolen in het ziekenhuis voor pasgeborenen....wij hebben toen ook een avent geprobeert alleen julian kreeg te veel te snel binnen waaronder ook veel luvht en dan kon hij de rest niet op....succes!!!!

ramoontje...ik hoop het voor je....waar ga je bevaollen???

hier zo voor het eerst weer afgekolvde melk geven...ben benieuwd,....

4. Ramoontje! ik hoop dat het doorzet zeg!
    Hier helemaal niks.

5. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    hay meiden ...nog steeds het zelfde!ik probeer gewoon thuis te bevallen, maar als het echt niet gaat ga ik naar het zh!!!
    Maar krampen blijven geleidelijk komen en gaan....dus hoop het zo dat het nu vannacht doorzet... [-o<
    Rach...kan ook zijn dat het nog dagen duurt hoor!ik heb dit bij Bryan ook niet gehad, dus weet niet of het nu echt is!!!
    Bij bryan braken men vliezen in een keer!en toen pas weeen, dus geen voor ween gehad!!weet het ook niet dit is heel nieuw voor me...

we wachten maar weer af zal straks weer fftjes hier kijken!

6. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ramoontje: hier ook nog steeds krampen, maar bijna aan 1 stuk door. Heb net ook even een stuk gewandeld maar dat is ook niet meer echt fijn. Ik heb voor mezelf het gevoel dat er eindelijk wat aan het gebeuren is maar aan de andere kant weet ik ook dat andere dames wekenlang al kramp hebben. Het zijn in ieder geval geen weeën want dat komt toch meer in een golf?! Nou goed, we gaan het zien. Ik verlang bijna naar meer pijn zodat ik weet dat het echt gaat beginnen [-o<

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ramoontje, ik hoop het voor je! Duim, duim, duim.

8. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Ramoontje....Spannend hoor, ik hoop voor je dat het doorzet nu! Zal voor je duimen!

Ik hou ZP in de gaten voor meer nieuws van je;)

Hier is alles weer wat rustiger, maar heb een rotdag vandaag....
    Onze hond is vannacht overleden.... En onze zoon heeft weer heel erg veel epileptische aanvallen, dat is echt appart maar de krampen, steken enz waren meteen opgehouden, heel bijzonder.....maarja voorlopig hoeft de beebs ook nog niet geboren te worden maar het zou natuurlijk wel leuk zijn:)

Rach..... Hoe is het bij jou? Nog niets? Ook niet in de verste verte? Hoop ook voor jou dat de beebs nou maar snel geboren gaat worden.

Zelf dacht ik dat ik de 13de april zou gaan bevallen....Nou bij deze heb ik toch mijn twijfels en zal ik langer moeten wachten ben ik bang van...haha

Nog fijne paasdagen iedereen! Ik ga maar eens koken nu...

9. ik word wel een beetje moederloos van die positieve krampberichten hoor :cry:
    MAAR... in de verste verte... JA! Net verloor ik echt enorm veel slijm opeens, maar echt heel veel :eek: een slijmprop is volgens mij steviger dus ik weet niet wat het was.
    Verder af en toe een beetje een pijnlijke harde buik waarbij ik het gevoel heb dat Baby naar beneden gedrukt word. Maar ik ga me bijna dingen in me hoofd halen nu! [-o<

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    kan me voorstellen hoe je je voelt hoor Rach op den duur ga je op alle kleine dingen letten... je kan jezelf flink gek maken op die manier maar je kan het niet stoppen (je blijft toch die dingen voelen)

Wat betreft kleertjes, ik heb lekker veel maar ben een spuger gewend (dean) dus die droeg soms 3-4 shirtjes per dag, ik laat geen kind met spuug lopen (niet alleen vies maar ook stinken en slecht als ze "nat "liggen", ik had een paar 50 setjes, die past ze nog wel precies, maar draag nu vooral hier 50/56 (en dan maar flink omslaan haha) vooral sokken zijn hier een probleem :p ze heeft hele lange en smalle voeten en niets blijft zitten ik heb nu een paar flink heet gewassen en dat werkt wel wat..

Ik kleed ze zoiezo elke dag om natuurlijk (helemaal, dus rompertje ook) en als er wat vies is, en doe ook niet aan halve wasjes dus dan is een beetje afwisseling wel fijn en dan ook meteen handig (anders blijf je bezig) daarnaast vind ik het fijn als ze een beetje afwisselend eruit zien, niet steeds hetzelfde (alhoewel je vaak wel favorieten hebt als ze eenmaal geboren zijn, Miley en Dean staan felle kleuren echt enorm goed bij omdat ze een tintje hebben, wit is ook mooi maar vind ik minder mooi voor steeds.. ik krijg altijd veel complimenten erover terwijl ik echt geen hele dure dingen koop (ben niet erg merkgevoelig en als ik al iets qua merk heb is het uit de uitverkoop want vind hele dure kleding voor zulke kleintjes ook een beetje onzin, daar doen ze er te kort mee..) en dat vind ik natuurlijk wel erg leuk en ook belangrijk dat ze er goed en verzorgd uitzien.

We zijn vandaag voor het eerst met haar naar buiten geweest lekker even in de kinderwagen. Maar geen echte afstand ofzo hoor ben ik nog wat te slap voor maar even naar voren (mijn ouders) en wat wezen drinken en toen weer terug naar huis.

Schoonmama was er vandaag (ben blij dat ik te moe was om echt te luisteren of te reageren en Miley moest huilen (dankjewel Miley) dus hield me lekker daarmee bezig haha

Verder alles rustig hier....

11. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo meiden,

Daar ben ik weer ! Ben vanmorgen thuis gekomen uit het ziekenhuis samen met Esmee !
    Het is zo'n lekker moppie, zal snel een foto plaatsen.

Mijn bevallingsverhaal in het kort: Woensdag de hele dag krampen gehad in buik maar verder niet heftig of zo. Om 19.00 uur dacht ik te voelen dat ik wat bloed verloor dus ik stond gauw op om naar de wc te gaan en toen brak mijn vruchtwater... het bleef maar stromen wist niet dat het zoveel was :D Maar het was groen dus meteen Vk gebeld en die kwam meteen en konden meteen door naar het ziekenhuis. Daar aangekomen aan de CTG hartje deed het goed maar ik had maar 2 cm ontsluiting.... En het was heel erg druk om de VK Afd ( VOLLE MAAN ! ) dus ik heb tot 23.00 liggen wachten en toen werd ik aangesloten aan het infuus voor weeënopwekkers. Die kwamen redelijk snel om de 3 min. maar verder gebeurde er weinig... Toen begon het hartslagje van Esmee bij elke wee die ik kreeg te dalen dus werd er gestopt met de wee-opwekkers om te kijken waar dat door kwam... Uiteindelijk 8 uur later :confused: werd er besloten om haar met een spoed keizersnede te halen omdat haar hartslag bleef zakken bij weeen... om 8 uur "smorgens ben ik de OK opgereden en om 8.19 kwam Esmee ( met 2 keer navelstreng om haar nek dus ze kon er ook niet uit via de normale weg en dat was dus ook de reden waarom haar hartslag steeds daalde )

En nu lekker thuis aan het genieten van ons gezinnetje ! Behoorlijk heftig allemaal maar hoe cliche het ook klinkt je bent het echt vergeten als je haar vast houdt... Ben helemaal verliefd !

Ga nu weer gauw liggen, wond doet nog lekker zeer... tot snel ! liefs sushi

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    het geboortekaartje van onze Miley even showen, niet heel spectaculair maar goed ben er wel tevree mee :)

Buitenkant geboortekaartje

Binnenkant geboortekaartje

Hij staat ook in mijn album als je hem groter wilt bekijken...

13. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    dames.......ff snel een berichtje, mijn vliezen zijn om half 7 gebroken!
    vk is net geweest en idd ik ben aan de gang!
    Heb om de 7 min weeen!!dus dacht laat ik ff jullie op de hoogte stellen...kleine zit nu iets of wat ingedaalt!

tot snel!!

14. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    ow kipkip succes meid!en Rach...ook jij volgt...let maar op!want ik ben ook geen slijmprop verloren maar heel veel slijm geleidelijk aan!!!succes meiden...

15. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Go Ramoontje, succes!!!

IMD leuk hoor het kaartje, en wat een schatje!

16. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Hoi iedereen!!!!

Ik wil allereerst alle versbakken mama's hartelijk feiciteren. Ik plaats niet veel, maar lees wel trouw mee iedere dag. Behalve deze week niet meegelezen ...want ik ben maandag 6 april om 08.17 bevallen van een zoontje Yona.

In t kort. Dochter is van zaterdag op zondag bij haar vader in dl blijven slapen. Zondag nacht werd ze wakker rond half 1, samen melk en koekje gegeten en haar in bed gestopt. Ze zij toen in haar halfslaap, vanaaf komt mn broertje. ( ik natuurlijk jaja ) Vanaf 5 uur zijn de weeen begonnen en heb ik mn ventje wakker gemaakt en schoonmoeder en verloskundige gebeld.Toen brak mn water. ( ik balen had me net lekker gedoushed en mn lievelingspyama aangedaan ) Zij waren er rond 5.45 en toen had ik 5 cm ontsluiting. Meteen richting ziekenhuis. Daar om 6.30 aangkomen had ik al 8a9 cm ontsluiting. De weeen kwamen nonstop en kreeg geen tijd om tussendoor te ntspannen. Ik mocht langzaam gaan meepersen. En toen begon t. Ik realiseerde me dat mijn oma precies 1 jaar geleden overleden was en toen kon ik niet meer persen.( waar je zoal niet aan denkt )
    Gelukkig kreeg ik een knip ( weet klinkt raar als je er eigenlijk geen nodig hebt ) en toen kon ik me eroverheen zetten en daar was ons mannetje. ( anders was Yona al een uur eerder geboren )
    Behalve dat het snel en heftig was, was het ook een bijzondere bevalling. mn mannetje was super rustig en voelde precies aan wat ik wilde. ( haha niks dus ) we hebben zelfs tussendoor nog grapjes zitten maken.
    Ow ja, wat ik vreemd vond was dat het hoofdje er al een beetje was ik toch nog flinke trappen in mn buik kreeg van Yona

Ok t verhaal is iets lanegr geworden. Deze week ga ik eens op mn gemak de pagina's terug lezen zodat ik weer eens fatoenlijk kan reageren.

Heel veel liefs Claris

17. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

HEY SUPER MEID, zet hem op he!!

18. lieve Ramoontje, wat een fantastisch nieuws! straks heb je ook je kleine kindje eindelijk in je armen!
    Heel veel succes en sterkte!

Imd, wat een prachtbaby, en ze heeft idd een lekker gezonde kleur!

19. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    ramoon super spannend! Zet m op meid.
    Clarissa gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
    Hier weer wat van de slijmprop verloren denk ik. Inieder geval vandaag meer gerommel dan de afgelopen dagen en ook meer slijm. Soms heb ik krampen die uitstralen naar mijn benen. Sommige mensen vragen wanneer ik denk dat hij komt. Tja als ik dat nou eens zou weten. Ik hoop snel, wil ook mama zijn.
    Imd wat een leuk geboortekaartje en echt een mooie dochter.

20. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    ramoon super spannend! Zet m op meid.
    Clarissa gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
    Hier weer wat van de slijmprop verloren denk ik. Inieder geval vandaag meer gerommel dan de afgelopen dagen en ook meer slijm. Soms heb ik krampen die uitstralen naar mijn benen. Sommige mensen vragen wanneer ik denk dat hij komt. Tja als ik dat nou eens zou weten. Ik hoop snel, wil ook mama zijn.
    Imd wat een leuk geboortekaartje en echt een mooie dochter.

Deel Deze Pagina