Goodmorning!! Oooh, 2 paaskindjes op komst!! Rach en Ramoontje heeeeeel veel succes, ik hoop dat alles inmiddels vordert.....Wel grappig dat jullie het zo op elkaar afgestemd hebben Kipkip, balen dat je krampen opgehouden zijn. Maar het kan natuurlijk zo maar ineens beginnen! Bij Tim had ik ook totaal geen signalen van te voren, ik ging gewoon 'ineens' bevallen.... Juud: afwachten blijft moeilijk he? Maar we kunnen niet anders ben ik bang! Sab : april kids zijn top haha. Voor jou wordt het mei? Zal ook leuk zijn, ik denk ook nog steeds dat ik een mei kindje ga krijgen..... Hier 2 drukke dagen voor de boeg: vriendlief is vandaag jarig en morgen wordt onze Tim alweer 2! Ik hoop snel iets te lezen van Rach en Ramoontje, super spannend zeg!
ik kwam hier nog even snel checken maar nog geen nieuws.. Wel grappig trouwens hoor van meer mensen dat ze ons geboorteberichtje bij Qmusic hebben gehoord die hadden we doorgegeven en ook zelf opgenomen natuurlijk, wel gek om je dochters naam op de radio te horen, door haar aparte naam weet ook iedereen dat zij het is dat scheelt haha Ik ga weer verder kraamzorg komt zo....
rach en ramoontje.....succes!!!!!!!!! spannend hoor....al die dames die bezig zijn!!!! fijne paasmaandag iedereen
Goede morgen allemaal, Rach.....zal het dan toch zijn begonnen? Zo spannend, duim voor je dat het doorzet en dat je vandaag de kleine in je armen kan houden....( en ik nog zo zeggen dat ik op de 13de april zou bevallen Ramoontje: Hoe staan de zaken bij jou? Ik kan gewoon vandaag niet weg.... Moet de ZP in de gate houden voor AL het blijde baby nieuws....haha Gaan jullie vandaag nog leuke dingen doen? Fijne dag allemaal!
Morning ladies!! @Rach: Succes en zet hem op! @Juud: Ik hoop dat het bij jou ook goed doorzet! @Hier: Sinds zaterdag dus veel harde buiken, vanmorgen nog steeds zo en ik ben mijn slijmprop aan het verliezen en heb menstruatiekrampen in mn onderbuik en -rug...Het lijkt erop dat het begint, maar het is afwachten Heb geen buddy, maar probeer jullie op de hoogte te houden.
Morning ladies!! @Rach: Succes en zet hem op! @Juud: Ik hoop dat het bij jou ook goed doorzet! @Hier: Sinds zaterdag dus veel harde buiken, vanmorgen nog steeds zo en ik ben mijn slijmprop aan het verliezen en heb menstruatiekrampen in mn onderbuik en -rug...Het lijkt erop dat het begint, maar het is afwachten Heb geen buddy, maar probeer jullie op de hoogte te houden.
Haha, houden nog maar 2 van de 3 dames zich aan de afspraak.... Kipkip, jij moest ook meedoen. Hihi, ik zei nog, gewoon alledrie op dezelfde dag gaan bevallen! Succes dames, ik ben heeel benieuwd! BrendaGill, ook benieuwd hoe het jou vergaat.... MieniMe, ook voor jou afwachten. Misschien wel vandaag... misschien ook nog wel een paar dagen... succes! Rach, was trouwens eigenlijk alleen die rusteloze benen waar ik last van had. (En vannacht dus ook) Het ging eigenlijk net wel redelijk, maar nu kon ik er dus echt niet van slapen. En het in mijn hoofd te druk maken doe ik overdag wel, de avond ga ik voor ik ga slapen wat puzzelen, zodat ik lekker niets aan mijn hoofd heb voor ik ga slapen. Me2, ik heb idd ook al bergen kleertjes "doorgeschoven". Het is leuk om anderen daar een plezier mee te doen. Ga ik straks ook doen met de spulletjes die ik weer gekregen heb, maar niet gebruik. Sommige dingen zijn nl nogal erg wisselend of mensen er helemaal gek van zijn, terwijl anderen het helemaal niets vinden en ook niet gebruiken. (Bv Badverkleiner of TummyTub enzo) Ik vind het wel fijn dat ik het gewoon in huis heb en als ik het niet wil gebruiken gaat het idd gewoon naar iemand anders. Ik heb trouwens ook maar 1 pakje mt 50. De rest is allemaal 50/56 of groter. Maar goed is idd wel snel bijgehaald of we rollen het gewoon om. MamaFiona, gecondoleerd met hondje. Dat is echt balen. En dan je zoon ook weer aanvallen... Sterkte.... Imd, mooi kaartje en erg mooie foto van Miley! Heb alleen gisteravond even gelezen, want de middag waren we dus bij mijn ouders en toen we thuiskwamen had manlief besloten dat we geen nieuwe (tweedehandse) auto voor mij kopen, en heeft mijn auto opgeknapt en nagekeken. Ook hebben we de banden van de kinderwagen weer met lucht gevuld en ik kan hem nu ook makkelijk in mijn autotje schuiven. Gaat allemaal wel via de achterbak, want ik weet nu waarom mijn stoel niet verder naar voren kan. (En ik heb een 3-deurs, dus moet wel naar voren als je achterin iets wilt) Ze hebben bij mijn stoel nl een stuk aangelast, zodat lange mensen kunnen zitten. Maar met als gevolg dat de stoel standaard zo'n 15cm te ver naar achter staat. Ow en we hadden ook nog een probleem dat ik achterin geen 3-puntsgordel heb en voorin is de gordel te kort voor de maxi-cosi. We moeten dus wel een Easybase hebben om deze te kunnen vervoeren in mijn auto. Gelukkig heb ik er voor 2/3 vd prijs 1 op marktplaats gevonden. Nu moet ik straks alleen nog nieuwe uitlaat voor mijn auto en de stoel moet een stuk metaal gelast worden (was nl beetje verrot en zat wat los). Maar goed. Heb toen dus veel teveel gedaan en had ontzettende pijn aan mijn bekken. Ben toen dus na het gourmetten maar meteen naar bed gegaan. Helaas tot half 4 weer niet geslapen en daarna elk half uur wakker geweest en tussen 8-9 zelfs elk kwartier! Heb net verloskamers gebeld voor bloeddruk laten meten en kan er over een uurtje terecht. Kon ik nog mooi hier even reageren en dan hubbie nog eventjes slapen. Zo, ik geloof dat ik echt een heel verhaal getypt heb. Sorry! Nou ja, tot later!
Whaaaa Rach en Ramoontje, houd ons niet langer in spanning Ben zo benieuwd. En hoe is het met de rest van de dames?
Goedemorgen ladies. Zie dat Rach en Ramoontje bezig zijn???? Spannend hoor. Gisteren wel wat pijn onderin mijn buik gehad en wat ongi-pijnen vanochtend. Maarrrr, het is weer opgehouden. Dus helaas moet ik nog even wachten.
zooo ben ik 1.5 dagen niet geweest en er zijn waarschijnlijk gewoon dames aan het bevallen!!! spannend zeg heel veel s6 dames!!! hier gaat alles nog z'n gangetje! geen klagen van mijn kant
Jaa, ik wil ook meedoen, maar zit er helaas niet in ben ik bang Ik hoop dat je bloeddruk beter is wwjc maar je bent gister alweer zo druk geweest [-X
Rach en Ramoontje Zet m op!!!! Spannend.. Ik heb het behoorlijk druk...En vermoeid.. Maar probeer bij te blijven hoor!!! De andere twee kids reageren heel lief...*Smelt* IMD Wat een schatje..Mooie meid hoor!! Ik zal ook s een foto van Sam plaatsen..Kan even duren..
Rach en Ramoon succes...ben benieuwd! toch nog 2 paaskindjes. wwcj...jeetje wat een gedoe nog met je auto, maar als je hem op kan kanppen en er toch lekker mee kan rijden is het goed toch Ben benieuwd hoe je bloeddruk is...ik hoop netjes. IMD mooie foto van Miley!! Hier, alles nog rustig...wel wat krampen, maar niet anders dan normaal! Vandaag gaat mijn mannetje mijn autotje lekker wassen Is echt heel hard nodig..en van binnen moet hij ook echt even opgeruimd worden. Ik heb daar gewoon geen zin in gehad. Ik ga met een vriendinnetje even wandelen denk ik en mijn vader komt vanavond eten. Denk jullie doordat ik best wel wat voorweeën de afgelopen dagen heb gehad, dat ik morgen even kan vragen bij VK of ze misschien even kan voelen of er al verweking o.i.d. is?
Minius, gefeliciteerd met je vriend en alvast gefeliciteerd voor morgen met je zoontje! Twee leuke en gezellige dagen gewenst. Juud, hoop dat het bij jou ook snel door gaat zetten. IMD, onze dochter was door vrienden ook afgeroepen op de radio (radio 8fm). Is inderdaad dan gek om haar naam te horen op de radio, ik schoot echt even vol Mienimi, ook zo spannend! Hoop dat het bij jou ook snel echt door gaat zetten. Mamafiona, je hebt helemaal gelijk. We kunnen niet weg, moeten de pagina in de gaten houden op nieuws. Wwjc, ben benieuwd naar je bloeddruk. Hoop dat die nu gewoon goed is. We horen het! Brenda, ik weet niet of vk dat ook doet, zat namelijk bij gyn. Maar vragen kan toch nooit kwaad? Nee heb je altijd, ja kun je krijgen is toch het spreekwoord? Ik zou het altijd proberen, kan je meer duidelijkheid geven. Nog geen nieuws van Rach en Ramoontje, dus zullen vast druk bezig zijn of misschien hun kleintje wel in hun armen hebben. Spannend!
Ik heb een garderobe probleem (ben nu wel heel blij met mijn vele kleding om uit te kiezen haha) maatje 50 past goed qua lengte en qua breedte wat aan de breedte kant maar niet TE, maat 56 is nog veel te groot en 50/56 past perfect qua lengte maar qua breedte verzuipt ze erin, ze is heel erg smalletjes.. vooral die pakjes van de hema zijn erg breed en kan het taillebandje zo dubbel vouwen (bij shirtje is dat niet zo erg gelukkig..) Nog tips ideeeen?