Hey april mama's ! Zet m op! door omstandigheden heb ik kennis gemaakt met Mienime! Was erg leuk en las vanochtend dat ze wat 'rommelt' (sinds zaterdag) maar ze heeft geen buddy. Bij deze wens ik haar ook veel succes! Zelf hoor ik bij de juni-mama's maar ik vind het zo spannend om mee te lezen hier! NOgmaals succes allemaal!! misschien een tip (ik weet het, alle verhalen van het opwekken zijn al de ronde gegaan) Ik heb Mienime haar voeten gemasseerd vrijdag en er is een plek die met de voetreflexmassage de 'bevalling kan opwekken'. Voor degene diehet willen proberen: Het is het zachte gedeelte aan beide zijde (zijkant) van de voeten tussen de hak en de achillespees. De twee kuiltjes zeg maar. Daar zitten je 'geslachtsorganen'. En deze mogen bij zwangere vrouwen nooit gemasseerd worden wanneer ze zwanger zijn. Maar een beetje hulp rond deze moeilijke dagen mag best Succes!!!
***inbraak**** Rach; lees dat het begonnen is...ZET HEM OP MEIS!!!! Ben zoooo nieuwsgierig hihi... Dikke knuf Daffie ***uitbraak****
Eefje en Imd: wat een schatjes zeg..............mooie beebjes Rach en Ramoontje: heel veel succes! all: hier lekker net gewandeld buiten. Eind van de middag hebben we ons echte eerste uitje met de kleine en gaan we eten bij mijn zus en ouders komen ook. Ben benieuwd hoe het zal gaan. En hoe doen jullie kindjes het s'nachts? Slapen ze goed of zijn ze lekker aan het spoken . Hier gaat alles tot nu toe heel goed. Wordt s'nachts wakker voor de fles daarna even boertje en knuffelen, als het nodig is verschonen en daarna slaapt hij weer verder. gr vruchtje
zo even weer een paar pagina's bijlezen zeg! Rach, je bent gewoon begonnen....eindelijk! hoop dat je snel je kleintje in je armen mag houden. Ramoontje natuurlijk ook! jemig wat spannend zeg...heel veel succes meiden! moet eerlijk zeggen dat ik door al die bevallingsverhalen nu echt de kriebels krijg, ik wil ook! (en ik ben nog niet eens over tijd...) hier alles nog steeds extreem rustig. VK zei trouwens dat het tijdstip van bevallen vaak ongeveer gelijk is aan wanneer je eigen moeder bevallen is....mijn moeder is bij mn broer op de dag zelf en bij mij 1 of 2 dagen later bevallen, ze is er dan ook heilig van overtuigd dat ik de 16de, 17de of 18de ga bevallen Weten de inmiddels bevallen dames of dit verhaal opgaat? (zeg ja! hihi)
indy..hmm mijn moeder was van mij de 31e uitgerekend maar ik ben de 27e geboren...en van mijn zusje is op de uitgerekende dag bevallen. Ben benieuwd, misschien beval ik ook wel gewoon de 15e...ik wil ook hoor en ben ook niet overtijd!
Indy: ik hoop voor je dat het zo is. Ik ben bevallen met 38 wkn en 6 dgn en mijn moeder is van zowel van mij als van mijn zus een paar dagen na de uitgerekende datum bevallen. Geen idee of het dus opgaat of niet. Maar als je vk het zegt moet je daar maar in geloven des te sneller heb je je kleintje in je armen.
Update van Mienime weeen om de 4-5 minuten... Spannend!! Ik ga zo wandelen met luv nu het weer nog mooi is. Ze houd me op de hoogte via SMS!
Eefje, wat een knapperd inderdaad! MieniMe, succes! Hier ben ik maar ternauwernood aan opname ontsnapt... Bloeddruk was 145/107 de eerste keer. Gelukkig daarna wat gezakt naar 135/100. Zat ook spoortje eiwit in de urine, maar was maar heel weinig. Gezien het feit dat ik geen erge klachten had en de bloeduitslagen ook redelijk goed waren mocht ik naar huis. Nou ja, met wel dubbele medicatie voor de hoge bloeddruk. Woensdag moet ik weer terugkomen voor controle. Wat een gedoe zeg. Laat ons mannetje maar snel komen, dan zijn we daar in ieder geval vanaf. Maar goed. Ik mag dus nu van mijn hubbie niets doen en ga dan zo ook lekker in het zonnetje op de schommelbank zitten... Nog even van het heerlijke weer genieten. Straks nog wel even kijken hoe het met de bevallende dames is. Ow en de "dokter" schatte ons mannetje op ongeveer 3500gr. Dus is ook netjes. Doei doei..........
Zo, weer even spieken tussen de verjaardagsvisite door of er al nieuws is!! Nog niks he, van Rach en Ramoontje? Dan zijn ze i.i.g overduidelijk wel bezig! Fijn wwjc, dat je toch naar huis mocht! Mienime ook al bezig lees ik, haha, dat wordt een drukke bevaldag. En over bevallen in ongeveer dezelfde termijn als je moeder: mijn moeder is van mijn broer en mij te vroeg bevallen en ik ging met Tim echt 14 dgn overtijd.....Maargoed, zoals met alles: het KAN natuurlijk wel Eefje, wat een mooi manneke die Sam!
Mienimi super spannend!!! Als eerste van ons 3...leuk! Ik wil ook!!! wwcj...gelukkig gene opname en nu idd rustig aan doen..
Mienimi, ook al bezig! Spannend! Zet hem op! En nog geen nieuws van ramoontje of Rach, ben zo benieuwd! Wwjc, fijn dat je naar huis mocht maar doe je wel echt heel rustig aan. Hoge bloeddruk is echt niet goed voor je en je kindje. Hebben ze het niet over inleiden gehad? Dat werd vorige keer toch genoemd? Bevallen, mijn moeder is steeds ruim overtijd (2-3 weken) gegaan, ik ben juist weer 3 weken te vroeg bevallen. Bij mij zegt het dus niets, maar gezondheid was uiteraard niet goed (zwangerschapsvergiftiging) dus misschien heeft dat toch meegeholpen dat meisje eerder is gekomen. Wat een heerlijk weertje trouwens zeg!
wwjc: wat goed meid dat je aan opname bent ontsnapt. Houden zo hé dus rustig aan! leonie: hoe is het met jou kleine meid? Inderdaad lekker weer ben al lekker wezen wandelen vanochtend
Zo net weer even bijgelezen maar nog geen babynieuws zie ik.........dan ga ik het er toch op wagen om even weg te gaan....haha Ik hoop dat er vanavond meer bekend is.....SPANNEND! Succes alle dames die bezig zijn!!!
Vruchtje, gaat heel goed met haar. Zijn haar nu steeds meer op haar eigen kamertje aan het laten slapen, dat is wel spannend. Doet ze de ene keer beter dan de andere keer. Soms ligt ze dan zo te huilen, echt hartverscheurend! Maak me alleen beetje zorgen dat ze sinds gister morgen geen poepluier meer heeft gehad. Ik dacht dat het met bv mag dat ze niet elke dag een poepluier heeft maar ben daar wel onzeker over. Iemand hier een idee?
Nog geen babynieuws helaas. Bij mij gaat het niet op, mijn moeder is op de dag zelf bevallen van mijn broer en van mij 2 1/2 week te vroeg.
leonie: fijn dat het zo goed gaat met haar. Wat betreft het poepen durf ik niets met zekerheid over te zeggen, maar weet wel dat Finn dat van de week ook heeft gehad en nu poept hij weer goed dus misschien even een korte periode dat ze niet goed poept. Slaapt ze s'nachts ook op haar eigen kamertje? Toevallig Finn ook net voor eerst in zijn eigen ledikantje gelegd. S'nachts slaapt hij nog in wiegje naast mijn bed, maar wil dat ook gaan afbouwen met week of 6 á 8 moeten toch aan eigen bedje wennen.
Leonie, nu hebben ze het er idd niet over gehad. Misschien dat ze dat alleen doen als er sprake is van zw-vergiftiging en opname.... Maar heb nu dus wel dubbele dosis bloeddrukverlagers voorgeschreven gekregen, snap niet waarom ze het daar niet eerder over hebben gehad... Maar stiekem ben ik allang blij dat alles met de kleine goed was en ik naar huis mocht.