Wwjc, belangrijkste is idd dat alles goed is met jullie kleintje en snap helemaal dat je blij bent dat je naar huis mocht. Ik weet dat ik het echt een domper vond toen ik opgenomen moest worden in het ziekenhuis tot de bevalling zich aan zou dienen. Wist ik toen veel dat die 's avonds al zou beginnen Hoop dat de bloeddrukverlagers aan gaan slaan en je woensdag een goede bloeddruk hebt. Gelukkig ben je al heel ver en is het helemaal niet erg als de kleine komt.
Vruchtje, tot nu toe slaapt ze 1-2 keer per dag in haar eigen ledikantje.Gister mee begonnen. 's Nachts nog niet, willen we wel naar toe maar vinden het ook nog zo heerlijk om haar bij ons op de kamer te hebben.
zo net weer even gewandeld en me balkon beetje opgeruimd en schoongemaakt. Van de week moet mijn vriend alleen ff met de hogedruk erover. Hij is nu mijn auto lekker aan het wassen Ik blijf nu lekker thuis en ga niks verder meer doen. Ben benieuwd hoe het met alle dames gaat die bezig zijn!
Wij doen precies het zelfde en vinden het ook nog veelste fijn dat hij zo dichtbij ons slaapt. Hij kan nog lang genoeg straks op zijn eigen kamer. Maar ik denk wel dat je zelf misschien beter slaapt nu hoor je toch elk kreuntje etc. (niet dat het erg is). Wij streven erna om hem met 8 weken in zijn eigen bedje te laten slapen s'nachts. Matras van ledikant is ook vele malen beter dan die van het wiegje namelijk. Ik wil babynieuws...........rach, ramoontje en Mienme waar blijven jullie ik ga er nu vandoor hoop vanavond leuk nieuws te lezen. gr vruchtje
Leonie, is ook helemaal waar. Was jij dat die ook al medicijnen had voor hoge bloeddruk tijdens de zwangerschap? Is dat toen ook ooit verhoogd?
goedemiddag dames, ik kom goed nieuws brengen want Rach is bevallen van een DOCHTERTJE!!! Rach komt zelf de naam vertellen, maar vertelde dat ze heeeeeeeeeeeeeeel erg mooi is!
Wwjc, ik heb de laatste 4 weken bloeddrukverlagers gekregen. Alleen sloegen deze helaas niet aan en bleef mijn bloeddruk maar steeds omhoog gaan. Geen goed voorbeeld voor jou dus meteen vergeten, bij jou gaan ze wel aanslaan [-o< Ik dacht dat me2 veel langer bloeddrukverlagers heeft gehad, maar weet dat ook niet helemaal zeker.
rach, gefeliciteerd met jullie dochtertje! Ben heel benieuwd naar haar naam! Is alles goed gegaan? Geniet ze! Nu wachten op nieuws van Ramoontje en mienime. (Mamafiona, je had toch niet weg moeten gaan. Je mist meteen groot nieuws )
MamaFiona, zul je altijd net zien.... Leonie, dan heb ik me idd vergist. Hoop idd dat ze bij mij wel aan gaan slaan, of dat de kleine gewoon snel komt. Nou ja, zolang ik geen zw-vergiftiging ontwikkel zal het wel goed zijn neem ik aan. Wat je net al zei, hij is bijna 40wk, dus als ie eruit moet zullen ze hem vast helpen. Ik hoop maar gewoon dat hij van de week komt... (Liefst vòòr mijn verjaardag)
Rach, gefeliciteerd. Grappig, ik dacht echt dat jullie een jongetje zouden krijgen. Geniet er lekker van, ik hoop dat alles goed is gegaan en ben benieuwd naar de naam. Nu Ramoontje nog!
Oke ik heb het weeëndansje ook voor jou gedaan. Ik verwacht de kleine hier niet binnen nu en 2 dagen hoor. Ik denk dat het overtijd lopen wordt en dan ga ik voetreflex doen
Rach, GEFELICITEERD met jullie meisje! Mienime heeft me net twee keer gebeld maar ik lag te slapen dus heb het gemist en nu neemt ze niet op... en ik belde tien minuten later... ff afwachten dus...