Hoi, Echo was goed! yesyes, frutje zat er, waar het moest zitten, pfff, eindelijk bevestiging. Reden voor mijn vroege echo is 6 eerdere miskramen, en sta onder controle in ZH waar ze alles in de gaten houden. Op 28 augustus moet ik voor 2e echo en gaat ze kijken of ze een hartje kunnen vinden. Oh ja, die dikke buik kwam van de darmen, door de hormonen doen darmen allerlei rare dingen, mijn zus had met 6 weken ook al positiebroeken aan, dus zal wel erfelijk zijn. Net naar ouders en zussen geweest, was wel spannend, maar ook wel weer leuk, nu nog naar een vriendin en dan mag de rest het ook weten. ik ben zo blij
Wat een geweldig nieuws Havefun! Ik heb vandaag de verlos gebeld, ik mag 17 september om 8:00 's morgens voor de intake en echo Dan ben ik iets meer dan 10 weken.
havefun, super goed nieuws! wel een geruststelling dat ze je nu zo goed in de gaten houden. Spekkie, nog even wachten, maar dan heb je waarschijnlijk ook een hele mooie echo! iemand vroeg het, weet niet meer wie, waarom er zulke vroege echo's zijn. Mijn echo is met 7,2 weken. Dit omdat ik zwanger ben geworden door icsi, en de gyn daarom als bevestiging nog even kijkt. zit alles goed, mag ik me aanmelden bij een verloskundige en heb ik een week later een afrondend gesprek met mijn gynaecoloog.
En ik krijg mijn echo met 7wk en 5 dgn.. Ook relatief vroeg, maar dat is dus vanwege de miskraam van vorige maand.. Wieffie en Havefun, wat een geweldig nieuws! En misschien sla ik nu mensen over die echo's hebben gehad, vergeef mij, mijn geheugen werkt niet zo goed meer merk ik. (zonet lekker stukje op de fiets naar de brievenbus, kom ik er bij de brievenbus achter dat ik de postzegel vergeten ben.. heel handig.. zulk soort dingen vergeet ik inmiddels.. "
hallo! wat ben ik lang niet geweest, en als ik het allemaal moet terug lezen ben ik morgen nog bezig ! voor degene met een goeie echo, gefeliciteerd! nog 5 dagen en dan ook de echo! jippie... ik voel me redelijk goed alleen zoo misseliJK! moet niet overgeven maar het is alleen het gevoel heel erg bah! x
*breekt in* YYYYYYYEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS meid! \/ Het is je zò gegund dat er eindelijk eens een 'goed' beebje op de goede plaats in je buik groeit! *breekt weer uit*
Havefun wat goed! En dan de volgende echo een mooi kloppend hartje hihihi Mirjanne postzegel vergeten, echt een zwangeren actie Welkom mamadeluxe 2 weken verschil met eigen berekening is wel veel, ben je daardoor niet mega onzeker? Maar het hartje klopt iig. Misschien dat je bij de volgende echo weer hebt ingehaald en weer terug naar Maart gaat Ik had boodschappen gedaan, maar zo geen zin en puf om te koken, man gaat patatjes halen, lekker makkelijk
haha IMD, nee, ik had me niet aangemeld bij Fontys. Ik krijg vanaf 28-08 elke week een echo tot de drie maanden en waarschijnlijk blijf ik dan toch onder controle bij gyneacoloog en krijg nog genoeg echos ( hoop ik)
Heb vanochtend vk gebeld. Hebben op 11 september de intake. Dan spreken we af wanneer echo is. dat gebeurt weer bij een extern bureau. VK heeft zelf geen echo apparatuur. Ben helemaal blij met afspraak, duurt nog wel heel lang. Jammer genoeg. Ben dan 9 weken.
Daar ben ik weer eens een keer... heb het een beetje druk gehad. Ik heb weinig zin om alles terug te lezen...pffff wat kletsen jullie veel! Voor alle dames met een super echo: gefeliciteerd! Ik voel mij best goed, met vlagen een misselijk gevoel. Ik heb wel heel de dag "honger", patatje en kaassoufle heerlijk! Maar ook gewoon broodjes etc. 's Avonds heb ik vooral trek in zure dingen (hoe bedoel je zwanger?) Ik zag ergens staan wie er thuismama wordt. Ik niet. Ik blijf 4 dagen werken. maandag past mijn zus op, dinsdag en woensdag de creche en donderdag mijn schoonouders. Ik zal weer proberen om het bij te houden hier.
Pientje, hier ook geen puf om te koken. Jammer eigenlijk he, want ik was van plan allemaal super gezonde maaltijden te maken enzo haha, maar dat komt er nu niet echt van. Leeuw, leuk dat je weer even meekrabbelt
Vandaag wat bruinverlies. Ik las al dat meer dames daar last van hebben maar het is wel schrikken. Verder ook gewoon weinig symptonen, de vermoeidheid van de eerste week ebt ook weg. Net zoals velen van jullie erg onzeker, ben blij als er wat meer duidelijkheid is. Iedereen met een goede echo, SUPER, geniet er lekker van!
pas 5 weken nu...en nu al iets geks meegemaakt Door darmen is mijn buikje flink opgezet, waardoor ik zwanger oog naar mensen toe...loop ik net in de super (net ff wat meer gehaald dan nodig was) en terwijl ik de boodschappen op de band doe (steeds bukken) zegt een oudere man: ''meid, dit is veel te zwaar voor je, als ik het nou voor je op de band leg pak jij het in! scheelt je weer energie'' Terwijl die dat zei keek hij naar me buik... Ben werkelijk me stomheid geslagen Ik ben helemaal niet dik, mijn buik is alleen opgeblazen! Vaag hoor.....maar moest het ff delen
mensen zien het ook al bij mij ik kreeg vanmiddag ook de vraag (okay heel twijfelachtig van die vrouw want ze was bang dat het niet zo zou zijn haha)
Mijn buik is momenteel ook aardig aan het uitpuilen, vooral s'avonds, draag de broeken met de knopen los en zorg ervoor dat ik een groot shirt aan heb wat het wat verdoezeld want we willen het nog niet vertellen, maar het is of de mensen er naar kijken (of zou dat nou zo voelen)? Het is trouwens mijn tweede.