Gefeliciteerd Ramoontje de "geboren" lijst heb ik bijgewerkt alleen de april mama lijst niet want die gaf steeds foutmeldingen moet ik effe naar kijken..
@ rach gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! @ ramoontje; jij ook gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!! Hier alles nog rustig,... maar vind het wel mega spannend allemaal. Wanneer gaat het nu beginnen!!!! Wel steeds meer harde buiken en ongi achtige gevoel... Woensdag weer naar de VK,....
hier ook weer ongi gevoel. Vind het ook zo spannend, ben echt benieuwd wanneer t zal beginnen. Gelukkig word ik nog niet veel gebeld door familie of t al zover is. Als ik overtkjd ga lopen zullen ze denk ik wel gaan bellen. Misschien ben ik er ook wel teveel mee bezig, dat die kleine denkt mama ik blijf lekker nog im je buik haha
Hey meiden, vanmiddag om 14.50 is Mienime (Therese) bevallen van een prachtige zoon. Weeen om 9 uur vanochtend begonnen, 13.30 uur 8 cm ontsluiting, 13.45 uur Zkh en 14.50 uur is hij geboren. Moeder en zoon maken het goed. Ze wil de naam alleen vertellen via PB dus daarvoor moeten jullie bij haar zijn! Ze neemt het me alleen kwalijk dat ik haar voeten heb gemasseerd en ze dus nu op de 13de is bevallen haha. ( naar Therese) Verder alle andere meiden proficiat!! Groetjes Esmee
Zo had vandaag even op de valreep een naamdilemma, een vage bekende uit het dorp is bevallen en laat die haar kindje nou dezelfde naam hebben gegeven. BALEN!!!! ](*,) waarschijnlijk komen ze later wel bij elkaar in de klas enz. Had het namenboekje er al bij gepakt, maar het voelt niet goed om nu nog te moeten wisselen. Jammer dan. Juud, hoe is het eigenlijk met jouw krampen? Niet doorgezet?
Meiden die ik nog niet gehad heb. Proficiat en geniet er lekker van. Hier even een berichtje van mijn bevalling. Zo eerst even bedankt iedereen voor de lieve berichtjes. Ze heet Enya en weegde bij de geboorte 3100 gr en 45 cm en met 39w 2 dagen geboren op 11-04. Ik had goed geslapen van vrijdag op zaterdag geen voorweeen of zo. Dus marcel werken gestuurd van oh dat gaat nog een hele tijd duren. Om half 12 ongeveer belde hij van het werk uit om te vragen of nog alles goed was. Ja zeker ik ga zo nog even naar de winkel en mijn moeder de haren doen. Toen zei marcel nog nou ik heb liever niet meer dat je auto gaat rijden. Ik zo je bent gek voel me goed enz. Toch maar mijn vader gebeld of die me kon komen halen. Dus die is me komen halen. Langs op de kamp gereden toen naar mijn ouders. Ik ben mijn ma aan het knippen onder tussen 3x naar de wc en heel licht roze slijm. tegen mijn moeder zo hmmm volgens mij gaat het gebeuren. Zij nee zo rustig als jij nog bent komt daar nog niks. Ik als ik klaar ben met je kan papa meteen naar huis brengen.Zo gedaan rond 1445 thuis aan gekomen begonnen ligt wat krampen te komen ( dacht eerst daar komen de voorweeen weer ) Marcel kwam rond half 4 van zijn werk en die had zo iets van wat is met jou. Tegen half 5 had hij zo iets van die komen wel vlug achter elkaar. Hij de vk gebeld die waren om 5 uur bij ons gekeken toen had ik 2cm ontsluiting. Toen meende hun van we komen rond 2030 nog eens kijken. maar de weeen werden steeds erger en had het gevoel dat ik persweeen had dus marcel om 1845 weer de vk gebeld en het verhaal gedaan. Om 19 uur waren ze al daar toen had ik al 8cm.Dus meteen spullen pakken en naar het ziekenhuis. We kwamen rond 1930 daar aan. meteen naar de kraamkamer. rond 2015 mocht ik mee gaan persen en om 20.39 is ze geboren.Zonder rugeprik of zo. stonden me alleen maar raar aan te kijken want als het aan mij had gelegen had ik gewoon gewacht tot half 9 tot ze van hun uit gekomen waren. Dus hun waren al heel blij dat marcel gebeld heeft Marcel heeft toen ouders en mijn broer gebeld. De ouders stonden even laten naast het bed met de tranen in de ogen. We waren rond 2320 thuis en gewacht dat de kraamhulp kwam voor alles klaar te maken voor de nacht. Ze was er tot een uur om half 2. We hebben natuurlijk de hele nacht niks geslapen. Heb alleen flink last van naweeen maar dat is normaal zeggen ze omdat de bevalling zo vlug gegaan is heb je er meer last van. En ook dat je het helemaal niet zo beseft wat er allemaal gebeurt is.
mienimi gefeliciteerc meg jullie zoon. Ook een vlotte bevalling zeg. Genietlekker van je kraamtijd. Kipkip gewoon de naam houden die jullie hadden. Kan me wel voorstellen dat je ervan baalt. Hier nog steeds ongi krampen wat uitstraalt naar mijn bovenbenen. Ik ga nu proberen te slapen. Welterusten allemaal.
Goedemorgen dames. Er is weer een hoop gebeurd zeg in de tussentijd. Alle meiden die bevallen zijn: Van Harte Gefeliciteerd! @Zeppie: Wat een verhaal zeg! Het kan dus zo gebeurd zijn als ik je verhaal zo lees. Mooie naam heeft je dochter. Geniet ervan. @Kipkip: Gewoon bij de naam blijven die jullie al hadden. Je gaat er altijd spijt van krijgen als je het alsnog gaat veranderen. Zo hebben mijn man en ik een naam voor ons kindje dat hij ineens best wel een lange naam vindt. Het is een prachtige naam en die wil ik echt niet inkorten ofzo. Jammer dan hoor. Ook hier blijven we gewoon bij onze eerste ingeving. Ik hoorde al van mensen waarvan familie gaat bellen als je overtijd bent. Hier is het steeds te pas en te onpas: "De laatste Loodjes he....." wat ik steeds naar mijn hoofd krijg, waar ik ook kom. Gek word ik ervan.
@Mienimi; van harte meid!!! (en partner natuurlijk ) @Kipkip; in zo'n vergevorderde zwangerschap zou ik de naam ook niet meer wijzigen. Balen hé... Wij hadden hetzelfde.. Ik ben apetrots op onze kleine man! Gister om 23.00 uur laatste fles, toen om 1.30, en toen heeft hij doorgeslapen tot 6.00 uur!! Ben supertrots, dat zijn de betere tijden! Nu duimen dat deze lijn zich door blijft zetten. Net even heerlijk samen geknuffeld, en nu ligt hij weer heerlijk in bed. Wat ben ik blij met ons mooie mannetje!!!
Goeie morgen allemaal, @Mienime: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! @Kipkip: Wat vervelend zo'n naamdilemma! Ik zou ook gewoon bij de naam blijven die je al had! @Synove: Hier word ik ook plat gebeld door de meest bijzondere mensen......En dan ben ik nog niet eens bijna uitgerekend Mensen die normaal echt nooit bellen gaan dan nu ineens bellen van "en voel je al wat rommelen" of "ben je al bezig" enz. Blijf het vervelend vinden. Normaal bellen ze ook nooit! @Brendagill: En heb je nog wat kunnen slapen? Ook nog steeds ongi krampen? Hier gaat het wel zijn gangetje nu...... Zoontje is weer naar het ODC (aanvallen gelukkig weer over) Hier rommelt het nog steeds in de buik......heb ook een raar gevoel van onderen...tja hoe moet je dat nou uitleggen...mmm...Nou helemaal beurs en net of er iets tussen mijn benen zit, loop ook een beetje met mijn benen wijt echt geen gezicht, maar zo'n vreemd gevoel. Mijn buik is ook een stukje gezakt want mijn broek zit ook erg vreemd...haha Ik moet morgen naar de VK maar het liefste zou ik toch vandaag gaan.... wil nou wel eens weten of er al iets gaande is of dat ik me gewoon gigantisch zit aan te stellen
RACH en RAMOONTJE gefeliciteerd met jullie wondertjes, rust goed uit en geniet!!!! KRAAMTRANEN: ik kreeg ze op dag 6 (de dag dat we naar het zh moesten ivm geel zien) en ik heb echt de hele dag gehuild. Ik wist niet dat ik zoveel kon huilen maar, het lucht wel op heerlijk vond ik het achteraf!
Rach, Ramoontje, Minius gefeliciteerd!!!! 3 paasbabys! Kraamtranen, heb heel wat afgejankt, in de kraamweek elke dag wel een keer hahah en soms om enorm stomme dingen haha.
MieniMe, Gefeliciteerd met je zoontje! ! ! Die bevallingen lijken allemaal zo snel te gaan van de april-mama's, of ligt dat nu aan mij? MamaFiona, kan me voorstellen dat je nu wel eens wilt weten wat er allemaal rommelt. Het viel mij ook al op dat ik pas een aantal dagen echt met mijn benen wijdt loop en het idee heb dat mijn buik ook wat verder naar onder hangt... Dus ben ook benieuwd wat je vk morgen gaat zeggen. Fijn dat het met je zoontje weer wat beter is. Kipkip, hoe laat moest jij vandaag? Ik zou trouwens ook bij de naam blijven. BrendaGil, hoe is het nog gegaan vannacht? Kramp in de benen nog doorgezet?
Goedemorgen dames! mienime gefeliciteerd met jullie zoon! lekkere vlotte bevalling! kipkip ik zou ook idd gewoon de naam houden die jullie hadden hoor. Kan me wel voorstellen dat je ervan baalt! danielle lekker dat het zo genieten is van jullie ventje, hopen dat het zo doorzet! ik heb gisteravond toch nog maar de VK gebeld, ik maakte me teveel zorgen omdat ik de kleine de hele dag nog niet gevoeld had. VK heeft me meteen doorverwezen naar ziekenhuis om hartfilmpje te laten maken, dus daar gisteravond meteen heen. Uur lang aan de ctg gelegen en gelukkig lijkt alles goed! (kleine begon ook prompt weer te bewegen). Ook de harde buiken werden geregistreerd en ze keek er nogal van op dat ik dat helemaal niet voelde, omdat ze volgens 't apparaat toch vrij sterk waren. Dus voor de zekerheid maar inwendig onderzoek om te kijken of ik per ongeluk toch niet al ontsluiting had....nee dus. Ze voelde wel dat de boel goed aan het verweken was, maar verder nog niets. Nu stap ik vanochtend onder de douche vandaan en bij het afdrogen zie ik ineens een hoop slijm op de handdoek zitten en later nog een keer....slijmprop dus aan het verliezen??? dit zegt natuurlijk nog niets over wanneer de bevalling gaat beginnen of wel?? (vroeg ze hoopvol..hihi). Kan iemand daar iets over zeggen?
Ik heb hier gelezen dat er dames waren die toen na/binnen 2 dagen bevielen. Maar volgens mij hoeft het officieel helemaal niets te zeggen over hoe lang je nog moet/gaat.... (Helpt niet echt zo'n antwoord hè? ! )
Slijmprop kan je verliezen en dan pas 3 weken later bevallen. De slijmprop maak je steeds opnieuw aan, maar om je toch hoop te geven, Ik verloor hem op het moment dat mijn weeen begonnen! SUCCES =D>
wwjc hihi....ik vind het al lief dat je reageert! ik las net zelf ook idd dat het nog alle kanten op kan....vind het wel spannend! ben ook accuut mn ziekenhuistasje nog verder op orde aan het maken Wil in principe gewoon thuis bevallen, maar je weet maar nooit. Ben nu ook intussen druk bezig om allerlei dingen nog op te ruimen, hahaha slaat miss nergens op, maar dat waren van die dingen die ik elke keer voor me uit schoof, zo van 'dat kan morgen ook nog wel'. Zo nog even naar de winkel om nog wat boodschapjes te doen (alsof vriendlief dat straks niet meer kan ) zwangere vrouwen....rare wezens!
Haha, erg herkenbaar hoor. Heb ik hier ook nog steeds. Tas is eigenlijk nog niet 100% klaar. Ik vergeet er steeds sultana's in te doen (en te kopen). En er moet hier nog wel wat gebeuren en heb bedacht dat ik nog wel naar 5 verschillende winkels wil vandaag. Hihi. (Ik kan alleen max 2 winkels aan, want dan doen mijn bekken te zeer. )
Hallo dames, BUDDIE BERICHT van Shopaholic: Ik ben vannacht om 03.02 bevallen van onze dochter Bo! Ze weegt 3645 gram en is 48 cm. Het ging snel en mag straks naar huis. Sorrie dat ik zelf zo weinig mee schrijf maar heb het zo druk met visite en de kleine. Ik kom gauw weer kleppen hierzo.
wwjc sultana's! goed dat je het zegt! ik moet ook nog wat te eten in de tas stoppen en iets te lezen (je weet maar nooit waar je nog tijd voor hebt..haha). Doe jij wel rustig aan? die 5 winkels hoeven echt niet allemaal vandaag (toch?). Op zich wel fijn dat ik het eindelijk een beetje op mn heupen krijg, want ik was de afgelopen weken zoooo goed in alles voor me uitschuiven! shopaholic, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! jemig....het is nu lopende band werk hier zeg..... ik wil nu ook!!