wwjc dus toch naar alle winkels geweest? hihi....kon je het niet laten? Jammer dat je niemand hebt die je even kan helpen. Zijn er nog veel dingen die je gedaan wilt hebben dan? juud vervelend die pijn in je onderrug! Hoop dat je wat slaap in kunt halen nu. leonie de 'nesteldrang' van vanochtend is alweer over Het is veel te lekker weer, dus heb net heerlijk met stapel tijdschriften buiten in de zon gezeten! 't zal nog wel even duren ben ik bang...heb donderdagochtend nog afspraak bij de kapper staan, dus ik kan ook nog helemaal niet bevallen
hi dames. Net bij de vk geweest en ze wilde nog niet voelen omdat t toch nils zegt zei ze. Beetje jammer maar ik zal toch nog af moeten wachten. Volgende week als ik 41 weken ben gaan ze me strippen. Laten we hopen dat dat niet nodig is en dat hij voor die tijd besluit eruit te komen. Wwcj toch alle winkels?? Je zal nu wel moe zijn of niet? De voedingsbh terug gebracht maar mijn maat hadden ze niet. Dus heb er nu nog geen een. Maak me er niet druk om, komt vast goed.
@BrendaGill: strippen is niet zo erg hoor. Heb het vanmiddag gehad en deed totaal geen pijn. Bij eerste zwangerschap ook niet. Ligt misschien aan wie het doet, maar maak je er niet al te druk om... Hoop natuurlijk ook dat je beebje gewoon eerder komt!
Oh wacht, misschien maak je je er ook niet druk om, maar wil je GEWOON dat je beebje eerder komt... Dan heb ik niets gezegd!
Bij gyn was alles goed vanmiddag. Ze ligt nog steeds in stuit, volgende week woensdag moet ik weer. Hopelijk is die controle niet meer nodig [-o< Juudje mag ik vragen waarom je gestript bent omdat je immers nog "maar" 38w4d bent?
sorry ik heb niet teruggelezen. na een bevalling van 20 uur ben ik eindelijk een trotse mama van het mooiste meisje ter wereld alles gaat goed en de borstvoeding ook. heb al wel eenmini kloofje, maar dat is niet erg.
Rach wat een plaatje zeg! En die haren, wat een bos! Leuke kleertjes ook! Mag ik je pb-en voor de naam? Ben zooo benieuwd! Dat is wel toevallig, ik heb ook 2 van de mooiste meisjes van de wereld 8)
jeetje rach wat een prachtig kindje heb je op de wereld gezet! nu lekker gaan genieten! x van een ex juli en december mama
Rach, wat een prachtbaby! Jij ook een zware bevalling gehad dus maar wat een geweldig meisje! Mag ik je pb-en voor de naam?
Ben benieuwd hoe het met Spekkie gaat, daar hebben we ook al een tijdje niets meer van gehoord. Die is waarschijnlijk lekker aan het genieten van haar knulletjes met dit heerlijke weer. Ga ook weer even in de zon zitten, over half uurtje komt mijn meisje weer voor een voeding.
ohhh rach wat een lekker hoofd met haar =D> vanmiddag bij de dokter geweest.. nou ik reken er niet meer op dat het voor de uitgerekende datum komt.. eerst bij de assistent die zei nou dacht dat je bloedruk nu wel wat hoger zou zijn maar is nog helemaal perfect! was nog een kilo'tje aangekomen in 2 weken.. ach ja kindje lag al mooi voor de bekken ingang maar nog niet helemaal ingedaald. dokter zei nog wel mooi hoofdje en hij zei nou tot volgende week he ik hou het er maar gewoon op dat ik 2 weken overtijd ga lopen.. dan valt het altijd mee toch!?
heb nog niet alles bijgelezen dus kan zijn dat ik niet op de 'nieuwere' berichten nu reageer. Lees vanavond bij, wil nog ff van de zon gaan genieten zo (terrasje). Shopaholic - GEFELICITEERD!! Geweldig, en Mieniemie jij ook!!!!! Gefeliciteerd met je zoontje... het gaat zeer hard nu... de lijst wordt geler en geler... Maar Indy - spannend!! Wat nu met onze afspraak dat we nog wel eventjes niet gaan bevallen???? Nee hoor, ik heb zelf ook het idee, dat het niet lang meer gaat duren. Al de hele week ' rommelt' het met veel harde buiken en ongi pijn. Soms doen de harde buiken ook echt een beetje pijn. Ik was vanochtend bij de VK en die heeft ff gevoeld. Mijn baarmoedermond is helemaal verweekt en ik heb zelfs al 1 cm ontsluiting!! Ook ligt het koppie heel erg laag al, kon ze meteen voelen.... Als dit zo nog een week doorgaat (dit rommelen) gaan ze kijken of ze al wat in werking kunnen zetten - spannend.... Ik heb vandaag ook als een gek nog laatste inkopen gedaan, werd ineens zenuwachtig. Nog wat wieglakentjes, sokjes en wat OMA ondergoed (hihi) en voedingshempjes... Vanavond nog laatste wasjes en dan moeten we er wel klaar voor zijn (maar ben je dat ooit..) Maar nu op naar terras... tot later!
Rach, wat een mooi meisje! Juud nog kunnen slapen? En idd, waarom hebben ze je nu "al" gestript? Wat doen ze eigenlijk als ze gaan strippen? Indy, het zijn veel kleine dingen die ik nog gedaan wil hebben. (Dingen die als ik niet 40wk zwanger was, makkelijk op 1 dag zou kunnen doen.) Maar oa schoonmaken zou wel fijn zijn. Jessie, ik hoop ook dat je die controle niet meer nodig hebt. Haha, Loeka ook al de Last minute kriebels.....
Rach super gefeliciteerd met jullie dochter wat een plaatje zeg! En ook zo een heerlijk bos haar. Geniet lekker van elkaar. Ook ik ga je even PB'en voor de naam als je dat goed vindt ben ook erg nieuwsgierig. Ramoontje jij gefeliciteerd met Wessel. Gr vruchtje
Toch nog eventjes doorgelezen... RACH - wat een mooie foto!!! Wow, dat haar!! Ik kreeg er gewoon tranen van in mijn ogen, omdat ik me weer realiseerde dat zo'n klein gaaf mensje gewoon ook in mijn buik zit... ik vind dat nog steeds niet te geloven....