April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Oh Rach, wat een poppie! Ik ben ook wel erg nieuwsgierig naar de naam!

En ik lees dat Shopaholic ook al is bevallen van een dochtertje, gefeliciteerd!

Hier ben ik na 2 dagen verjaardag wel moe, ik voel me ongeveer honderdzestig jaar oud;) Nu merk ik toch wel dat het allemaal net wat lastiger is/wordt.
    Straks krijg ik nog een tweetal mensen als laatste op visite voor de verjaardag van Tim en dan is het wel even best....Vanavond ga ik wat rustiger bijlezen, nu pannenkoeken bakken!

2. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Lekker, doe mij ook een pannenkoek! Ik hoef er niets op. Eet ze altijd los op. :)
    En ik heb er nu echt geen puf voor, kan zo lang niet meer aan het fornuis staan helaas.

Wij eten vanaaf lekker wraps met gehakt en paprika en sla en....ow..... mannetje bellen voor geraspte kaas! hihi

3. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Rach: Wat een mooi meisie zeg, die kleertjes ook!

Vanavond voor de laatste keer zwangerschapsgym...... erg jammer want we hebben een erg leuke groep. Heb net voor alle dames een babycadeautje gekocht, kon het niet laten:)

Kraamhotel: Ik zit bij een verloskundige praktijk die in het ziekenhuis zit. Dus heeft niets met het ziekenhuis te maken maar zit er wel in als het ware. Daar hebben ze dus ook ziekenhuis kamers omgetoverd tot hotelkamers. Met een twee persoons bed, koelkast, dvdspeler, eigen badkamer met bad, behang op de muur;) enz Daar kan ook je man dus gewoon bij je in bed liggen als je dat zou willen natuurlijk...haha.
    Je mag ook zelf beslissen hoelang je blijft, je kunt daar ook je kraamvisite ontvangen enz die worden dan ook verzorgd daar hoef je dan niets aan te doen.
    Waar ik woon doen ze niet aan thuisbevallingen (te ver van de bewoonde wereld....haha, valt wel mee hoor maar dat kan hier dus niet) En dan is dit dus het alternatief EN..... Als je medische hulp nodig hebt of een keizersnede bv hoef je maar de gang over of je bent in het ziekenhuis!Vind dat wel een rustgevend idee

Zo ga nu even koken en cadeautjes inpakken!

4. mamacelesje

mamacelesje Actief lid

23 jun 2008
    134
    0
    0
    voorburg
    Rach: Gefeliciteerd met je mooie Dochtertje!! geniet er van!!
    Shopaholic: Gefeliciteerd met je Dochtertje!!
    Mienimi: Gefeliciteerd met je Zoontje!!
    Ramoontje:Gefeliciteerd met je Zoontje Wessel!!

Volgens mij heb ik dan alle bevallen dames gehad?!

Hier hebben we het even helemaal gehad (3dagen overtijd)
    en het lijkt wel of ze omhoog gekropen is? (voel der billen ineens onder me ribben)
    terwijl ze ingedaald lag en vast ligt? :rolleyes:
    En het rommelen is sinds vannacht ook helemaal gestopt. :(
    Pff.....wordt er nu toch wel een beetje wanhopig van! #-o

5. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Rach wat een poppetje!! En wat een bos haar. Zo'n bos haar had ik als baby ook :D

Hoop dat mijn mannetje ook lekker veel en donkere haartjes heeft!

Juud...ben idd niet bang voor het strippen, ik hoop gewoon dat tegen die tijd de kleine er al is!

mamacelsje, ik snap dat je er doorheen zit, ik duim voor je dat za snel komt! Ik duim ook voor mezelf hahaha...

6. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    Brendagill jammer dat ze niet wilden voelen....gewoon weer afwachten dus! moeilijk he?!

Rach wat een prachtige dochter zeg en wat een bos haar, enorm! lekker genieten nu :)

dat heb ik dus ook Loeka....vind het ook nog steeds niet te geloven dat ik straks ook zo'n klein gaaf mensje op de wereld ga zetten, echt onvoorstelbaar!
    enne...wat onze afspraak betreft...nou de euforie stemming van vanochtend is alweer verdwenen hoor, want verder is het weer enorm rustig...zal dus nog wel even duren :(
    maar als jij gaat, ga ik ook hoor :D

mamafiona wat klinkt dat lekker zeg dat kraamhotel!

wwjc lekker wraps gegeten? :)

mamacelesje kan me voorstellen dat je er een beetje wanhopig van wordt! maar misschien is dit stilte voor de storm?? (ja ik probeer ook maar wat ;) )

7. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Nee ze wilden niet voelen, omdat het geen nut heeft zegt ze, het zegt toch niks. Ik hoop gewoon dat hij snel komt. Ik ga nu ff lekker op de bank liggen en tv kijken, want ben echt heel erg moe. Vannacht isn totaal denk 4 uur geslapen en vanmiddag heel de middag weggeweest.

Fijne avond iedereen!!

XXX

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Eigenlijk is dat gek he dat bij gyn sneller wordt gevoeld hoe het ervoor staat dan bij vk.
    Gyn heeft bij mij toen wel gevoeld, juist om te kijken of er al ontsluiting was en de baarmoedermond week was.
    Maar ja daar heb je niets aan want jouw vk wil niet voelen.
    Nou, hoop dat het snel door gaat zetten bij je en jij je kleine mensje op de wereld kunt gaan zetten!

Mamafiona, wat klinkt dat goed zeg dat kraamhotel. Hoe lang wil jij daar blijven?

Loeka, al 1 cm ontsluiting en bmm verweekt. Klinkt goed! Hopen dat het nu snel door gaat zetten!

9. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Spannend zeg de lijst is echt al veel geler :D

10. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ik wil ook geel op de lijst :p

11. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Heb niet bijgelezen maar even een kort berichtje want onze dochter huilt! Vanochtend om 08:34 bevallen van een prachtige dochter, Fenna, 3890 gram. Bevalling volgens het boekje, zal morgen meer schrijven en bijlezen.

12. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    kipkip gefeliciteerd en wat een leuke naam

13. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Kipkip gefeliciteerd!!!

Wauwie, wat gaat het snel nu allemaal. We blijven straks echt met maar weinig mensen over zeg.....

14. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Kipkip, \:D/ Gefeliciteerd met je dochter! ! ! :whistle:
    Hihi, kreeg tranen in mijn ogen toen ik het las....Eindelijk is ze er dan...je kleine meisje...

Mamacelesje, vroeg me al net af hoe het met je ging.... Ga voor je duimen dat de kleine nu snel komt... [-o<

BrendaGill, hoop dat je vannacht beter slaapt.

Leonie, bij mij hebben ze nog niet gekeken, maar ik heb het ook niet echt gevraagd.

Indy, ja, de wraps waren heerlijk! (En manlief heeft idd nog geraspte kaas meegebracht)

Ik ga ook naar bed. Kijken of ik kan slapen met die rusteloze benen. :(

15. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Heel globaal even snel gelezen, maar iedereen hartelijk dank voor de lieve felicitaties :)

@Rach:Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!
    @Shopaholic:Van harte emt jullie dochtertje!
    @Ramoontje:Gefeliciteerd met jullie zoontje!
    @kipkip:Van harte met jullie dochter!!

Superrrsnel gegaan, maar het was echt heeel goed te doen!Heb zelfs buiten in de tuin, in het zonnetje de weeen op zitten vangen.Toen de Vk om half 2 kwam kijken had ik al 8cm en kon ik meteen naar het Zkh.Daar werden 40min. voor de geboorte mijn vliezen gebroken en de laatste 15min ( 3 a 4 persweeen) kon ik meepersen en was onze lieve zoon er :) Hij weegt 3840gr en het gaat ons allemaal goed :D

Ga nu weer snel bij ons kereltje kijken.

Liefs

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Gefeliciteerd Rach en Shopaholic ik zal morgen de lijst bijwerken.. ik moet de andere aprilijst in tweeen gaan doen want hij zegt dat het teveel tekens worden dus ga ik even kijken of ik daar morgen aan toekom..

17. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    kipkip, van harte gefeliciteerd met je dochtertje!

we blijven idd met maar weinig over zo :(
    hoop dat iedereen vanacht lekker slaapt, weltrusten vast!

18. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    kipkip gefeliciteerdmet jullie dochter. Ik dacht t al omdat ik je de hele dag nog niet op t forum had gezien. Super

Ja zo blijven we idd maar met weinig over. Ik ga nu proberen te slapen en hoop op een goede nachtrust. Ik wil alleen wakker worden als de bevalling begint haha. Slaap lekker iedereen

19. mamacelesje

mamacelesje Actief lid

23 jun 2008
    134
    0
    0
    voorburg
    Kipkip: Gefeliciteerd met je Dochter!!
    Hier net bij de verloskundige geweest, ze heeft inwendig gevoelt.
    alles was verweekt en verstreken en volgens haar zou het deze week moeten gebeuren. [-o<
    Bloed nu wel flink en slijmprop aan het verliezen....
    En verder afgesproken dat als er deze week niks gebeurt...a.s.maandag weer op controle moet
    komen. volgende week dinsdag Ctg...donderdag Ctg...uiterlijk volgende week zaterdag inleiden.
    maar hopen dat het niet zover hoeft te komen! [-o<
    en nu ga ik slapen...tot morgen! :D

20. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Goeie morgen allemaal,

@Kipkip: Van harte gefeliciteerd met je dochtertje!

@Wwjc: En nog wat kunnen slapen ivm je rusteloze benen? Ik hoop het wel voor je, je hebt het nu toch echt wel nodig!

@Brendagill: Alles nog rustig?

Zo nou hier vandaag zoals gewoonlijk lekker gerommel;) Wel veel slijm verlies maar niet bloederig of roze gewoon kleurloos.
    Straks om 11:20 naar de VK, Zal me weer benieuwen. Ik zou toch eigenlijk ook wel eens willen weten hoe het nu van binnen is maar ik denk aangezien mijn tijd dat ze toch niet gaan voelen......Moet natuurlijk ook niet onnodig gaan wroeten als het niet nodig is natuurlijk.....haha maar ik ben wel benieuwd!

Fijne dag allemaal, het ziet er naar uit dat het een veelbelovende dag gaat worden.....Qua weer dan he!

Deel Deze Pagina