Pfff wat een lange nacht... Onze lieve zoon is al vanaf half 3 tot nu klaarwakker??? Snap er niets van. Heb hem nu bij me in bed, is dan toch wat gezelliger. Hopen dat het vannacht weer wat beter gaat.. Maar het lijkt of hij vandaag veel wijzer uit zijn oogjes kijkt, en hij kijkt me nu echt aan. Miss zijn allereerste sprongetje gehad? Zou dat al kunnen na 3 weken?
Kipkip: gefeliciteerd met jullie dochter! Waarom ik 'al' gestript ben? Nou, gewoon, mijn VK vidn dat ik er wel klaar voor ben en zei: ik voel even inwendig of er met al dat gerommel al iets is gebeurd. Bleek 1,5 cm ontsluiting te hebben, maar BM-mond nog vrij stug. Ze vroeg of ze me mocht strippen en ik zei: JA! Was bij eerste zwangerschap ook zo hoor, dat ze met 39W2D heeft gestript. Zij doet daar niet zo moeilijk over. De grote meerderheid van haar thuisbevallingen eindigen zonder complicaties thuis en ze zet maar 4 á 5 knippen op jaarbasis. Het is eenbeetje type Klazien uut Zalk en ze maakt veel gebruik van oude grootmoederstips en zo. Ik vertrouw op haar en ze doet het erg goed! Tis hier ook dorpspraktijkje, 1VK. Lekker gemoedelijk en niet teveel focussen op medische zaken. Past bij mij.
Goedemorgen iedereen, Wat een heerlijk weer!!! Gelijk even een wasje erin gedaan en die ga ik zo uithangen...vanmiddag toch maar even de zon in. Het is hier nog rustig, wel wat krampen gehad maar geen enkele regelmaat! Zou wel leuk zijn als hij op de uitgerekende datum zou komen, al is het vanavavond om 11,59
BrendaGill, ben ik het helemaal met je eens! Vannacht trouwens na het douchen goed geslapen! Die extra dosis van bloeddrukverlagers kunnen slaperigheid veroorzaken, nou, heb ik geweten! Heb van half 11 tot vanmorgen kwart voor 9 eigenlijk alleen uit bed geweest om te plassen en na het plassen meteen weer in slaap gevallen! Super dus! En dan vandaag idd goed weer en hubbie is vanmiddag lekker thuis! Hihi, mooi dagje om vanaaf te bevallen toch?
Kipkip, gefeliciteerd met jullie dochtertje! mamcelesje, spannend dat ze denkt dat het deze week echt gaat gebeuren! Ik duim voor je! Juud, heerlijk toch dat ze je nu al een zetje willen geven. Zou er echt super blij mee zijn, zeker gezien dat je zwangerschap lastig is verlopen. Hoe eerder je baby'tje in je handen, hoe beter! Brenda, ik help het je hopen. Zou echt leuk zijn! Wwjc, voor jou ook een mooie dag om te bevallen. Ga er maar voor!
Ja wwcj ik vind vanavond ook een goed plan. Ik heb vannacht ook heerlijk geslapen. Van 11 tot 9.00 vanmorgen! Dus ik ben er ook nog eens uitgerust voor..en jij ook. Laat onze mannetjes maar komen Mannetje heeft gister een hordeur geplaatst,maar alle troep daarvan ligt nog in de woonkamer...erg fijn!!!
Kipkip gefeliciteerdmet jullie dochter!!!! Juud: Wat heerlijk zo'n lekkere nuchtere VK! Heel wat anders dan die "miepjes" die ze hier op de praktijk hebben.....Was eigenlijk wel blij dat ik op laatst onder controle moest bij gyn, die was een stuk nuchterder! Al laten ze je wel (overtijd) lopen, ook met een stuitkindje. De gyn gister zei dat het beter was het op een natuurlijke manier te laten beginnen....?!! Maar hopelijk loop ik niet overtijd en komt ze zoals gepland op 19 april haha. BrendaGill: Hier ook heerlijk zonnig weertje! Heb helaas geen was meer in de mand, dus wasjes draaien en ophangen zit er niet in vandaag (haha). Wel stond de schilder vanmorgen om 8uur al op de stoep (zou in de loop van de ochtend komen en ik was dus nog lekker ff onder de douche). Maar dat geeft niet, hij kan er wel lopen, heb ik alles straks mooi klaar! Gisteravond hadden we alle afvoeren verstopt zitten hier in huis. Ik zag al helemaal voor me dat de ontstopper er bij moest komen en dat die geen tijd zouden hebben de komende week. En hoe moest dat dan als ik naar de wc moest en of wilde douchen??? Gelukkig hebben we t zelf kunnen ontstoppen met de tuinslang Verder alles nog rustig hier. Ik twijfel ook steeds als ik wat voel of dat wel wat is. Soms wel beetje ongi-krampen....denk ik...maar harde buiken? Niet gevoeld.....Rommelen? Hier niet...Ik vind het echt spannend, het moment afwachten waarop het dan eindelijk zal beginnen!
Hey Meiden!! Rach-Mienime-Shopaholic-Ramoontje-KipKip Gefeliciteerd met jullie kindjes!! Rach wat een plaatje! Pientje Mooi kindje..heerlijk.. Even snel bijgelezen maar heb weinig tijd..Sorry!! Hier gaat het goed..Sam zit vandaag alweer 50 gram boven zijn geboorte gewicht.. Heb wel last van de knip.. Kan amper zitten en liggen..Maargoed..Nog even doorbijten.. Dames in afwachting!! Ook voor jullie komt het er nu snel aan..Ik denk aan jullie!!! Succes allemaal!!!
Dat is dan toevallig, beide vandaag uitgerekend, krijgen een jongetje, vannacht goed geslapen en onze mannen hebben gister zooi achtergelaten! Hihi De mijn heeft gister de schommelstoel in elkaar gezet en de dopjes, doos en andere verpakkingsmaterialen lagen hier door de kamer verspreid. Heb ik net maar even opgeruimd, want internet wil op mijn laptop niet werken. (Zit nu op hubbies pc) Juud, zeker fijn dat zo'n vk al wil helpen en dat ze zo lekker nuchter en no nonsens is. Ben benieuwd wanneer jouw kleine nu gaat komen. Jessie, klinkt druk bij jou thuis. Schilderen en ontstoppen.... Gelukkig kon je het laatste zelf oplossen. Hier trouwens ook al geen gerommel meer. Eerst had ik nog wel eens last van rugweeën en ongi-kramp, maar afgelopen week niet meer eigenlijk.
@Juud; wat fijn dat je gestript bent! Vond dat toen erg vervelend voelen, jij dan? Hopen voor jou dat het net het laatste zetje is wat je nodig hebt! @Wwjc; ja, dat had ik ook van die tabletten, slaperigheid! Geef er maar lekker aan toe, ben je zo lekker uitgerust! Alle meiden met de laatste loodjes; heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel sterkte en succes!! Ik hoop dat jullie ook heel erg gauw gezond en wel jullie kindjes in de armen mogen houden!!
wwcj Ja allemaal wel heel toevallig. Ik heb het hier ook al opgeruimd...en zit op de laptop want op de pc stoel ligt nog zijn rotzooi en dat mag hij lekker zelf opruimen anders zegt hij weer dat ik het heb kwijtgemaakt Hij is ook lekker vrij vanmiddag en gaat zo eerst naar de sportschool en dan zouden we even gaan wandelen...dus ik hoop om 1 uur de deur uit te kunnen jessie Wat een drukte, gelukkig is die verstopping al opgelost! Mijn wasmand is nu ook echt helemaal leeg, dus ook geen wasjes meer voor mij Als de kleine geboren wordt op de uitgerekende datum, dus vandaag dan krijgen we het geld terug voor de geboortekaartjes haha...
@BrendaGill, hopelijk wordt ie vandaag geboren, heb je de kaartjes mooi voor niks haha @Eefje, fijn te horen dat alles goed gaat. En maak je niet druk dat je minder tijd hebt om hier te komen. Je hebt nu andere dingen aan je hoofd
Haha en de jouw hubbie ook vanmiddag vrij.... LOL Hmmm gratis geboortekaartjes, goede reden om vandaag te bevallen. (Eens kijken of dat voor mij ook geldt....) Ik zou ook wel lekker willen wandelen, maar a) ik kan het niet meer en b) zal vast ook niet mogen met die hoge bloeddruk. (En heb gister al gezondigd. )
ik hoop het ook, maar verwacht het niet. Ik ga er maar vanuit dat ik volgende week gestript moet worden, dan valt het altijd mee
Heeee Daan, Vond het strippen totaal geen probleem. Had gisteravond wel veel last van irritatie en bloeding, maar meer als zware ongipijn. Eerste keer ook gestript en deed toen ook geen pijn eigenlijk. Misschien heeft 'Klazien' speciale, pijnloze techniek Hoest met Tim? Al wat meer aan de slaap? Sprongetje lijkt me wat te vroeg, maar een onrustig dagje tussendoor moet altijd kunnen hè!
Ik wil ook zo een klazien...ik moet een week wachten voor ze gaan strippen... wat is bij jou het beleid eigenlijk daarin wwcj?
Nieuwe mama's allemaal super gefeliciteerd ! Hier alles prima, voel me nog niet echt top maar dat komt beetje bij beetje hoop ik. Heb gelukkig een super kraamhulp hoef echt niets te doen ! tot snel en meiden die nog moeten wachten sterkte !