Dames ik ga hier afhaken, ik kan het niet meer bijhouden en uiteindelijk benik nu toch een maart mama! Heel veel succes, liefde en en goede gezondheid voor jullie en jullie gezinnetjes. Voor de dames die nog moeten bevallen heel veel sterkte en veel succes!!! Bedankt allemaal voor de adviesen in de laatste 9 maanden!!!!! GROETJES SOPHIA
Krijg ik weer geen mail dat er nieuwe berichten zijn. Jammer Sophia, jij ook veel succes, liefde en vooral goede gezondheid voor jullie gewenst! BrendaGill, heb echt helemaal geen idee wat bij mij het beleid is. Heb er eerlijk gezegd nog niet naar durven vragen. (Vooral omdat ik liever niet ingeleid wordt.) Iedereen zegt dat ze mij toch niet zo lang zullen laten lopen met die hoge bloeddruk, maar ze hebben alleen vrijdag wat gezegd over inleiden. (En dat was als ze zouden zien dat het met de kleine of mij niet goed zou gaan.) Strippen hebben ze niets over gezegd.
He Juud! Vrouw van het CB was er net, Tim is nu al 3540 gram! hihi, supertrots! We mogen nu naar de 4 uur toe met de voeding! Erg fijn! Ze gaf als tip voor het nachtbraken om hem 's avonds laat in bad te doen, en als hij overdsag geen wakkere uurtjes heeft gehad, hem 's avonds rond acht uur in de kamer te zetten! Ben erg benieuwd of dit goed gaat komen! Verder is hij echt ontzettend lief en mooi! Hij wordt met de dag mooier en leuker!
Sophia, jij ook veel geluk, gezondeheid, liefde etc. Ik blijf als maartmama gewoon mee kletsen hier hoor! Heb alles met jullie tot nu toe gedeeld, dus de rest wat nog komen gaat met kindje ook
Ik zat net ff in het zonnetje, maar is toch wel erg warm...gelukkig ben ik in de zomer niet meer zwanger en kan ik weer lekker bakken
Hoi meiden, wat zijn jullie weer gezellig aan de klets Hier alles ook nog steeds rustig...helaas...maar heb het over mezelf afgeroepen denk ik, want ik zei immers gisteren nog dat ik morgen eerst nog naar de kapper moet wel nog steeds wat slijmverlies, maar gewoon kleurloos...moet vanmiddag weer naar de VK, zal es ff vragen of dit nu wel of niet slijmprop is.. vanochtend even stad in geweest (wilde die voedingshemdjes kopen bij de Hema waar jullie het gisteren over hadden, maar kon ze niet vinden...dus toen heb ik maar kleerhangertjes gekocht, had ik nog niet ) Daarna auto laten wassen en vol getankt (zet ik straks bij mams neer, dan kan ze lekker makkelijk bij me komen..hihi) en even bij de buurman op de koffie geweest en nu ga ik de tuin in met een boek! wwjc fijn dat je zo goed geslapen hebt! juud alleen maar lekker zo'n nuchtere Klazien (is mijn mening.. ) sophia jij ook alle goeds voor de toekomst leonie gezellig dat jij gewoon blijft! sushi leuk wat van je te horen! hoop dat je je snel weer goed voelt. Geniet je wel lekker? eeehhh verder nog iemand vergeten??? sorry
Hey meiden, Nog een paar weekjes en april is voorbij. Jullie hebbenhet vast zwaar met de laatste loodjes.
Kreeg net een berichtje van iemand die me wist te vertellen dat je met een stuitkindje zowieso meer kans hebt om over tijd te lopen :S Is iemand hier bekend mee??
hey dames, Ik lees nog steeds mee...en we zitten op jullie te w8ten op het mama forum!!!! dames zet hem op!!!!!! het is er zo'n mooi weer voor....hihi jessie julian lag in stuit en kwam te vroeg..dus weet niet of dat klopt....
dames ik wil even melden dat ik sinds 1 uur om de 12 minuten ongeveer weeen heb. Ik hoop dat dit doorzet. Zit nu bij me schoonouders in de tuin en t is goed te doen. Ben beniewd.
dames ik wil even melden dat ik sinds 1 uur om de 12 minuten ongeveer weeen heb. Ik hoop dat dit doorzet. Zit nu bij me schoonouders in de tuin en t is goed te doen. Ben beniewd.
ja zal wel leuk zijn. Straks zijn t weer voorweeen. Dan zal ik behoorlijk balen. Verder noogniemand wat verteld behalve me schoonouders. Ik wacht daar nog wel ff mee tot er minder tijd tussen zit.
Brenda Succes meid, ik duim voor je dat het doorzet! Zou idd lachen zijn, toch nog de gratis kaartjes (haha lekker belangrijk op dit moment [-X )
@Brendagill: Wat SPANNEND! Ik hoop voor je dat het nu doorzet! Net wat jullie zeggen.....toch ideaal gratis kaartjes! Zal me benieuwen. Ik volg het nieuws hier weer op de voet en dit keer ga ik niet meer weg voor er babynieuws is....haha ZET HEM OP! (anders kan ik heel lang niet weg... Vandaag bij de VK geweest... Bloeddruk was wat hoog voor mijn doen 130/85 (of is het nou andersom, ik vergeet dat steeds Beebs lag al vast in het bekken, verstreken en beginnende ontsluiting maar dat wil zeker nog niets zeggen he? Hebben jullie enig idee? Ga even lekker in de tuin zitten nu ( net even alle paasrommel opgeruimd) Tot zo!
ik zal zeggen tegen mijn zoon dat hij opschiet haha. De weeen kwamen net twee x om de 7 min toen 8 en daarna 6. Nog geen regelmaat in te ontdekken.